Dank!quote:Op donderdag 26 november 2020 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal het verwijderen
en dan ga ik de naaimachine maar eens gezellig laten snorren
Had daarvoor ook echt mail gehad van dat bedrijf, waar ik ook helemaal niks van snapte.quote:Beste Raf,
Vanmorgen kreeg je van ons een berichtje over toiletpapier in je bestelling. Die mail is per ongeluk verstuurd, dus je mag ‘m gewoon negeren. Sorry voor de verwarring!
Fijne dag,
Zegt me zo niks.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Yo Mad, ken je dat programma op ziggo 13, house fanatics? Ik zag net een stukje, niks voor mij, maar misschien wel voor jou
Goedemorgen Melting. Vrije vogel die gewoon vroeg opstaat.quote:
Kan hij niet al op/in de buurt van school de online lessen volgen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:12 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon heeft de 1e 2 uur online les vandaag en moet dan vanaf het 3e uur fysiek op school zijn.
Ergens moet er dan ook nog 1 uur fietstijd naar school vandaan getoverd worden![]()
Dus dat wordt weer te laat komen met alle gevolgen van dien
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 06:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Vrije vogel die gewoon vroeg opstaat.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan hij niet al op/in de buurt van school de online lessen volgen?
Goedemorgen!
Goedemorgen heren.quote:
Dat hebben ze dan weer goed geregeld.quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:12 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon heeft de 1e 2 uur online les vandaag en moet dan vanaf het 3e uur fysiek op school zijn.
Ergens moet er dan ook nog 1 uur fietstijd naar school vandaan getoverd worden![]()
Dat is toch gewoon praktisch niet uitvoerbaar?quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:12 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Diaan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon praktisch niet uitvoerbaar?![]()
Goedemorgen
Goedemorgen just me.quote:
En zo niet, dan toch lekkerquote:Op vrijdag 27 november 2020 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Past wel bij de tijd van het jaar.
Ja, op school zelf. Maar de wifi is daar heel slecht. Ach, we zien het wel.quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan hij niet al op/in de buurt van school de online lessen volgen?
Goedemorgen!
Aangezien ik geen speculaas lust, neem ik er hier eentje van.quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:01 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag gevulde speculaas:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Er zit een half uur tussen het 2e en 3e uur. Voor veel leerlingen zal dat voldoende zijn. Maar ja, er zijn de laatste tijd al zoveel problemen tussen mijn zoon en school. Dit helpt allemaal niet. Ik meld hem al om de haverklap ziek omdat het niet lekker loopt. Zijn cijfers zijn wel prima, dat dan weer wel. Qua cijfers zal hij zijn examen zonder problemen halen, maar hij moet dit schooljaar nog wel door zien te komen zodat hij uberhaupt examen mag doen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon praktisch niet uitvoerbaar?![]()
Goedemorgen
Ik vind het toch knap hoor, dat je zoon dan toch nog goede cijfers haalt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zit een half uur tussen het 2e en 3e uur. Voor veel leerlingen zal dat voldoende zijn. Maar ja, er zijn de laatste tijd al zoveel problemen tussen mijn zoon en school. Dit helpt allemaal niet. Ik meld hem al om de haverklap ziek omdat het niet lekker loopt. Zijn cijfers zijn wel prima, dat dan weer wel. Qua cijfers zal hij zijn examen zonder problemen halen, maar hij moet dit schooljaar nog wel door zien te komen zodat hij uberhaupt examen mag doen.
Ja dan is het wel lastig dat je verder weg woont..quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zit een half uur tussen het 2e en 3e uur. Voor veel leerlingen zal dat voldoende zijn. Maar ja, er zijn de laatste tijd al zoveel problemen tussen mijn zoon en school. Dit helpt allemaal niet. Ik meld hem al om de haverklap ziek omdat het niet lekker loopt. Zijn cijfers zijn wel prima, dat dan weer wel. Qua cijfers zal hij zijn examen zonder problemen halen, maar hij moet dit schooljaar nog wel door zien te komen zodat hij uberhaupt examen mag doen.
Ja, we hebben volgende week een gesprek met zijn mentor.quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dan is het wel lastig dat je verder weg woont..
Is er op school ook geen mentor of intern begeleider met wie dit besproken kan worden?
Wel knap dat hij goede cijfers blijft halen!
quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:24 schreef Melting het volgende:
[..] Ja, hij wil werktuigbouwkunde gaan doen.
Ik vind het toch knap hoor, dat je zoon dan toch nog goede cijfers haalt.
Weet je al wat hij gaat doen na deze school?
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:46 schreef livelink het volgende:
Mobiel lukt quoten niet goed.ik moet eigenlijk werken, maar dat lukt nu ook niet zo goed vanwege de stress bij mijn zoon.
Hopen dat ze dan ook écht komen!quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Er komen vandaag 3 pakketjes, allemaal met een andere bezorgdienst
En anders komen ze morgen of maandag wel. Woensdag kwam er ook al een pakket, Symph kreeg budget om wat dingen aan te schaffen, dus nu heeft hij een nieuw scherm en een nieuw toetsenbord. De oude spullen gaan dan weer naar dat project van de club van de zoon van zijn collega.quote:
Goede bestemmingquote:Op vrijdag 27 november 2020 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En anders komen ze morgen of maandag wel. Woensdag kwam er ook al een pakket, Symph kreeg budget om wat dingen aan te schaffen, dus nu heeft hij een nieuw scherm en een nieuw toetsenbord. De oude spullen gaan dan weer naar dat project van de club van de zoon van zijn collega.
Netjesquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Er staat ook nog een oud klein reservescherm ergens, dat mag ook weg.
Woensdag bij de aannemer gevraagd of de garagedeur vervangen kan worden door een dichte gevel met loopdeur en dat kan, er werd zo snel geen foto gevonden, maar we kregen wel een omschrijving en nu staat er net een huis op Funda waarbij het zo uitgevoerd is, dus nu hebben we toch een foto https://www.funda.nl/koop(...)luisterhof-6/#foto-1
Wel mooi, jij struint wat af op Funda trouwens? Of nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Er staat ook nog een oud klein reservescherm ergens, dat mag ook weg.
Woensdag bij de aannemer gevraagd of de garagedeur vervangen kan worden door een dichte gevel met loopdeur en dat kan, er werd zo snel geen foto gevonden, maar we kregen wel een omschrijving en nu staat er net een huis op Funda waarbij het zo uitgevoerd is, dus nu hebben we toch een foto https://www.funda.nl/koop(...)luisterhof-6/#foto-1
SPOILER: niet heel slecht maar NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even als reactie op de tekening van just me
You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:53 schreef Rafeiro het volgende:
Mooi gemaaktSPOILER: niet heel slecht maar NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even als reactie op de tekening van just me
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Ik kijk om de dag de lokale nieuwe huizen en zo af en toe ga ik wat ruimer kijken naar recenter gebouwde huizen om te kijken hoe mensen dingen hebben ingericht en welke keuzes ze hebben gemaakt. Huizen van onze aannemer herken ik vrij snel, hij bouwt al jaren het gros van de nieuwbouwprojecten in deze regio en ook steeds meer aan de andere kant van de Afsluitdijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel mooi, jij struint wat af op Funda trouwens? Of niet
Er komt heel wat op je af ja, maar we hebben nu allerlei data en dat helpt wel, zo van: ruwbouw moet je voor 15 februari doorgeven, keuken voor 31 maart en dan nemen de electricien en loodgieter/installateur ook nog een keer contact op voor een afspraak om dingen te bespreken. We hebben woensdag deuren, deurkklinken, vensterbanken, trappen en tegels gezien en dan kunnen we rustig een keuze maken en ergens in de zomer die keuzes definitief maken. Je wordt op zich redelijk aan de hand meegenomen in het proces en als je geen zin in gedoe hebt dan neem je overal gewoon de standaardkeuze.quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:47 schreef just me het volgende:
[..]
Netjes
wat een "gedoe" en geregel van te voren, ik zou dat niet kunnen overzien
quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:53 schreef Rafeiro het volgende:
SPOILER: niet heel slecht maar NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even als reactie op de tekening van just me
Wel fijn dat jullie goed met haar kunnen praten, dat maakt het wel wat makkelijkerquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er komt heel wat op je af ja, maar we hebben nu allerlei data en dat helpt wel, zo van: ruwbouw moet je voor 15 februari doorgeven, keuken voor 31 maart en dan nemen de electricien en loodgieter/installateur ook nog een keer contact op voor een afspraak om dingen te bespreken. We hebben woensdag deuren, deurkklinken, vensterbanken, trappen en tegels gezien en dan kunnen we rustig een keuze maken en ergens in de zomer die keuzes definitief maken. Je wordt op zich redelijk aan de hand meegenomen in het proces en als je geen zin in gedoe hebt dan neem je overal gewoon de standaardkeuze.
Voor de garage is de standaard: een metalen kanteldeur en geen isolatie. Wij laten nu alleen het dak van de garage isoleren en hadden al een ander type garagedeur uit de lijst gekozen, maar bij navraag kon de nu gekozen oplossing ook, die stond niet op de standaardlijst. Zo’n kopersbegeleider van de aannemer is echt heel fijn, we konden goed met haar praten
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Erg fijn ja en voor Symph hielp het ook enorm om dingen in het echt en op foto’s te zien, met uitleg erbij. Maandag maar eens naar de keukenzaak bellen voor een afspraakquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:16 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Wel fijn dat jullie goed met haar kunnen praten, dat maakt het wel wat makkelijker
quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Erg fijn ja en voor Symph hielp het ook enorm om dingen in het echt en op foto’s te zien, met uitleg erbij. Maandag maar eens naar de keukenzaak bellen voor een afspraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |