Aw dat is wel erg zuur.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:24 schreef livelink het volgende:
Helaas is het te laat komen dus geëscaleerd op school. Hij is op ongeoorloofd te laat gezet, want hij had er maar voor moeten zorgen dat hij met een laptop op school of dichter bij school de online les had moeten volgen. Er speelt ook nog een issue dat hij onterecht op spijbelen is gezet.
Ik denk dat ik hem voorlopig maar thuis ga houden. Ik ben het zo langzamerhand ook zat. En dan krijgt de school voor hem nog extra geld vanwege zijn autisme, maar extra begeleiding als het gaat om dit soort zaken is er niet.
En mijn stress wordt ook met de dag groter.
Jeetje wat een fantastische medewerking vanuit school, bah, bah, bahquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:24 schreef livelink het volgende:
Helaas is het te laat komen dus geëscaleerd op school. Hij is op ongeoorloofd te laat gezet, want hij had er maar voor moeten zorgen dat hij met een laptop op school of dichter bij school de online les had moeten volgen. Er speelt ook nog een issue dat hij onterecht op spijbelen is gezet.
Ik denk dat ik hem voorlopig maar thuis ga houden. Ik ben het zo langzamerhand ook zat. En dan krijgt de school voor hem nog extra geld vanwege zijn autisme, maar extra begeleiding als het gaat om dit soort zaken is er niet.
maar waar was dan hier de begeleiding vanuit school ?quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:35 schreef livelink het volgende:
Maandag hebben we een gesprek staan met de mentor, maar ik betwijfel of dat iets gaat uithalen. En mijn zoon zelf wil helemaal niks meer.
Het is zo zonde allemaal. Het gaat echt om helemaal niks en de andere leerlingen weten het wel op te lossen (die zijn dus op geoorloofd te laat gezet en bij hen is de onterechte spijbelvermelding wel gecorrigeerd), maar mijn zoon zegt en doet dan net het verkeerde.
Maar ja, dat moet hij ook allemaal nog leren. Dat gaat bij hem gewoon niet automatisch goed. Dat is misschien het enige positieve van het hele verhaal. Hij leert hier wel van hoe hij in de toekomst moet handelen bij dit soort zaken.
Niet, die is er domweg niet. Die begleiding gaat er vanuit dat mijn zoon zelf hulp vraagt. Maar dat kan hij dus helemaal niet, dus moeten zij pro-actief ingrijpen. Want als je wacht op het initiatief van mijn zoon gebeurt er dus niks.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:37 schreef just me het volgende:
[..]
maar waar was dan hier de begeleiding vanuit school ?
het is toch niet te geloven, wel het geld opstrijken en geen hulp biedenquote:
Ik had nog een toevoeging gedaan. Die hulp is er wel, maar moet actief door mijn zoon gevraagd worden. Terwijl ik juist hoop dat iemand naar hem toe gaat.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:39 schreef just me het volgende:
[..]
het is toch niet te geloven, wel het geld opstrijken en geen hulp bieden
Ja, dat begrijp ik, gewoon even spontaan hulp aanbieden, dan kan je zoon zelf aangeven of hij er gebruik van wil maken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had nog een toevoeging gedaan. Die hulp is er wel, maar moet actief door mijn zoon gevraagd worden. Terwijl ik juist hoop dat iemand naar hem toe gaat.
Ik zou juist tegengas geven.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:42 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Vers van de digitale pers! Goed nummer om teveel gas bij te geven
als je maar voorzichtig doetquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:42 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Vers van de digitale pers! Goed nummer om teveel gas bij te geven
Ik ben passagier.quote:
handen thuis danquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:24 schreef livelink het volgende:
Ja, ik denk dat ik ze dat nu moet gaan vertellen. Maar daar komt het wel op neer.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Djeezus livelink, dit kan toch zo niet? Zijn hulpvraag is dus: help/leer mij hulp te vragen, dat kunnen ze op school toch ook wel bedenken, dat is toch geen hogere wiskunde?
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 08:25 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
Indrukwekkende clip met een indrukwekkend einde...![]()
heel indrukwekkend,quote:Op zaterdag 28 november 2020 08:25 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
Indrukwekkende clip met een indrukwekkend einde...![]()
quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:07 schreef just me het volgende:
[..]Melting nog plannen voor vandaag of gewoon de zaterdagse noodakelijkheden ?
Bij mij staan de tuindeuren ook open, koud maar lekker frisquote:Op zaterdag 28 november 2020 09:10 schreef Melting het volgende:
[..]
De zaterdagse noodzakelijkheden.
Heb nu even de balkondeuren opengezet, dus zit even kou te lijden.
Jij nog iets leuks gepland? Komende kabouters nog op bezoek?
Ah.... ook wel eens fijn. Veel succes alvast.quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:14 schreef just me het volgende:
[..]
Bij mij staan de tuindeuren ook open, koud maar lekker fris![]()
nee geen kabouters dit weekend, just me weekend en er is morgen een golfwedtrijdje waar ik aan mee doe.
En ik ben een trui aan het maken voor 'n kabouter en ik moet van een lap stof een rechte lap maken en dat wordt een gezellig tafelkleed voor je weet maar nooit hoe de kerst gaat verlopenquote:Op zaterdag 28 november 2020 09:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... ook wel eens fijn. Veel succes alvast.
Voor welke kabouter is de trui nu? Knap dat je dat zo goed kan.quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:18 schreef just me het volgende:
[..]
En ik ben een trui aan het maken voor 'n kabouter en ik moet van een lap stof een rechte lap maken en dat wordt een gezellig tafelkleed voor je weet maar nooit hoe de kerst gaat verlopen
Voor de kabouter die 4 jaar is, hij had wel eisen, oma mijn mignon trui is te klein geworden maak je een nieuwe voor mequote:Op zaterdag 28 november 2020 09:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor welke kabouter is de trui nu? Knap dat je dat zo goed kan.
quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:23 schreef just me het volgende:
[..]
Voor de kabouter die 4 jaar is, hij had wel eisen, oma mijn mignon trui is te klein geworden maak je een nieuwe voor me
![]()
Juist leuk dat hij weet wat hij wil. Ik had nog stof over van de vorige truiquote:Op zaterdag 28 november 2020 09:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet ook nog een minion-trui worden ook nog.
Dat wel. Maar ze leggen ook helemaal geen druk bij oma of zo.quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:28 schreef just me het volgende:
[..]
Juist leuk dat hij weet wat hij wil. Ik had nog stof over van de vorige truiHij straks blij met zijn trui en ik lekker bezig
Dat is geen druk leggen, dat is vertrouwen hebbenquote:Op zaterdag 28 november 2020 09:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ze leggen ook helemaal geen druk bij oma of zo.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:29 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is geen druk leggen, dat is vertrouwen hebben
Ik moet nog 2 dingen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:40 schreef Rafeiro het volgende:
Melting je moet nog wel wat vandaag hoor.
Wat is D&T?quote:Op zaterdag 28 november 2020 09:53 schreef Rafeiro het volgende:
Dat klinkt luguber Melting, bij 2 dingen die moeten denk ik aan D&T
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |