quote:Op donderdag 26 november 2020 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat niet een commerciële test, buiten de GGD om?
Tegen betaling mag je je zo vaak laten testen als je wilt.
Vinden ze vast heel fijn...
bij mij in de buurt 49,00 en het is een Corona sneltest die een uitslag geeft binnen 15 minuten.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:03 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben 2x getest nu, beide keren negatief. En had de uitslagen dezelde dag nog. Maar dat watren geen commerciële. Die zijn vaak rond de ¤90 , die van rond de 50 is voor antistoffen.
Daar ging het niet over, het ging erover of je ook zonder klachten getest kunt wordenquote:Op donderdag 26 november 2020 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Je gaat toch niet betalen voor zo’n test? Zo erg is een dag wachten op de uitslag toch niet?
Oh ja, bij commercielen kan allesquote:Op donderdag 26 november 2020 19:11 schreef just me het volgende:
[..]
Daar ging het niet over, het ging erover of je ook zonder klachten getest kunt worden
Dan sta jij in een wit schort in de voortuin met een ridderhelm van de ene kabouter op je hoofd en een wattenstaafje uit de beauty set van de andere kabouter een beetje in iemands neus te poeren, je laat even contactloos betalen, drinkt een bak koffie terwijl de klant wacht en roept daarna "Niks aan de hand! Next!"...quote:Op donderdag 26 november 2020 19:05 schreef just me het volgende:
[..]
bij mij in de buurt 49,00 en het is een Corona sneltest die een uitslag geeft binnen 15 minuten.
Voedsel zit er in. Is er straks behoefte aan een muziekje a la Melting of is een donderdagavondje rust ook wel eens lekker?quote:Op donderdag 26 november 2020 18:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil straks wel wat Golden Oldies draaien, maar dan vanaf 20.00 uur.
Zit nog te wachten op de voedselbezorger...
Ik had een avondje tv op de bank ingeplandquote:Op donderdag 26 november 2020 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voedsel zit er in. Is er straks behoefte aan een muziekje a la Melting of is een donderdagavondje rust ook wel eens lekker?
Mooi, ik dan ook...quote:Op donderdag 26 november 2020 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had een avondje tv op de bank ingepland
De hypotheek moet toch betaald worden ..quote:Op donderdag 26 november 2020 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan sta jij in een wit schort in de voortuin met een ridderhelm van de ene kabouter op je hoofd en een wattenstaafje uit de beauty set van de andere kabouter een beetje in iemands neus te poeren, je laat even contactloos betalen, drinkt een bak koffie terwijl de klant wacht en roept daarna "Niks aan de hand! Next!"...
Katsjing!
een mail ? Wow die heb ik nog nooit gekregenquote:Op donderdag 26 november 2020 19:38 schreef Rafeiro het volgende:
Krijg nu een mail dat DJ11 gisteren gaat draaien.![]()
Die handigheid van Facebook soms ook
Ja net als vriendschapsvoorstellen, soms heeft iemand een bericht gepost. En dan krijg je een notificatie. Jij had over 11 gepost gisteren.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
een mail ? Wow die heb ik nog nooit gekregen
Idem.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
een mail ? Wow die heb ik nog nooit gekregen
Ik krijg een melding op mijn FB maar gelukkig geen mail!quote:Op donderdag 26 november 2020 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem.
Ik wil helemaal geen mail van FB, alles is geblockt wat dat betreft...
Ook dat heb ik voor de meeste personen, groepen en andere toeters en bellen geblokkeerd.quote:Op donderdag 26 november 2020 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg een melding op mijn FB maar gelukkig geen mail!
Ik zal het verwijderenquote:Op donderdag 26 november 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook dat heb ik voor de meeste personen, groepen en andere toeters en bellen geblokkeerd.
Ik lees het vwb R49 hier wel...![]()
Ik zie er net wel dat ik 5 minuten geleden zou gaan draaien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |