Luchtige onderwerpen welquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:28 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Was leuke achtergrondmuziek in een gesprek met mijn kinderen over abortus en het vuurwerkverbod. Beiden hebben volgende week een toets debateren![]()
Maar sinds een dik half uur luister ik weer alleen en zo met koptelefoon is het wel lekkerder!
Ja, het moeten natuurlijk wel onderwerpen zijn waar wat over te debatteren valt. Tijdens de toets krijgen ze pas te horen of ze voor of tegen moeten zijn. Was wel handig, want mijn zoon is tegen het vuurwerkverbod en mijn dochter is voor, dus dan konden ze elkaars argumenten alvast afkijken. Ze waren alleen allebei voor abortus, dus daar moest ik dan de mogelijke tegenargumenten voor bedenken.quote:
Ja, daar krijg je geen voldoende mee hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:31 schreef Rafeiro het volgende:
En heel kort door de bocht: Abortus prima vuurwerkverbod debiel.
Klopt, maar ik ben eigenwijsquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar krijg je geen voldoende mee hoor.
Stellingen moet je wel beargumenteren natuurlijk. Maar vooruit...quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben eigenwijsEn dat zijn stellingen en valt niet te betwisten. Huhu.
Laat ik maar niet beginnen, hihi.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Stellingen moet je wel beargumenteren natuurlijk. Maar vooruit...
Goede onderwerpen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:28 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Was leuke achtergrondmuziek in een gesprek met mijn kinderen over abortus en het vuurwerkverbod. Beiden hebben volgende week een toets debateren![]()
Je kan de hele mix nog eens online terug luisteren:quote:Maar sinds een dik half uur luister ik weer alleen en zo met koptelefoon is het wel lekkerder!
Misschien moet je je eens afvragen wie de debielen in deze maatschappij zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:46 schreef Rafeiro het volgende:
Kijk nu naar Arnhem en Roosendaal, beetje helder denkend persoon had dat kunnen voorspellen, niet goedkeuren uiteraard, maar het verbod is door debielen bedacht.
Ik snap de gedachte wel, maar de opstandigheid em hoe makkelijk het toch wel te krijgen is....quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens afvragen wie de debielen in deze maatschappij zijn.
Wil je spelen met vuurwerk?
Prima, aansteken en niet weggooien.
Daarna eens kijken of ze nog een plekje voor je hebben in een ziekenhuis...
En omdat het kan, ben je geen tokkie als je dat verbod heel bewust negeert, ondanks dat je weet wat de gevolgen zijn?quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ik snap de gedachte wel, maar de opstandigheid em hoe makkelijk het toch wel te krijgen is....
Als dat beetje vuurwerk afsteken dé compensatie is voor het leven onder de huidige omstandigheden, dan ben je wel een heel sneu persoon...quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:13 schreef Rafeiro het volgende:
Je mag niet bij elkaar komen, het hele sociale leven is kut, Laat mensen beetje vuurwerk afsteken, legaal spul en niet dat hele zware spul. Iets lol. Nu krijg je echt oorlogzones, ik blijf wel binnen.
Laat heel duidelijk zijn ik keur het niet goed,quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dat beetje vuurwerk afsteken dé compensatie is voor het leven onder de huidige omstandigheden, dan ben je wel een heel sneu persoon...
Je hebt dan geen fysiek contact maar je hebt meerdere contacten per weekquote:Op zaterdag 28 november 2020 18:30 schreef Rafeiro het volgende:
[
Het laatste fysiek contact is 4 maand geleden hier. Ik doe er zelf niet aan mee hoor, maar ik snap de frustratie wel.
Zeg jij nou dat Raf wisselende contacten heeft?quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:03 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt dan geen fysiek contact maar je hebt meerdere contacten per week
Ik heb ook dagen waarin ik geen mens spreek maar dat is toch geen reden om vuurwerk af te steken ? Fijn voor de ziekenhuizen, die hebben het al druk en dan nog eens vuurwerk slachtoffers erbij? Nee, gewoon, nee !
quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat Raf wisselende contacten heeft?
Er wordt niet gerepeteerd vandaag?quote:
Nee, coronaperikelen. Niemand concreet besmet of zo, maar ze durven het niet aan.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Er wordt niet gerepeteerd vandaag?
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, coronaperikelen. Niemand concreet besmet of zo, maar ze durven het niet aan.
Mijn broer is trouwens wel besmet. Hing al een beetje in de lucht helaas. Driekwart van het bedrijf waar hij werkt was al de Sjaak.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, coronaperikelen. Niemand concreet besmet of zo, maar ze durven het niet aan.
Mijn broer is trouwens wel besmet. Hing al een beetje in de lucht helaas. Driekwart van het bedrijf waar hij werkt was al de Sjaak.
Welkom just me.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:03 schreef just me het volgende:
[..]![]()
Driekwart is veel, hadden misschien wat mensen thuis moeten blijven
Voordat de eerste besmette collega's symptomen hadden en zich lieten testen, waren ze uiteraard in de buurt van anderen geweest. Het is nu te hopen dat mijn broer thuis verder niemand aansteekt. Over hemzelf maak ik me vooralsnog niet zo'n zorgen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:03 schreef just me het volgende:
[..]![]()
Driekwart is veel, hadden misschien wat mensen thuis moeten blijven
Men nemen een breinaald en wat zeepsop...quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:08 schreef just me het volgende:
Wel grappig dat jij met je kinderen over abortus ging praten livelink, lijkt me best interessant!
Goede avond.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Men nemen een breinaald en wat zeepsop...
Aloha!
Best een moeilijk onderwerp. Vooral als je zowel voor als tegen zou moeten kunnen beargumenteren.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:08 schreef just me het volgende:
Wel grappig dat jij met je kinderen over abortus ging praten livelink, lijkt me best interessant!
het schijnt ook zonder zeepsop te kunnen heeft mijn vader ooit verteldquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Men nemen een breinaald en wat zeepsop...
Aloha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |