Death and taxes. De enige 2 moetjes in/na leven.quote:
Ben benieuwd wat er dan allemaal langs komtquote:Op zaterdag 28 november 2020 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ola!
Eens kijken wat we er van kunnen maken.
Geen script, geen voorselectie...
Ik ook...quote:Op zaterdag 28 november 2020 14:31 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er dan allemaal langs komt
Tot nu toe is het dit:quote:Op zaterdag 28 november 2020 14:43 schreef Rafeiro het volgende:
Als je nu spectrum draait heb ik op de juist plek geklikt
Nee, alleen op old skool festivals zoals Wooferland e.d.quote:Op zaterdag 28 november 2020 14:47 schreef Rafeiro het volgende:
House als dit hoor je ook echt vrijwel niet meer.
Dit is heel erg old skool...quote:Op zaterdag 28 november 2020 14:57 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben niet zo bekend met house eerlijk gezegd
Maar dit vind ik wel lekker old skool klinken
Ja, mijn probleem met veel elektronische muziek van tegenwoordig is dat het allemaal zo snel moet. Lager tempo is ook af en toe lekkerquote:Op zaterdag 28 november 2020 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is heel erg old skool...
En allemaal nog op een lekker laag tempo...
Ik hou wel van wat tempo, maar op z'n tijd kan ik dit zeker ook wel waarderen...quote:Op zaterdag 28 november 2020 15:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, mijn probleem met veel elektronische muziek van tegenwoordig is dat het allemaal zo snel moet. Lager tempo is ook af en toe lekker
Is ook niet mijn ding, van dat geroffel krijg ik de zenuwen...quote:Op zaterdag 28 november 2020 15:00 schreef MTheBassman het volgende:
daar is bijv. drum and bass een voorbeeld van. Is mij iets te snel om echt van te genieten.
Da's wel het voordeel van deze muziekstijl: Als het niet naar je zin is, pas je het gewoon even aan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |