abonnement Unibet Coolblue
pi_196361807
Het begon zo, heel erg superspannend:



Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:



Toen zei Trump dit:



En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:



LANDSLIDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dood aan de MSM!

'MURICA! FUCK YEA

Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.



En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:

  zondag 22 november 2020 @ 13:28:21 #2
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196361821
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 11:47 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Na 4 jaar lang russian collusion te hebben gehoord
Want dat was complete onzin?
quote:
en niks anders dan negativiteit over trump heeft mij in ieder geval aan het denken gezet over de partijdigheid van de MSM.
Aha. Als feitelijk correcte berichtgeving afgedaan wordt als "partijdige media die Trump probeert te schaden" dan is een discussie snel klaar natuurlijk. Het klopt dat er in de media doorgaans weinig positiefs over Trump te lezen is. Dan rijst de vraag: ligt dat aan de media, of doet die man gewoonweg niet zo veel goed?
quote:
Wel grappig dat dezelfde MSM nu aangeven dat fraude onmogelijk is.
Stropop: niemand zegt dat fraude onmogelijk is. Er zijn alleen gewoonweg geen aanwijzingen die op fraude wijzen. Dat blijkt ook uit alle rechtszaken. Grappig is de discrepantie tussen wat Trump en z'n team op Twitter of in de media verkondigen (JA JE GAAT ZIEN WE HEBBEN BEWIJZEN VAN FRAUDE!!!) en wat zijn advocaten in de rechtszaal zeggen (ehhh ja eigenlijk hebben we geen aanwijzingen voor fraude :@ ).
quote:
Ik herinner mij nog een tijd waarin de media enigszins onpartijdig was en dat ze nog zelf op onderzoek gingen. Zoiets als Project Veritas doet, maar dan een stuk professioneler.
Als je gedegen onderzoeksjournalistiek verwacht van die obscure complotblogjes dan ga je van een behoorlijk koude kermis thuiskomen. Noem eens n voorbeeld waarbij dat geleid heeft tot sappige onthullingen die ook daadwerkelijk ergens op bleken te slaan?
quote:
Heeft wellicht te maken met de infiltratie van de CIA in de journalistiek of het feit dat 90% van de MSM in handen ligt van een kleine groepje mensen die er baat bij hebben als de democraten winnen.
En welke agenda of belangen dienen de kanalen of figuren die de wildste complottheorien verspreiden?
Huilen dan.
pi_196361855
quote:
In this video you will see data from the NYT feed from PA on November fourth.

In this data, particular vote ratios are transferred between random sets of seized precincts throughout the day (see image link below):
https://ibb.co/h1x3Xds

A total of nine exhibits are presented in this video, but there are in fact several hundred of these precincts seizures and ratio transfers on the day of November 4th alone, and the same ratios continue to be transferred for several more days within the overall dataset spanning an entire week.

Original data sets:
https://gofile.io/d/qZcQl6

"The Dominion System isolated a "Flip Set" from the expected vote count and the expected percentage.

It then splices the Flip Set into multiple "ratio sets" and assigns them to precincts throughout the day.

Once a particular "ratio set" receives the votes it needed, it releases that set, and then Dominion injects it into the city wide count.

To hide it's trail, Dominion reassigns the same "ratio set" to different (random) precincts throughout the day, so that the same precinct doesn't keep getting the exact same ratio (or the same set of precincts).

During a particular period of time while a precinct is selected, it gives Trumps an EXACT NUMBER of votes, it gives Biden a MINIMUM number of votes, and splits the small remainder to a third party or to Biden (via random assignment).

This explains why Jo Jorg got so many votes in every precinct (I'm a Libertarian and I know very few libertarians who voted for Jo this year, due to the importance of this monumental election)."
  zondag 22 november 2020 @ 13:38:00 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196361953
quote:
Gekkigheden in data die als mutaties via een API als aangeleverd worden. Goh. Die mutaties zijn geen officile uitslagen maar gewoon voorlopige / gedeeltelijke tellingen die handmatig ingevoerd worden.

Me dunkt dat je daar tientallen of honderden glitches in gaat vinden, en niet alleen in de data die uit swing states komt, of alleen in het voordeel van Biden.

De uiteindelijke uitslagen worden ook niet op basis van deze data bepaald, en de audit in Georgia heeft laten zien dat de getelde stemmen ook daadwerkelijk goed geteld zijn (er kwamen alleen nog wat stemmen bovendrijven die in eerste instantie berhaupt niet meegeteld waren).

[ Bericht 1% gewijzigd door Isdatzo op 22-11-2020 13:44:42 ]
Huilen dan.
  zondag 22 november 2020 @ 14:06:32 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196362345
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 13:17 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat er gefraudeerd is lijkt me vrij logisch. De vraag is op welke schaal er gefraudeerd is. Dat is geen kwestie van geloof.

Klopt, na 2 weken zoeken is er 1 geval bekend en vastgesteld. Van 1 persoon die gefraudeerd had en de stem ging naar Trump.

Maar het probleem is het volgende de claims die neergelegd werden hadden totaal geen onderbouwing wat men in een rechtzaak kon aantonen.

Wat verwacht je van the kraken?
Want die is ook gebaseerd op 1 claim van 1 getuige.
En eerlijk gezegd word die claim steeds minder betrouwbaar hoe langer het duurt, en zal me weinig verbazen als meer meer republikeinen wat meer gaan nadenken en bijltje er bij neer gaan leggen.. want met de dag word het overtollige scheepsladingen vol bewijs steeds minder geloofwaardig.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196362348
quote:
7s.gif Op zondag 22 november 2020 13:28 schreef Isdatzo het volgende:
Want dat was complete onzin?
Was het geen onzin?
quote:
7s.gif Op zondag 22 november 2020 13:28 schreef Isdatzo het volgende:
Aha. Als feitelijk correcte berichtgeving afgedaan wordt als "partijdige media die Trump probeert te schaden" dan is een discussie snel klaar natuurlijk. Het klopt dat er in de media doorgaans weinig positiefs over Trump te lezen is. Dan rijst de vraag: ligt dat aan de media, of doet die man gewoonweg niet zo veel goed?
Sorry, maar ik heb te veel onzin gezien om dat nog te geloven.
quote:
7s.gif Op zondag 22 november 2020 13:28 schreef Isdatzo het volgende:
Stropop: niemand zegt dat fraude onmogelijk is. Er zijn alleen gewoonweg geen aanwijzingen die op fraude wijzen. Dat blijkt ook uit alle rechtszaken. Grappig is de discrepantie tussen wat Trump en z'n team op Twitter of in de media verkondigen (JA JE GAAT ZIEN WE HEBBEN BEWIJZEN VAN FRAUDE!!!) en wat zijn advocaten in de rechtszaal zeggen (ehhh ja eigenlijk hebben we geen aanwijzingen voor fraude
Cnn heeft dat een tijdje geleden gezegd.
quote:
7s.gif Op zondag 22 november 2020 13:28 schreef Isdatzo het volgende:
Als je gedegen onderzoeksjournalistiek verwacht van die obscure complotblogjes dan ga je van een behoorlijk koude kermis thuiskomen. Noem eens n voorbeeld waarbij dat geleid heeft tot sappige onthullingen die ook daadwerkelijk ergens op bleken te slaan?
Zijn er genoeg van te vinden. Zoek maar in youtube op project veritas. Die gaan ten minste nog undercover.
quote:
7s.gif Op zondag 22 november 2020 13:28 schreef Isdatzo het volgende:
En welke agenda of belangen dienen de kanalen of figuren die de wildste complottheorien verspreiden?
Weet ik niet.
pi_196362390
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 14:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

Klopt, na 2 weken zoeken is er 1 geval bekend en vastgesteld. Van 1 persoon die gefraudeerd had en de stem ging naar Trump.

Maar het probleem is het volgende de claims die neergelegd werden hadden totaal geen onderbouwing wat men in een rechtzaak kon aantonen.

Wat verwacht je van the kraken?
Want die is ook gebaseerd op 1 claim van 1 getuige.
En eerlijk gezegd word die claim steeds minder betrouwbaar hoe langer het duurt, en zal me weinig verbazen als meer meer republikeinen wat meer gaan nadenken en bijltje er bij neer gaan leggen.. want met de dag word het overtollige scheepsladingen vol bewijs steeds minder geloofwaardig.
Ik volg alleen de berichtgeving die naar buiten komt en wacht op onderzoek. Ik heb begrepen dat we volgende week meer onthullingen zullen krijgen, dus ik ben benieuwd.
  zondag 22 november 2020 @ 14:10:52 #8
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196362415
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 14:06 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Was het geen onzin?
Hier staat niks. (Nee.)
quote:
[..]

Sorry, maar ik heb te veel onzin gezien om dat nog te geloven.
Hier staat niks.
quote:
[..]

Cnn heeft dat een tijdje geleden gezegd.
Hier staat niks.
quote:
[..]

Zijn er genoeg van te vinden. Zoek maar in youtube op project veritas. Die gaan ten minste nog undercover.
Hier staat niks.
quote:
[..]

Weet ik niet.
Hier staat niks.
Huilen dan.
pi_196362433
quote:
7s.gif Op zondag 22 november 2020 14:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hier staat niks. (Nee.)
[..]

Hier staat niks.
[..]

Hier staat niks.
[..]

Hier staat niks.
[..]

Hier staat niks.
Hier staat niks.
  zondag 22 november 2020 @ 14:12:12 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196362449
Nee, omdat er niks is om op te reageren.
Huilen dan.
pi_196362489
quote:
7s.gif Op zondag 22 november 2020 14:12 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, omdat er niks is om op te reageren.
Klopt. Ik hoef ook niks te bewijzen naar je. Geen zin om mijn tijd te verspelen om allemaal dingen te gaan opzoeken voor iemand die er vervolgens toch niks mee doet.
  zondag 22 november 2020 @ 14:14:48 #12
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196362515
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 14:13 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Klopt. Ik hoef ook niks te bewijzen naar je. Geen zin om mijn tijd te verspelen om allemaal dingen te gaan opzoeken voor iemand die er vervolgens toch niks mee doet.
Ze lezen en kijken toch niks alles draait om vertrouwen op de msm
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 22 november 2020 @ 14:18:17 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196362575
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 14:13 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Klopt. Ik hoef ook niks te bewijzen naar je. Geen zin om mijn tijd te verspelen om allemaal dingen te gaan opzoeken voor iemand die er vervolgens toch niks mee doet.
Je maakt het wel erg makkelijk voor jezelf. Maar vertel anders nog eens wat meer over het onrecht dat de media Trump heeft aangedaan. Welke prestaties van de beste man zijn ze vergeten te belichten?
Huilen dan.
  zondag 22 november 2020 @ 14:19:31 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196362595
En is dit niet een prachtig staaltje onderzoeksjournalistiek?

https://www.nytimes.com/i(...)roperties-swamp.html
Huilen dan.
  zondag 22 november 2020 @ 14:22:27 #15
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196362650
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 14:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Ze lezen en kijken toch niks
Onzin.
Huilen dan.
pi_196362690
quote:
7s.gif Op zondag 22 november 2020 14:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je maakt het wel erg makkelijk voor jezelf. Maar vertel anders nog eens wat meer over het onrecht dat de media Trump heeft aangedaan. Welke prestaties van de beste man zijn ze vergeten te belichten?
Nee geen zin in. Het is zondag, dus wil gewoon rustig mijn ding doen. Heb in ieder geval genoeg dingen gezien om de bias te zien.
  zondag 22 november 2020 @ 14:29:27 #17
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196362748
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 14:25 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Nee geen zin in. Het is zondag, dus wil gewoon rustig mijn ding doen. Heb in ieder geval genoeg dingen gezien om de bias te zien.
Zelfde tactiek als de Trump-campagne: ik heb het gezien maar ik zeg niet wat het is, je moet het maar van mij aannemen!

Gevalletje Hitchens's razor.
Huilen dan.
pi_196362778
quote:
7s.gif Op zondag 22 november 2020 14:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zelfde tactiek als de Trump-campagne: ik heb het gezien maar ik zeg niet wat het is, je moet het maar van mij aannemen!

Gevalletje Hitchens's razor.
Nee, ik heb een voortschrijdend inzicht en heb er geen zin in.
  zondag 22 november 2020 @ 14:33:28 #19
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196362820
Aha, en dan is dat (voortschrijdend) inzicht waartoe je gekomen bent dat je claims niet langer van gewicht hoeft te voorzien door met feiten of argumenten te komen?

Als je geen zin hebt om iets te onderbouwen, dan moet je ook geen uitspraken doen.
Huilen dan.
  zondag 22 november 2020 @ 14:37:19 #20
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196362889
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 14:31 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Nee, ik heb een voortschrijdend inzicht en heb er geen zin in.
Je bent hier in de eerste plaats voor je eigen plezier en niet om een andere volwassene plezier te doen , geniet lekker van jouw zondag op jouw manier O+ ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196363075
quote:
7s.gif Op zondag 22 november 2020 14:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zelfde tactiek als de Trump-campagne: ik heb het gezien maar ik zeg niet wat het is, je moet het maar van mij aannemen!

Gevalletje Hitchens's razor.
Wat verwacht jij dan, dat ze het bewijs wat ze hebben overhandigen aan de media ofzo?
Het is niet meer dan logisch imo, het kan de rechtzaak beinvloeden en stelt de tegenpartij de in de gelegenheid daarvan te profiteren. Al je kaarten voor een rechtzaak op tafel leggen is het laatste wat je als advocaat doet.
  zondag 22 november 2020 @ 14:49:42 #22
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196363123
Ook in de rechtszaal hebben ze NUL bewijs voor fraude of manipulatie aangeleverd.
Huilen dan.
pi_196363126
quote:
14s.gif Op zondag 22 november 2020 14:33 schreef Isdatzo het volgende:
Aha, en dan is dat (voortschrijdend) inzicht waartoe je gekomen bent dat je claims niet langer van gewicht hoeft te voorzien door met feiten of argumenten te komen?

Als je geen zin hebt om iets te onderbouwen, dan moet je ook geen uitspraken doen.
De vraag "Hoe kan het nu dat sommige mensen hier dan zo sceptisch zijn tegenover de msm, terwijl Trump en zijn team zo overduidelijk bullshitten?

Ik ben 1 van die personen die sceptisch is tegenover de MSM en geef mijn reden voor. Dat jij vervolgens allemaal bronnen wilt hebben is jouw probleem. Geen zin om uren lang informatie op te zoeken die ik 4 jaar geleden heb gezien.
pi_196363135
quote:
14s.gif Op zondag 22 november 2020 14:49 schreef Isdatzo het volgende:
Ook in de rechtszaal hebben ze NUL bewijs voor fraude of manipulatie aangeleverd.
Die kleinere zaken zijn helemaal niet relevant, leuke zoethouders voor jou wellicht.
  zondag 22 november 2020 @ 14:51:30 #25
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196363142
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 14:49 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

De vraag "Hoe kan het nu dat sommige mensen hier dan zo sceptisch zijn tegenover de msm, terwijl Trump en zijn team zo overduidelijk bullshitten?

Ik ben 1 van die personen die sceptisch is tegenover de MSM en geef mijn reden voor. Dat jij vervolgens allemaal bronnen wilt hebben is jouw probleem. Geen zin om uren lang informatie op te zoeken die ik 4 jaar geleden heb gezien.
Een coherente uitleg zou volstaan, maar je komt niet verder dan "ja ik heb veel onzin in de media gezien de afgelopen jaren".
Huilen dan.
  zondag 22 november 2020 @ 14:52:10 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196363151
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 14:51 schreef Ardava het volgende:

[..]

Die kleinere zaken zijn helemaal niet relevant, leuke zoethouders voor jou wellicht.
Welke grote zaken lopen er dan :? .
Huilen dan.
pi_196363278
quote:
7s.gif Op zondag 22 november 2020 14:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Een coherente uitleg zou volstaan, maar je komt niet verder dan "ja ik heb veel onzin in de media gezien de afgelopen jaren".
Ik heb hier op deze forum al vaker uitleg gegeven waarom ik geen vertrouwen meer heb in de MSM. Ik zou niet weten waarom ik weer moeite moet doen om die informatie te posten wetende waar deze discussie naar toe gaat.
  zondag 22 november 2020 @ 15:03:00 #28
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196363327
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 15:00 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik heb hier op deze forum al vaker uitleg gegeven waarom ik geen vertrouwen meer heb in de MSM. Ik zou niet weten waarom ik weer moeite moet doen om die informatie te posten wetende waar deze discussie naar toe gaat.
Is het ook niet gewoon een gegeven , de 1 vertrouwd de msm en de ander niet meer . Klaar .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 22 november 2020 @ 15:15:10 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196363555
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 14:09 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik volg alleen de berichtgeving die naar buiten komt en wacht op onderzoek. Ik heb begrepen dat we volgende week meer onthullingen zullen krijgen, dus ik ben benieuwd.
Kijk de interviews van Powell nog even ze geeft zelf duidelijk aan.. een getuige..
Die heeft gezien dat dit apparaat in Colombia is gebruikt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 22 november 2020 @ 15:17:58 #30
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196363615
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 14:51 schreef Ardava het volgende:

[..]

Die kleinere zaken zijn helemaal niet relevant, leuke zoethouders voor jou wellicht.
Hier op bnw wel, lees even de vorige topics.
De kleine zaken hebben alleen gezorgd voor tijdrekken.
En tijd rekken en tijd rekken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 22 november 2020 @ 15:21:34 #31
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196363669
't gaat echt wel heel erg op een soap lijken nu...
Tune in next week for more!
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_196364551
twitter


Journalist van NewsMax.
  zondag 22 november 2020 @ 16:33:13 #33
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196364650
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 16:27 schreef Ardava het volgende:
[ twitter ]

Journalist van NewsMax.
Verbaasd me niks.
Ook in de VS worden er Bosch wasmachine en boormachines verkocht.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 22 november 2020 @ 16:37:41 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196364705
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 16:27 schreef Ardava het volgende:
[ twitter ]

Journalist van NewsMax.
"Interessante" twitterfeed, die vrijwel volledig lijkt te bestaan uit re(tweets) van inmiddels lang en breed weerlegde onzin. Ik durf er wel een kratje op te zetten dat deze tweet eenzelfde lot zal vergaan.
Huilen dan.
  zondag 22 november 2020 @ 16:38:24 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196364716
https://hereistheevidence.com/

Leuke link van tante twitter Bep hierboven.

Je kan je eigen bewijs aanvullen.
Mooi man..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196364718
quote:
1) Presidential Advisory Commission on Election Integrity May 11, 2017 to January 3, 2018.
2) Executive Order 13848 signed September 12, 2018
3) On Election night, Trump and his campaign team assembled in the Eisenhower Building
4) Know what is there? A SCIF facility.
5) Sensitive Compartmented Information Facility. (SCIF)
6) SCIFs are NSA run that is the combination of all data collected from intelligence agencies.
7) They were monitoring the fraud in real-time.
8) Then, CIA removed from briefings.
9) FBI removed from briefings.
10) CIA server farm raided in Europe and now confirmed.
11) Krebs fired.
12) Chris Miller consolidating all special forces under him.
13) General Flynn working with Rudy & Sidney.
14) Soros, Obama, Dominion, Smartmatic all mentioned
Komt aardig in de richting denk ik.
  zondag 22 november 2020 @ 16:43:08 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196364778
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 16:38 schreef theguyver het volgende:
https://hereistheevidence.com/

Leuke link van tante twitter Bep hierboven.

Je kan je eigen bewijs aanvullen.
Mooi man..
Wat de rechter van deze manier van bewijslast verzamelen vindt:

[ Bericht 1% gewijzigd door Isdatzo op 22-11-2020 16:48:27 ]
Huilen dan.
pi_196364863
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 13:23 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Als ze geen bewijs hebben, dan zouden ze keihard gestraft moeten worden.
k, dan hadden ze al 32 (!!!!) keer keihard gestraft moeten worden.
pi_196364873
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 14:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Ze lezen en kijken toch niks alles draait om vertrouwen op de msm
Leg nog eens uit hoe "The Office of the President Elect" niet bestaat. :D

Bij jou draait het allemaal om vertrouwen in de memes. :') :') :')
pi_196364944
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 16:27 schreef Ardava het volgende:
[ twitter ]

Journalist van NewsMax.
En jij denkt dat er Amerikaanse verkiezingsuitslagen op een Duitse server staan? :')

Een server van een bedrijf wat niet eens aan stemcomputers in Amerika deed? :')

Een bedrijf wat bovendien sinds september 2019 geen server in Duitsland had? :')

Natuurlijk is daar weer 0.0 bewijs voor behalve het gebruikelijke gelul ("we hebben bewijs, maar we laten het nog niet zien, maar het is GROOT!").
pi_196365003
twitter
pi_196365042
quote:
88s.gif Op zondag 22 november 2020 16:55 schreef illusions het volgende:

[..]

En jij denkt dat er Amerikaanse verkiezingsuitslagen op een Duitse server staan? :')

Een server van een bedrijf wat niet eens aan stemcomputers in Amerika deed? :')

Een bedrijf wat bovendien sinds september 2019 geen server in Duitsland had? :')

Natuurlijk is daar weer 0.0 bewijs voor behalve het gebruikelijke gelul ("we hebben bewijs, maar we laten het nog niet zien, maar het is GROOT!").
Het was geen Scytl server maar een server van de CIA.
pi_196365063
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 17:01 schreef Ardava het volgende:

[..]

Het was geen Scytl server maar een server van de CIA.
Tuurlijk.

Jij denkt dat er berhaupt verkiezingsdata in het buitenland wordt opgeslagen?

Dat verkiezingsdata berhaupt op servers staat die in verbinding met internet staan?

Jezus wat naef. Maargoed, dat zijn we onderhand wel gewend.

Bewisj heb je er overigens niet voor, neem ik aan? Dat "moet nog komen" ofzo? :')
  zondag 22 november 2020 @ 17:09:30 #44
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196365160
twitter


Verbaast het iemand nog? Mij niet..
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196365193
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 17:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Verbaast het iemand nog? Mij niet..
Tuurlijk.

Die geloven we OOK op z'n woord. Geen bewijs voor nodig jongens!

:')

Jezus wat zijn we weer kritisch.
pi_196365293
Vermakelijk dat Dominion verstoppertje speelt, panden worden opgedoekt, een groot deel van het personeel heeft hun link met Dominion verwijderd, ze komen niet opdagen bij hoorzittingen, documenten die worden verwijderd van overheidswebsites. Die Eric Coomer is ook spoorloos sinds de verkiezingen.
Maar goed, ze zullen wel niets te verbergen hebben verder.
pi_196365521
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 17:20 schreef Ardava het volgende:
Vermakelijk dat Dominion verstoppertje speelt, panden worden opgedoekt, een groot deel van het personeel heeft hun link met Dominion verwijderd, ze komen niet opdagen bij hoorzittingen, documenten die worden verwijderd van overheidswebsites. Die Eric Coomer is ook spoorloos sinds de verkiezingen.
Maar goed, ze zullen wel niets te verbergen hebben verder.
Heb je daar ook bronnen bij?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196365606
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 17:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb je daar ook bronnen bij?
Wat vraag jij nou weer voor raars? :?
  zondag 22 november 2020 @ 17:44:33 #49
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196365805
Oh weer lekker op de man/vrouw zo kennen we je weer, voel me niet aangesproken hoor door de man die al eerder exposed is als leugenaar. Zie niet in waarom die google-medewerkers uit hun nek lullen. Google :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196365861
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 17:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Oh weer lekker op de man/vrouw zo kennen we je weer, voel me niet aangesproken hoor door de man die al eerder exposed is als leugenaar. Zie niet in waarom die google-medewerkers uit hun nek lullen. Google :{w
Je hebt mij nog nooit op een leugen betrapt, zo wel nodig ik je uit die te herhalen. Jij, daarentegen, wordt constant betrapt op je oeverloze bullshit die nooit wordt ondersteund met bewijs.

Maar je vertrouwt dus niet op Google want die liegen en manipuleren allemaal, maar als iemand van Google uit de school klapt zie je ineens niet in waarom ze zouden liegen? :') Gevalletje BIG BRAIN TIME weer.
pi_196365896
Wat een vreselijk vervelend topic is dit geworden.
pi_196365935
Speel de bal, niet de persoon. Alweer...
  Beste debater 2022 zondag 22 november 2020 @ 17:55:12 #53
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196365984
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 17:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat een vreselijk vervelend topic is dit geworden.
Omdat aangetoond wordt dat het wensdenken omtrent fraude precies dat is, wensdenken?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 22 november 2020 @ 17:56:39 #54
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196366006
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 14:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Ze lezen en kijken toch niks alles draait om vertrouwen op de msm
Nee hoor, gewoon op de bronnen zelf.

Misschien moet je eens afleren anderen te verwijten blind te staren op iets als MSM wanneer je zelf steeds aantoont bar weinig scrupules te hebben in het doorgeven van 'informatie'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196366065
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 17:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Omdat aangetoond wordt dat het wensdenken omtrent fraude precies dat is, wensdenken?
Denk dat dat ermee te maken heeft. Het topic zou inderdaad een stuk leuker zijn als dingen werden onderbouwd i.p.v. klakkeloos zonder kritiek gekopieerd. Voor je het weer heb je weer iemand die beweert dat The Office of the President-Elect niet bestaat. 8)7
pi_196366365
twitter


twitter


Tja, als zelfs Christie het zegt ...
  zondag 22 november 2020 @ 18:28:24 #58
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196366689
quote:
Dit is zo schandalig , tot op de bodem uitzoeken !
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196366699
quote:
ze gaan lijsten met namen af en bellen vervolgens mensen met dezelfde naam op....
(op die lijsten met voters staan enkel namen en geboortejaren, geen verder persoonsgegevens om hen zomaar te contacteren, ook daarbij acht men op het recht op privacy, dat bij het afgeven van je stem een belangrijk recht is, dat mensen dit geheim kunnen doen, zonder direkt door politieke groeperingen lastig gevallen te kunnen worden)

dat was al de reden dat ze voorheen met allemaal gestorven personen aankwamen, waarvan ieder door hen aangebracht geval gewoon gecorrigeerd kon worden door te bewijzen dat een volgens hen gestorven persoon niet degenen was die gestemd had, maar een ander met dezelfde naam gewoon wel gestemd had.

het is een enorm slordige manier van data-analyse en als die gast eerlijk is zou hij erop moeten wijzen dat de kans dat hij de verkeerde persoon opbelt gewoon erg groot is als dit om data over grote steden gaat..
,maar dat wil hij vooral niet doen omdat hij betaald wordt door een bepaalde politieke campagne en ook de journlaisten zijn gewoon ideologisch gebonden om een vaststaande zichtwijze te verspreiden, die willen egen objectieve journalistiek bedrijven.

Sorry, maar dit is prutswerk en geen enkel 'bewijs' van corruptie... als het ergens bewijs vor is, is het wel dat je met zogenaamde data-analyse vooral vanalles kunt proberen te bewijzen dat toevallig in je straatje past.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zondag 22 november 2020 @ 18:30:37 #60
104963 ETA
European Travel Author
pi_196366718
Trump kamp geeft fraude toe aan Republikeinse kant. Voor de rechter bevestigen ze dat een deel van de affadavits die ze hebben ontvangen, inderdaad bewezen vals zijn. Dit zijn gezworen verklaringen van Republikeinen waarvan de advocaat van Trumps kamp stelt dat ze zijn vervalst.

Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_196366720
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 18:29 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ze gaan lijsten met namen af en bellen vervolgens mensen met dezelfde naam op....
(op die lijsten met voters staan enkel namen en geboortejaren, geen verder persoonsgegevens om hen zomaar te contacteren, ook daarbij acht men op het recht op privacy, dat bij het afgeven van je stem een belangrijk recht is, dat mensen dit geheim kunnen doen, zonder direkt door politieke groeperingen lastig gevallen te kunnen worden)
Dat is niet het enige wat ze gedaan hebben.
pi_196366764
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 18:30 schreef Ardava het volgende:

[..]

Dat is niet het enige wat ze gedaan hebben.
Misschien staan er daarom nog 3 alinea's. :')

quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 18:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Dit is zo schandalig , tot op de bodem uitzoeken !
Doe je mee?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2020 18:44:15 (Zie modbreak) ]
  zondag 22 november 2020 @ 19:26:44 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196367583
quote:
10s.gif Op zondag 22 november 2020 16:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat de rechter van deze manier van bewijslast verzamelen vindt:
Yes had m gisteren avond ook al gepost.

Word wel keer tijd dat ze daar fatsoenlijke camera's plaatsen
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 22 november 2020 @ 19:29:36 #64
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196367628
Ah, gemist. Heb een paar dagen niet op FOK! gespiekt :P . Maar inderdaad, je zou denken dat je naar een jaren '90-filmpje kijkt :')
Huilen dan.
  zondag 22 november 2020 @ 19:31:02 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196367647
quote:
10s.gif Op zondag 22 november 2020 16:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat de rechter van deze manier van bewijslast verzamelen vindt:
Yes had m gisteren avond ook al gepost.

Word wel keer tijd dat ze daar fatsoenlijke camera's plaatsen
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 17:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Tuurlijk.

Jij denkt dat er berhaupt verkiezingsdata in het buitenland wordt opgeslagen?

Dat verkiezingsdata berhaupt op servers staat die in verbinding met internet staan?

Jezus wat naef. Maargoed, dat zijn we onderhand wel gewend.

Bewisj heb je er overigens niet voor, neem ik aan? Dat "moet nog komen" ofzo? :')
Nja het internet is groot en verdeeld over de hele planeet.
Maar neem aan dat dit op aparte servers staat en in het buitenland op slaan is best krom.. maar het bedrijf wat de machines heeft gemaakt is Canadees, dus maybe Canada dan snap ik het wel.

Maar goed ben wel benieuwd wat dit bewijs in houd, tot dusver betreft the kraken niet meer dan een getuigenis.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 22 november 2020 @ 19:32:55 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196367673
't Lijkt me sterk dat die TELmachines berhaupt aangesloten zijn op het internet. Wat zitten ze dan de hele tijd met SD-kaartjes heen en weer te rijden :? .
Huilen dan.
pi_196367781
quote:
7s.gif Op zondag 22 november 2020 19:32 schreef Isdatzo het volgende:
't Lijkt me sterk dat die TELmachines berhaupt aangesloten zijn op het internet. Wat zitten ze dan de hele tijd met SD-kaartjes heen en weer te rijden :? .
Ja, even naar de cloud storage in Duitsland backuppen hoor. 8)7

Echt, hoe mensen dit zich berhaupt in kunnen beelden is me een raadsel.
  zondag 22 november 2020 @ 19:57:19 #68
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196368090
quote:
7s.gif Op zondag 22 november 2020 19:32 schreef Isdatzo het volgende:
't Lijkt me sterk dat die TELmachines berhaupt aangesloten zijn op het internet. Wat zitten ze dan de hele tijd met SD-kaartjes heen en weer te rijden :? .
Zijn het allemaal de zelfde machines 🤔
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 22 november 2020 @ 20:02:35 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196368161
Nee, maar 't gehuil gaat nu toch specifiek over die Dominion telmachines?
Huilen dan.
pi_196368176
Trump threatens to wreak havoc on GOP from beyond the White House
https://www.politico.com/(...)p-white-house-438859

Oh mijn god, wat is het toch een LOSER.

#ToddlerInChief
  zondag 22 november 2020 @ 20:04:42 #71
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196368202
Laat ze elkaar maar afmaken.
Huilen dan.
pi_196368419
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 18:30 schreef ETA het volgende:
Trump kamp geeft fraude toe aan Republikeinse kant. Voor de rechter bevestigen ze dat een deel van de affadavits die ze hebben ontvangen, inderdaad bewezen vals zijn. Dit zijn gezworen verklaringen van Republikeinen waarvan de advocaat van Trumps kamp stelt dat ze zijn vervalst.

Geen beste zaak inderdaad. Ik ben benieuwd om welke zaak dit ging en in hoeverre dit van toepassing is op de andere zaken.
pi_196368655
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 20:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Geen beste zaak inderdaad. Ik ben benieuwd om welke zaak dit ging en in hoeverre dit van toepassing is op de andere zaken.
Maricopa

Trump Campaign Lawyer Admits to Judge: Our Search for Evidence of Fraud Produced Obvious Lies and ‘Spam’
https://lawandcrime.com/2(...)vious-lies-and-spam/

That marked the second time in as many days that attorneys for the Trump campaign disavowed in court what the president and his loyalists alleged in print, tweets and on the public airwaves.
pi_196368774
Zelfs God had het mis wat betreft de verkiezingsuitslag!!!!

-
pi_196368790
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 20:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Maricopa

Trump Campaign Lawyer Admits to Judge: Our Search for Evidence of Fraud Produced Obvious Lies and ‘Spam’
https://lawandcrime.com/2(...)vious-lies-and-spam/

That marked the second time in as many days that attorneys for the Trump campaign disavowed in court what the president and his loyalists alleged in print, tweets and on the public airwaves.
Dit geeft verder geen informatie over wie precies die affidavits heeft ingestuurd.

Zo werd de hotline ook veel geprankcalled.
pi_196368827
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 20:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dit geeft verder geen informatie over wie precies die affidavits heeft ingestuurd.

Zo werd de hotline ook veel geprankcalled.
Het punt is dat Trump's team openlijk toegeeft gelogen affidavits te hebben, en er maar wat van heeft gemaakt door affidavits te gebruiken die ze niet zo snel als vals konden bestempelen - zonder berhaupt na te kunnen gaan of het wel klopt wat die mensen zeggen.

Met andere woorden, er is helemaal geen bewijs. Niks, nul, nada.
  zondag 22 november 2020 @ 20:52:05 #77
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196368982
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 20:36 schreef Haushofer het volgende:
Zelfs God had het mis wat betreft de verkiezingsuitslag!!!!

Dus zo bezien waren die peilingen nog helemaal niet zo verkeerd :P .
Huilen dan.
  zondag 22 november 2020 @ 21:18:57 #78
104963 ETA
European Travel Author
pi_196369411
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 20:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Het punt is dat Trump's team openlijk toegeeft gelogen affidavits te hebben, en er maar wat van heeft gemaakt door affidavits te gebruiken die ze niet zo snel als vals konden bestempelen - zonder berhaupt na te kunnen gaan of het wel klopt wat die mensen zeggen.

Met andere woorden, er is helemaal geen bewijs. Niks, nul, nada.
Ik ga er overigens vanuit dat Trump uitgebreid de inzenders van de valse affidavits gaat vervolgen voor verkiezingsfraude.... /s
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  Beste debater 2022 zondag 22 november 2020 @ 21:30:44 #79
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196369597
quote:
7s.gif Op zondag 22 november 2020 20:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dus zo bezien waren die peilingen nog helemaal niet zo verkeerd :P .
quote:
7s.gif Op zondag 22 november 2020 20:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dus zo bezien waren die peilingen nog helemaal niet zo verkeerd :P .
Ah, Amerikaanse evangelicals... zelden zulke hypocrieten gezien.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 23 november 2020 @ 00:25:27 #80
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196371802
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 14:13 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Klopt. Ik hoef ook niks te bewijzen naar je. Geen zin om mijn tijd te verspelen om allemaal dingen te gaan opzoeken voor iemand die er vervolgens toch niks mee doet.
Kijk hier het probleem van veel BNWrs. Beweren de meest gekke dingen, maar als je naar bronnen vraagt of bewijzen dan ineens geven ze niet thuis.

Dat gekleuter ook over de zogenaamde fraude. Hoe zeiden jullie dat ook alweer? 'Hij is gekozen als president, get over it'.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 23 november 2020 @ 00:25:42 #81
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196371803
dubbel
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_196372046
LOL, vergeet The Kraken ook maar, het Trump team wil niks meer met Sydney Powell te maken hebben.



Mijn god, wat een fucking shitshow. :') :')
  maandag 23 november 2020 @ 01:59:00 #83
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196372061
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 01:54 schreef illusions het volgende:
LOL, vergeet The Kraken ook maar, het Trump team wil niks meer met Sydney Powell te maken hebben.

[ afbeelding ]

Mijn god, wat een fucking shitshow. :') :')
Terwijl ze net nog werd toegejuicht op de fp. Wat een sneuerige vertoning.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_196372062


Paar dagen terug. _O-

Wat een stel idioten zijn dit. WOW.
pi_196372072
Het moet toch gewoon pijn doen en ENORM awkward zijn om nog steeds Trump-fan te zijn? :X

Hoe praat een mens dit goed voor zichzelf?

Krijg er bijna plaatsvervangende schaamte van. :')
pi_196372205
twitter


:')
pi_196372572
Rip Kraken -O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196372834
Biblical fail
pi_196372883
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 04:05 schreef illusions het volgende:
[ twitter ]

:')
Wat erg moet dat voor de Trump campagne zijn, iemand die zo maar allemaal extreme beweringen doet over grootschalige fraude, maar daarvoor geen enkel bewijs wil leveren.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 23 november 2020 @ 08:25:03 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196372981
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 04:05 schreef illusions het volgende:
[ twitter ]

:')
had deze ook al gepost, ik moest erg lachen, we believe in ufo's this is more reliable

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 23-11-2020 08:46:44 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196373222
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 05:22 schreef n__n het volgende:

[..]

Ik kom er even op terug. :o
https://www.forbes.com/si(...)conspiracy-theories/
Maar toch, totale radiostilte is gewoon niet de bedoeling en getuigt van partijdigheid. Dat wil je niet bij 'staatsmedia'. Ze pakken vooral iedere kans om Trump weer omlaag te halen zoals met wellicht ook (of juist niet?) bij dit bericht zal gebeuren. Als je de naam 'Sidney Powell' zoekt bij NOS vindt je momenteel zelfs berhaupt niets. Zo hoort het niet. Ook niet dat ze Joe Biden al zo ongeveer president hebben verklaart met de rest van het hele circus. Dat hoort k echt niet.
Ik reageer er hier even op (i.p.v. in het Corona-topic). Je zei eerst dat er van de republikeinse kant niets werd vermeld, en dat is gewoon klinklare onzin, er wordt zat vermeld, en dat wordt op een realistische manier gedaan. Dat Trump slecht uit de verf komt, heeft meer te maken met zijn eigen gedrag. Gevalletje "Geef een aap een gouden ring".

Nu specificeer je het naar Powell, en je vindt het eigenljik gewoon niet eerlijk dat de NOS niet over Sidney Powell bericht, blijkt uit deze reply. Maar waarom zouden ze? We zijn Amerika niet, niet al onze berichtgeving gaat dus over de VS verkiezingen, en daarnaast is het een hoop onzin wat die vrouw verkondigt - letterlijk niets is nog waar gemaakt, het zijn alleen een stelletje QAnon verzinsels die echt helemaal nergens op slaan. De enige feiten die gepresenteerd zouden kunnen worden, is dus hoe ze zich als complete faalhaas te kijken zet - zou je dat eerlijker vinden?

Ik bedoel kom op zeg, VS verkiezingsdata van computers die niet op het internet zijn aangesloten, wordt op een server in Frankfurt aangetroffen die door de VS is ingenomen? Als je dat realistisch vindt klinken, voel dan eens aan je voorhoofd.

Tevens verklaart geen enkele media Biden als president - dat doen de kiezers, de media publiceert enkel wat de uitslagen zijn. Zo wordt men ook op de hoogte gehouden van de hertellingen en de rechtzaken, die vrijwel allemaal zonder uitzondering keihard de rechtzaal worden uitgegooid vanwege gebrek aan bewijs, liegen en bedriegen.

Het klopt dus voor geen meter wat je opnoemt.
  maandag 23 november 2020 @ 08:57:40 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196373240
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 05:22 schreef n__n het volgende:

[..]

Ik kom er even op terug. :o
https://www.forbes.com/si(...)conspiracy-theories/
Maar toch, totale radiostilte is gewoon niet de bedoeling en getuigt van partijdigheid. Dat wil je niet bij 'staatsmedia'. Ze pakken vooral iedere kans om Trump weer omlaag te halen zoals met wellicht ook (of juist niet?) bij dit bericht zal gebeuren. Als je de naam 'Sidney Powell' zoekt bij NOS vindt je momenteel zelfs berhaupt niets. Zo hoort het niet. Ook niet dat ze Joe Biden al zo ongeveer president hebben verklaart met de rest van het hele circus. Dat hoort k echt niet.
Nos en dergelijke geven de verkiezingen uitslag door.
Ze geven ook aan dat Biden gewonnen heeft, er zijn verder op die parallelle universe uitslag geen andere uitslagen bekend.
Zelfde als met voetbal wedstrijd gespeeld en uitslag word bekend gemaakt.
Wat er nu gebeurt is dat een toeschouwer gezien heeft dat bij een wedstrijd in een ander land geconstateerd heeft dat een scheidsrechter is omgekocht en dat deze op een of andere manier gelinkt word met de betreffende wedstrijd en zodoende een rechtszaak probeert aan te spannen.

ik hoor hier klachten dat de MSM waaronder de NOS valt niet geloofwaardig meer is, maar als je dit gaat uitzenden.. schend dat dan niet de geloofwaardigheid van de nieuws zender?

De zender geeft wel aan dat er gewoon nog verschillende rechtszaken lopen.
Want dat is een feit, wat hier door Powell word beweert valt onder kopje complot.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196373301
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 08:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nos en dergelijke geven de verkiezingen uitslag door.
Ze geven ook aan dat Biden gewonnen heeft, er zijn verder op die parallelle universe uitslag geen andere uitslagen bekend.
Zelfde als met voetbal wedstrijd gespeeld en uitslag word bekend gemaakt.
Wat er nu gebeurt is dat een toeschouwer gezien heeft dat bij een wedstrijd in een ander land geconstateerd heeft dat een scheidsrechter is omgekocht en dat deze op een of andere manier gelinkt word met de betreffende wedstrijd en zodoende een rechtszaak probeert aan te spannen.

ik hoor hier klachten dat de MSM waaronder de NOS valt niet geloofwaardig meer is, maar als je dit gaat uitzenden.. schend dat dan niet de geloofwaardigheid van de nieuws zender?

De zender geeft wel aan dat er gewoon nog verschillende rechtszaken lopen.
Want dat is een feit, wat hier door Powell word beweert valt onder kopje complot.
De grap is, toen @n__n die post plaatste dat het oneerlijk was dat de NOS niet over Powell berichtte, werkte ze nog voor Trump. Inmiddels heeft de Trump adminsitratie ontkend iets met haar te maken te hebben. Zou het dus wl opgenomen worden door de NOS, moesten ze nu weer meedelen dat ze er inmiddels weer uitgeknikkerd is, en staat Trump per saldo dus nog harder voor lul. _O-
pi_196373334
Op het officiele Trump youtubeaccount stonden fragmenten van de maffe persco van afgelopen donderdag, maar ze hebben de fragmenten waarop Powell aan het woord was verwijderd, terwijl die er eerder nog wel op stonden. *O*
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196373782
Trump Legal Team Distances from Sidney Powell
21,544
Powell(Photo by Drew Angerer/Getty Images)
JOEL B. POLLAK22 Nov 202026,586
2:25
President Donald Trump’s legal team distanced themselves from attorney Sidney Powell on Sunday evening, noting that she did not represent the president, either as part of the team or in his personal capacity.

In a statement attributed to Trump attorney Rudy Giuliani, and Trump legal adviser Jenna Ellis, the team said: “Sidney Powell is practicing law on her own. She is not a member of the Trump Legal Team. She is also not a lawyer for the President in his personal capacity.”

A source who spoke to Breitbart News on background suggested that the team had hoped to work with her, but that Powell’s public claims had gone beyond the scope of the evidence they had seen and believed they could prove in court.

Powell had pursued a theory that Dominion voting machines, operating with Smartmatic software, were manipulable and had been responsible for switching votes from Trump to Democratic challenger Joe Biden. She also alleged that Dominion had worked with foreign governments, including Venezuela, and produced an affidavit purporting to support that allegation.

She had not yet provided evidence that votes had actually been changed, however, and has faced increasing public criticism.

Powell, an outspoken conservative, gained wide acclaim for her representation of former National Security Adviser Lt. Gen. Michael Flynn (Ret.), who withdrew his guilty plea after being prosecuted for lying to the FBI.

Flynn’s previous lawyers had negotiated a plea agreement, but after new evidence emerged of conflicts of interest at the Department of Justice (DOJ), he asked Powell to take up his defense. The DOJ is trying to drop the prosecution, but the judge in the case has not agreed.

Joel B. Pollak is Senior Editor-at-Large at Breitbart News and the host of Breitbart News Sunday on Sirius XM Patriot on Sunday evenings from 7 p.m. to 10 p.m. ET (4 p.m. to 7 p.m. PT). His newest e-book is The Trumpian Virtues: The Lessons and Legacy of Donald Trump’s Presidency. His recent book, RED NOVEMBER, tells the story of the 2020 Democratic presidential primary from a conservative perspective. He is a winner of the 2018 Robert Novak Journalism Alumni Fellowship. Follow him on Twitter at @joelpollak.

https://www.breitbart.com(...)-from-sidney-powell/
pi_196373786
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 11:47 schreef Sponsje88 het volgende:
... of het feit dat 90% van de MSM in handen ligt van een kleine groepje mensen die er baat bij hebben als de democraten winnen.
Kun je deze 90% en de Democratische banden met dat "kleine groepje mensen" expliciet laten zien?
-
pi_196373837
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 01:54 schreef illusions het volgende:
LOL, vergeet The Kraken ook maar, het Trump team wil niks meer met Sydney Powell te maken hebben.

[ afbeelding ]

Mijn god, wat een fucking shitshow. :') :')
Ze was maar een clown...
pi_196373925
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 17:36 schreef illusions het volgende:
ROFL

"We have so much evidence, we feel like it's coming in through a firehose." :D

"How will you prove this, Sidney?"

"Well i've got lots of ways to prove it Maria but i'm not gonna tell on national television what all we have."

Wordt het niet eens tijd om dat bewijs aan de rechter te laten zien dan? Of is het alleen leuk om over de schreeuwen op Twitter?

Wat een shitshow. _O-
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 17:59 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ze zet wel haar reputatie op het spel. Dat zal ze niet zomaar doen lijkt mij.
Weet je deze nog?

Die volidioot heeft het precies een week volgehouden. _O-
  maandag 23 november 2020 @ 10:19:25 #99
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196374078
quote:
7s.gif Op zondag 22 november 2020 13:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Want dat was complete onzin?
De democraten hebben Trump niet uit hun functie kunnen krijgen nee.

quote:
Aha. Als feitelijk correcte berichtgeving afgedaan wordt als "partijdige media die Trump probeert te schaden" dan is een discussie snel klaar natuurlijk. Het klopt dat er in de media doorgaans weinig positiefs over Trump te lezen is. Dan rijst de vraag: ligt dat aan de media, of doet die man gewoonweg niet zo veel goed?
Media zoals de NOS maakt gebruik van biased storytelling en biased story selection.

Het grove racistische geweld in Zuid-Afrika waarbij boeren om hun blanke huidskleur hun boerderij wordt afgepakt vinden ze niet nieuwswaardig. 1 blanke agent die 1 zwarte crimineel vermoord, dat is voorpaginanieuws.

De media vertelt niet wat Trump heeft gedaan voor de werkloosheid in de VS.

Door de Chinese import een halt toe te roepen heeft de Amerikaanse industrie weer kunnen groeien die Obama heeft afgebroken.

Amerikaanse soldaten uit het midden oosten zijn teruggehaald. Niets te zoeken daar.

Door Trump zijn Isral en verschillende Arabische staten bondgenoten. Bahrein en de Verenigde Arabische Emiraten bijvoorbeeld. Trump is bemiddelaar geweest, vredestichter.

Door een muur te bouwen op de zuidgrens komen er minder illegalen het land binnen die hun geld verdienen met drugs en wapenhandel. Nu moet iedereen netjes via de douane. Ook illegale onverzekerde arbeidsmigranten hebben zijn minder problemen mee hierdoor.

In plaats van een land in een complete lockdown te gooien heeft hij de economische schade beperkt en is hij vaart gaan zetten achter een vaccin. Dat vaccin is er nu. Trump bedankt.

Als de media hem in beeld brengt wordt zorgvuldig gekeken wanneer mensen lachen om iets wat hij zegt. Of hij zegt iets anders wat wij Europeanen niet professioneel vinden. Hij wordt door de media nergezet als een clown, een sukkel. Alleen omdat hij twijfelt aan de integriteit van de media wil de media hem kapotmaken.

Trump is helemaal geen politicus. Hij is geen gladjanus zoals alle andere politici en daarom valt hij op. Hij geeft de mensen wat ze nodighebben. Dat is wat een president hoort te doen. De media vergelijkt hem met mensen als Trudeau of Merkel. Dit zijn echte politici. Zij weten hoe je op de bevolking inspeelt. Trump heeft daar geen tijd voor en gelukkig prikken de Amerikanen door die buitenlaag heen van gladde politici.

En hij is heel populair. Nog nooit heeft een zittende president zoveel stemmen gekregen. Waarom zou je 4 jaar geleden niet op Hillary stemmen, maar nu wel op Biden? Ik snap er niks van.

quote:
Stropop: niemand zegt dat fraude onmogelijk is. Er zijn alleen gewoonweg geen aanwijzingen die op fraude wijzen. Dat blijkt ook uit alle rechtszaken. Grappig is de discrepantie tussen wat Trump en z'n team op Twitter of in de media verkondigen (JA JE GAAT ZIEN WE HEBBEN BEWIJZEN VAN FRAUDE!!!) en wat zijn advocaten in de rechtszaal zeggen (ehhh ja eigenlijk hebben we geen aanwijzingen voor fraude :@ ).
Er zijn mensen die onder eed verklaringen hebben afgelegd wat zij gezien hebben. Momenteel wordt er nog geprocedeerd. De verkiezingen zijn nog niet beslist.

Wat ik zelf vreemd vind is dat Biden in New York en California het niet beter heeft gedaan dan Hillary. Terwijl uitgerekend in de staten waar Biden moest winnen hij het ineens stukken beter heeft gedaan dan in 2016. In New York en California is in ieder geval niet gefraudeerd lijkt mij.

quote:
Als je gedegen onderzoeksjournalistiek verwacht van die obscure complotblogjes dan ga je van een behoorlijk koude kermis thuiskomen. Noem eens n voorbeeld waarbij dat geleid heeft tot sappige onthullingen die ook daadwerkelijk ergens op bleken te slaan?
Veel dingen die afgedaan worden als complotten blijken later gewoon waarheden te zijn. Neem nou dat PRISM bijvoorbeeld. Tegenwoordig is het common sense dat overheden achter persoonlijke informatie probeert te komen. Vroeger werd je als een complotgek weggezet.

quote:
En welke agenda of belangen dienen de kanalen of figuren die de wildste complottheorien verspreiden?
Die kanalen hebben geen belangen. De media heeft wel een belang. Zij steunen volgens mij de politiek die hun van hun baantje verzekert.

Daarom vind ik de media niet betrouwbaar. Zij zijn toch helemaal niet onafhankelijk? Of wel?

Dezelfde media is ook tegen Trump.

Nou mijn vraag: Waarom is Trump zo populair met meer dan 71 miljoen stemmen? Hoe kan het volgens jou dat iemand die de media als een idioot neerzet zo veel vertrouwen heeft bij zijn volk?

[ Bericht 1% gewijzigd door Ixnay op 23-11-2020 10:26:00 ]
  maandag 23 november 2020 @ 10:26:14 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196374148
Wat heeft de trump team nog?
En grappig dat team trump nu wel door heeft... dat ze de handen er van afhalen voor hun hele geloofwaardigheid in het riool ligt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196374185
Zat deze week een stuk over zelfbenoemd "dirty trickster" Roger Stone te kijken en moet wel zeggen dat het lijkt dat Trump en concorten deze methodes rechtstreeks hebben overgenomen. Maar het verschil is dat Trump geen illusie creeert dat hij aan het besturen is terwijl ze op de achtergrond dan de gelegenheid krijgen het land af te breken zoals b.v. in Turkije gebeurd met Erdogan. Trump slackt als de ziekte met z'n gegolf (op momenten dat hij er moet staan), draait en liegt te opvallend en benoemt en ontslaat iedere maand wel een paar.

De incompetentie is wat deze regering de das om doet in het vormen van zowel een democratie als een autocratie.

En dat is wel uniek in de recente geschiedenis. :')
pi_196374186
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 10:19 schreef Ixnay het volgende:
Nou mijn vraag: Waarom is Trump zo populair met meer dan 71 miljoen stemmen? Hoe kan het volgens jou dat iemand die de media als een idioot neerzet zo veel vertrouwen heeft bij zijn volk?

Je snapt zeker niet dat de opkomst heel hoog is doordat er voor het eerst gebruik wordt gemaakt van mail-in ballots, en dat daarnaast de populatie in 4 jaar natuurlijk aardig is gegroeid - de opkomst is elk jaar groter, en nu met een extra sprong vanwege de mail-in ballots.

Het is bizar hoe je al die kolder die je post gelooft, terwijl het zo makkelijk te verwerpen is.

En waarom zouden kanalen geen belangen hebben? Die verdienen geen geld wou je zeggen?
pi_196374218
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:04 schreef illusions het volgende:

[..]

[..]

Weet je deze nog?

Die volidioot heeft het precies een week volgehouden. _O-
Grappig dat je die comment nog wel weet te onthouden, maar elke keer vergeet dat ik geen trump aanhanger ben. Dit lijkt mij geen goede zaak voor Trump. Ze is te lang aan het woord geweest en word nu onder de bus gegooid. De geloofwaardigheid is hiermee geschaad en als ze niet snel bewijs weten te toveren, dan zie ik een 2e termijn ook in de toekomst niet gebeuren.
  maandag 23 november 2020 @ 10:34:27 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196374227
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 10:19 schreef Ixnay het volgende:

[..]

De democraten hebben Trump niet uit hun functie kunnen krijgen nee.
[..]

Media zoals de NOS maakt gebruik van biased storytelling en biased story selection.

Het grove racistische geweld in Zuid-Afrika waarbij boeren om hun blanke huidskleur hun boerderij wordt afgepakt vinden ze niet nieuwswaardig. 1 blanke agent die 1 zwarte crimineel vermoord, dat is voorpaginanieuws.

De media vertelt niet wat Trump heeft gedaan voor de werkloosheid in de VS.

Door de Chinese import een halt toe te roepen heeft de Amerikaanse industrie weer kunnen groeien die Obama heeft afgebroken.

Amerikaanse soldaten uit het midden oosten zijn teruggehaald. Niets te zoeken daar.

Door Trump zijn Isral en verschillende Arabische staten bondgenoten. Bahrein en de Verenigde Arabische Emiraten bijvoorbeeld. Trump is bemiddelaar geweest, vredestichter.

Door een muur te bouwen op de zuidgrens komen er minder illegalen het land binnen die hun geld verdienen met drugs en wapenhandel. Nu moet iedereen netjes via de douane. Ook illegale onverzekerde arbeidsmigranten hebben zijn minder problemen mee hierdoor.

In plaats van een land in een complete lockdown te gooien heeft hij de economische schade beperkt en is hij vaart gaan zetten achter een vaccin. Dat vaccin is er nu. Trump bedankt.

Als de media hem in beeld brengt wordt zorgvuldig gekeken wanneer mensen lachen om iets wat hij zegt. Of hij zegt iets anders wat wij Europeanen niet professioneel vinden. Hij wordt door de media nergezet als een clown, een sukkel. Alleen omdat hij twijfelt aan de integriteit van de media wil de media hem kapotmaken.

Trump is helemaal geen politicus. Hij is geen gladjanus zoals alle andere politici en daarom valt hij op. Hij geeft de mensen wat ze nodighebben. Dat is wat een president hoort te doen. De media vergelijkt hem met mensen als Trudeau of Merkel. Dit zijn echte politici. Zij weten hoe je op de bevolking inspeelt. Trump heeft daar geen tijd voor en gelukkig prikken de Amerikanen door die buitenlaag heen van gladde politici.

En hij is heel populair. Nog nooit heeft een zittende president zoveel stemmen gekregen. Waarom zou je 4 jaar geleden niet op Hillary stemmen, maar nu wel op Biden? Ik snap er niks van.
[..]

Er zijn mensen die onder eed verklaringen hebben afgelegd wat zij gezien hebben. Momenteel wordt er nog geprocedeerd. De verkiezingen zijn nog niet beslist.

Wat ik zelf vreemd vind is dat Biden in New York en California het niet beter heeft gedaan dan Hillary. Terwijl uitgerekend in de staten waar Biden moest winnen hij het ineens stukken beter heeft gedaan dan in 2016. In New York en California is in ieder geval niet gefraudeerd lijkt mij.
[..]

Veel dingen die afgedaan worden als complotten blijken later gewoon waarheden te zijn. Neem nou dat PRISM bijvoorbeeld. Tegenwoordig is het common sense dat overheden achter persoonlijke informatie probeert te komen. Vroeger werd je als een complotgek weggezet.
[..]

Die kanalen hebben geen belangen. De media heeft wel een belang. Zij steunen volgens mij de politiek die hun van hun baantje verzekert.

Daarom vind ik de media niet betrouwbaar. Zij zijn toch helemaal niet onafhankelijk? Of wel?

Dezelfde media is ook tegen Trump.

Nou mijn vraag: Waarom is Trump zo populair met meer dan 71 miljoen stemmen? Hoe kan het volgens jou dat iemand die de media als een idioot neerzet zo veel vertrouwen heeft bij zijn volk?
Je weet dat de grens enorm is, en om trump te citeren.
" geen enkel muur is on doordringbaar " plus...tijdens het hele Trump termijn, is er een beetje muur aangepast en klein stukje bij aan gezet..
Heeft het geholpen? nee geen ene flikker, het koste alleen bakken en bakken met geld.

Het grote probleem is Trump zelf..
Als een politicus een blunder begaat word dit breed uitgemeten Hoe vaak hebben we Balkenende wel niet op zijn plaat zien gaan toen hij stoer dacht te doen?
Dit was 1x .. dit doet trump om de paar dagen.. hij is de president en als die een faalhaas actie uitvoert word dit natuurlijk breed uitgemeten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196374243
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je weet dat de grens enorm is, en om trump te citeren.
" geen enkel muur is on doordringbaar " plus...tijdens het hele Trump termijn, is er een beetje muur aangepast en klein stukje bij aan gezet..
Heeft het geholpen? nee geen ene flikker, het koste alleen bakken en bakken met geld.

Het grote probleem is Trump zelf..
Als een politicus een blunder begaat word dit breed uitgemeten Hoe vaak hebben we Balkenende wel niet op zijn plaat zien gaan toen hij stoer dacht te doen?
Dit was 1x .. dit doet trump om de paar dagen.. hij is de president en als die een faalhaas actie uitvoert word dit natuurlijk breed uitgemeten.
Bovendien kan je op vrijwel alle plekken gewoon door die muur heen lopen of eroverheen klimmen. _O-

Het helpt echt helemaal niets.
pi_196374284
En dat vaccin, "Trump heeft er vaart achter gezet", laat me niet lachen. :')

Het vaccin is van Pfizer, een bedrijf wat absoluut geen enkele support van de Trump administratie heeft gehad, behalve dezelfde pledge om de 1e X exemplaren te kopen, de pledge die iedereen heeft gekregen, en wat ook vrij logisch is - een werkend vaccin wordt uiteraard gekocht, no wonder there.

Trump credit geven voor het vaccin. _O-

quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:33 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Grappig dat je die comment nog wel weet te onthouden, maar elke keer vergeet dat ik geen trump aanhanger ben. Dit lijkt mij geen goede zaak voor Trump. Ze is te lang aan het woord geweest en word nu onder de bus gegooid. De geloofwaardigheid is hiermee geschaad en als ze niet snel bewijs weten te toveren, dan zie ik een 2e termijn ook in de toekomst niet gebeuren.
Ah, dat ze te lang aan het woord is geweest is dus het euvel.

Het feit dat ze geen enkel bewijs heeft, is ondergeschikt.

Gotcha.
  maandag 23 november 2020 @ 10:42:43 #107
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196374325
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 10:19 schreef Ixnay het volgende:

[..]

De democraten hebben Trump niet uit hun functie kunnen krijgen nee.
[..]

Media zoals de NOS maakt gebruik van biased storytelling en biased story selection.

Het grove racistische geweld in Zuid-Afrika waarbij boeren om hun blanke huidskleur hun boerderij wordt afgepakt vinden ze niet nieuwswaardig. 1 blanke agent die 1 zwarte crimineel vermoord, dat is voorpaginanieuws.

De media vertelt niet wat Trump heeft gedaan voor de werkloosheid in de VS.

Door de Chinese import een halt toe te roepen heeft de Amerikaanse industrie weer kunnen groeien die Obama heeft afgebroken.

Amerikaanse soldaten uit het midden oosten zijn teruggehaald. Niets te zoeken daar.

Door Trump zijn Isral en verschillende Arabische staten bondgenoten. Bahrein en de Verenigde Arabische Emiraten bijvoorbeeld. Trump is bemiddelaar geweest, vredestichter.

Door een muur te bouwen op de zuidgrens komen er minder illegalen het land binnen die hun geld verdienen met drugs en wapenhandel. Nu moet iedereen netjes via de douane. Ook illegale onverzekerde arbeidsmigranten hebben zijn minder problemen mee hierdoor.

In plaats van een land in een complete lockdown te gooien heeft hij de economische schade beperkt en is hij vaart gaan zetten achter een vaccin. Dat vaccin is er nu. Trump bedankt.

Als de media hem in beeld brengt wordt zorgvuldig gekeken wanneer mensen lachen om iets wat hij zegt. Of hij zegt iets anders wat wij Europeanen niet professioneel vinden. Hij wordt door de media nergezet als een clown, een sukkel. Alleen omdat hij twijfelt aan de integriteit van de media wil de media hem kapotmaken.

Trump is helemaal geen politicus. Hij is geen gladjanus zoals alle andere politici en daarom valt hij op. Hij geeft de mensen wat ze nodighebben. Dat is wat een president hoort te doen. De media vergelijkt hem met mensen als Trudeau of Merkel. Dit zijn echte politici. Zij weten hoe je op de bevolking inspeelt. Trump heeft daar geen tijd voor en gelukkig prikken de Amerikanen door die buitenlaag heen van gladde politici.

En hij is heel populair. Nog nooit heeft een zittende president zoveel stemmen gekregen. Waarom zou je 4 jaar geleden niet op Hillary stemmen, maar nu wel op Biden? Ik snap er niks van.
[..]

Er zijn mensen die onder eed verklaringen hebben afgelegd wat zij gezien hebben. Momenteel wordt er nog geprocedeerd. De verkiezingen zijn nog niet beslist.

Wat ik zelf vreemd vind is dat Biden in New York en California het niet beter heeft gedaan dan Hillary. Terwijl uitgerekend in de staten waar Biden moest winnen hij het ineens stukken beter heeft gedaan dan in 2016. In New York en California is in ieder geval niet gefraudeerd lijkt mij.
[..]

Veel dingen die afgedaan worden als complotten blijken later gewoon waarheden te zijn. Neem nou dat PRISM bijvoorbeeld. Tegenwoordig is het common sense dat overheden achter persoonlijke informatie probeert te komen. Vroeger werd je als een complotgek weggezet.
[..]

Die kanalen hebben geen belangen. De media heeft wel een belang. Zij steunen volgens mij de politiek die hun van hun baantje verzekert.

Daarom vind ik de media niet betrouwbaar. Zij zijn toch helemaal niet onafhankelijk? Of wel?

Dezelfde media is ook tegen Trump.

Nou mijn vraag: Waarom is Trump zo populair met meer dan 71 miljoen stemmen? Hoe kan het volgens jou dat iemand die de media als een idioot neerzet zo veel vertrouwen heeft bij zijn volk?
Zo vind ik dat de media IS steeds negatief in beeld brengt, en dat riekt naar partijdigheid.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 23 november 2020 @ 10:56:59 #108
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196374547
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:42 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Zo vind ik dat de media IS steeds negatief in beeld brengt, en dat riekt naar partijdigheid.
:D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196374608
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:42 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Zo vind ik dat de media IS steeds negatief in beeld brengt, en dat riekt naar partijdigheid.
IS heeft de lokale economie ook een boost gegeven en zelfs een eigen munt geslagen, daarnaast hebben ze hangjongeren gerekruteerd zodat deze geen overlast meer veroorzaakten in Nederlandse portieken.

En zo kunnen we nog wel even doorgaan..

daar hoor je NOS/Feekmedia/ blablabla /niemand meer over :')
pi_196374619
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:42 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Zo vind ik dat de media IS steeds negatief in beeld brengt, en dat riekt naar partijdigheid.
*PROEST*
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196374931
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:39 schreef illusions het volgende:
Ah, dat ze te lang aan het woord is geweest is dus het euvel.
Ze is weken lang in het nieuws geweest namens trump team en wordt nu onder de bus gegooid. Dat is volgens jou geen probleem voor de geloofwaardigheid van trump?

quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:39 schreef illusions het volgende:
Het feit dat ze geen enkel bewijs heeft, is ondergeschikt.
Dat maak jij ervan met gedraai van mijn woorden.
pi_196375018
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 11:23 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ze is weken lang in het nieuws geweest namens trump team en wordt nu onder de bus gegooid. Dat is volgens jou geen probleem voor de geloofwaardigheid van trump?
[..]

Dat maak jij ervan met gedraai van mijn woorden.
Zucht, laat maar. :*
pi_196375042
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 11:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Zucht, laat maar. :*
:W
pi_196375195
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 09:56 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ze was maar een clown...
Wat je meteen al op je vingers kon natellen. Maar goed, lachen wel weer.
I´m back.
pi_196375337
George Soros Arrested in Philadelphia For Election Interference – Judge Orders Media Blackout
https://yournewswire.com/(...)ders-media-blackout/

BOOM
pi_196375378
Hoewel ze geen onderdeel meer uitmaakt van het Trump-team, zegt ze zelf wel door te blijven gaan met haar zaak.

Gen. Flynn: Sidney Powell ‘Staying the Course,’ Will Prove Alleged Election Fraud
BY JACK PHILLIPS November 22, 2020 Updated: November 22, 2020 Print

Gen. Michael Flynn, a former Trump administration official, said lawyer Sidney Powell is “staying the course” and will prove election fraud after the president’s legal team said she is not working for the campaign on Sunday night.

Powell, who represented Flynn in his legal case, “has been suspended from Twitter for 12 hours,” he wrote on Twitter after former New York Mayor and campaign attorney Rudy Giuliani made the statement about her status.

“She understands the WH press release & agrees with it,” Flynn said. “She is staying the course to prove the massive deliberate election fraud that robbed #WeThePeople of our votes for President Trump & other Republican candidates.”

“Sidney Powell is practicing law on her own. She is not a member of the Trump Legal Team. She is also not a lawyer for the President in his personal capacity,” Giuliani said on Sunday night. He did not elaborate.

Last week, President Donald Trump said Powell would be part of his team and representatives. Powell appeared alongside Giuliani and Trump lawyer Jenna Ellis several days later, making claims about voting software companies being involved in a transnational conspiracy to overturn the election.

Dominion Voting Systems, one of the software companies she mentioned, categorically denied her claims. A spokesperson for the Toronto-based firm told Fox News that it isn’t possible to flip votes from Trump to Democratic candidate Joe Biden.

Powell referenced a partly redacted affidavit from a person who claimed to have witnessed the software being used to steal an election for Venezuelan socialist strongman Hugo Chavez and claimed to have worked for the Venezuelan military years ago. The affidavit was subsequently filed in federal court as part of a lawsuit by Lin Wood, another attorney who is associated with the Trump campaign. Chavez died in 2013.

Several days ago, Powell told Newsmax that the team had “tons of evidence.”

“It’s so much, it’s hard to pull it all together,” she said, before explaining that the team would file a massive lawsuit of “biblical” proportions.

She added, “It’s a massive project to pull this fraud claim together with the evidence that I want to put in.”

https://www.theepochtimes(...)n-fraud_3589424.html
pi_196375387
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 11:53 schreef weetjewel5 het volgende:
George Soros Arrested in Philadelphia For Election Interference – Judge Orders Media Blackout
https://yournewswire.com/(...)ders-media-blackout/

BOOM
Vooral alles geloven wat je op de vage alternatieve krochten van het internet leest.

Hij zit al ruim een maand gevangen, maar dit komt nu uit. Tuurlijk. :')

BOOM :D
pi_196375412
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 11:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Vooral alles geloven wat je op de vage alternatieve krochten van het internet leest.

Hij zit al ruim een maand gevangen, maar dit komt nu uit. Tuurlijk. :')

BOOM :D
Pff wat is dit nou weer.
pi_196375413
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 11:53 schreef weetjewel5 het volgende:
George Soros Arrested in Philadelphia For Election Interference – Judge Orders Media Blackout
https://yournewswire.com/(...)ders-media-blackout/

BOOM
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196375416
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 11:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Pff wat is dit nou weer.
De biblical Kraken!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196375417
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 11:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Pff wat is dit nou weer.
Fake news.
pi_196375419
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 11:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Fake news.
Is dit zoiets als babylonbee?
pi_196375422
Daarnaast zie je ook hl duidelijk dat de naam "George Soros" bij dat plaatje er op is geshopt.

Niet echt de allerbeste Photoshop klus ook. _O-

BOOM. :D
pi_196375428
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 11:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Is dit zoiets als babylonbee?
Ik weet niet wat Babylonbee is.

Ik noem het voer voor zwakzinnigen.
pi_196375445
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 11:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik weet niet wat Babylonbee is.

Ik noem het voer voor zwakzinnigen.
Babylonbee is een website met allerlei ironisch nieuws, duidelijk zo bedoeld.
pi_196375463
Op diezelfde website zien we een nieuwe brief van die voormalige vertegenwoordiger van het Vaticaan:

https://yournewswire.com/(...)sal-electoral-fraud/

Die eerste brief was wel echt, deze waarschijnlijk ook.

Zien we een poging om sympathie voor de katholieke kerk van evangelisch Amerika op te wekken?

quote:
All of you, take up this spiritual weapon, before which Satan and his minions retreat furiously, because they fear the Most Holy Virgin, she who is Almighty by Grace, even more than Almighty God.
Interessant.

Straks krijgen we nog verschijningen van Maria en krijgt zij de eer voor het redden van het presidentschap van de door God aangestelde Trump.
pi_196375478
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Babylonbee is een website met allerlei ironisch nieuws, duidelijk zo bedoeld.
Nee, dit "gerucht" nemen mensen blijkbaar echt serieus, er wordt ook (een heel klein beetje) op Reddit over geluld. Verandert niets aan de site natuurlijk, maar ik ken de site niet echt. Meestal staat het wel ergens in de footer als het satirisch is.

@weetjewel5 gaat nu elk moment zeggen dat het een grapje was denk ik, om z'n "reputatie" te redden. :P

Het blijkt wel weer dat de usual suspects letterlijk alles kritiekloos en klakkeloos kopiren.
pi_196375526
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Op diezelfde website zien we een nieuwe brief van die voormalige vertegenwoordiger van het Vaticaan:

https://yournewswire.com/(...)sal-electoral-fraud/

Die eerste brief was wel echt, deze waarschijnlijk ook.

Zien we een poging om sympathie voor de katholieke kerk van evangelisch Amerika op te wekken?
[..]

Interessant.
Ja, laat godsdienst en de kerk er maar lekker buiten wil je? :W

Heeft niets met dit topic te maken namelijk.
pi_196375536
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, laat godsdienst en de kerk er maar lekker buiten wil je? :W

Heeft niets met dit topic te maken namelijk.
Heeft helemaal niks met godsdienst te maken, maar met brieven die hierover zijn gestuurd door iemand die "toevallig" ook deel uitmaakt van de rooms katholieke kerk. En die brieven worden zeer serieus genomen.
pi_196375552
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Heeft helemaal niks met godsdienst te maken, maar met brieven die hierover zijn gestuurd door iemand die "toevallig" ook deel uitmaakt van de rooms katholieke kerk.
Laat de kerk er dan buiten.

Het heeft in ieder geval niets met de verkiezingen te maken.
pi_196375707
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Laat de kerk er dan buiten.

Het heeft in ieder geval niets met de verkiezingen te maken.
Archbishop Carlo Maria Vigan, is warning that President Trump is standing up against the demonic forces of the deep state and the New World Order.

https://catholicfamilynews.com/blog/2020/11/04/abp-vigano-to-american-people-wield-the-powerful-weapon-of-the-holy-rosary-do-not-lose-heart/
pi_196375722
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Archbishop Carlo Maria Vigan, is warning that President Trump is standing up against the demonic forces of the deep state and the New World Order.
Hmm okay, mijn excuses dan maar. Je ziet hier niet echt iets van waarheid in neem ik aan?
pi_196375792
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Hmm okay, mijn excuses dan maar. Je ziet hier niet echt iets van waarheid in neem ik aan?
Ik geloof niet dat Trump de door God aangestelde verlosser van Amerika en de wereld is nee.
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 12:43:26 #134
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196375994
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Op diezelfde website zien we een nieuwe brief van die voormalige vertegenwoordiger van het Vaticaan:

https://yournewswire.com/(...)sal-electoral-fraud/

Die eerste brief was wel echt, deze waarschijnlijk ook.

Zien we een poging om sympathie voor de katholieke kerk van evangelisch Amerika op te wekken?
[..]

Interessant.

Straks krijgen we nog verschijningen van Maria en krijgt zij de eer voor het redden van het presidentschap van de door God aangestelde Trump.
Laten we het hopen. Niets mooier dan de Moederkerk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 23 november 2020 @ 12:47:55 #135
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196376049
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Laten we het hopen. Niets mooier dan de Moederkerk.
Ex katholiek nu pastafarian..
Vaticaan is erg nais, en religie is best interessant.. maar dat was het dan ook wel.

Wat ik wel grappig vind is dat die evangelisten Pro trump zijn, wat me ook niet zoveel verbaasd
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 12:54:57 #136
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196376145
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ex katholiek nu pastafarian..
Vaticaan is erg nais, en religie is best interessant.. maar dat was het dan ook wel.

Wat ik wel grappig vind is dat die evangelisten Pro trump zijn, wat me ook niet zoveel verbaasd
De geest van antichrist waait dan ook voornamelijk daar, in de conservatieve, evangelische Amerikaanse kringen, waar werkelijk alles wat Christus leert verworpen wordt, waar de woorden van Jesaja 5,20 werkelijkheid zijn geworden.

Christus ageerde tegen de doodstraf, evangelicals zijn voor;
Christus zei: geef aan de keizer wat des keizers is; evangelicals janken continu over belastingen;
Christus zei: geef al uw bezittingen weg en geef het geld aan de armen, en, je kunt niet God en de geldduivel dienen; evangelicals zweren bij kapitalisme en zullen elke vorm van eerlijk delen als communisme veroordeln;
Christus zei: wie met het zwaard leeft, komt door het zwaard om, en, steek uw wapens weg, en, heb uw vijanden lief, en, keer de andere wang toe; evangelicals geilen op vrij wapenbezit en verdedigen dat 'recht' met hand en tand.

En laat uit die hoek nu ook stelselmatig het geluid komen dat de antichrist gezocht moet worden in mensen, organisaties en kerken die wl de boodschap van Christus uitdragen. Jesaja 5,20, kortom.

Een antichristelijkere stroming dan Amerikaans conservatief evangelicalisme is nauwelijks denkbaar.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196376180
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ex katholiek nu pastafarian..
Vaticaan is erg nais, en religie is best interessant.. maar dat was het dan ook wel.

Wat ik wel grappig vind is dat die evangelisten Pro trump zijn, wat me ook niet zoveel verbaasd
Voornamelijk vanwege pro-Isral, anti-abortus en law & order.
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 12:58:30 #138
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196376189
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Voornamelijk vanwege pro-Isral en anti-abortus.
Nog voornamelijker vanwege pro-kapitalisme, pro-bezit, pro-wapens.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196376207
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nog voornamelijker vanwege pro-kapitalisme, pro-bezit, pro-wapens.
Dat lijkt me sterk. Het hele Israel-verhaal is veel belangrijk voor de meeste Evangelisten. Net als anti-abortus. Maar laat het zien als je data erover hebt.
  maandag 23 november 2020 @ 13:00:49 #140
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196376224
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk. Het hele Israel-verhaal is veel belangrijk voor de meeste Evangelisten. Net als anti-abortus. Maar laat het zien als je data erover hebt.
Nee hoor kapitalisme.

Money money money..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196376240
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee hoor kapitalisme.

Money money money..
Niet representatief.
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 13:01:58 #142
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196376241
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk. Het hele Israel-verhaal is veel belangrijk voor de meeste Evangelisten. Net als anti-abortus. Maar laat het zien als je data erover hebt.
Isral is pas sinds kort belangrijk voor conservatief evangelisch rechts; daarvoor was antisemitisme net zo wijdverspreid als in andere christelijke kerken. Sinds dat hele absurde rapture-denken en een letterlijke lezing van Danil en de Apocalypse zijn evangelicals ineens pro-Joods, want Christus kan pas terugkomen, aldus deze interpretatie, als de tempel in Jeruzalem wordt herbouwd. De joden die daarna nog steeds joods blijven en zich niet bekeren gaan alsnog naar de hel.

Allemaal een kolderiek toneelstuk dat het heel goed doet in Jesus Campland, USA.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196376253
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Isral is pas sinds kort belangrijk voor conservatief evangelisch rechts; daarvoor was antisemitisme net zo wijdverspreid als in andere christelijke kerken. Sinds dat hele absurde rapture-denken en een letterlijke lezing van Danil en de Apocalypse zijn evangelicals ineens pro-Joods, want Christus kan pas terugkomen, aldus deze interpretatie, als de tempel in Jeruzalem wordt herbouwd. De joden die daarna nog steeds joods blijven en zich niet bekeren gaan alsnog naar de hel.

Allemaal een kolderiek toneelstuk dat het heel goed doet in Jesus Campland, USA.
Ja, maar dat is nu wel de dominante overtuiging voor zover ik kan beoordelen.
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 13:03:22 #144
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196376265
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja, maar dat is nu wel de dominante overtuiging voor zover ik kan beoordelen.
Welnee, dominant is centjes.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196376279
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Welnee, dominant is centjes.
Men ziet in Trump degene die dat allemaal in vervulling gaat laten gaan, bijv. door de ambassade naar Jeruzalem te hebben verhuisd, door de vredesakkoorden, en aantal andere gebeurtenissen. Er is zelfs een munt geslagen van Trump als Cyrus, alsof hij de nieuwe verlosser van de joden is.
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 13:05:53 #146
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196376314
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Men ziet in Trump degene die dat allemaal in vervulling gaat laten gaan, bijv. door de ambassade naar Jeruzalem te hebben verhuisd, door de vredesakkoorden, en aantal andere gebeurtenissen. Er is zelfs een munt geslagen van Trump als Cyrus, alsof hij de nieuwe verlosser van de joden is.
Als er ergens een antichrist zichtbaar is, is het in Trump.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 23 november 2020 @ 13:14:05 #147
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196376472
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Niet representatief.
:D zo snel kan je dat filmpje niet kijken joh...
Waarom denk je dat Scientology zo blij was dat ze de status religie kregen in de VS, omdat giften aan religieuze instanties belasting vrij zijn.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 23 november 2020 @ 13:14:57 #148
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196376491
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Als er ergens een antichrist zichtbaar is, is het in Trump.
meer een Loki ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196376581
Kunnen we het a.u.b. weer over de VS verkiezingen hebben i.p.v. dit gelul over godsdienst?
pi_196376736
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

:D zo snel kan je dat filmpje niet kijken joh...
Waarom denk je dat Scientology zo blij was dat ze de status religie kregen in de VS, omdat giften aan religieuze instanties belasting vrij zijn.
Nee, dat klopt, ik heb het niet gekeken, geen tijd voor, maar 'televangelisten' zijn niet representatief voor alle gelovigen. Religie heeft nu eenmaal een speciale plek in de Amerikaanse maatschappij. Hier in Frankrijk is dat precies hetzelfde hoor. Giften aan kerken zijn belastingaftrekbaar voor de donateur en worden niet belast. Hoe dat in Nederland zit weet ik eigenlijk niet. Dat er big business van wordt gemaakt in de VS, is natuurlijk geen verrassing.

Maar om het terug te brengen naar de verkiezingen: dat narratief van Amerika als brenger van het licht geldt al decennia. Het is politieke rhetoriek. Daarom is dat hele Qanon gebeuren wat mij betreft niet meer dan een persoonlijkheidscultus met hetzelfde doel, of wellicht gaat dat nog verder. Maar betrouwbaar is het niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ali_Kannibali op 23-11-2020 13:46:34 ]
  maandag 23 november 2020 @ 13:58:38 #151
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196377058
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 12:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat Trump de door God aangestelde verlosser van Amerika en de wereld is nee.
Nee ik ook niet maar Creepy Uncle Joe ook niet, die is nog heel wat enger en viezer dan Trump. Trump krijgt het voordeel van de twijfel, Creepy Uncle Joe is alleen al een no go vanwege zijn losse vingertjes en raar gedrag aan en bij vrouwtjes en kinderen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196377071
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee ik ook niet maar Creepy Uncle Joe ook niet, die is nog heel wat enger en viezer dan Trump. Trump krijgt het voordeel van de twijfel, Creepy Uncle Joe is alleen al een no go vanwege zijn losse vingertjes en raar gedrag aan en bij vrouwtjes en kinderen.
Ik vind Biden ook engerd. Begrijp niet dat hij zo populair is als je idd die video's ziet van hoe hij kinderen besnuffelt en betast. Daarnaast duidelijk aan het dementeren en volstrekt ongeschikt voor de positie.
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:00:31 #153
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377083
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee ik ook niet maar Creepy Uncle Joe ook niet, die is nog heel wat enger en viezer dan Trump. Trump krijgt het voordeel van de twijfel, Creepy Uncle Joe is alleen al een no go vanwege zijn losse vingertjes en raar gedrag aan en bij vrouwtjes en kinderen.
Apart dat jij je altijd met dat soort zaakjes bezighoudt...

Of juist niet, natuurlijk
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196377091
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik vind Biden ook eng. Begrijp niet dat hij zo populair is als je idd die video's ziet van hoe hij kinderen besnuffeld en betast. Daarnaast duidelijk aan het dementeren en volstrekt ongeschikt voor de positie.
Hoe ben je tot deze diagnose gekomen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196377098
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Apart dat jij je altijd met dat soort zaakjes bezighoudt...

Of juist niet, natuurlijk
Wat een walgelijke insinuatie. Ik hoop dat dit als grap is bedoeld. En dan nog is het smakeloos.
pi_196377100
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee ik ook niet maar Creepy Uncle Joe ook niet, die is nog heel wat enger en viezer dan Trump. Trump krijgt het voordeel van de twijfel, Creepy Uncle Joe is alleen al een no go vanwege zijn losse vingertjes en raar gedrag aan en bij vrouwtjes en kinderen.
Vorige week nog de grootste Trump fan, nu een beetje aan het terugkrabbelen he? :P

Jammer hoor, kon me kostelijk vermaken om die "drain the swamp" memes, lag altijd helemaal dubbel.
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:01:22 #157
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377104
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik vind Biden ook engerd. Begrijp niet dat hij zo populair is als je idd die video's ziet van hoe hij kinderen besnuffelt en betast. Daarnaast duidelijk aan het dementeren en volstrekt ongeschikt voor de positie.

Is dat een soort verplichte rite de passage bij complotdenkers, dat jan en alleman van pedofilie wordt beschuldigd?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:01:43 #158
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377114
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wat een walgelijke insinuatie. Ik hoop dat dit als grap is bedoeld. En dan nog is het smakeloos.
Oh is het nu opeens walgelijk?

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196377119
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wat een walgelijke insinuatie. Ik hoop dat dit als grap is bedoeld. En dan nog is het smakeloos.
Waarom is het nu pas walgelijk? Ik zie dit soort insinuaties per dag meerdere malen hier voorbij komen.
pi_196377122
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Is dat een soort verplichte rite de passage bij complotdenkers, dat jan en alleman van pedofilie wordt beschuldigd?
Ja. Maar stel je voor dat je een vergelijking maakt tussen Hitler en Trump, dan is het land/BNW te klein. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:02:27 #161
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377125
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom is het nu pas walgelijk? Ik zie dit soort insinuaties per dag meerdere malen hier voorbij komen.
Echt he...

De hypocrisie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196377129
Het is weer troll tijd.
  maandag 23 november 2020 @ 14:03:16 #163
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196377140
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 13:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik vind Biden ook engerd. Begrijp niet dat hij zo populair is als je idd die video's ziet van hoe hij kinderen besnuffelt en betast. Daarnaast duidelijk aan het dementeren en volstrekt ongeschikt voor de positie.

Vergeet zijn intieme kussen niet met zijn kleindochters. Dementerende smeerlap inderdaad met staar in zijn rattenoogjes.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196377146
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh is het nu opeens walgelijk?

:')
Het is toch een feit dat hij kinderen besnuffelt en betast. Nooit die fotosessie gezien?
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:03:36 #165
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377147
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Vergeet zijn intieme kussen niet met zijn kleindochters. Dementerende smeerlap inderdaad met staar in zijn rattenoogjes.
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196377154
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Vergeet zijn intieme kussen niet met zijn kleindochters. Dementerende smeerlap inderdaad met staar in zijn rattenoogjes.
Hoe ben je tot deze diagnose gekomen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196377159
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:02 schreef Sponsje88 het volgende:
Het is weer troll tijd.
Het kan niet altijd safespacetijd zijn nee.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196377160
quote:
2s.gif Op maandag 23 november 2020 14:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hoe ben je tot deze diagnose gekomen?
Hemel.

Kom eens onder die steen vandaan.
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:04:37 #169
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377162
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het is toch een feit dat hij kinderen besnuffelt en betast. Nooit die fotosessie gezien?
Oh ja, vooral ook die ene waarbij hij zijn kleinzoon troost bij een begrafenis en wat door Trumpianen als Epsteinse sessie werd gebracht.

Die ziekelijke obsessie die complotdenkers hiermee hebben is wellicht nog het meest onsmakelijke aan dat hele 'onbegrensd waarnemen'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196377181
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Hemel.

Kom eens onder die steen vandaan.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196377182

Volledig normaal? Bepaal het zelf.
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:06:10 #172
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377183
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Hemel.

Kom eens onder die steen vandaan.
Biden is niet dement. Hij heeft een stotterprobleem, maar is niet dementerend. Geen greintje bewijs daarvoor. Nog zo'n Trumpiaanse hersenscheet die door de zogenaamd 'kritisch denkende onderzoekende' complotgemeente klakkeloos wordt geslikt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196377185
Biden besnuffelt en betast kinderen.

  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:06:39 #174
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377187
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Volledig normaal? Bepaal het zelf.
Walgelijke insinuatie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:07:17 #175
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377197
Ah, Ali is nu ook helemaal pedohunter gegaan.

Dat betekent dat het besef dat Trump verloren heeft eindelijk begint door te dringen. Immers, normale mensen zakken niet tot dergelijk deplorabel niveau.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196377205
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Walgelijke insinuatie.
Hij DOET het.

In wat voor quasirealiteit leef jij?
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:08:11 #178
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377210
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Hij DOET het.

In wat voor quasirealiteit leef jij?
Wat doet hij?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196377214
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah, Ali is nu ook helemaal pedohunter gegaan.

Dat betekent dat het besef dat Trump verloren heeft eindelijk begint door te dringen. Immers, normale mensen zakken niet tot dergelijk deplorabel niveau.
Ik heb daar jaren geleden al een topic over geopend, Etto. Al lang voordat Qanon bestond.
pi_196377224
quote:
:')
Met zo'n camerapositie kun je er van alles van maken natuurlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:10:10 #181
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377243
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:08 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik heb daar jaren geleden al een topic over geopend, Etto. Al lang voordat Qanon bestond.
Dat is dan weer niet verbazingwekkend.

Je weet dat niemand op vage theorien en eisegetische bijbelverklaringen zit te wachten; dus gaan we op de pedohuntertoer; daarmee kan het klootjesvolk direct voor elke nonsens gewonnen worden. De Henk Bres-methode. Een horde aan twitterend feesboekvolk staat direct aan je zijde.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196377252
quote:
2s.gif Op maandag 23 november 2020 14:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:')
Met zo'n camerapositie kun je er van alles van maken natuurlijk.
Eerste wat ik dacht.
pi_196377260
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat is dan weer niet verbazingwekkend.

Je weet dat niemand op vage theorien en eisegetische bijbelverklaringen zit te wachten; dus gaan we op de pedohuntertoer; daarmee kan het klootjesvolk direct voor elke nonsens gewonnen worden. De Henk Bres-methode. Een horde aan twitterend feesboekvolk staat direct aan je zijde.
Nee, mensen zien een ouwe man die rare dingen met kinderen doet en vinden dat alarmerend en schokkend, Zoals elk normaal mens dat alarmerend vindt.

Je komt steeds met Jesajah aanztten, maar dit soort gedrag verdedig je. Echt ik kan daar met mijn hoofd niet bij. Je lijkt wel een soort apologist voor alles wat corrupt en ranzig is.
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:14:07 #184
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377291
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee, mensen zien een ouwe man die rare dingen met kinderen doet en vinden dat alarmerend en schokkend, Zoals elk normaal mens dat alarmerend vindt.

Je komt steeds met Jesajah aanztten, maar dit soort gedrag verdedig je. Echt ik kan daar met mijn hoofd niet bij. Je lijkt wel een soort apologist voor alles wat corrupt en ranzig is.
Welk gedrag verdedig ik, Ali?

Want wat DOET Biden nu eigenlijk, maak het eens concreet?

"Je lijkt wel een soort apologist voor alles wat corrupt en ranzig is."

Kijk eens in de spiegel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196377312
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Welk gedrag verdedig ik, Ali?

Want wat DOET Biden nu eigenlijk, maak het eens concreet?

"Je lijkt wel een soort apologist voor alles wat corrupt en ranzig is."

Kijk eens in de spiegel.
Dat ZIE je toch?

  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:16:40 #186
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377323
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat ZIE je toch?

... maar wat betekent het Ali... zeg het gewoon eens... (Ik weet dat je daar moeite mee hebt, concreet worden).
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 23 november 2020 @ 14:17:28 #187
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196377338
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het is toch een feit dat hij kinderen besnuffelt en betast. Nooit die fotosessie gezien?
Dat heet turning a blind eye. Doet Etto wel vaker ook met de katholieke kerk de paus en zijn consorten daar mag je geen kwaad woord over zeggen erna de schuld bij een ander leggen. De halve wereld ziet dat Joe Creepy is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:18:55 #188
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377350
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat heet turning a blind eye. Doet Etto wel vaker ook met de katholieke kerk de paus en zijn consorten daar mag je geen kwaad woord over zeggen erna de schuld bij een ander leggen. De halve wereld ziet dat Joe Creepy is.
Geen kwaad woord over zeggen? Heb pagina's vol geschreven met kritiek op de kerk. Maar dat past niet in je wereldbeeld, daar is alles immers zwart-wit.

Dat je verder steevast met die riedel en aantijgingen komt is me al langer bekend. Je hebt namelijk qua inhoud nog nooit iets zinnigs ingebracht.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196377382
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

... maar wat betekent het Ali... zeg het gewoon eens... (Ik weet dat je daar moeite mee hebt, concreet worden).
Wat het betekent als een ouwe man kinderen betast, besnuffelt, streelt en rare dingen zegt?

Dat die man ziek is.
pi_196377397
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wat het betekent als een ouwe man kinderen betast, besnuffelt, streelt en rare dingen zegt?

Dat die man ziek is.
Nooit geweten dat dat sympthomen van Alzheimer zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:23:03 #191
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377408
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wat het betekent als een ouwe man kinderen betast, besnuffelt, streelt en rare dingen zegt?

Dat die man ziek is.
Ziek, als in?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196377422
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ziek, als in?
Als in wat Etto?

Vind jij het normaal? Jij ziet niks afwijkends of schokkends in dat gedrag?
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:25:29 #193
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377442
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Als in wat Etto?

Vind jij het normaal?
Ik vind wel meer niet normaal.

Om dan vervolgens iemand te beschuldigen van een van de meest walgelijke zaken denkbaar is iets voor complotdenkers die verder geen enkele inhoud hebben maar als een wild beest om zich heen slaan omdat een of ander wereldbeeld op instorten staat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196377448
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik vind wel meer niet normaal.

Om dan vervolgens iemand te beschuldigen van een van de meest walgelijke zaken denkbaar is iets voor complotdenkers die verder geen enkele inhoud hebben maar als een wild beest om zich heen slaan omdat een of ander wereldbeeld op instorten staat.
Nee nee, vind jij DIT gedrag nromaal?. Zou je het zelf doen? Zou je het OK vinden als iemand het met je eigen kinderen zou doen?
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:26:27 #195
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377453
Examining the images

On social media, the accusation is often accompanied by images, memes, GIFs and videos of Biden appearing to touch children inappropriately. The photos that are real often lack context. Others are not of him or have been deceptively edited to suggest something improper.

We found that these images are overwhelmingly captured at public events when he is posing for pictures or greeting people and many depict Biden showing affection toward his family.

For example, one photo, of Biden leaning down by a boy with his hand cupped on the child’s face, shows him comforting his grandson at the funeral of Beau Biden, Biden’s son who died of brain cancer. Another image from the funeral routinely used in posts shows Biden kissing the top of his granddaughter’s head as she stands holding her mother’s hand. Another shows Biden leaning in to kiss his grandson during his 2013 swearing-in ceremony as vice president.

Some of the photos used in the posts were taken at various White House events over the years, and in multiple cases the parents have spoken out against claims that Biden behaved inappropriately around their children.

One often-used photo shows Biden touching a young girl’s arm as he leans in to whisper something as she looks slightly uncomfortable.

The image shows Maggie Coons, the daughter of Sen. Chris Coons of Delaware, during her father’s swearing-in ceremony in January 2015.

After the clip went viral, Sen. Coons, a Democrat, told Fox News host Chris Wallace that Biden was simply offering her reassurance and that his daughter didn’t think he was creepy. Coons said that Biden, who held Coons’ Senate seat before resigning to serve as vice president, has known his children their whole lives.

"I could hear him," Coons said in the interview. "He was leaning forward and whispering some encouragement to her about how, when he was sworn in, his own daughter Ashley was 13 and she felt awkward and uncomfortable."

Carly Melin, former member of the Minnesota House of Representatives, spoke out on Twitter when a 2014 photo she took with Biden and former U.S. Rep. Rick Nolan, D-Minn., became the subject of a Twitter thread by conservative columnist Richard Armande Mills. In the image, Melin and Biden are both holding Melin’s son. Mills, a conservative columnist for Turning Point USA, wrote in the tweet that Biden is "an open sexual predator."

"Sir, I don’t know you," Melin responded. "You have tweeted out multiple photos of my infant son in a disturbing, misconstrued attempt to advance your political viewpoint. Delete all tweets that include my son. I’ve reported your behavior to Twitter. Thank you."
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196377459
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Examining the images

On social media, the accusation is often accompanied by images, memes, GIFs and videos of Biden appearing to touch children inappropriately. The photos that are real often lack context. Others are not of him or have been deceptively edited to suggest something improper.

We found that these images are overwhelmingly captured at public events when he is posing for pictures or greeting people and many depict Biden showing affection toward his family.

For example, one photo, of Biden leaning down by a boy with his hand cupped on the child’s face, shows him comforting his grandson at the funeral of Beau Biden, Biden’s son who died of brain cancer. Another image from the funeral routinely used in posts shows Biden kissing the top of his granddaughter’s head as she stands holding her mother’s hand. Another shows Biden leaning in to kiss his grandson during his 2013 swearing-in ceremony as vice president.

Some of the photos used in the posts were taken at various White House events over the years, and in multiple cases the parents have spoken out against claims that Biden behaved inappropriately around their children.

One often-used photo shows Biden touching a young girl’s arm as he leans in to whisper something as she looks slightly uncomfortable.

The image shows Maggie Coons, the daughter of Sen. Chris Coons of Delaware, during her father’s swearing-in ceremony in January 2015.

After the clip went viral, Sen. Coons, a Democrat, told Fox News host Chris Wallace that Biden was simply offering her reassurance and that his daughter didn’t think he was creepy. Coons said that Biden, who held Coons’ Senate seat before resigning to serve as vice president, has known his children their whole lives.

"I could hear him," Coons said in the interview. "He was leaning forward and whispering some encouragement to her about how, when he was sworn in, his own daughter Ashley was 13 and she felt awkward and uncomfortable."

Carly Melin, former member of the Minnesota House of Representatives, spoke out on Twitter when a 2014 photo she took with Biden and former U.S. Rep. Rick Nolan, D-Minn., became the subject of a Twitter thread by conservative columnist Richard Armande Mills. In the image, Melin and Biden are both holding Melin’s son. Mills, a conservative columnist for Turning Point USA, wrote in the tweet that Biden is "an open sexual predator."

"Sir, I don’t know you," Melin responded. "You have tweeted out multiple photos of my infant son in a disturbing, misconstrued attempt to advance your political viewpoint. Delete all tweets that include my son. I’ve reported your behavior to Twitter. Thank you."
Apologist voor ziek gedrag, zoals ik zei. Kijk die video eerst eens.
pi_196377498
Houden we netjes dames en heren?!
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:29:55 #199
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377508
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Apologist voor ziek gedrag, zoals ik zei. Kijk die video eerst eens.
Nee, bullshit-detector.

Net als je bijbellezen is je interpretatie van beelden net zo deplorabel en steevast uit de context gerukt. Ook niet vanuit een of andere ethische overtuiging, eerder omdat het moet passen in het narratief van de NWO-Vaticaan-VN overname waarin het voor het publiek wel handig is om een KATHOLIEKE president te presenteren als perverseling die de Reset in gang gaat zetten als speelpop van de even zo perverse paus.

Maar goed, Biden zou geen president moeten worden want het is een 'zieke man', dat is een beetje het uitgangspunt?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:30:20 #200
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377517
quote:
80s.gif Op maandag 23 november 2020 14:29 schreef F.Sinatra het volgende:
Houden we netjes dames en heren?!
Ja hoor.

Vind het prachtig om te zien hoe het anti-Biden kamp zichzelf opblaast.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:32:33 #201
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377551
Voor de neutrale lezers:

Dit soort bagger is wat er gebruikt wordt om een uitermate ranzige campagne tegen alles en iedereen te voeren die niet meedeint op de golven van complotdenken:

https://www.tampabay.com/(...)-of-2020-politifact/
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196377556
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee, bullshit-detector.

Net als je bijbellezen is je interpretatie van beelden net zo deplorabel en steevast uit de context gerukt. Ook niet vanuit een of andere ethische overtuiging, eerder omdat het moet passen in het narratief van de NWO-Vaticaan-VN overname waarin het voor het publiek wel handig is om een KATHOLIEKE president te presenteren als perverseling die de Reset in gang gaat zetten als speelpop van de even zo perverse paus.

Maar goed, Biden zou geen president moeten worden want het is een 'zieke man', dat is een beetje het uitgangspunt?
Je duikt, Etto.

Je zit hier publiekelijk ziek gedrag te verdedigen, maar insinueert dat anderen er pedofiele neigingen op nahouden.

Terwijl er hier maar een persoon is die blijkbaar niets ongewoons ziet in Biden's duidelijk abnormale gedrag jegens kleine kinderen, en dat ben je zelf.
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:34:22 #203
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377577
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Je duikt, Etto.

Je zit hier publiekelijk ziek gedrag te verdedigen, maar insinueert dat anderen er pedofiele neigingen op nahouden.

Terwijl er hier maar een persoon is die blijkbaar niets ongewoons ziet in Biden's duidelijk abnormale gedrag jegens kleine kinderen, en dat ben je zelf.
Nee, je wil graag zien dat er gedoken wordt omdat Biden hoe dan ook op een bepaalde manier moet worden afgeschilderd.

Dat je verder mij aanspreekt op een overigens zeer cynische opmerking richting chronische pedohunter CAD, in een forum waar het beschuldigen van mensen van dergelijk gedrag schering en inslag is, bewijst eens te meer hoe ontiegelijk partijdig en hypocriet je bent.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196377608
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee, je wil graag zien dat er gedoken wordt omdat Biden hoe dan ook op een bepaalde manier moet worden afgeschilderd.

Dat je verder mij aanspreekt op een overigens zeer cynische opmerking richting chronische pedohunter CAD, in een forum waar het beschuldigen van mensen van dergelijk gedrag schering en inslag is, bewijst eens te meer hoe ontiegelijk partijdig en hypocriet je bent.
Je duikt, Etto.

Geef toe dat het gedrag abnormaal is. Als je dat niet vindt, ben je wmb waarschijnlijk net zo ziek en niet voor rede vatbaar.
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:37:34 #205
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377619
Treffend ook dat bepaalde BNW'ers zich nu opwerpen als grote kindervrienden... terwijl elk programma gemplementeerd om juist voor de kinderen, en zeker de meest kwetsbare kinderen, een goede toekomst te waarborgen wordt afgedaan als sinister plot van een of andere duistere elite en moet worden tegengehouden...

... zodat de toekomst voor een hoop kinderen alsnog een nachtmerrie van crony-kapitalisme, klimaatrampen, toenemende armoede en epidemien wordt.

Maar ach, zolang we op internet onszelf profileren als pedohunters, hebben we alsnog het moreel gelijk aan onze zijde.

Praise jebus.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:38:15 #206
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377632
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Je duikt, Etto.

Geef toe dat het gedrag abnormaal is. Als je dat niet vindt, ben je wmb waarschijnlijk net zo ziek en niet voor rede vatbaar.
Gut, nu pas?

Godallemachtig wat een hypocrisie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196377647
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Gut, nu pas?

Godallemachtig wat een hypocrisie.
Ik ben niet degene die rare ouwe mannen met macht verdedigt en hun gedrag goedpraat.
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:40:12 #208
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377659
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik ben niet degene die rare ouwe mannen met macht verdedigt.
Is dit het niveau, Ali?

Na vier jaar ouwe man Trump?

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196377666
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Is dit het niveau, Ali?

Na vier jaar ouwe man Trump?

:')
Helaas voor jou heb ik Trump nooit verdedigd.

Dus je doet precies hetgeen waarvan je mij beschuldigt.

Je valt hier echt volledig door de mand.

Kom vast een janksmilie nu.
pi_196377685
Levensgevaarlijk volk, die pedojagers. Voor je het weet voelt iemand zich weer opgejut genoeg om op basis van wat flauwe vermoedens mensen in elkaar te gaan slaan, soms met dodelijke afloop.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:43:28 #211
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377698
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Helaas voor jou heb ik Trump nooit verdedigd.

Dus je doet precies hetgeen waarvan je mij beschuldigt.

Je valt hier echt volledig door de mand.

Kom vast een janksmilie nu.
Nou nee, aangezien ik al langer weet dat je hier met dubbele tong spreekt.

En wanneer er echt concrete vragen gesteld worden, geef je niet thuis.

Deze hele charade is niets anders dan je zoveelste poging je adventistenpropaganda als weldoordachte, rationele visie op de gang van zaken te brengen.

Dat je tenslotte zo laag moet zinken om met de rest van het BNW-gevolg Biden tot pedo te verklaren, toont aan wie er werkelijk door de mand is gevallen. Laatste strohalm van de complotmeute.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 23 november 2020 @ 14:44:28 #212
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196377712
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee, je wil graag zien dat er gedoken wordt omdat Biden hoe dan ook op een bepaalde manier moet worden afgeschilderd.

Dat je verder mij aanspreekt op een overigens zeer cynische opmerking richting chronische pedohunter CAD, in een forum waar het beschuldigen van mensen van dergelijk gedrag schering en inslag is, bewijst eens te meer hoe ontiegelijk partijdig en hypocriet je bent.
Net alsof ik de enige ben die zijn wenkbrauwen optrekt bij de beelden van Uncle Joe. Kun je in woede uitbarsten en je pijlen richten op mij maar ik ben de niet de enige die deze beelden en handelingen onsmakelijk vindt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2020 14:57:33 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:46:15 #213
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377732
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mijn God wat ben jij ver heen, net alsof ik de enige ben die zijn wenkbrauwen optrekt bij de beelden van Uncle Joe. Kun je in woede uitbarsten en je pijlen richten op mij maar ik ben de niet de enige die deze beelden en handelingen onsmakelijk vindt.
Jij bent daarentegen dan wel weer de persoon die heel graag en heel snel allerlei mensen tot pedo bombardeert, nietwaar?

Hoe lang is de lijst ondertussen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196377740
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nou nee, aangezien ik al langer weet dat je hier met dubbele tong spreekt.

En wanneer er echt concrete vragen gesteld worden, geef je niet thuis.

Deze hele charade is niets anders dan je zoveelste poging je adventistenpropaganda als weldoordachte, rationele visie op de gang van zaken te brengen.

Dat je tenslotte zo laag moet zinken om met de rest van het BNW-gevolg Biden tot pedo te verklaren, toont aan wie er werkelijk door de mand is gevallen.
Helaas heb ik opnieuw Biden geen pedo genoemd. Ik heb zijn gedrag, wat voor de hele wereld zichtbaar is, ziek genoemd. En dus is die man ziek. Of hij verder is gegaan dan dat weet ik niet, maar als hij dit publiekelijk doet, kun je je zorgen maken over wat er achter gesloten deuren gebeurt.

Maar goed, voor jou zijn dit soort dingen volstrekt normaal blijkbaar. Ook bijzonder zorgwekkend.
pi_196377796
Ik vind dat @Ali_Kannibali's gedrag ziek is. Conclusie: @Ali_Kannibali is ziek.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 14:50:48 #216
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196377801
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ah, nu is het een kwestie van lef. Ik weet niet of het een pedofiel is, Etto. Maar zijn gedrag is wel ziek en kan er zeker op wijzen ja.

Wat in ieder geval is gebleken, is dat je je laat verblinden door je politieke voorkeur en alle vorm van objectiviteit verliest. Een beetje zoals de Trompisten, lijkt het wel.
Objectiviteit, die houd ik erin de volgende keer dat je weer uit je plaat gaat omtrent de paus.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196377807
quote:
10s.gif Op maandag 23 november 2020 14:50 schreef xpompompomx het volgende:
Ik vind dat @:Ali_Kannibali's gedrag ziek is. Conclusie: @:Ali_Kannibali is ziek.
Dat mag je vinden. Ik ga weer aan het werk nu.
  maandag 23 november 2020 @ 14:51:50 #218
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196377812
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Jij bent daarentegen dan wel weer de persoon die heel graag en heel snel allerlei mensen tot pedo bombardeert, nietwaar?

Hoe lang is de lijst ondertussen?
Heb je me nergens zien beweren, ik heb gepost dat zijn gedrag onsmakelijk en ongepast is meer niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196377835
Ik vroeg het net nog netjes, maar het ontspoort weer. We spelen hier niet op de man. Ik zet even een veeg en afkoel slotje, ben het wel even zat.


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2020 14:56:02 ]
pi_196377936
Ik gooi hem weer open. Maar ik blijf niet dagelijks herhalen dat we de bal moeten spelen. Diegene die vanaf nu op de man gaat spelen zou een ban kunnen verwachten
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 15:13:55 #221
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196378035
^O^
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196378046
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Voor de neutrale lezers:

Dit soort bagger is wat er gebruikt wordt om een uitermate ranzige campagne tegen alles en iedereen te voeren die niet meedeint op de golven van complotdenken:

https://www.tampabay.com/(...)-of-2020-politifact/
Nou ja, ik ben net als jij een sociaal democraat. Wat onze gedachten betreft zitten we op een lijn. Alleen heb ik geen mening over een president van de VS anders dan dat ik het beide waardeloze figuren vind en ik mij compleet verbaas dat de VS geen betere kandidaten kan aandragen.

Het enige dat ik deel met bijvoorbeeld Trump is zijn antiglobalisme. Vandaar ook dat ik sympathie heb voor de gele hesjes. Althans de oorsprong en doelen namelijk betere arbeidsomstandigheden etc etc etc waar ooit ook een PvdA voor stond. Helaas hebben extremen het gekaapt waardoor ik er afstand van heb genomen.

Nu kan ik helemaal fout zitten maar hoe kun je onder een globalisme een sociaal democratie hanteren. Dat is voor mij de KERN.

De voorstellen van het Economisch forum klinken prima, maar hoe ga je dit bereiken. Die vragen mis ik helaas.
  maandag 23 november 2020 @ 15:16:01 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196378064
Ik vind wel grappig dat Biden nu veroordeelt word voor iets wat een paar weken geleden nog in corona topic gewoon als inhumaan werd beschouwd, door de zelfde personen die het nu walgelijk vinden.
Dat familie leden elkaar niet meer mochten kussen en knuffelen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:25 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het is nog steeds treurig, gemaskerd personeel en bezoek is ook niet optimaal, 1.5m en met mondvod. Voor de dementerende moeder van een vriendin van mij schijnt het allemaal best ingrijpend te zijn. Zij kan gelukkig nog haar moeder aanraken en zo stiekem knuffelen want ze knipt de haren van haar moeder, haar zus mag dit niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196378160
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 15:16 schreef theguyver het volgende:
Ik vind wel grappig dat Biden nu veroordeelt word voor iets wat een paar weken geleden nog in corona topic gewoon als inhumaan werd beschouwd, door de zelfde personen die het nu walgelijk vinden.
Dat familie leden elkaar niet meer mochten kussen en knuffelen.
[..]

Ik ben misschien een beetje preuts, maar je opa kussen op de lippen is toch best ranzig. :r
  maandag 23 november 2020 @ 15:26:47 #225
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196378177
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 15:16 schreef theguyver het volgende:
Ik vind wel grappig dat Biden nu veroordeelt word voor iets wat een paar weken geleden nog in corona topic gewoon als inhumaan werd beschouwd, door de zelfde personen die het nu walgelijk vinden.
Dat familie leden elkaar niet meer mochten kussen en knuffelen.
[..]

Dit slaat totaal de plank mis, en al helemaal op het rare onsmakelijke gedrag van Joe met kleine kinderen, vrouwen en het intieme kussen van zijn kleindochters.

[ Bericht 0% gewijzigd door controlaltdelete op 23-11-2020 15:32:21 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196378213
Snijdt
  maandag 23 november 2020 @ 15:36:51 #227
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196378354
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 15:29 schreef mootie het volgende:
Snijdt
Merci ik heb het aangepast, ik haalde 2 spreekwoorden door elkaar :)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196378380
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 15:24 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik ben misschien een beetje preuts, maar je opa kussen op de lippen is toch best ranzig. :r
Wees dan maar blij dat je niet in Walloni woont waar begroeten op de bek heel normaal is. :)
  maandag 23 november 2020 @ 15:40:06 #229
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196378409
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 15:24 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik ben misschien een beetje preuts, maar je opa kussen op de lippen is toch best ranzig. :r
Ik kreeg vroeger ook een kus van mijn oma....

Maar ik heb der nooit veroordeeld er over..

Hier word dez man als pedofiel weg gezet..
Ik ken nog een andere bekende zanger die op de zelfde manier werd weg gezet waarbij tig rechtzaken er op volgden.

Maar waarbij nooit in een rechtzaak is aangetoond dat dit ook het geval was.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196378503
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 15:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik kreeg vroeger ook een kus van mijn oma....

Maar ik heb der nooit veroordeeld er over..

Hier word dez man als pedofiel weg gezet..
Ik ken nog een andere bekende zanger die op de zelfde manier werd weg gezet waarbij tig rechtzaken er op volgden.

Maar waarbij nooit in een rechtzaak is aangetoond dat dit ook het geval was.
Mag je niemand meer op zijn gedrag aanspreken? Lijkt mij vrij logisch dat dit gedrag niet normaal is. Als je puur naar de beelden kijkt. Je zou verwachten dat iemand in zijn team wel zou hebben gezegd dat het voor de beeldvorming misschien niet zo handig is om kinderen zo te betasten. Maargoed hij maakt wel vaker foutjes...

pi_196378861
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 15:46 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Mag je niemand meer op zijn gedrag aanspreken? Lijkt mij vrij logisch dat dit gedrag niet normaal is. Als je puur naar de beelden kijkt. Je zou verwachten dat iemand in zijn team wel zou hebben gezegd dat het voor de beeldvorming misschien niet zo handig is om kinderen zo te betasten. Maargoed hij maakt wel vaker foutjes...

Als t Trump was dan hadden we inderdaad veel meer over gehoord. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 23 november 2020 @ 16:19:14 #232
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_196379022
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee, mensen zien een ouwe man die rare dingen met kinderen doet en vinden dat alarmerend en schokkend, Zoals elk normaal mens dat alarmerend vindt.
Ja, dit kan niet h. Als Biden dement is zoals je beweert, dan is het niet ,,alarmerend en schokkend" dat hij volgens jou rare dingen doet. Dat hoort bij het ziektebeeld.

Maak een keuze.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zelva op 23-11-2020 16:37:10 ]
pi_196379396
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 16:19 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ja, dit kan niet h. Als Biden dement is zoals je beweert, dan is het niet ,,alarmerend en schokkend" dat hij volgens jou rare dingen doet. Dat hoort bij het ziektebeeld.

Maak een keuze.
Kan prima allebei hoor.
pi_196379481
Afgaande op fimpjes laat mij dat een beeld zien van een in mijn ogen overdreven en over the top lichamelijk affiniteit tonen naar bepaalde mensen.
Mocht iemand, president, paus, glazenwasser of wat voor beroep hij of zij ook moge hebben op die manier zich zomaar in een willekeurige situatie dusdanig over mijn kinderen mogen ontfermen had ik hem daarop aangesproken en had ik mijn kinderen niet met hem alleen gelaten.
Echter; bij mij mist er ook wel wat context; wat is de relatie van Biden hier tot die mensen (misschien familie zoals hierboven al staat beschreven)
Dat maakt de gewaarwording toch wat minder vreemd imo.
Daarnaast, ondanks dat ik zelf niet zo knuffelachtig ben en zelf ook lichtelijk huiverig word als ik dit gedrag zie, ben ik er wel van bewust dat er mensen zijn die wel heel erg lichamelijk/plukkerig zijn wat soms intiem kan overkomen; dit kan voor die mensen een manier zijn om affiniteit te tonen of liefde hoewel dit niet door iedereen evenzeer gewaardeerd wordt.
Het hoeft geen seksuele ondertoon te hebben.
En volgens mij is het vrij embarmelijk om puur op bepaalde observaties gedaan uit het zien van filmpjes afgaande om iemand te betitelen tot iemand met slechte bedoelingen danwel seksuele gevoelens op het moment dat die persoon lichamelijk intieme gedragingen laat zien op een manier die niet helemaal natuurlijk aanvoelt voor jou als observator terwijl geen van ons hier daadwerkelijk weet of er wel sprake is van dusdanige bedoelingen of niet.
pi_196379627
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 16:54 schreef HetDonkertAan het volgende:
Afgaande op fimpjes laat mij dat een beeld zien van een in mijn ogen overdreven en over the top lichamelijk affiniteit tonen naar bepaalde mensen.
Mocht iemand, president, paus, glazenwasser of wat voor beroep hij of zij ook moge hebben op die manier zich zomaar in een willekeurige situatie dusdanig over mijn kinderen mogen ontfermen had ik hem daarop aangesproken en had ik mijn kinderen niet met hem alleen gelaten.
Echter; bij mij mist er ook wel wat context; wat is de relatie van Biden hier tot die mensen (misschien familie zoals hierboven al staat beschreven)
Dat maakt de gewaarwording toch wat minder vreemd imo.
Daarnaast, ondanks dat ik zelf niet zo knuffelachtig ben en zelf ook lichtelijk huiverig word als ik dit gedrag zie, ben ik er wel van bewust dat er mensen zijn die wel heel erg lichamelijk/plukkerig zijn wat soms intiem kan overkomen; dit kan voor die mensen een manier zijn om affiniteit te tonen of liefde hoewel dit niet door iedereen evenzeer gewaardeerd wordt.
Het hoeft geen seksuele ondertoon te hebben.
En volgens mij is het vrij embarmelijk om puur op bepaalde observaties gedaan uit het zien van filmpjes afgaande om iemand te betitelen tot iemand met slechte bedoelingen danwel seksuele gevoelens op het moment dat die persoon lichamelijk intieme gedragingen laat zien op een manier die niet helemaal natuurlijk aanvoelt voor jou als observator terwijl geen van ons hier daadwerkelijk weet of er wel sprake is van dusdanige bedoelingen of niet.
Het zijn overwegend kinderen van collega's die hij niet eerder heeft ontmoet.
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 17:18:43 #236
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196379787
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het zijn overwegend kinderen van collega's die hij niet eerder heeft ontmoet.
En collega's die daarna rechtse mediasites aanspreken en vragen hun laster te verwijderen omdat ze het voor hun politiek gewin geheel uit de context trekken.

Zoals hierboven al aangegeven.

Verder vind ik het een treffend teken van waar we thans in Election 2020 staan; overduidelijk is dat alle laster die tegen Biden aangegooid is niet is blijven plakken: Hunter's laptop, Oekrane-gebazel, verkiezingsfraude... Nu het er naar uit ziet dat de grote messias Trump toch echt verloren heeft, en er weer een modicum van normaliteit, fatsoen en kundigheid in het Witte Huis gaat komen, duikelen zijn discipelen, ook hier, over elkaar heen om dan maar de smerigste kaart van allemaal te trekken, alles om de waarheid dat hun tijdperk ten einde is gekomen niet onder ogen te hoeven zien.

Het geeft m.i. ook het failliet van de hele complotbeweging aan. Graaft men een beetje dieper heeft men werkelijk niets in handen. Tevens is het een waarschuwing: let goed op bij complotdenkend volk, ze schuwen helemaal niets en niemand om hun 'punt' te maken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196379944
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En collega's die daarna rechtse mediasites aanspreken en vragen hun laster te verwijderen omdat ze het voor hun politiek gewin geheel uit de context trekken.

Zoals hierboven al aangegeven.

Verder vind ik het een treffend teken van waar we thans in Election 2020 staan; overduidelijk is dat alle laster die tegen Biden aangegooid is niet is blijven plakken: Hunter's laptop, Oekrane-gebazel, verkiezingsfraude... Nu het er naar uit ziet dat de grote messias Trump toch echt verloren heeft, en er weer een modicum van normaliteit, fatsoen en kundigheid in het Witte Huis gaat komen, duikelen zijn discipelen, ook hier, over elkaar heen om dan maar de smerigste kaart van allemaal te trekken, alles om de waarheid dat hun tijdperk ten einde is gekomen niet onder ogen te hoeven zien.

Het geeft m.i. ook het failliet van de hele complotbeweging aan. Graaft men een beetje dieper heeft men werkelijk niets in handen. Tevens is het een waarschuwing: let goed op bij complotdenkend volk, ze schuwen helemaal niets en niemand om hun 'punt' te maken.
Aan de reacties van de kinderen te zien vonden ze het allemaal zeer prettig ja.
pi_196379985


Wikileaks heeft in 2017 duizenden documenten gepubliceerd over de CIA.
Wat toevallig, Kraken :7
Is ook informatie te vinden over hun locatie in Frankfurt.

https://wikileaks.org/ciav7p1/cms/space_31653889.html
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 17:30:53 #239
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196379987
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Aan de reacties van de kinderen te zien vonden ze het allemaal zeer prettig ja.
En de ouders hebben geen aangifte gedaan want bedreigingen/smeergeld/zitten zelf in het pedocomplot etc.

Toch?

Houd toch op.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196380028
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En de ouders hebben geen aangifte gedaan want bedreigingen/smeergeld/zitten zelf in het pedocomplot etc.

Toch?

Houd toch op.
Aan de _reacties_ van de _kinderen_ te zien vonden die het allesbehalve prettig.
pi_196380121
quote:
CIA hackers operating out of the Frankfurt consulate ( "Center for Cyber Intelligence Europe" or CCIE) are given diplomatic ("black") passports and State Department cover. The instructions for incoming CIA hackers make Germany's counter-intelligence efforts appear inconsequential: "Breeze through German Customs because you have your cover-for-action story down pat, and all they did was stamp your passport"

Your Cover Story (for this trip)
Q: Why are you here?
A: Supporting technical consultations at the Consulate.

Two earlier WikiLeaks publications give further detail on CIA approaches to customs and secondary screening procedures.

Once in Frankfurt CIA hackers can travel without further border checks to the 25 European countries that are part of the Shengen open border area — including France, Italy and Switzerland.

A number of the CIA's electronic attack methods are designed for physical proximity. These attack methods are able to penetrate high security networks that are disconnected from the internet, such as police record database. In these cases, a CIA officer, agent or allied intelligence officer acting under instructions, physically infiltrates the targeted workplace. The attacker is provided with a USB containing malware developed for the CIA for this purpose, which is inserted into the targeted computer. The attacker then infects and exfiltrates data to removable media. For example, the CIA attack system Fine Dining, provides 24 decoy applications for CIA spies to use. To witnesses, the spy appears to be running a program showing videos (e.g VLC), presenting slides (Prezi), playing a computer game (Breakout2, 2048) or even running a fake virus scanner (Kaspersky, McAfee, Sophos). But while the decoy application is on the screen, the underlaying system is automatically infected and ransacked.
pi_196380146
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:40 schreef Ardava het volgende:

[..]

Ja. En nu?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196380160
quote:
5s.gif Op maandag 23 november 2020 17:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ja. En nu?
Sommigen achten het onmogelijk dat de CIA in Frankfurt zit, zoals illusions.
En het is wel erg toevallig dat dat bestand 'Kraken' heet, vind je niet?
pi_196380196
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 15:24 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik ben misschien een beetje preuts, maar je opa kussen op de lippen is toch best ranzig. :r
Dat zie je al jaren, ouders en grootouders op de mond kussen. Vrienden van ouders. Tantes, ooms.
Niet perse mijn ding, maar ik zie er geen kwaad in.
  maandag 23 november 2020 @ 17:47:28 #245
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196380220
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:43 schreef Ardava het volgende:

[..]

Sommigen achten het onmogelijk dat de CIA in Frankfurt zit, zoals illusions.
En het is wel erg toevallig dat dat bestand 'Kraken' heet, vind je niet?
Dat ging toch om de US Army?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_196380275
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:43 schreef Ardava het volgende:

[..]

Sommigen achten het onmogelijk dat de CIA in Frankfurt zit, zoals illusions.
En het is wel erg toevallig dat dat bestand 'Kraken' heet, vind je niet?
Maar wat heeft dit te maken met fantasieverhaaltje dat de US Army een server in Frankfurt in beslag zou hebben genomen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196380284
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat ging toch om de US Army?
quote:
Tonight we heard more from our source on this raid in Germany.

From our source: The US government, once they determined that this Dominion server was involved in switching votes, then the intelligence community began a search for the server and discovered that the server was in Germany. In order to get access to that server and have it available for use in a legal manner they had to have the State Department work in tandem with the Department of Justice. They had to request that the government of Germany cooperate in allowing this seizure of this server.

The appropriate documents required to affect that kind of seizure were put in place, signed off on, and it appears there was also US military support in this operation. The US military was not in the lead. But this helps explain why Esper was fired and Miller and Kash Patel were put in place — so that the military would not interfere with the operation in any way.

By getting ahold of the server they now are going to have the direct evidence of when they were instructed to stop counting. They will also discover who gave the direction to stop counting and who initiated the algorithm that started switching votes. The CIA was completely excluded from this operation.
https://www.thegatewaypun(...)e-says-yes-happened/
Er verschenen eerst artikelen dat het een raid van de US army was geweest die een Scytl server in beslag zou hebben genomen maar dat bleek niet correct. De volgende dag werd dat gecorrigeerd in bovenstaand verhaal.
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 17:53:45 #248
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196380291
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:52 schreef Ardava het volgende:

[..]

[..]

Er verschenen eerst artikelen dat het een raid van de US army was geweest die een Scytl server in beslag zou hebben genomen maar dat bleek niet correct. De volgende dag werd dat gecorrigeerd in bovenstaand verhaal.
Beetje wanhopig gevecht in de achterhoede dit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196380308
quote:
2s.gif Op maandag 23 november 2020 17:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Maar wat heeft dit te maken met fantasieverhaaltje dat de US Army een server in Frankfurt in beslag zou hebben genomen?
Sidney Powell heeft het bevestigd, gisteren een journalist van NewsMax, de CIA blijkt wel degelijk in Frankfurt te zitten, Wikileaks publiceert onder de naam Kraken. Wat wil je nog meer hebben?
pi_196380381
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:55 schreef Ardava het volgende:

[..]

Sidney Powell heeft het bevestigd, gisteren een journalist van NewsMax, de CIA blijkt wel degelijk in Frankfurt te zitten, Wikileaks publiceert onder de naam Kraken. Wat wil je nog meer hebben?
quote:
They had to request that the government of Germany cooperate in allowing this seizure of this server.

The appropriate documents required to affect that kind of seizure were put in place, signed of
Wat denk je van fatsoenlijke bronnen binnen de Duitse overheid, de aanvragen zelf, wie die aanvragen zou hebben goedgekeurd etc. etc..
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 23 november 2020 @ 17:59:41 #251
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196380385
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 15:46 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Mag je niemand meer op zijn gedrag aanspreken? Lijkt mij vrij logisch dat dit gedrag niet normaal is. Als je puur naar de beelden kijkt. Je zou verwachten dat iemand in zijn team wel zou hebben gezegd dat het voor de beeldvorming misschien niet zo handig is om kinderen zo te betasten. Maargoed hij maakt wel vaker foutjes...

Oh ik zeg ook niet dat ik alles goed keur hoor..

Nee maar 40+ jaar in de politiek laat ook zijn sporen achter.

Ik en veel anderen hier zijn ook niet een fan van Biden, veel zoals ik hadden veel liever een andere politicus als president gezien, maar wat ze nu krijgen is daadwerkelijk wel een politicus en iemand die genoeg ervaring heeft om aan het roer te staan.

Alleen dat al maakt hem een tig betere kandidaat dan een Trump.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 23 november 2020 @ 17:59:47 #252
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196380388
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 15:46 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Mag je niemand meer op zijn gedrag aanspreken? Lijkt mij vrij logisch dat dit gedrag niet normaal is. Als je puur naar de beelden kijkt. Je zou verwachten dat iemand in zijn team wel zou hebben gezegd dat het voor de beeldvorming misschien niet zo handig is om kinderen zo te betasten. Maargoed hij maakt wel vaker foutjes...

Nog even en Joe weet niet meer waar hij is, je kan erom lachen maar het is best treurig en dan zijn opmerking naar de man in die rolstoel is ronduit beschamend. Nog zo'n pareltje


:N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196380441
quote:
2s.gif Op maandag 23 november 2020 17:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

[..]

Wat denk je van fatsoenlijke bronnen binnen de Duitse overheid, de aanvragen zelf, wie die aanvragen zou hebben goedgekeurd etc. etc..
Misschien kan CNN het even navragen.
pi_196380467
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 18:02 schreef Ardava het volgende:

[..]

Misschien kan CNN het even navragen.
Of je "journalist" van newsmax. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196380484
quote:
2s.gif Op maandag 23 november 2020 18:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Of je "journalist" van newsmax. ^O^
Waarom zou ze twijfelen aan bronnen binnen de Amerikaanse overheid?
Als het allemaal bullshit is komt dat toch wel uit.
pi_196380490
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 18:05 schreef Ardava het volgende:

[..]

Waarom zou ze twijfelen aan bronnen binnen de Amerikaanse overheid?
Waarom doet ze niet meer onderzoek?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196380493
quote:
2s.gif Op maandag 23 november 2020 18:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Waarom doet ze niet meer onderzoek?
Waarom doet de MSM niet zijn werk?
pi_196380517
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 18:06 schreef Ardava het volgende:

[..]

Waarom doet de MSM niet zijn werk?
Die hebben dat gedaan en kwamen er achter dat het BS was. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196380536
quote:
2s.gif Op maandag 23 november 2020 18:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Die hebben dat gedaan en kwamen er achter dat het BS was. ^O^
Ja, dat wisten ze voor de verkiezingen al.
pi_196380993
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En collega's die daarna rechtse mediasites aanspreken en vragen hun laster te verwijderen omdat ze het voor hun politiek gewin geheel uit de context trekken.

Zoals hierboven al aangegeven.

Verder vind ik het een treffend teken van waar we thans in Election 2020 staan; overduidelijk is dat alle laster die tegen Biden aangegooid is niet is blijven plakken: Hunter's laptop, Oekrane-gebazel, verkiezingsfraude... Nu het er naar uit ziet dat de grote messias Trump toch echt verloren heeft, en er weer een modicum van normaliteit, fatsoen en kundigheid in het Witte Huis gaat komen, duikelen zijn discipelen, ook hier, over elkaar heen om dan maar de smerigste kaart van allemaal te trekken, alles om de waarheid dat hun tijdperk ten einde is gekomen niet onder ogen te hoeven zien.

Het geeft m.i. ook het failliet van de hele complotbeweging aan. Graaft men een beetje dieper heeft men werkelijk niets in handen. Tevens is het een waarschuwing: let goed op bij complotdenkend volk, ze schuwen helemaal niets en niemand om hun 'punt' te maken.
Ten eerste hanteren wij blijkbaar een andere definiring van "normaliteit, fatsoen en kundigheid"
Ten tweede; er zijn wel degelijk beelden tevoorschijn gekomen die dan al wel niet op een laptop hebben gestaan of danwel gehackt zijn.
Het is niet zomaar puur "ongefundeerde laster"
Dat het niet netjes is om bepaalde zaken aan te grijpen voor politiek gewin vind ik wel maar om in deze specifieke zaak van 'laster' te spreken is niet terecht.
Alsmede "de smerigste kaart trekken",
Er zijn gewoon bepaalde beelden naar buiten gekomen en daar wordt logischerwijs op gereageerd.
Wie er verantwoordelijk is voor het verspreiden van die beelden en of diegene er goed aan doet om dat soort beelden te verspreiden is een andere discussie.
  maandag 23 november 2020 @ 18:48:13 #261
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196381136
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:52 schreef Ardava het volgende:

[..]

[..]

Er verschenen eerst artikelen dat het een raid van de US army was geweest die een Scytl server in beslag zou hebben genomen maar dat bleek niet correct. De volgende dag werd dat gecorrigeerd in bovenstaand verhaal.
Echt logisch klinkt dat nog steeds niet. Waarom zou de US Army er uberhaupt bij betrokken zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 18:49:57 #262
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196381171
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 18:42 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ten eerste hanteren wij blijkbaar een andere definiring van "normaliteit, fatsoen en kundigheid"
Ten tweede; er zijn wel degelijk beelden tevoorschijn gekomen die dan al wel niet op een laptop hebben gestaan of danwel gehackt zijn.
Het is niet zomaar puur "ongefundeerde laster"
Dat het niet netjes is om bepaalde zaken aan te grijpen voor politiek gewin vind ik wel maar om in deze specifieke zaak van 'laster' te spreken is niet terecht.
Alsmede "de smerigste kaart trekken",
Er zijn gewoon bepaalde beelden naar buiten gekomen en daar wordt logischerwijs op gereageerd.
Wie er verantwoordelijk is voor het verspreiden van die beelden en of diegene er goed aan doet om dat soort beelden te verspreiden is een andere discussie.
En of het puur ongefundeerde laster is; dat bewijst de huidige gang van zaken.

Tenzij, uiteraard, ook de rechtbanken allemaal in het complot zitten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196381403
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 18:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En of het puur ongefundeerde laster is; dat bewijst de huidige gang van zaken.

Tenzij, uiteraard, ook de rechtbanken allemaal in het complot zitten.
Er zijn verschillende beelden verschenen met daarin een man te zien waarvan wordt beweerd dat het om de zoon van Joe Biden gaat. In de filmpjes die ik heb gezien worden er geen strafbare zaken gepleegd waarvan ik vermeen dat ze berhaupt niet aan een rechtbank worden voorgedragen.
Ik weet niet of de man in die filmpjes daadwerkelijk de zoon van Joe Biden is.
De man in die filmpjes laat wel gedrag zien waarvan ik het logisch vind dat er op wordt gereageerd door mensen wanneer ze dit te zien krijgen.
Of het nu wel of niet de persoon is waarvan gezegd wordt dat 'ie het is in die filmpjes; de filmpjes laten in deze tijd beelden zien waarvan mensen het jammer genoeg menen te moeten aangrijpen voor politiek gewin. Van de andere kant snap ik volkomen dat wanneer dit soort beelden naar buiten komen in deze verkiezingstijd dat mensen het wel aangrijpen. Dat gebeurt (helaas)
En ondanks dat zulke filmpjes dan worden aangegrepen voor eigen politiek gewin is het niet geheel vreemd dat na circulatie het onderwerp ten sprake komt.

Kijk als ik presidentskandidaat ben en er gaan filmpjes van mijn zoon rond die in zijn blote kont tekeer gaat zou ik dat natuurlijk niet waarderen en snappen dat er geheibel van komt, maar om te spreken over ongefundeerde laster in deze snap ik niet. Het is niet zomaar uit de lucht gegrepen.

Al met al is het sowieso een groot circus waarbij er over en weer met modder wordt gegooid.
  maandag 23 november 2020 @ 19:03:25 #264
104963 ETA
European Travel Author
pi_196381426
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 18:42 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ten eerste hanteren wij blijkbaar een andere definiring van "normaliteit, fatsoen en kundigheid"
Ten tweede; er zijn wel degelijk beelden tevoorschijn gekomen die dan al wel niet op een laptop hebben gestaan of danwel gehackt zijn.
Het is niet zomaar puur "ongefundeerde laster"
Dat het niet netjes is om bepaalde zaken aan te grijpen voor politiek gewin vind ik wel maar om in deze specifieke zaak van 'laster' te spreken is niet terecht.
Alsmede "de smerigste kaart trekken",
Er zijn gewoon bepaalde beelden naar buiten gekomen en daar wordt logischerwijs op gereageerd.
Wie er verantwoordelijk is voor het verspreiden van die beelden en of diegene er goed aan doet om dat soort beelden te verspreiden is een andere discussie.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe men tot "kundigheid" komt bij Trump. Ik heb tot nu toe nog nooit een filmpje gezien waar hij een bepaald onderwerpt bespreekt tot in detail en hierbij duidelijk inzicht in laat zien. Het kan zijn dat ik mijn bubble zit en daar nooit mee geconfronteerd wordt, dus ik zie graag een voorbeeld tegemoet.

Bijvoorbeeld hier worden vragen gesteld aan Obama, daaruit blijkt dat hij de problematiek begrijpt en legt de complexiteit uit.

En dan hebben we trump die vragen beantwoord, met allemaal vage nikszeggende statements, zonder echt inzicht te tonen in de materie.
Bijvoorbeeld op 6:00, een vraag over zijn plannen om Covid verspreiding tegen te gaan. Zijn antwoord: We hebben plannen, grote plannen, die we misschien nodig hebben, denkt niet nodig te zijn, we werken samen met de staten, we krijgen geld van congress, we krijgen meer geld dan we hadden gevraagd... etc....

2 voorbeelden, die uiteraard gekleurd kunnen zijn. Dus ik zie graag een filmpje waarin Trump ook een bepaalde kundigheid/kennis van materie toont. Dan heb ik het niet over een speech oplezen, maar antwoorden op vragen.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_196381565
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 19:03 schreef ETA het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe men tot "kundigheid" komt bij Trump. Ik heb tot nu toe nog nooit een filmpje gezien waar hij een bepaald onderwerpt bespreekt tot in detail en hierbij duidelijk inzicht in laat zien. Het kan zijn dat ik mijn bubble zit en daar nooit mee geconfronteerd wordt, dus ik zie graag een voorbeeld tegemoet.

Bijvoorbeeld hier worden vragen gesteld aan Obama, daaruit blijkt dat hij de problematiek begrijpt en legt de complexiteit uit.

En dan hebben we trump die vragen beantwoord, met allemaal vage nikszeggende statements, zonder echt inzicht te tonen in de materie.
Bijvoorbeeld op 6:00, een vraag over zijn plannen om Covid verspreiding tegen te gaan. Zijn antwoord: We hebben plannen, grote plannen, die we misschien nodig hebben, denkt niet nodig te zijn, we werken samen met de staten, we krijgen geld van congress, we krijgen meer geld dan we hadden gevraagd... etc....

2 voorbeelden, die uiteraard gekleurd kunnen zijn. Dus ik zie graag een filmpje waarin Trump ook een bepaalde kundigheid/kennis van materie toont. Dan heb ik het niet over een speech oplezen, maar antwoorden op vragen.
Zo'n filmpje zou ik ook graag zien.
Als ik het heb over verschillende definiringen van de term "kundigheid" bedoel ik daarmee te zeggen dat "kundigheid" geen op zichzelf staand statisch fenomeen is.
Als je het bijvoorbeeld over de welbespraaktheid en complexe redeneringen uitdragen van een Obama hebt kun je dat inderdaad afzetten als een vorm van kundigheid die Obama ten opzichte van Trump beter met zich meedraagt.
Als ik echter een goede stratenmaker nodig heb voor een project beoordeel ik die stratenmaker op de kundigheid in zijn vak.
Hij kan nog zo mooi weten te vertellen over klinkers, stenen en pikhouwelen;ik wil dat ie gewoon straten maakt.
Ik denk dat mijn stratenmakersvoorbeeld ook wel een gelijkenis toont aan het hoe en waarom de Amerikanen 4 jaar geleden op Trump hebben gestemd als president. De mensen zijn de wollige taal zat en men wil iemand die simpel en duidelijk is / lijkt.
Zo zie je maar dat de term "kundigheid" niet altijd op zichzelf staat.
pi_196381715
Trump is nou juist een voorbeeld van wollig. Heel vaak huge, tremendous roepen, maar iets concreets, ho maar.
  maandag 23 november 2020 @ 19:50:35 #267
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196382233
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 11:53 schreef weetjewel5 het volgende:
George Soros
Wat een sneue bedoeling en laat me raden....jij vertrouwd de msm pertinent niet...?

Loop nou niet eens zo dom in nepnieuws, weetjeniets5
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 23 november 2020 @ 19:53:26 #268
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196382296
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nog even en Joe weet niet meer waar hij is, je kan erom lachen maar het is best treurig en dan zijn opmerking naar de man in die rolstoel is ronduit beschamend. Nog zo'n pareltje


:N
Hahahahahahahahahaha, ik vind het wel bijzonder hoe dezelfde figuren die net deden alsof Trump een god was en zo lekker politiek incorrect nu ineens politiek correct als maatstaaf nemen.

Maar goed het is van de maker van: '911 was cgi'
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 23 november 2020 @ 19:54:54 #269
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196382319
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:55 schreef Ardava het volgende:

[..]

Sidney Powell heeft het bevestigd, gisteren een journalist van NewsMax, de CIA blijkt wel degelijk in Frankfurt te zitten, Wikileaks publiceert onder de naam Kraken. Wat wil je nog meer hebben?
_O-
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 23 november 2020 @ 20:58:08 #271
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196383642
quote:
Het lijkt er anders wel verdacht veel op.

quote:
Trump axed campaign lawyer Sidney Powell was because ‘she was too conspiratorial even for him’

https://www.businessinsid(...)torial-even-for-him/
:')
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_196383820
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 20:58 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Het lijkt er anders wel verdacht veel op.
[..]

:')
Het probleem met dit soort berichten is dat ze volstrekt onbetrouwbaar zijn geworden. Vorige week zou Melania nog tegen Trump hebben gezegd dat hij moet opgeven bijv. Was niks van waar. Er worden nu letterlijk dingen verzonnen.
pi_196383917
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het probleem met dit soort berichten is dat ze volstrekt onbetrouwbaar zijn geworden. Vorige week zou Melania nog tegen Trump hebben gezegd dat hij moet opgeven bijv. Was niks van waar. Er worden nu letterlijk dingen verzonnen.
Het lijkt erop dat Sidney Powell inderdaad flink bezig is. :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 23 november 2020 @ 21:15:01 #274
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196383968
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het probleem met dit soort berichten is dat ze volstrekt onbetrouwbaar zijn geworden. Vorige week zou Melania nog tegen Trump hebben gezegd dat hij moet opgeven bijv. Was niks van waar. Er worden nu letterlijk dingen verzonnen.
Dat is niets nieuws.
Ben me er dan ook wel van bewust dat Trump zoiets mogelijk niet gezegd heeft. (maar vermoed dat het wel eens kan kloppen)

't is iig bijzonder ironisch (imho)
& van de toekomstige carriere van mvr. Powell is weinig over op dit moment. Tijd voor pensioen. Ze is toch al 65.
Of ze doet over 10 jaar een gooi naar het presidentschap, dat kan ook nog :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 21:19:46 #275
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196384070
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het probleem met dit soort berichten is dat ze volstrekt onbetrouwbaar zijn geworden. Vorige week zou Melania nog tegen Trump hebben gezegd dat hij moet opgeven bijv. Was niks van waar. Er worden nu letterlijk dingen verzonnen.
Wow...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 21:22:55 #276
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196384124
Dit is waarom ze in de VS niet zullen stoppen: batshit insane evangelicals.


Dat krijg je met al die 'thuislezers' en hun heilige eigen interpretatie. Trump als christelijke leider :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 21:26:47 #277
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196384195
Let overigens op de door de evangelicals gehanteerde retoriek:

"Liberals worship the devil"

"If you vote for Biden you will be curses, your children will be cursed, to the third degree"

"They ARE the Illuminati!"

Dat men een beetje begrijpt waar men ook hier in BNW door wordt genspireerd.

Kansloze missie daar tegen in te gaan, met hoeveel bewijs je ook komt. Men is op een heilige missie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196384274
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Let overigens op de door de evangelicals gehanteerde retoriek:

"Liberals worship the devil"

"If you vote for Biden you will be curses, your children will be cursed, to the third degree"

"They ARE the Illuminati!"

Dat men een beetje begrijpt waar men ook hier in BNW door wordt genspireerd.

Kansloze missie daar tegen in te gaan, met hoeveel bewijs je ook komt. Men is op een heilige missie.
Is dat zo? Heb je daar bewijs van? Vrij lasterlijke uitspraken. Wie wordt daardoor genspireerd, Etto? Vertel.
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 21:31:24 #279
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196384304
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:29 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Is dat zo? Heb je daar bewijs van? Vrij lasterlijke uitspraken. Wie wordt daardoor genspireerd, Etto? Vertel.
Je hebt al die berichten over Illuminati, duivelaanbidders, satanisten en dergelijke hier gemist?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 21:33:51 #280
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196384372


Grote schoonmaak.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196384494
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je hebt al die berichten over Illuminati, duivelaanbidders, satanisten en dergelijke hier gemist?
Nee hoor.
Zijn die berichten representatief dan voor een ieder die op Trump heeft gestemd dan wel liever Trump als president ziet dan Biden?
Dat er verschillende geluiden zijn (ook binnen een subforum als BNW) is toch logisch? Je legt nou een verband waarin 'men in BNW' genspireerd zou zijn door dergelijke posts.
Totale bullshit in mijn ogen.
  Beste debater 2022 maandag 23 november 2020 @ 21:40:17 #282
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196384519
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:39 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Nee hoor.
Zijn die berichten representatief dan voor een ieder die op Trump heeft gestemd dan wel liever Trump als president ziet dan Biden?
Dat er verschillende geluiden zijn (ook binnen een subforum als BNW) is toch logisch? Je legt nou een verband waarin 'men in BNW' genspireerd zou zijn door dergelijke posts.
Totale bullshit.
Ik zou zeggen, vraag het de mensen hier of er:

a) een groot complot gaande is;
b) aangestuurd door satanisten, luciferianen, duivelaanbidders etcetera.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196384705
De uil van Minerva heeft zn vleugels ontvouwd over de geest van Chavez die stemmen in een stemcomputer eenzijdig omkeert.

ik en Ali zijn wat energieker en kijken wat minder diep in het glas dan Giuliani. We vragen slechts 5000 euro per dag bovenop het salaris van Rudy.

#iemandmoethetdoen
#hoererenvoortrump
pi_196384807
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]

Grote schoonmaak.
Wat moet dit voorstellen?
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, vraag het de mensen hier of er:

a) een groot complot gaande is;
b) aangestuurd door satanisten, luciferianen, duivelaanbidders etcetera.
Mensen is er hier (a) een complot gaande?
(b) aangestuurd door satanisten, luciferianen, duivelaanbiders etcetera?

Zo?

Ik kan voor mijzelf alvast reageren.

A: Als ik een vrij algemene definiering van 'complot' hanteer. Bijvoorbeeld: Een samenzwering of complot is een geheime afspraak tussen een aantal personen om iets te ondernemen tegen een andere persoon of groep
Dan denk ik inderdaad dat er een en zelfs meerdere grote complotten gaande zijn mbt. de verkiezingen in de VS. De verkiezingen zijn in mijn ogen gebouwd op complotten. Verschillende personen die zich onder een bepaalde groep scharen waarbij ze afspraken maken, ook in 't geheim, dus zonder dat die andere groep weet heeft van die afspraken om iets te ondernemen tegen 'de andere groep'.
Een voorbeeld gaf je net zelf al; gesteggel over satanisten en beweringen over zogenaamde pure slechtheid die zich in de groep tegenstanders manifesteert zijn een afspraak om iets te ondernemen tegen de groep tegenstanders.
Ook geloof ik wel dat mensen in 't geheim af en toe wat op internet neer pleuren willens en wetens dat men hiermee aan de haal gaat. Dus ja; complot.
Nog niet gesproken over hoe de algehele tendens van de Amerikaanse politiek er uitziet waarbij de Republikeinen van alles uit de kast halen om de Democraten in een kwaad daglicht te zetten en vice versa; valt allemaal onder hetgeen je gerust 'complot' kunt noemen volgens mij.

B: Wanneer ben je een duivelaanbidder? In mijn nederige opinie ben je dat vaak als jij toevallig de tegenstander van een bepaalde groepering bent waarin het ultieme slechte zich manifesteert volgens die bepaalde groepering. Diegene of hetgeen dat van 'duivelaanbidding' beschuldigd wordt, wordt dat vaak door een groep die zichzelf logischerwijs als tegenpool van 'al dat slechte' aanschouwt; een heilig (gemaakte) groep.
Dat is hoe ik het gegooi met deze termen vooral ervaar en waarin ik geloof hoe dat soort uitspraken ontstaan.
Die termen zeggen mij persoonlijk niet zo heel veel.
Dat die termen gebruikt worden en genoemd worden voor bepaalde lieden waarvan ik geloof dat ze inderdaad een complot aansturen wil nog niet zeggen dat ik tegelijkertijd men 'duivelaanbidder' noem.
  maandag 23 november 2020 @ 22:40:00 #285
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196385758
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]

Grote schoonmaak.
Moeten we nog tot Pinksteren wachten?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 23 november 2020 @ 23:02:14 #286
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196386119

Hahahahaha...
Lijkt wel op plaatjes topic, quotes quotes quotes, en veel verhaaltjes..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196386423
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 23:02 schreef theguyver het volgende:

Hahahahaha...
Lijkt wel op plaatjes topic, quotes quotes quotes, en veel verhaaltjes..
20k per dag he.. dan wil jij daar ook wel zitten.
  maandag 23 november 2020 @ 23:31:24 #288
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196386524
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 23:22 schreef Beathoven het volgende:
20k per dag he.. dan wil jij daar ook wel zitten.
Hmmm... T geld is best aanlokkelijk, maar om daarvoor nou zo de geschiedenisboeken in te gaan ...
Nee.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  Moderator dinsdag 24 november 2020 @ 01:09:11 #289
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196387029
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het probleem met dit soort berichten is dat ze volstrekt onbetrouwbaar zijn geworden. Vorige week zou Melania nog tegen Trump hebben gezegd dat hij moet opgeven bijv. Was niks van waar. Er worden nu letterlijk dingen verzonnen.
Je bedoelt zaken als grootschalige fraude? Ja, die blijken allemaal verzonnen te zijn.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 24 november 2020 @ 06:27:28 #290
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196387465
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 23:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]

20k per dag he.. dan wil jij daar ook wel zitten.
Niet als mijn hoofd er van gaat smelten :D

In ander nieuws..
https://www.google.com/am(...)n-regering-biden.amp

Trump verleend dus een eventuele overdracht..
Dit gaat er meer op lijken dat hij heeeel langzaam toe gaat geven.

[ Bericht 24% gewijzigd door theguyver op 24-11-2020 06:32:39 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 24 november 2020 @ 10:59:15 #293
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196389409
quote:
Maar waar is het bewijs? 37 rechtszaken verder en de Trump advocaten kunnen nog steeds geen bewijs produceren.

Dan denk je niet "Goh, daar klopt toch iets niet"?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196389429
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 10:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar waar is het bewijs? 37 rechtszaken verder en de Trump advocaten kunnen nog steeds geen bewijs produceren.

Dan denk je niet "Goh, daar klopt toch iets niet"?
Ik wacht de resultaten van _alle_ rechtszaken af.
  dinsdag 24 november 2020 @ 11:14:15 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196389530
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 11:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik wacht de resultaten van _alle_ rechtszaken af.
Ook die tegen trump (misschien) straks? :+
En evt Sidney Powel en Giuliani (misschien meineed) Kon nog best allemaal ff duren hoor..
Waarschijnlijk als dat klaar is, zal Biden al ingezworen zijn of zijn termijn zit er al weer op!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 24 november 2020 @ 11:20:43 #296
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196389621
quote:
Dus Trump camagne heeft 3 rechtszaken , stomme msm maakt er weer tientallen van want dat bekt zo lekker :')
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196389624
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:43 schreef Ardava het volgende:

[..]

Sommigen achten het onmogelijk dat de CIA in Frankfurt zit, zoals illusions.
En het is wel erg toevallig dat dat bestand 'Kraken' heet, vind je niet?
Nee, ik heb absoluut nooit gezegd dat het onmogelijk is dat de CIA in Frankfurt zit. :')

Ik zeg het is achterlijk om te denken dat US election data van telmachines die niet op het internet zijn aangesloten, wel gewoon compleet en actueel op een server in Frankfurt staan. Eerst was het een ingenomen server van Scytl, nu zijn het "hacking tools" van de CIA.

WHAT the fuck man, wie gelooft in dit soort oeverloze bullshit?
pi_196389635
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 11:20 schreef Summers het volgende:

[..]

Dus Trump camagne heeft 3 rechtszaken , stomme msm maakt er weer tientallen van want dat bekt zo lekker :')
Die informatie van bijna 40 verloren rechtzaken heeft niemand hier van de MSM hoor, dergelijke informatie is gewoon openbaar en kan iedereen bekijken. Je lult weer eens uit je nek.
  dinsdag 24 november 2020 @ 11:23:04 #299
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196389647
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 11:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Die informatie van bijna 40 verloren rechtzaken heeft niemand hier van de MSM hoor, dergelijke informatie is gewoon openbaar en kan iedereen bekijken. Je lult weer eens uit je nek.
Agressieveling
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196389657
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 november 2020 11:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ook die tegen trump (misschien) straks? :+
En evt Sidney Powel en Giuliani (misschien meineed) Kon nog best allemaal ff duren hoor..
Waarschijnlijk als dat klaar is, zal Biden al ingezworen zijn of zijn termijn zit er al weer op!
Ja, ik ben geen groupie, ik wil weten wat er werkelijk speelt.
pi_196389662
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 11:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Agressieveling
:')

Omdat ik zeg dat je onzin praat? Hou toch op gast. Post liever iets nuttigs i.p.v. al die klakkeloos gekopieerde leugens van je alternatieve baggersites.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')