abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 november 2020 @ 17:59:41 #251
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196380385
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 15:46 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Mag je niemand meer op zijn gedrag aanspreken? Lijkt mij vrij logisch dat dit gedrag niet normaal is. Als je puur naar de beelden kijkt. Je zou verwachten dat iemand in zijn team wel zou hebben gezegd dat het voor de beeldvorming misschien niet zo handig is om kinderen zo te betasten. Maargoed hij maakt wel vaker foutjes...

Oh ik zeg ook niet dat ik alles goed keur hoor..

Nee maar 40+ jaar in de politiek laat ook zijn sporen achter.

Ik en veel anderen hier zijn ook niet een fan van Biden, veel zoals ik hadden veel liever een andere politicus als president gezien, maar wat ze nu krijgen is daadwerkelijk wel een politicus en iemand die genoeg ervaring heeft om aan het roer te staan.

Alleen dat al maakt hem een tig betere kandidaat dan een Trump.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 23 november 2020 @ 17:59:47 #252
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196380388
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 15:46 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Mag je niemand meer op zijn gedrag aanspreken? Lijkt mij vrij logisch dat dit gedrag niet normaal is. Als je puur naar de beelden kijkt. Je zou verwachten dat iemand in zijn team wel zou hebben gezegd dat het voor de beeldvorming misschien niet zo handig is om kinderen zo te betasten. Maargoed hij maakt wel vaker foutjes...

Nog even en Joe weet niet meer waar hij is, je kan erom lachen maar het is best treurig en dan zijn opmerking naar de man in die rolstoel is ronduit beschamend. Nog zo'n pareltje

:N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196380441
quote:
2s.gif Op maandag 23 november 2020 17:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

[..]

Wat denk je van fatsoenlijke bronnen binnen de Duitse overheid, de aanvragen zelf, wie die aanvragen zou hebben goedgekeurd etc. etc..
Misschien kan CNN het even navragen.
pi_196380467
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 18:02 schreef Ardava het volgende:

[..]

Misschien kan CNN het even navragen.
Of je "journalist" van newsmax. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196380484
quote:
2s.gif Op maandag 23 november 2020 18:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Of je "journalist" van newsmax. ^O^
Waarom zou ze twijfelen aan bronnen binnen de Amerikaanse overheid?
Als het allemaal bullshit is komt dat toch wel uit.
pi_196380490
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 18:05 schreef Ardava het volgende:

[..]

Waarom zou ze twijfelen aan bronnen binnen de Amerikaanse overheid?
Waarom doet ze niet meer onderzoek?
pi_196380493
quote:
2s.gif Op maandag 23 november 2020 18:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Waarom doet ze niet meer onderzoek?
Waarom doet de MSM niet zijn werk?
pi_196380517
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 18:06 schreef Ardava het volgende:

[..]

Waarom doet de MSM niet zijn werk?
Die hebben dat gedaan en kwamen er achter dat het BS was. ^O^
pi_196380536
quote:
2s.gif Op maandag 23 november 2020 18:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Die hebben dat gedaan en kwamen er achter dat het BS was. ^O^
Ja, dat wisten ze voor de verkiezingen al.
pi_196380993
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En collega's die daarna rechtse mediasites aanspreken en vragen hun laster te verwijderen omdat ze het voor hun politiek gewin geheel uit de context trekken.

Zoals hierboven al aangegeven.

Verder vind ik het een treffend teken van waar we thans in Election 2020 staan; overduidelijk is dat alle laster die tegen Biden aangegooid is niet is blijven plakken: Hunter's laptop, Oekraïne-gebazel, verkiezingsfraude... Nu het er naar uit ziet dat de grote messias Trump toch echt verloren heeft, en er weer een modicum van normaliteit, fatsoen en kundigheid in het Witte Huis gaat komen, duikelen zijn discipelen, ook hier, over elkaar heen om dan maar de smerigste kaart van allemaal te trekken, alles om de waarheid dat hun tijdperk ten einde is gekomen niet onder ogen te hoeven zien.

Het geeft m.i. ook het failliet van de hele complotbeweging aan. Graaft men een beetje dieper heeft men werkelijk niets in handen. Tevens is het een waarschuwing: let goed op bij complotdenkend volk, ze schuwen helemaal niets en niemand om hun 'punt' te maken.
Ten eerste hanteren wij blijkbaar een andere definiëring van "normaliteit, fatsoen en kundigheid"
Ten tweede; er zijn wel degelijk beelden tevoorschijn gekomen die dan al wel niet op een laptop hebben gestaan of danwel gehackt zijn.
Het is niet zomaar puur "ongefundeerde laster"
Dat het niet netjes is om bepaalde zaken aan te grijpen voor politiek gewin vind ik wel maar om in deze specifieke zaak van 'laster' te spreken is niet terecht.
Alsmede "de smerigste kaart trekken",
Er zijn gewoon bepaalde beelden naar buiten gekomen en daar wordt logischerwijs op gereageerd.
Wie er verantwoordelijk is voor het verspreiden van die beelden en of diegene er goed aan doet om dat soort beelden te verspreiden is een andere discussie.
  maandag 23 november 2020 @ 18:48:13 #261
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196381136
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:52 schreef Ardava het volgende:

[..]

[..]

Er verschenen eerst artikelen dat het een raid van de US army was geweest die een Scytl server in beslag zou hebben genomen maar dat bleek niet correct. De volgende dag werd dat gecorrigeerd in bovenstaand verhaal.
Echt logisch klinkt dat nog steeds niet. Waarom zou de US Army er uberhaupt bij betrokken zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 23 november 2020 @ 18:49:57 #262
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196381171
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 18:42 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ten eerste hanteren wij blijkbaar een andere definiëring van "normaliteit, fatsoen en kundigheid"
Ten tweede; er zijn wel degelijk beelden tevoorschijn gekomen die dan al wel niet op een laptop hebben gestaan of danwel gehackt zijn.
Dat het niet netjes is om bepaalde zaken aan te grijpen voor politiek gewin vind ik wel maar om in deze specifieke zaak van 'laster' te spreken is niet terecht.
Er zijn gewoon bepaalde beelden naar buiten gekomen en daar wordt logischerwijs op gereageerd.
Wie er verantwoordelijk is voor het verspreiden van die beelden en of diegene er goed aan doet om dat soort beelden te verspreiden is een andere discussie.
En of het puur ongefundeerde laster is; dat bewijst de huidige gang van zaken.

Tenzij, uiteraard, ook de rechtbanken allemaal in het complot zitten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196381403
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 18:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En of het puur ongefundeerde laster is; dat bewijst de huidige gang van zaken.

Tenzij, uiteraard, ook de rechtbanken allemaal in het complot zitten.
Er zijn verschillende beelden verschenen met daarin een man te zien waarvan wordt beweerd dat het om de zoon van Joe Biden gaat. In de filmpjes die ik heb gezien worden er geen strafbare zaken gepleegd waarvan ik vermeen dat ze überhaupt niet aan een rechtbank worden voorgedragen.
Ik weet niet of de man in die filmpjes daadwerkelijk de zoon van Joe Biden is.
De man in die filmpjes laat wel gedrag zien waarvan ik het logisch vind dat er op wordt gereageerd door mensen wanneer ze dit te zien krijgen.
Of het nu wel of niet de persoon is waarvan gezegd wordt dat 'ie het is in die filmpjes; de filmpjes laten in deze tijd beelden zien waarvan mensen het jammer genoeg menen te moeten aangrijpen voor politiek gewin. Van de andere kant snap ik volkomen dat wanneer dit soort beelden naar buiten komen in deze verkiezingstijd dat mensen het wel aangrijpen. Dat gebeurt (helaas)
En ondanks dat zulke filmpjes dan worden aangegrepen voor eigen politiek gewin is het niet geheel vreemd dat na circulatie het onderwerp ten sprake komt.

Kijk als ik presidentskandidaat ben en er gaan filmpjes van mijn zoon rond die in zijn blote kont tekeer gaat zou ik dat natuurlijk niet waarderen en snappen dat er geheibel van komt, maar om te spreken over ongefundeerde laster in deze snap ik niet. Het is niet zomaar uit de lucht gegrepen.

Al met al is het sowieso een groot circus waarbij er over en weer met modder wordt gegooid.
  maandag 23 november 2020 @ 19:03:25 #264
104963 ETA
European Travel Author
pi_196381426
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 18:42 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe men tot "kundigheid" komt bij Trump. Ik heb tot nu toe nog nooit een filmpje gezien waar hij een bepaald onderwerpt bespreekt tot in detail en hierbij duidelijk inzicht in laat zien. Het kan zijn dat ik mijn bubble zit en daar nooit mee geconfronteerd wordt, dus ik zie graag een voorbeeld tegemoet.

Bijvoorbeeld hier worden vragen gesteld aan Obama, daaruit blijkt dat hij de problematiek begrijpt en legt de complexiteit uit.

En dan hebben we trump die vragen beantwoord, met allemaal vage nikszeggende statements, zonder echt inzicht te tonen in de materie.
Bijvoorbeeld op 6:00, een vraag over zijn plannen om Covid verspreiding tegen te gaan. Zijn antwoord: We hebben plannen, grote plannen, die we misschien nodig hebben, denkt niet nodig te zijn, we werken samen met de staten, we krijgen geld van congress, we krijgen meer geld dan we hadden gevraagd... etc....

2 voorbeelden, die uiteraard gekleurd kunnen zijn. Dus ik zie graag een filmpje waarin Trump ook een bepaalde kundigheid/kennis van materie toont. Dan heb ik het niet over een speech oplezen, maar antwoorden op vragen.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_196381565
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 19:03 schreef ETA het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe men tot "kundigheid" komt bij Trump. Ik heb tot nu toe nog nooit een filmpje gezien waar hij een bepaald onderwerpt bespreekt tot in detail en hierbij duidelijk inzicht in laat zien. Het kan zijn dat ik mijn bubble zit en daar nooit mee geconfronteerd wordt, dus ik zie graag een voorbeeld tegemoet.

Bijvoorbeeld hier worden vragen gesteld aan Obama, daaruit blijkt dat hij de problematiek begrijpt en legt de complexiteit uit.

En dan hebben we trump die vragen beantwoord, met allemaal vage nikszeggende statements, zonder echt inzicht te tonen in de materie.
Bijvoorbeeld op 6:00, een vraag over zijn plannen om Covid verspreiding tegen te gaan. Zijn antwoord: We hebben plannen, grote plannen, die we misschien nodig hebben, denkt niet nodig te zijn, we werken samen met de staten, we krijgen geld van congress, we krijgen meer geld dan we hadden gevraagd... etc....

2 voorbeelden, die uiteraard gekleurd kunnen zijn. Dus ik zie graag een filmpje waarin Trump ook een bepaalde kundigheid/kennis van materie toont. Dan heb ik het niet over een speech oplezen, maar antwoorden op vragen.
Zo'n filmpje zou ik ook graag zien.
Als ik het heb over verschillende definiëringen van de term "kundigheid" bedoel ik daarmee te zeggen dat "kundigheid" geen op zichzelf staand statisch fenomeen is.
Als je het bijvoorbeeld over de welbespraaktheid en complexe redeneringen uitdragen van een Obama hebt kun je dat inderdaad afzetten als een vorm van kundigheid die Obama ten opzichte van Trump beter met zich meedraagt.
Als ik echter een goede stratenmaker nodig heb voor een project beoordeel ik die stratenmaker op de kundigheid in zijn vak.
Hij kan nog zo mooi weten te vertellen over klinkers, stenen en pikhouwelen;ik wil dat ie gewoon straten maakt.
Ik denk dat mijn stratenmakersvoorbeeld ook wel een gelijkenis toont aan het hoe en waarom de Amerikanen 4 jaar geleden op Trump hebben gestemd als president. De mensen zijn de wollige taal zat en men wil iemand die simpel en duidelijk is / lijkt.
Zo zie je maar dat de term "kundigheid" niet altijd op zichzelf staat.
pi_196381715
Trump is nou juist een voorbeeld van wollig. Heel vaak huge, tremendous roepen, maar iets concreets, ho maar.
  maandag 23 november 2020 @ 19:50:35 #267
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196382233
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 11:53 schreef weetjewel5 het volgende:
George Soros
Wat een sneue bedoeling en laat me raden....jij vertrouwd de msm pertinent niet...?

Loop nou niet eens zo dom in nepnieuws, weetjeniets5
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 23 november 2020 @ 19:53:26 #268
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196382296
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nog even en Joe weet niet meer waar hij is, je kan erom lachen maar het is best treurig en dan zijn opmerking naar de man in die rolstoel is ronduit beschamend. Nog zo'n pareltje

:N
Hahahahahahahahahaha, ik vind het wel bijzonder hoe dezelfde figuren die net deden alsof Trump een god was en zo lekker politiek incorrect nu ineens politiek correct als maatstaaf nemen.

Maar goed het is van de maker van: '911 was cgi'
  maandag 23 november 2020 @ 19:54:54 #269
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196382319
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:55 schreef Ardava het volgende:

[..]

Sidney Powell heeft het bevestigd, gisteren een journalist van NewsMax, de CIA blijkt wel degelijk in Frankfurt te zitten, Wikileaks publiceert onder de naam Kraken. Wat wil je nog meer hebben?
_O-
  maandag 23 november 2020 @ 20:58:08 #271
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196383642
quote:
Het lijkt er anders wel verdacht veel op.

quote:
Trump axed campaign lawyer Sidney Powell was because ‘she was too conspiratorial even for him’

https://www.businessinsid(...)torial-even-for-him/
:')
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_196383820
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 20:58 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Het lijkt er anders wel verdacht veel op.
[..]

:')
Het probleem met dit soort berichten is dat ze volstrekt onbetrouwbaar zijn geworden. Vorige week zou Melania nog tegen Trump hebben gezegd dat hij moet opgeven bijv. Was niks van waar. Er worden nu letterlijk dingen verzonnen.
pi_196383917
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 21:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het probleem met dit soort berichten is dat ze volstrekt onbetrouwbaar zijn geworden. Vorige week zou Melania nog tegen Trump hebben gezegd dat hij moet opgeven bijv. Was niks van waar. Er worden nu letterlijk dingen verzonnen.
Het lijkt erop dat Sidney Powell inderdaad flink bezig is. :D
  maandag 23 november 2020 @ 21:15:01 #274
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196383968
quote:
Dat is niets nieuws.
Ben me er dan ook wel van bewust dat Trump zoiets mogelijk niet gezegd heeft. (maar vermoed dat het wel eens kan kloppen)

't is iig bijzonder ironisch (imho)
& van de toekomstige carriere van mvr. Powell is weinig over op dit moment. Tijd voor pensioen. Ze is toch al 65.
Of ze doet over 10 jaar een gooi naar het presidentschap, dat kan ook nog :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  maandag 23 november 2020 @ 21:19:46 #275
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196384070
quote:

[..]

Wow...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')