Ja. het was dit format dat de NPO heeft gebruikt.quote:Op zaterdag 21 november 2020 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh was dat die met Kees Tol en Romy Monteiro? Die was heel erg cringe ja. Het spelelement was leuk maar de presentatie was horror.
Ja echt verschrikkelijk was datquote:Op zaterdag 21 november 2020 19:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De nederlandse versie was dan echt te erg om naar te kijken. De britten doen het veel beter.
Ja ik heb het echt in één zitting gekeken in m'n vakantiequote:Op zaterdag 21 november 2020 18:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja de hele sfeer van de serie is super. Ook maar 7 afleveringen dus proberen kan altijd.
Woon je ook in Friesland? In mijn dorp?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijn al die knallen zo af en toe.
Vorige week of zo was het ook een keer om 20 uur toch?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
Is er een landelijke afspraak om vanavond vuurwerk af te steken?
Je bent doof gewordenquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik hoor hier zowaar helemaal niets
Ik zal ermee stoppen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:06 schreef Momo het volgende:
Hier knallen ze ook ja, vooral uit een bepaalde windrichting
Ja, dit inderdaad.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:02 schreef summer52 het volgende:
Jeetje het lijkt wel Oudejaarsavond!
In Almelo wordt dan ook niks afgepakt want de mensen daar hádden al niksquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Nee...quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Woon je ook in Friesland? In mijn dorp?
Lijkt het op.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:04 schreef Momo het volgende:
Schijnbaar een of andere actie tegen het vuurwerkverbod vanavond![]()
Ze PakkEN ONs AlleS AF
Nou ja zaterdagavond is ook wel een moment voor idioten om dit te gaan doen, dat zal het meer zijn denk ik.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Vorige week of zo was het ook een keer om 20 uur toch?
Ik had ook wel wat verwacht. Tot nu blijft het stil.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Nou ja ik weet niet maar ik krijg hier de indruk alsof het allemaal rond 20 uur opeens heftiger werd?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou ja zaterdagavond is ook wel een moment voor idioten om dit te gaan doen, dat zal het meer zijn denk ik.
Jij kent Almelo duidelijk nietquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
In Almelo wordt dan ook niks afgepakt want de mensen daar hádden al niks
Het is op zich niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet maar ik krijg hier de indruk alsof het allemaal rond 20 uur opeens heftiger werd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |