Hoi Prishquote:Op vrijdag 20 november 2020 06:08 schreef Prisha het volgende:
Ik zit gelukkig niet op Twitter. Ik mis er ook niks aan denk ik.
Jah af en toe wordt een linkje hier op Fok geplaatst en dan kijk ik soms. En dan denk ik daarna: niet meer doenquote:Op vrijdag 20 november 2020 06:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoi Prish![]()
Ik ben afgelopen jaar af en toe wezen kijken.
Maakt niet veel uit welk onderwerp je opzoekt, je zit in no time tegen het afvoerputje van het afvoerputje qua meningen aan te kijken
Ik trap er ook nog af en toe inquote:Op vrijdag 20 november 2020 06:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jah af en toe wordt een linkje hier op Fok geplaatst en dan kijk ik soms. En dan denk ik daarna: niet meer doen
Dit is een van de weinige Tweets dingen waar ik blij van wordt. Meisje is 10 jaar en een lol dat ze in dat drummen heeft. Heerlijk!quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 06:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit is een van de weinige Tweets dingen waar ik blij van wordt. Meisje is 10 jaar en een lol dat ze in dat drummen heeft. Heerlijk!
[ twitter ]
geweldig he dat bekkie ookquote:Op vrijdag 20 november 2020 06:18 schreef pullup het volgende:
Die kleine is een betere muzikant dan alle sex pistols bij elkaar
Lekker rossenquote:
probeer je me in slaap te krijgen of zoquote:
Ik krijg ineens allemaal liedjes met slapen als thema in mijn aanbevelingenquote:Op vrijdag 20 november 2020 06:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
probeer je me in slaap te krijgen of zo![]()
Wel mooi en mellow
Ja die YT algoritmes....het is niet te stoppen. GIJ ZULT SLAPEN!!quote:Op vrijdag 20 november 2020 06:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik krijg ineens allemaal liedjes met slapen als thema in mijn aanbevelingenEn zit dat spoor te volgenn
Hehe ja sorry. Het zal eerder een hint voor mij zijn
Maar leuk dat je er bent![]()
Gister onweerde het hier zelfsquote:Op vrijdag 20 november 2020 06:26 schreef pullup het volgende:
Vandaag gelukkig een kort dagje, heb vanmiddag helemaal vrij![]()
Gisteren was een van die dagen waar geen einde aan kwamEn koud. En winderig. En nat
awwww dat is heel liefquote:Op vrijdag 20 november 2020 06:34 schreef pullup het volgende:
En nu zit ik natuurlijk toch op twitter![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Wel schattig
Dat sowieso want ik heb die biertjes natuurlijk al opgezopen deze weekquote:Op vrijdag 20 november 2020 06:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gister onweerde het hier zelfs![]()
Ah lekker vrij vanmiddag? Beter!. Kun je lekker iets voor jezelf doen. Voorbereiden op bieravond of zo
neeeeequote:Op vrijdag 20 november 2020 06:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat sowieso want ik heb die biertjes natuurlijk al opgezopen deze week![]()
![]()
Even nieuwe halen
Die Westmalle is gewoon aan de overkant bij de appie te krijgenquote:Op vrijdag 20 november 2020 06:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
neeeee![]()
![]()
geen self control blijkbaar. Ik wel, ze liggen nog netjes te liggen
Tja...als je zin hebtquote:Op vrijdag 20 november 2020 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Westmalle is gewoon aan de overkant bij de appie te krijgen![]()
En ik had zin in bier gisteren
Nee zo aan het werk. Jij ook fijne dag en tot vanavondquote:Op vrijdag 20 november 2020 06:45 schreef pullup het volgende:
Nog even een lekker Corona liedje afluisteren en dan ben ik er weer vandoor![]()
Fijne dag Prish, je zal er ook niet weer in kruipen schat ik zo in
slaap lekker omaquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen en allemaal nog bedankt voor de felicitaties.![]()
Man, man, man... sinds 6 uur uit mijn nest en ik wil alweer terug
EN wanneer komt je pakketje?quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:23 schreef Prisha het volgende:
Zit ik 11 dagen op een bestelling te wachten, nog niets gezien of gehoord. Mail gestuurd, niks gehoord. Dus bellen naar service nummer, is het een duitse nummer blijkbaar. Vrouw kan geen nederlands n geen Engels.
Dus in steenkolen duits proberen achter te komen waar mijn bestelling bleef.
Was een leuk gesprek
ik heb geen flauw ideequote:
Ja misschien wel zo verstandigquote:Op vrijdag 20 november 2020 09:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee![]()
Volgens mij zei ze dat er een interne logistieke probleem was.
Ik zal nog een duitse mail er achteraan sturen.
Nee joh, nergens kan je tegenwoordig nog zo lekker rellen als op Twatter.quote:
waarom zou je willen rellenquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee joh, nergens kan je tegenwoordig nog zo lekker rellen als op Twatter.![]()
Vroeger hadden we usenet, dat was trouwens nog leuker want volledig ongemodereerd.
Die 2e moet ook niet te koudquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken, en sinds gisteren staan ze beiden koud
quote:Op vrijdag 20 november 2020 06:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat sowieso want ik heb die biertjes natuurlijk al opgezopen deze week![]()
![]()
Even nieuwe halen
7 gradenquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:50 schreef chufi het volgende:
[..]
dat blikje .... Maar de 2e van deze week ook meen ik gelezen te hebben achterop
Hey omaaaaaa, wij eten kipkluifjes met weetikveel waar we nog zin in hebbenquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Alles staat koud...Bij het eten een nasibal/en een 1 of andere chips geloof ik en na het bier shoarma
Ik dacht door jouw post, dat ik het biertopic zat🥴quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:46 schreef espri het volgende:
[..]
Hey omaaaaaa, wij eten kipkluifjes met weetikveel waar we nog zin in hebben![]()
Proef je al weer wat?
Jeetje wat duurt het lang he?quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik dacht door jouw post, dat ik het biertopic zat🥴
Nee, nog geen moer. Ben er klaar mee
ik weet het niet. Herstel duurt lang. En dat gat zit er nog, dat moet waarschijnlijk dicht. In elk geval geen tumor, dat is een opluchting.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
die tegen de boom wou pissen ja... Hoe gaat het met jouw hondje?
Fingers crossed Prisha 🤞quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik weet het niet. Herstel duurt lang. En dat gat zit er nog, dat moet waarschijnlijk dicht. In elk geval geen tumor, dat is een opluchting.
Goed om te horen dat het geen tumor is .. Ja dat gaatje zal dicht moeten lijkt mequote:Op vrijdag 20 november 2020 16:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik weet het niet. Herstel duurt lang. En dat gat zit er nog, dat moet waarschijnlijk dicht. In elk geval geen tumor, dat is een opluchting.
Een goeie rel is altijd leuk.quote:
Dat laatste is in elk geval goed nieuwsquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Inderdaad @Prisha, fijn nieuws!quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:46 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat laatste is in elk geval goed nieuws
Geen tumor is goed nieuws Prish.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Alleen per ongeluk, op mijn mobielquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Klikken jullie weleens op die plaatjes onder?
Zo af en toe zie ik iets.. en kan ik het toch niet weerstaan.
Ah, ik ga dat vanaf nu ook per ongeluk noemenquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen per ongeluk, op mijn mobiel
Net zo makkelijkquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, ik ga dat vanaf nu ook per ongeluk noemen
Er wordt wel vaker onsamenhangend gepost.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit met een dilemma.. ga ik nu stoppen met bieren, tot de proeverij. Wat verstandig lijkt.
Maar als ik nu stop, lust ik straks eigenlijk geen alcohol meerZo werkt dat bij mij.
Maar als ik nu door ga, bestaat de kans er dat ik onsamenhangender als normaal ga posten.
Lastig
Zo is datquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Linkie?
Talking to me?
Ik mis een goeie rel welquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een goeie rel is altijd leuk.
FOK! is er groot mee geworden. Volgens mij moet er ook nog ergens een pagina of subforum zijn waar alle legendarische rellen gedocumenteerd staan.
In de baarmoeder? Dat is niet zo goedquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:50 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Geen tumor is goed nieuws Prish.
Ik moet ook nog even achter Iggy's tumor aan. Toen ze gesteriliseerd werd ontdekten de dierenartsen een tumor in de baarmoeder.
Daar moet ik wel meer van weten besef ik nu.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
In de baarmoeder? Dat is niet zo goed
Herstel: het klinkt niet goed. BEdoel ik. Zit ie er nog dan?quote:
Nee, dat hebben ze weggehaald. Maar ik weet niet hoe dat bij dieren zit met tumoren en uitzaaiingen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Herstel: het klinkt niet goed. BEdoel ik. Zit ie er nog dan?
oh ja snap ik. Is wel zo goed om te weten inderdaad.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:09 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze weggehaald. Maar ik weet niet hoe dat bij dieren zit met tumoren en uitzaaiingen.
Ik ga daar Pim toch maar eens naar vragen. Ze is ook gechipt, en dat zal nu op mijn naam moeten.
Ik wil hem niet teveel lastig vallen. Maar sommige dingen moeten toch geregeld worden.
Ik kan haar niet meer missen. Zo happy met alles wat ze heeft, ziet, de aandacht, lekker in haar mandjes liggen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja snap ik. Is wel zo goed om te weten inderdaad.
Fijn om te horen dat ze het helemaal naar d'r zin heeft bij jou
Dat het toch zo is gelopen. Gelukkig dat je het een kans heb gegeven, beestje moet het echt moeilijk gehad hebben voor ze bij jou was.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:15 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik kan haar niet meer missen. Zo happy met alles wat ze heeft, ziet, de aandacht, lekker in haar mandjes liggen.
Soms lijken dingen gestuurd.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat het toch zo is gelopen. Gelukkig dat je het een kans heb gegeven, beestje moet het echt moeilijk gehad hebben voor ze bij jou was.
Ik geloof dat wel.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:32 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Soms lijken dingen gestuurd.
Ga genieten van je biertjes Prisha.
En thanks.
wat had jequote:
Soms weet je niet wat de zin van alles is.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik geloof dat wel.
Ik heb een tijdje terug behoorlijk lopen peinzen over toeval. Of geen toeval. Gestuurd? Voortbestemd? Ik had er hele theorien over bedacht.
Kijk, als je nu doorgaay mer bleren dsn dfrid nfisu pz idsihnyb sei eikrw.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit met een dilemma.. ga ik nu stoppen met bieren, tot de proeverij. Wat verstandig lijkt.
Maar als ik nu stop, lust ik straks eigenlijk geen alcohol meerZo werkt dat bij mij.
Maar als ik nu door ga, bestaat de kans er dat ik onsamenhangender als normaal ga posten.
Lastig
Drink jij nog wel eens bier Hut?quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:31 schreef Treehut362 het volgende:
Oversterfte per week (nog niet definitief)
Week 46: 650 sterfgevallen
Week 45: 700 sterfgevallen
Week 44: 700 sterfgevallen
Week 43: 600 sterfgevallen
Week 42: 400 sterfgevallen
Week 41: 150 sterfgevallen
Week 40: 200 sterfgevallen
Week 39: 100 s
BRON:https://www.nu.nl/binnenl(...)er-dan-verwacht.html
Nee vnl. kouwe koffie.quote:
Niet verrassend toch?quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:31 schreef Treehut362 het volgende:
Oversterfte per week (nog niet definitief)
Week 46: 650 sterfgevallen
Week 45: 700 sterfgevallen
Week 44: 700 sterfgevallen
Week 43: 600 sterfgevallen
Week 42: 400 sterfgevallen
Week 41: 150 sterfgevallen
Week 40: 200 sterfgevallen
Week 39: 100 s
BRON:https://www.nu.nl/binnenl(...)er-dan-verwacht.html
[ afbeelding ]
Nou ik heb het druk weet ik niet ik vergeet het steeds dat ik koffie heb. Of ik gooi mijn beker om dan kan ik het opnieuw gaan zetten.quote:
Als je het vergelijkt met Hiroshima valt het mee.quote:
OK dan maar kouwe ...quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:36 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nou ik heb het druk weet ik niet ik vergeet het steeds dat ik koffie heb. Of ik gooi mijn beker om dan kan ik het opnieuw gaan zetten.
ja dat had ik al begrepen en dat jij inmiddels boven je taks zitquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan maar kouwe ...
Ik vroeg het omdat we aan het bierproeven zijn ..
Ik zeg ook niet dat het niet erg is, maar verrassend mag het niet meer zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met Hiroshima valt het mee.
Ik heb geen taksquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja dat had ik al begrepen en dat jij inmiddels boven je taks zit
Gooi maar in mijn schoentje...quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet erg is, maar verrassend mag het niet meer zijn.
Tip: even afspoelen onder de kraan.quote:
wat afspoelenquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Tip: even afspoelen onder de kraan.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat afspoelen
sauerkraut is en natuurlijke
laxmiddel
quote:Op zaterdag 21 november 2020 01:07 schreef Flory het volgende:
Ja, leeg ben je dan wel, met Sauerkraut
Ja was fijn. En die avondjes zijn er niet zo vaak meer tegenwoordig, dus die koester ik.quote:Op zaterdag 21 november 2020 01:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Heeeey Shii![]()
Ik val bijna in slaap. Fijne avond gehad met je dochter?
Snap ik, geniet er maar vanquote:Op zaterdag 21 november 2020 01:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja was fijn. En die avondjes zijn er niet zo vaak meer tegenwoordig, dus die koester ik.
Volgens mij is bijna iedereen al onder de wol.quote:Op zaterdag 21 november 2020 01:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Snap ik, geniet er maar van![]()
Ik ga onder de wol, slaap wel allemaal![]()
quote:Op zaterdag 21 november 2020 08:15 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Geen idee waar het over gaat maar het klinkt goed.
Die is vaker langsgekomenquote:
Echt welquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Lekker fris nummertje
Balen ...quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, ik heb ietwat hoofdpijn![]()
Kut Maria
Dat is minder.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, ik heb ietwat hoofdpijn![]()
Kut Maria
En wij mogen wakker worden met jouw feestmuziek.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb nog ff het muziekje van espri opgezet, daar kun je rustig mee wakker worden
Verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En wij mogen wakker worden met jouw feestmuziek.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:27 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Bed verschoond, boodschappen in huis, niets aan het handje hier
quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ja, als je alles er 's avond uit gooit.. dan valt het 's morgens wel mee ja
Vergeten te eten, hoe dan! Maar ik zal volgende week een reminder geven.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgende keer moet ik niet al 's middags beginnen en vergeten te eten.
Eeuh.. Bier, teveel enthousiasme, beetje luiheid en bier.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeten te eten, hoe dan! Maar ik zal volgende week een reminder geven.
Ja dat bier was me duidelijk, maar haal dan ook iets als bierworstjes en bierchips.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh.. Bier, teveel enthousiasme, beetje luiheid en bier.
Dat gebeurt me gelukkig heel zelden.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik was gisteravond versleten, rolde mijn bed, viel in slaap en lag om 2 uur klaar wakker
Ik had je nog gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh.. Bier, teveel enthousiasme, beetje luiheid en bier.
Ik had chips! Maar daar dacht ik pas na het proeven aan... Kwam vanmorgen beneden en de "halve" zak lag op de vloer rond mijn stoelquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat bier was me duidelijk, maar haal dan ook iets als bierworstjes en bierchips.
Ik blijf lekker in bed, toen ik nog rookte ging ik naar buiten om te roken, dus op een gegeven moment werd ik elke nacht wakker, maar nu ga ik een beetje lezen tot mijn ogen weer dichtzakken.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat gebeurt me gelukkig heel zelden.
En wat doe je dan? Sta je op, iets eten of drinken? Muziekje? Of blijven liggen?
Waarschijnlijk was je bang dat je je stoel niet meer terug kon vinden en strooide je met chipsquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had chips! Maar daar dacht ik pas na het proeven aan... Kwam vanmorgen beneden en de "halve" zak lag op de vloer rond mijn stoel
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik blijf lekker in bed, toen ik nog rookte ging ik naar buiten om te roken, dus op een gegeven moment werd ik elke nacht wakker, maar nu ga ik een beetje lezen tot mijn ogen weer dichtzakken.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was je bang dat je je stoel niet meer terug kon vinden en strooide je me chips
Ik vond dat juist een nadeel, ik deed dan zo lang met die luisterboeken, omdat ik elke keer binnen een paar minuten al in slaap vielquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Al bestaat de kans dat ik wakker blijf van lezen, maar sinds ik de luisterboeken ontdekt heb..
Geweldig! Omdat j je ogen niet nodig hebt en in elk standje kan liggen , slaap ik dan meestal zo.
LOL, ja dat heb ik ook.. en dan de volgende dag proberen te herinneren waar je gebleven was..quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond dat juist een nadeel, ik deed dan zo lang met die luisterboeken, omdat ik elke keer binnen een paar minuten al in slaap viel![]()
Maar voor slechte inslapers is het denk ik wel een prima hulpmiddel.e
Gebruik het eigenlijk alleen voor slapen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:04 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog nooit een boek geluisterd...
Ik zal eens rondgooglen..quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gebruik het eigenlijk alleen voor slapen.
Maar heel soms, zet ik het ook weleens aan als ik mijn ogen en of handen nodig heb, maar mijn hersens nog wat input willen![]()
Ik luister ze gewoon op Youtube, in het engels , ruime keuze.
Eens.quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:10 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vind luisterteksten vermoeiend omdat je het tempo niet kan bepalen. Lezen is relaxter.
Bij Storytel kun je de stem sneller laten lezenquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:10 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vind luisterteksten vermoeiend omdat je het tempo niet kan bepalen. Lezen is relaxter.
Bij YT ook wel, langzamer of sneller, soms helpt dat. Maar de pitch veranderd dan ook.quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Bij Storytel kun je de stem sneller laten lezen
Yep , gaat redelijk hierquote:
Het voelt ook wel fris aan.quote:Op zaterdag 21 november 2020 14:17 schreef cafca het volgende:
Vanmorgen de bomen gesnoeid, nu schaatsen op tv. Het is winter!
Prima, net ff een grote pan soep gemaaktquote:Op zaterdag 21 november 2020 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep , gaat redelijk hier
En met jou?
Het is tenslotte winterquote:Op zaterdag 21 november 2020 14:17 schreef cafca het volgende:
Vanmorgen de bomen gesnoeid, nu schaatsen op tv. Het is winter!
Oeh, lekkerquote:Op zaterdag 21 november 2020 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Prima, net ff een grote pan soep gemaakt
soort courgettesoep met ook nog prei en selderij ui en knoflookquote:
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 21 november 2020 14:28 schreef chufi het volgende:
[..]
soort courgettesoep met ook nog prei en selderij ui en knoflook
Dat lijkt me echt niets, dan pak ik wel een echt boek, liggen er nog zatquote:
Het trekt mij ook niet hoor ...quote:Op zaterdag 21 november 2020 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt niets, dan pak ik wel een echt boek, liggen er nog zat
Doe je wel aan e-books? Of ook gewoon nog echt papier?quote:
gewoon papier, maar lees weinig de laatste jaren ....quote:Op zaterdag 21 november 2020 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je wel aan e-books? Of ook gewoon nog echt papier?
Soms best lekker hoorquote:Op zaterdag 21 november 2020 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
gewoon papier, maar lees weinig de laatste jaren ....
Heel irritant ja, men is ook gewoon zichtbaar weer onvoorzichtigerquote:Op zaterdag 21 november 2020 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
Corona cijfers willen maar niet dalen
Van de week hier in de supermarkt ook ja, zoveel zonder mondkapjequote:Op zaterdag 21 november 2020 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel irritant ja, men is ook gewoon zichtbaar weer onvoorzichtiger
Hier ook ...quote:Op zaterdag 21 november 2020 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
[..]
Van de week hier in de supermarkt ook ja, zoveel zonder mondkapje
Heel weinig mensen zonder, ik moet zeggen dat ik ze raar aankijk.quote:
Het scheelt enorm veel.quote:Op zaterdag 21 november 2020 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel weinig mensen zonder, ik moet zeggen dat ik ze raar aankijk.
Ik reis op zondag, en tram 19 zit ook vaak volquote:Op zaterdag 21 november 2020 16:59 schreef pullup het volgende:
En mijn tochtje vanaf het station richting huis net was ook weer onmogelijk te voltooien op 1.5 meter afstand.
Stampvol allemaal en alles
Ik moet zeggen dat al het personeel in de Appie en Jumbo ook maskers dragen. Ik zou me nu kaal voelen als ik vergeet en zou ik me kut voelen. Maar ik heb altijd een berg meequote:Op zaterdag 21 november 2020 16:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Het scheelt enorm veel.
Bij mijn appie heeft ongeveer iedereen wel een mondkapje dus ik was onaangenaam verrast toen ik in de Jodenbreestraat appie ging voor de boodschappen en er maar 1/3 van de mensen een mondkapje ophad
Zou fijn zijn als ze zulk soort dingen eens op tijd communiceren, zeker dit zit er al een tijd aan te komen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:12 schreef chufi het volgende:
Denk dat het per 1 december verplicht wordt
Ik heb er geen moeite meequote:Op zaterdag 21 november 2020 17:12 schreef chufi het volgende:
Denk dat het per 1 december verplicht wordt
Ik vraag me af of de normale griep cijfers ook naar beneden gaan omdat mensen een mondkapje dragenquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als ze zulk soort dingen eens op tijd communiceren, zeker dit zit er al een tijd aan te komen.
Als laatste land ter wereld moeten we er ook aan gelovenquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als ze zulk soort dingen eens op tijd communiceren, zeker dit zit er al een tijd aan te komen.
Ja, die kans is groot. Of ze moeten echt helemaal niet werken.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de normale griep cijfers ook naar beneden gaan omdat mensen een mondkapje dragen
Zijn we echt het laatste?quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Als laatste land ter wereld moeten we er ook aan geloven
Ik geloof wel dat ze werken. Niet voor jezelf maar voor een ander. En dat is het hele kip en ei ding.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die kans is groot. Of ze moeten echt helemaal niet werken.
Het lijkt er bij sommige onderzoeken ook op dat ze voor jezelf werken. Je krijgt minder aerosolen binnen met corona en zou dus minder ziek worden omdat je lichaam de tijd krijgt het goed te regelen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze werken. Niet voor jezelf maar voor een ander. En dat is het hele kip en ei ding.
Er sterven best veel mensen aan de griep die kwetsbaar zijn. Er is niet voor niets een giepprik voor ouderenquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die kans is groot. Of ze moeten echt helemaal niet werken.
En de 'normale' griep komt toch al amper voor door de afstandsmaatregelen.
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het lijkt er bij sommige onderzoeken ook op dat ze voor jezelf werken. Je krijgt minder aerosolen binnen met corona en zou dus minder ziek worden omdat je lichaam de tijd krijgt het goed te regelen.
Ja, maar dit jaar schijnt het mee te vallen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Er sterven best veel mensen aan de griep die kwetsbaar zijn. Er is niet voor niets een giepprik voor ouderen
Dat bedoel ik. Afstand nemen, geen persoonlijk contact, afstand en mondkapjes. Van mij mag hetquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar dit jaar schijnt het mee te vallen.
Altijd zo de regels houden bedoel je?quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Afstand nemen, geen persoonlijk contact, afstand en mondkapjes. Van mij mag het
Er zijn al wat oudere zwakkeren gesneuveld eerder dit jaarquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar dit jaar schijnt het mee te vallen.
Ja dat gezoen met vrienden en familie mag wel afgeschaft wordenquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Altijd zo de regels houden bedoel je?
Nou ja, soms ........ etcquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat gezoen met vrienden en familie mag wel afgeschaft worden
quote:
Er zijn niet zo veel uitzonderingenquote:
En met Nieuwjaar geen collega's meer zoenen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat gezoen met vrienden en familie mag wel afgeschaft worden
Oh, dat is dan wel weer jammer. Ik heb best lekkere vrouwelijke collegas.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
En met Nieuwjaar geen collega's meer zoenen.![]()
Die heb ik niet meer maar wat een tering hekel had ik aan dat. En sommige wisten me nog te vinden na 7 dagen na een verjaardag of nieuwjaar en werd ik samengedrukt. NOPEquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
En met Nieuwjaar geen collega's meer zoenen.![]()
Geloof me ze vinden het niet okquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:51 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oh, dat is dan wel weer jammer. Ik heb best lekkere vrouwelijke collegas.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:51 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dat wordt afzienquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:51 schreef blackmirror het volgende:
[..]
En dan hield ik al expres m'n arm heel erg uitgestrekt en dan nog trokken ze je zo naar hen toe en toch zoenen. En dan voelde je van die kleverige plekken op je wangen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer maar wat een tering hekel had ik aan dat. En sommige wisten me nog te vinden na 7 dagen na een verjaardag of nieuwjaar en werd ik samengedrukt. NOPE
Ja waarom? Ik deed het nooit bij hunquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
En dan hield ik al expres m'n arm heel erg uitgestrekt en dan nog trokken ze je zo naar hen toe en toch zoenen. En dan voelde je van die kleverige plekken op je wangen.
Had een ban te pakkenquote:
Nee precies. En als ik zo om me heen hoor, vindt 90% het ook niks, dat gezoen met collega's, maar toch doet iedereen het.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja waarom? Ik deed het nooit bij hun
quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:59 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Had een ban te pakkenOmdat ik in FB ging vragen waarom een hele rits berichten van mij verdwenen waren en poef ik was verbannen zonder een antwoord erop.
![]()
Het is al te debiel voor woorden dat ik moet oppassen met mijn grapjes en mensen zwaar over de zeik gaan daarover en oppassen met wat ik zeg of vraag want dan ga ik te ver maar andersom mag het allemaal.
Wel herkenbaar mijn ban's zijn de laatste tijd niet van te voren aangekondigd.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:59 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Had een ban te pakkenOmdat ik in FB ging vragen waarom een hele rits berichten van mij verdwenen waren en poef ik was verbannen zonder een antwoord erop.
![]()
Het is al te debiel voor woorden dat ik moet oppassen met mijn grapjes en mensen zwaar over de zeik gaan daarover en oppassen met wat ik zeg of vraag want dan ga ik te ver maar andersom mag het allemaal.
Ze vinden die banknopjes te leuk. Denken dat mensen zeggen oohw heb ik weer een ban, dat geeft niet johhhh.... Dan doe ik weer gezellig mee na de ban.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel herkenbaar mijn ban's zijn de laatste tijd niet van te voren aangekondigd.
Ik weet meestal wel waarom ik een ban heb. Ik hoef er ook niet achteraan te zitten. Ik zit het wel uitquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:03 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ze vinden die banknopjes te leuk. Denken dat mensen zeggen oohw heb ik weer een ban, dat geeft niet johhhh.... Dan doe ik weer gezellig mee na de ban.
Nee ik had 15 jaar geen ban. UTO poef de n na de ander. Sommige mods mogen je nietquote:
Alle bier is al op!!quote:
De een na de anderquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik had 15 jaar geen ban. UTO poef de n na de ander. Sommige mods mogen je niet
Oke, sommige dan.quote:
Omdat je een iemand bent die never nooit een mening geeft. Je bent voorzichtigquote:
Ja herkenbaar.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik had 15 jaar geen ban. UTO poef de n na de ander. Sommige mods mogen je niet
Ik was geen heilige hoor, zeker niet.quote:
Ik wel. Kus mijn voet, nu!!quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was geen heilige hoor, zeker niet.
Ik haat voetenquote:
Niet toen ik er mod wasquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:20 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik weer terug, ik moet toch wat als al het bier op is.
Ik kan me dat niet eens meer herinnerenquote:
Een jaartje ongeveer, ergens in het begin en toen duurde dat programma me te langquote:
Ja en mag wat mij betreft weer mod wordenquote:
Nou dat programma is gelukkig klaarquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en mag wat mij betreft weer mod worden
Bij BB danquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou dat programma is gelukkig klaar
Toen kwam ik daar nog niet. Ik heb volgens mij alleen maar het laatste jaar van UTO meegedaan.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Een jaartje ongeveer, ergens in het begin en toen duurde dat programma me te lang
Dan moet de duur te overzien zijn, denk ik er over na. Het mag echt geen jaren durenquote:
100 dagenquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan moet de duur te overzien zijn, denk ik er over na. Het mag echt geen jaren duren
Dat valt al weer meequote:
KUCH !!!quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat valt al weer mee![]()
naja ze hebben vast wel toffe mods met wat meer tijd
quote:
Ja dan is iedereen gebantquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:29 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou jou ook wel eens als mod willen mee maken
Daar zal het wel op uitdraaienquote:
Lekker een plek voor mezelfquote:
Dat zeg ik. Maar ik heb wel zin in een BB eigenlijkquote:
Eens kijken hoe te streamenquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Maar ik heb wel zin in een BB eigenlijk
Daar zijn de meningen nog niet over uit. Videoland maar ook via de tv zenderquote:
Ik eigenlijk ook wel, begint het in het nieuwe jaar? Er zijn nog wat maanden stuk te slaan tot het weer wat veiliger is buitenquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Maar ik heb wel zin in een BB eigenlijk
4 januariquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, begint het in het nieuwe jaar? Er zijn nog wat maanden stuk te slaan tot het weer wat veiliger is buiten
Ja op RTL de dagshowquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen nog niet over uit. Videoland maar ook via de tv zender
Trainingskamp Sevilla zal ook wel niet doorgaan vermoed ikquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, begint het in het nieuwe jaar? Er zijn nog wat maanden stuk te slaan tot het weer wat veiliger is buiten
Nee ik bedoel wat streams betreft. Ik lees wat verwarrende dingen. Ja ok Videoland maar ook evt. streams via de zender zelf. Ik zie het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |