wat had jequote:
Soms weet je niet wat de zin van alles is.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik geloof dat wel.
Ik heb een tijdje terug behoorlijk lopen peinzen over toeval. Of geen toeval. Gestuurd? Voortbestemd? Ik had er hele theorieën over bedacht.
Kijk, als je nu doorgaay mer bleren dsn dfrid nfisu pz idsihnyb sei eikrw.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit met een dilemma.. ga ik nu stoppen met bieren, tot de proeverij. Wat verstandig lijkt.
Maar als ik nu stop, lust ik straks eigenlijk geen alcohol meerZo werkt dat bij mij.
Maar als ik nu door ga, bestaat de kans er dat ik onsamenhangender als normaal ga posten.
Lastig
Drink jij nog wel eens bier Hut?quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:31 schreef Treehut362 het volgende:
Oversterfte per week (nog niet definitief)
Week 46: 650 sterfgevallen
Week 45: 700 sterfgevallen
Week 44: 700 sterfgevallen
Week 43: 600 sterfgevallen
Week 42: 400 sterfgevallen
Week 41: 150 sterfgevallen
Week 40: 200 sterfgevallen
Week 39: 100 s
BRON:https://www.nu.nl/binnenl(...)er-dan-verwacht.html
Nee vnl. kouwe koffie.quote:
Niet verrassend toch?quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:31 schreef Treehut362 het volgende:
Oversterfte per week (nog niet definitief)
Week 46: 650 sterfgevallen
Week 45: 700 sterfgevallen
Week 44: 700 sterfgevallen
Week 43: 600 sterfgevallen
Week 42: 400 sterfgevallen
Week 41: 150 sterfgevallen
Week 40: 200 sterfgevallen
Week 39: 100 s
BRON:https://www.nu.nl/binnenl(...)er-dan-verwacht.html
[ afbeelding ]
Nou ik heb het druk weet ik niet ik vergeet het steeds dat ik koffie heb. Of ik gooi mijn beker om dan kan ik het opnieuw gaan zetten.quote:
Als je het vergelijkt met Hiroshima valt het mee.quote:
OK dan maar kouwe ...quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:36 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nou ik heb het druk weet ik niet ik vergeet het steeds dat ik koffie heb. Of ik gooi mijn beker om dan kan ik het opnieuw gaan zetten.
ja dat had ik al begrepen en dat jij inmiddels boven je taks zitquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan maar kouwe ...
Ik vroeg het omdat we aan het bierproeven zijn ..
Ik zeg ook niet dat het niet erg is, maar verrassend mag het niet meer zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met Hiroshima valt het mee.
Ik heb geen taksquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja dat had ik al begrepen en dat jij inmiddels boven je taks zit
Gooi maar in mijn schoentje...quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet erg is, maar verrassend mag het niet meer zijn.
Tip: even afspoelen onder de kraan.quote:
wat afspoelenquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Tip: even afspoelen onder de kraan.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat afspoelen
sauerkraut is en natuurlijke
laxmiddel
quote:Op zaterdag 21 november 2020 01:07 schreef Flory het volgende:
Ja, leeg ben je dan wel, met Sauerkraut
Ja was fijn. En die avondjes zijn er niet zo vaak meer tegenwoordig, dus die koester ik.quote:Op zaterdag 21 november 2020 01:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Heeeey Shii![]()
Ik val bijna in slaap. Fijne avond gehad met je dochter?
Snap ik, geniet er maar vanquote:Op zaterdag 21 november 2020 01:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja was fijn. En die avondjes zijn er niet zo vaak meer tegenwoordig, dus die koester ik.
Volgens mij is bijna iedereen al onder de wol.quote:Op zaterdag 21 november 2020 01:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Snap ik, geniet er maar van![]()
Ik ga onder de wol, slaap wel allemaal![]()
quote:Op zaterdag 21 november 2020 08:15 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Geen idee waar het over gaat maar het klinkt goed.
Die is vaker langsgekomenquote:
Echt welquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Lekker fris nummertje
Balen ...quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, ik heb ietwat hoofdpijn![]()
Kut Maria
Dat is minder.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, ik heb ietwat hoofdpijn![]()
Kut Maria
En wij mogen wakker worden met jouw feestmuziek.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb nog ff het muziekje van espri opgezet, daar kun je rustig mee wakker worden
Verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En wij mogen wakker worden met jouw feestmuziek.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:27 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Bed verschoond, boodschappen in huis, niets aan het handje hier
quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ja, als je alles er 's avond uit gooit.. dan valt het 's morgens wel mee ja
Vergeten te eten, hoe dan! Maar ik zal volgende week een reminder geven.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgende keer moet ik niet al 's middags beginnen en vergeten te eten.
Eeuh.. Bier, teveel enthousiasme, beetje luiheid en bier.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeten te eten, hoe dan! Maar ik zal volgende week een reminder geven.
Ja dat bier was me duidelijk, maar haal dan ook iets als bierworstjes en bierchips.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh.. Bier, teveel enthousiasme, beetje luiheid en bier.
Dat gebeurt me gelukkig heel zelden.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik was gisteravond versleten, rolde mijn bed, viel in slaap en lag om 2 uur klaar wakker
Ik had je nog gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh.. Bier, teveel enthousiasme, beetje luiheid en bier.
Ik had chips! Maar daar dacht ik pas na het proeven aan... Kwam vanmorgen beneden en de "halve" zak lag op de vloer rond mijn stoelquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat bier was me duidelijk, maar haal dan ook iets als bierworstjes en bierchips.
Ik blijf lekker in bed, toen ik nog rookte ging ik naar buiten om te roken, dus op een gegeven moment werd ik elke nacht wakker, maar nu ga ik een beetje lezen tot mijn ogen weer dichtzakken.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat gebeurt me gelukkig heel zelden.
En wat doe je dan? Sta je op, iets eten of drinken? Muziekje? Of blijven liggen?
Waarschijnlijk was je bang dat je je stoel niet meer terug kon vinden en strooide je met chipsquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had chips! Maar daar dacht ik pas na het proeven aan... Kwam vanmorgen beneden en de "halve" zak lag op de vloer rond mijn stoel
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik blijf lekker in bed, toen ik nog rookte ging ik naar buiten om te roken, dus op een gegeven moment werd ik elke nacht wakker, maar nu ga ik een beetje lezen tot mijn ogen weer dichtzakken.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was je bang dat je je stoel niet meer terug kon vinden en strooide je me chips
Ik vond dat juist een nadeel, ik deed dan zo lang met die luisterboeken, omdat ik elke keer binnen een paar minuten al in slaap vielquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Al bestaat de kans dat ik wakker blijf van lezen, maar sinds ik de luisterboeken ontdekt heb..
Geweldig! Omdat j je ogen niet nodig hebt en in elk standje kan liggen , slaap ik dan meestal zo.
LOL, ja dat heb ik ook.. en dan de volgende dag proberen te herinneren waar je gebleven was..quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond dat juist een nadeel, ik deed dan zo lang met die luisterboeken, omdat ik elke keer binnen een paar minuten al in slaap viel![]()
Maar voor slechte inslapers is het denk ik wel een prima hulpmiddel.e
Gebruik het eigenlijk alleen voor slapen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:04 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog nooit een boek geluisterd...
Ik zal eens rondgooglen..quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gebruik het eigenlijk alleen voor slapen.
Maar heel soms, zet ik het ook weleens aan als ik mijn ogen en of handen nodig heb, maar mijn hersens nog wat input willen![]()
Ik luister ze gewoon op Youtube, in het engels , ruime keuze.
Eens.quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:10 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vind luisterteksten vermoeiend omdat je het tempo niet kan bepalen. Lezen is relaxter.
Bij Storytel kun je de stem sneller laten lezenquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:10 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vind luisterteksten vermoeiend omdat je het tempo niet kan bepalen. Lezen is relaxter.
Bij YT ook wel, langzamer of sneller, soms helpt dat. Maar de pitch veranderd dan ook.quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Bij Storytel kun je de stem sneller laten lezen
Yep , gaat redelijk hierquote:
Hoiquote:
Het voelt ook wel fris aan.quote:Op zaterdag 21 november 2020 14:17 schreef cafca het volgende:
Vanmorgen de bomen gesnoeid, nu schaatsen op tv. Het is winter!
Prima, net ff een grote pan soep gemaaktquote:Op zaterdag 21 november 2020 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep , gaat redelijk hier
En met jou?
Het is tenslotte winterquote:Op zaterdag 21 november 2020 14:17 schreef cafca het volgende:
Vanmorgen de bomen gesnoeid, nu schaatsen op tv. Het is winter!
Oeh, lekkerquote:Op zaterdag 21 november 2020 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Prima, net ff een grote pan soep gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |