Die is vaker langsgekomenquote:
quote:
Echt welquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Lekker fris nummertje
Balen ...quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, ik heb ietwat hoofdpijn![]()
Kut Maria
Dat is minder.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, ik heb ietwat hoofdpijn![]()
Kut Maria
En wij mogen wakker worden met jouw feestmuziek.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb nog ff het muziekje van espri opgezet, daar kun je rustig mee wakker worden
Verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En wij mogen wakker worden met jouw feestmuziek.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:27 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Bed verschoond, boodschappen in huis, niets aan het handje hier
quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ja, als je alles er 's avond uit gooit.. dan valt het 's morgens wel mee ja
Vergeten te eten, hoe dan! Maar ik zal volgende week een reminder geven.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgende keer moet ik niet al 's middags beginnen en vergeten te eten.
Eeuh.. Bier, teveel enthousiasme, beetje luiheid en bier.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeten te eten, hoe dan! Maar ik zal volgende week een reminder geven.
Ja dat bier was me duidelijk, maar haal dan ook iets als bierworstjes en bierchips.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh.. Bier, teveel enthousiasme, beetje luiheid en bier.
Dat gebeurt me gelukkig heel zelden.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik was gisteravond versleten, rolde mijn bed, viel in slaap en lag om 2 uur klaar wakker
Ik had je nog gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh.. Bier, teveel enthousiasme, beetje luiheid en bier.
Ik had chips! Maar daar dacht ik pas na het proeven aan... Kwam vanmorgen beneden en de "halve" zak lag op de vloer rond mijn stoelquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat bier was me duidelijk, maar haal dan ook iets als bierworstjes en bierchips.
quote:
Ik blijf lekker in bed, toen ik nog rookte ging ik naar buiten om te roken, dus op een gegeven moment werd ik elke nacht wakker, maar nu ga ik een beetje lezen tot mijn ogen weer dichtzakken.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat gebeurt me gelukkig heel zelden.
En wat doe je dan? Sta je op, iets eten of drinken? Muziekje? Of blijven liggen?
Waarschijnlijk was je bang dat je je stoel niet meer terug kon vinden en strooide je met chipsquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had chips! Maar daar dacht ik pas na het proeven aan... Kwam vanmorgen beneden en de "halve" zak lag op de vloer rond mijn stoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |