soort courgettesoep met ook nog prei en selderij ui en knoflookquote:
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 21 november 2020 14:28 schreef chufi het volgende:
[..]
soort courgettesoep met ook nog prei en selderij ui en knoflook
Dat lijkt me echt niets, dan pak ik wel een echt boek, liggen er nog zatquote:
Het trekt mij ook niet hoor ...quote:Op zaterdag 21 november 2020 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt niets, dan pak ik wel een echt boek, liggen er nog zat
Doe je wel aan e-books? Of ook gewoon nog echt papier?quote:
gewoon papier, maar lees weinig de laatste jaren ....quote:Op zaterdag 21 november 2020 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je wel aan e-books? Of ook gewoon nog echt papier?
Soms best lekker hoorquote:Op zaterdag 21 november 2020 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
gewoon papier, maar lees weinig de laatste jaren ....
Heel irritant ja, men is ook gewoon zichtbaar weer onvoorzichtigerquote:Op zaterdag 21 november 2020 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
Corona cijfers willen maar niet dalen
Van de week hier in de supermarkt ook ja, zoveel zonder mondkapjequote:Op zaterdag 21 november 2020 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel irritant ja, men is ook gewoon zichtbaar weer onvoorzichtiger
Hier ook ...quote:Op zaterdag 21 november 2020 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
[..]
Van de week hier in de supermarkt ook ja, zoveel zonder mondkapje
Heel weinig mensen zonder, ik moet zeggen dat ik ze raar aankijk.quote:
Het scheelt enorm veel.quote:Op zaterdag 21 november 2020 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel weinig mensen zonder, ik moet zeggen dat ik ze raar aankijk.
Ik reis op zondag, en tram 19 zit ook vaak volquote:Op zaterdag 21 november 2020 16:59 schreef pullup het volgende:
En mijn tochtje vanaf het station richting huis net was ook weer onmogelijk te voltooien op 1.5 meter afstand.
Stampvol allemaal en alles
Ik moet zeggen dat al het personeel in de Appie en Jumbo ook maskers dragen. Ik zou me nu kaal voelen als ik vergeet en zou ik me kut voelen. Maar ik heb altijd een berg meequote:Op zaterdag 21 november 2020 16:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Het scheelt enorm veel.
Bij mijn appie heeft ongeveer iedereen wel een mondkapje dus ik was onaangenaam verrast toen ik in de Jodenbreestraat appie ging voor de boodschappen en er maar 1/3 van de mensen een mondkapje ophad
Zou fijn zijn als ze zulk soort dingen eens op tijd communiceren, zeker dit zit er al een tijd aan te komen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:12 schreef chufi het volgende:
Denk dat het per 1 december verplicht wordt
Ik heb er geen moeite meequote:Op zaterdag 21 november 2020 17:12 schreef chufi het volgende:
Denk dat het per 1 december verplicht wordt
Ik vraag me af of de normale griep cijfers ook naar beneden gaan omdat mensen een mondkapje dragenquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als ze zulk soort dingen eens op tijd communiceren, zeker dit zit er al een tijd aan te komen.
Als laatste land ter wereld moeten we er ook aan gelovenquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als ze zulk soort dingen eens op tijd communiceren, zeker dit zit er al een tijd aan te komen.
Ja, die kans is groot. Of ze moeten echt helemaal niet werken.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de normale griep cijfers ook naar beneden gaan omdat mensen een mondkapje dragen
Zijn we echt het laatste?quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Als laatste land ter wereld moeten we er ook aan geloven
Ik geloof wel dat ze werken. Niet voor jezelf maar voor een ander. En dat is het hele kip en ei ding.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die kans is groot. Of ze moeten echt helemaal niet werken.
Het lijkt er bij sommige onderzoeken ook op dat ze voor jezelf werken. Je krijgt minder aerosolen binnen met corona en zou dus minder ziek worden omdat je lichaam de tijd krijgt het goed te regelen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze werken. Niet voor jezelf maar voor een ander. En dat is het hele kip en ei ding.
Er sterven best veel mensen aan de griep die kwetsbaar zijn. Er is niet voor niets een giepprik voor ouderenquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die kans is groot. Of ze moeten echt helemaal niet werken.
En de 'normale' griep komt toch al amper voor door de afstandsmaatregelen.
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het lijkt er bij sommige onderzoeken ook op dat ze voor jezelf werken. Je krijgt minder aerosolen binnen met corona en zou dus minder ziek worden omdat je lichaam de tijd krijgt het goed te regelen.
Ja, maar dit jaar schijnt het mee te vallen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Er sterven best veel mensen aan de griep die kwetsbaar zijn. Er is niet voor niets een giepprik voor ouderen
Dat bedoel ik. Afstand nemen, geen persoonlijk contact, afstand en mondkapjes. Van mij mag hetquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar dit jaar schijnt het mee te vallen.
Altijd zo de regels houden bedoel je?quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Afstand nemen, geen persoonlijk contact, afstand en mondkapjes. Van mij mag het
Er zijn al wat oudere zwakkeren gesneuveld eerder dit jaarquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar dit jaar schijnt het mee te vallen.
Ja dat gezoen met vrienden en familie mag wel afgeschaft wordenquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Altijd zo de regels houden bedoel je?
Nou ja, soms ........ etcquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat gezoen met vrienden en familie mag wel afgeschaft worden
quote:
Er zijn niet zo veel uitzonderingenquote:
En met Nieuwjaar geen collega's meer zoenen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat gezoen met vrienden en familie mag wel afgeschaft worden
Oh, dat is dan wel weer jammer. Ik heb best lekkere vrouwelijke collegas.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
En met Nieuwjaar geen collega's meer zoenen.![]()
Die heb ik niet meer maar wat een tering hekel had ik aan dat. En sommige wisten me nog te vinden na 7 dagen na een verjaardag of nieuwjaar en werd ik samengedrukt. NOPEquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
En met Nieuwjaar geen collega's meer zoenen.![]()
Geloof me ze vinden het niet okquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:51 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oh, dat is dan wel weer jammer. Ik heb best lekkere vrouwelijke collegas.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:51 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dat wordt afzienquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:51 schreef blackmirror het volgende:
[..]
En dan hield ik al expres m'n arm heel erg uitgestrekt en dan nog trokken ze je zo naar hen toe en toch zoenen. En dan voelde je van die kleverige plekken op je wangen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer maar wat een tering hekel had ik aan dat. En sommige wisten me nog te vinden na 7 dagen na een verjaardag of nieuwjaar en werd ik samengedrukt. NOPE
Ja waarom? Ik deed het nooit bij hunquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
En dan hield ik al expres m'n arm heel erg uitgestrekt en dan nog trokken ze je zo naar hen toe en toch zoenen. En dan voelde je van die kleverige plekken op je wangen.
Had een ban te pakkenquote:
Nee precies. En als ik zo om me heen hoor, vindt 90% het ook niks, dat gezoen met collega's, maar toch doet iedereen het.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja waarom? Ik deed het nooit bij hun
quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:59 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Had een ban te pakkenOmdat ik in FB ging vragen waarom een hele rits berichten van mij verdwenen waren en poef ik was verbannen zonder een antwoord erop.
![]()
Het is al te debiel voor woorden dat ik moet oppassen met mijn grapjes en mensen zwaar over de zeik gaan daarover en oppassen met wat ik zeg of vraag want dan ga ik te ver maar andersom mag het allemaal.
Wel herkenbaar mijn ban's zijn de laatste tijd niet van te voren aangekondigd.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:59 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Had een ban te pakkenOmdat ik in FB ging vragen waarom een hele rits berichten van mij verdwenen waren en poef ik was verbannen zonder een antwoord erop.
![]()
Het is al te debiel voor woorden dat ik moet oppassen met mijn grapjes en mensen zwaar over de zeik gaan daarover en oppassen met wat ik zeg of vraag want dan ga ik te ver maar andersom mag het allemaal.
Ze vinden die banknopjes te leuk. Denken dat mensen zeggen oohw heb ik weer een ban, dat geeft niet johhhh.... Dan doe ik weer gezellig mee na de ban.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel herkenbaar mijn ban's zijn de laatste tijd niet van te voren aangekondigd.
Ik weet meestal wel waarom ik een ban heb. Ik hoef er ook niet achteraan te zitten. Ik zit het wel uitquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:03 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ze vinden die banknopjes te leuk. Denken dat mensen zeggen oohw heb ik weer een ban, dat geeft niet johhhh.... Dan doe ik weer gezellig mee na de ban.
Nee ik had 15 jaar geen ban. UTO poef de één na de ander. Sommige mods mogen je nietquote:
Alle bier is al op!!quote:
De een na de anderquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik had 15 jaar geen ban. UTO poef de één na de ander. Sommige mods mogen je niet
Oke, sommige dan.quote:
Omdat je een iemand bent die never nooit een mening geeft. Je bent voorzichtigquote:
Ja herkenbaar.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik had 15 jaar geen ban. UTO poef de één na de ander. Sommige mods mogen je niet
Ik was geen heilige hoor, zeker niet.quote:
Ik wel. Kus mijn voet, nu!!quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was geen heilige hoor, zeker niet.
Ik haat voetenquote:
Niet toen ik er mod wasquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:20 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik weer terug, ik moet toch wat als al het bier op is.
Ik kan me dat niet eens meer herinnerenquote:
Een jaartje ongeveer, ergens in het begin en toen duurde dat programma me te langquote:
Ja en mag wat mij betreft weer mod wordenquote:
Nou dat programma is gelukkig klaarquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en mag wat mij betreft weer mod worden
Bij BB danquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou dat programma is gelukkig klaar
Toen kwam ik daar nog niet. Ik heb volgens mij alleen maar het laatste jaar van UTO meegedaan.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Een jaartje ongeveer, ergens in het begin en toen duurde dat programma me te lang
Dan moet de duur te overzien zijn, denk ik er over na. Het mag echt geen jaren durenquote:
100 dagenquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan moet de duur te overzien zijn, denk ik er over na. Het mag echt geen jaren duren
Dat valt al weer meequote:
KUCH !!!quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat valt al weer mee![]()
naja ze hebben vast wel toffe mods met wat meer tijd
quote:
Ja dan is iedereen gebantquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:29 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou jou ook wel eens als mod willen mee maken
Daar zal het wel op uitdraaienquote:
Lekker een plek voor mezelfquote:
Dat zeg ik. Maar ik heb wel zin in een BB eigenlijkquote:
Eens kijken hoe te streamenquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Maar ik heb wel zin in een BB eigenlijk
Daar zijn de meningen nog niet over uit. Videoland maar ook via de tv zenderquote:
Ik eigenlijk ook wel, begint het in het nieuwe jaar? Er zijn nog wat maanden stuk te slaan tot het weer wat veiliger is buitenquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Maar ik heb wel zin in een BB eigenlijk
4 januariquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, begint het in het nieuwe jaar? Er zijn nog wat maanden stuk te slaan tot het weer wat veiliger is buiten
Ja op RTL de dagshowquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen nog niet over uit. Videoland maar ook via de tv zender
Trainingskamp Sevilla zal ook wel niet doorgaan vermoed ikquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, begint het in het nieuwe jaar? Er zijn nog wat maanden stuk te slaan tot het weer wat veiliger is buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |