Nou dat programma is gelukkig klaarquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en mag wat mij betreft weer mod worden
Bij BB danquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou dat programma is gelukkig klaar
Toen kwam ik daar nog niet. Ik heb volgens mij alleen maar het laatste jaar van UTO meegedaan.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Een jaartje ongeveer, ergens in het begin en toen duurde dat programma me te lang
Dan moet de duur te overzien zijn, denk ik er over na. Het mag echt geen jaren durenquote:
100 dagenquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan moet de duur te overzien zijn, denk ik er over na. Het mag echt geen jaren duren
Dat valt al weer meequote:
KUCH !!!quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat valt al weer mee![]()
naja ze hebben vast wel toffe mods met wat meer tijd
quote:
Ja dan is iedereen gebantquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:29 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou jou ook wel eens als mod willen mee maken
Daar zal het wel op uitdraaienquote:
Lekker een plek voor mezelfquote:
Dat zeg ik. Maar ik heb wel zin in een BB eigenlijkquote:
Eens kijken hoe te streamenquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Maar ik heb wel zin in een BB eigenlijk
Daar zijn de meningen nog niet over uit. Videoland maar ook via de tv zenderquote:
Ik eigenlijk ook wel, begint het in het nieuwe jaar? Er zijn nog wat maanden stuk te slaan tot het weer wat veiliger is buitenquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Maar ik heb wel zin in een BB eigenlijk
4 januariquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, begint het in het nieuwe jaar? Er zijn nog wat maanden stuk te slaan tot het weer wat veiliger is buiten
Ja op RTL de dagshowquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen nog niet over uit. Videoland maar ook via de tv zender
Trainingskamp Sevilla zal ook wel niet doorgaan vermoed ikquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, begint het in het nieuwe jaar? Er zijn nog wat maanden stuk te slaan tot het weer wat veiliger is buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |