Ja waarom? Ik deed het nooit bij hunquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
En dan hield ik al expres m'n arm heel erg uitgestrekt en dan nog trokken ze je zo naar hen toe en toch zoenen. En dan voelde je van die kleverige plekken op je wangen.
Had een ban te pakkenquote:
Nee precies. En als ik zo om me heen hoor, vindt 90% het ook niks, dat gezoen met collega's, maar toch doet iedereen het.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja waarom? Ik deed het nooit bij hun
quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:59 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Had een ban te pakkenOmdat ik in FB ging vragen waarom een hele rits berichten van mij verdwenen waren en poef ik was verbannen zonder een antwoord erop.
![]()
Het is al te debiel voor woorden dat ik moet oppassen met mijn grapjes en mensen zwaar over de zeik gaan daarover en oppassen met wat ik zeg of vraag want dan ga ik te ver maar andersom mag het allemaal.
Wel herkenbaar mijn ban's zijn de laatste tijd niet van te voren aangekondigd.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:59 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Had een ban te pakkenOmdat ik in FB ging vragen waarom een hele rits berichten van mij verdwenen waren en poef ik was verbannen zonder een antwoord erop.
![]()
Het is al te debiel voor woorden dat ik moet oppassen met mijn grapjes en mensen zwaar over de zeik gaan daarover en oppassen met wat ik zeg of vraag want dan ga ik te ver maar andersom mag het allemaal.
Ze vinden die banknopjes te leuk. Denken dat mensen zeggen oohw heb ik weer een ban, dat geeft niet johhhh.... Dan doe ik weer gezellig mee na de ban.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel herkenbaar mijn ban's zijn de laatste tijd niet van te voren aangekondigd.
Ik weet meestal wel waarom ik een ban heb. Ik hoef er ook niet achteraan te zitten. Ik zit het wel uitquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:03 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ze vinden die banknopjes te leuk. Denken dat mensen zeggen oohw heb ik weer een ban, dat geeft niet johhhh.... Dan doe ik weer gezellig mee na de ban.
Nee ik had 15 jaar geen ban. UTO poef de één na de ander. Sommige mods mogen je nietquote:
Alle bier is al op!!quote:
De een na de anderquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik had 15 jaar geen ban. UTO poef de één na de ander. Sommige mods mogen je niet
Oke, sommige dan.quote:
Omdat je een iemand bent die never nooit een mening geeft. Je bent voorzichtigquote:
Ja herkenbaar.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik had 15 jaar geen ban. UTO poef de één na de ander. Sommige mods mogen je niet
Ik was geen heilige hoor, zeker niet.quote:
Ik wel. Kus mijn voet, nu!!quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was geen heilige hoor, zeker niet.
Ik haat voetenquote:
Niet toen ik er mod wasquote:Op zaterdag 21 november 2020 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:20 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik weer terug, ik moet toch wat als al het bier op is.
Ik kan me dat niet eens meer herinnerenquote:
Een jaartje ongeveer, ergens in het begin en toen duurde dat programma me te langquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |