Als laatste land ter wereld moeten we er ook aan gelovenquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als ze zulk soort dingen eens op tijd communiceren, zeker dit zit er al een tijd aan te komen.
Ja, die kans is groot. Of ze moeten echt helemaal niet werken.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de normale griep cijfers ook naar beneden gaan omdat mensen een mondkapje dragen
Zijn we echt het laatste?quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Als laatste land ter wereld moeten we er ook aan geloven
Ik geloof wel dat ze werken. Niet voor jezelf maar voor een ander. En dat is het hele kip en ei ding.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die kans is groot. Of ze moeten echt helemaal niet werken.
Het lijkt er bij sommige onderzoeken ook op dat ze voor jezelf werken. Je krijgt minder aerosolen binnen met corona en zou dus minder ziek worden omdat je lichaam de tijd krijgt het goed te regelen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze werken. Niet voor jezelf maar voor een ander. En dat is het hele kip en ei ding.
Er sterven best veel mensen aan de griep die kwetsbaar zijn. Er is niet voor niets een giepprik voor ouderenquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die kans is groot. Of ze moeten echt helemaal niet werken.
En de 'normale' griep komt toch al amper voor door de afstandsmaatregelen.
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het lijkt er bij sommige onderzoeken ook op dat ze voor jezelf werken. Je krijgt minder aerosolen binnen met corona en zou dus minder ziek worden omdat je lichaam de tijd krijgt het goed te regelen.
Ja, maar dit jaar schijnt het mee te vallen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Er sterven best veel mensen aan de griep die kwetsbaar zijn. Er is niet voor niets een giepprik voor ouderen
Dat bedoel ik. Afstand nemen, geen persoonlijk contact, afstand en mondkapjes. Van mij mag hetquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar dit jaar schijnt het mee te vallen.
Altijd zo de regels houden bedoel je?quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Afstand nemen, geen persoonlijk contact, afstand en mondkapjes. Van mij mag het
Er zijn al wat oudere zwakkeren gesneuveld eerder dit jaarquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar dit jaar schijnt het mee te vallen.
Ja dat gezoen met vrienden en familie mag wel afgeschaft wordenquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Altijd zo de regels houden bedoel je?
Nou ja, soms ........ etcquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat gezoen met vrienden en familie mag wel afgeschaft worden
quote:
Er zijn niet zo veel uitzonderingenquote:
En met Nieuwjaar geen collega's meer zoenen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat gezoen met vrienden en familie mag wel afgeschaft worden
Oh, dat is dan wel weer jammer. Ik heb best lekkere vrouwelijke collegas.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
En met Nieuwjaar geen collega's meer zoenen.![]()
Die heb ik niet meer maar wat een tering hekel had ik aan dat. En sommige wisten me nog te vinden na 7 dagen na een verjaardag of nieuwjaar en werd ik samengedrukt. NOPEquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
En met Nieuwjaar geen collega's meer zoenen.![]()
Geloof me ze vinden het niet okquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:51 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oh, dat is dan wel weer jammer. Ik heb best lekkere vrouwelijke collegas.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:51 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dat wordt afzienquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:51 schreef blackmirror het volgende:
[..]
En dan hield ik al expres m'n arm heel erg uitgestrekt en dan nog trokken ze je zo naar hen toe en toch zoenen. En dan voelde je van die kleverige plekken op je wangen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer maar wat een tering hekel had ik aan dat. En sommige wisten me nog te vinden na 7 dagen na een verjaardag of nieuwjaar en werd ik samengedrukt. NOPE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |