quote:Op vrijdag 20 november 2020 06:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat sowieso want ik heb die biertjes natuurlijk al opgezopen deze week![]()
![]()
Even nieuwe halen
7 gradenquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:50 schreef chufi het volgende:
[..]
dat blikje .... Maar de 2e van deze week ook meen ik gelezen te hebben achterop
Hey omaaaaaa, wij eten kipkluifjes met weetikveel waar we nog zin in hebbenquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Alles staat koud...Bij het eten een nasibal/en een 1 of andere chips geloof ik en na het bier shoarma
Ik dacht door jouw post, dat ik het biertopic zat🥴quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:46 schreef espri het volgende:
[..]
Hey omaaaaaa, wij eten kipkluifjes met weetikveel waar we nog zin in hebben![]()
Proef je al weer wat?
Jeetje wat duurt het lang he?quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik dacht door jouw post, dat ik het biertopic zat🥴
Nee, nog geen moer. Ben er klaar mee
Heiligquote:
ik weet het niet. Herstel duurt lang. En dat gat zit er nog, dat moet waarschijnlijk dicht. In elk geval geen tumor, dat is een opluchting.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
die tegen de boom wou pissen ja... Hoe gaat het met jouw hondje?
Fingers crossed Prisha 🤞quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik weet het niet. Herstel duurt lang. En dat gat zit er nog, dat moet waarschijnlijk dicht. In elk geval geen tumor, dat is een opluchting.
Goed om te horen dat het geen tumor is .. Ja dat gaatje zal dicht moeten lijkt mequote:Op vrijdag 20 november 2020 16:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik weet het niet. Herstel duurt lang. En dat gat zit er nog, dat moet waarschijnlijk dicht. In elk geval geen tumor, dat is een opluchting.
Een goeie rel is altijd leuk.quote:
Dat laatste is in elk geval goed nieuwsquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |