De kapitein viel zodra de zijkant uit zn kleine bed ging ook om de haverklap uit bedquote:Op zaterdag 14 november 2020 19:37 schreef Lemijn het volgende:
Wij zijn schoen zetten vergeten. Maar Jacob wil geen filmpjes kijken met als gevolg dat Sinterklaas helemaal niet leeft hier. Ik ga toch maar zijn schoen neerzetten zo met iets lekkers erin.
Wow Günther in zijn grote bed! Ik ben benieuwd hoe dat vannacht gaat mini. Op jullie initiatief dus dit? Niet bang dat hij eruit rolt? Dat is de reden dat ik voor een peuterbed koos, met randje. Ik pas er wel bij als het moet.
Hier werkt het nietquote:Op zondag 15 november 2020 05:31 schreef Lemijn het volgende:
Jacob heeft een slaapwekker en mag er niet uit zo lang die nog op nacht staat. Dus hij roept, maar gaat nooit dwalen. Werkt niet bij alle kinderen natuurlijk.
Ha, Mijm heeft hier tijdens het voorlezen van een sinterklaasboek ook de wortel zelf maar naar binnen gewerkt! Peutersquote:Op zaterdag 14 november 2020 22:46 schreef twist02 het volgende:
Oeh, groot bed, da's zeker een hele stap!
Hier gaat Pitbull over een weekje naar het peuter bed van z'n grote zus, ben heel benieuwd hoe dat gaat
Vooral omdat we kort daarna ook nog een week op zolder gaan slapen met z'n vieren![]()
Hier de plaatselijke intocht gekeken op tv, hij vond vooral alle muziek erg leuk
Schoen zetten was ook erg leuk, vooral omdat-ie de wortel voor het paard even wilde proeven
En echt, die taalontwikkeling is belachelijk op het moment!
"Laat me even met rust, mama!" of "Vogges mij was ik duidelijk geweest toch?"
Vanavond gebruikte hij zelf het woord 'voortaan' in de juiste context (of ik voortaan van z'n spullen af wilde blijven)
Mijm ligt al een paar weken in zijn grote bed. Ik moet er even bij liggen tot hij slaapt, maar verder gaat het prima! Uit zijn ledikant kwam hij trouwens ook zelf geklommen.quote:Op zondag 15 november 2020 05:19 schreef Donna het volgende:
G heeft sinds woensdag een peuterbed en dat gaat helemaal top!
Alleen moeten wíj niet vergeten het traphekje dicht te doen haha.
L heeft een lampje die van kleur veranderd wanneer hij uit bed mag maar roepen doet hij dan weer niet. Ja naast ons bedquote:Op zondag 15 november 2020 05:31 schreef Lemijn het volgende:
Jacob heeft een slaapwekker en mag er niet uit zo lang die nog op nacht staat. Dus hij roept, maar gaat nooit dwalen. Werkt niet bij alle kinderen natuurlijk.
Bij ons toen hij eruit groeidequote:Op zondag 15 november 2020 21:09 schreef BellaaElisa het volgende:
Wanneer stap je eigenlijk precies over naar een peuter bed? Ik durf het eigenlijk nog niet zo N wordt in februari 3. Heb het idee dat andere peuters allemaal al een groter bed hebben![]()
Meevaller!quote:Op zondag 15 november 2020 19:48 schreef aapieannie het volgende:
Ze liggen erin! Het was een kwartiertje feest met heen en weer lopen. Vincent ging toen huilend in zijn bedje liggen en Jeremy kwam er nog steeds uit. Toch maar weggegaan en beneden op de babyfoon zag ik al dat ook Jeremy zelf in bed was gaan liggen. Voor een eerste avond prima score denk ik!
In het geval van de oudste: met nog geen 2,5 omdat d'r broertje toen op komst wasquote:Op zondag 15 november 2020 21:09 schreef BellaaElisa het volgende:
Wanneer stap je eigenlijk precies over naar een peuter bed? Ik durf het eigenlijk nog niet zo N wordt in februari 3. Heb het idee dat andere peuters allemaal al een groter bed hebben![]()
Klaarwakker gaan liggen is hier niet het geval, L draait zich om en slaapt verder of pakt een boekje en gaat lezen of spelen of geen idee wat. Ik pas de lamp ook aan op zijn ritme zodat hij geen uren wakker in zijn kamer hoeft te zijn.quote:Op zondag 15 november 2020 21:44 schreef minilot het volgende:
Ook geen slaapwekkers of andere vormen van conditionering hier: wakker is wakker en dan ga ik gewoon mee eruit. Pech voor mij als dat vroeger is dan ik wenselijk vind maar ik bedenk dan altijd maar dat dit een relatief korte fase is en dat er nog heel veel jaren aankomen waarin -ie waarschijnlijk 's morgens überhaupt z'n nest niet uit wil komen
Het idee dat mijn klaarwakkere kind moet gaan liggen wachten tot een lampje op een klokje aangeeft wanneer -ie me mag gaan storen: ik heb er verder geen oordeel over maar kan het me in ons gezin echt voor geen meter voorstellen
Dochter wordt in maart 3, maar ze moet haar ledikant binnenkort afstaan aan haar zusje, dus we dachten beter maar iets eerder wennen voor als het niet gaat. Maar ze slaapt er nu sinds woensdag en ook nog op een andere kamer en het gaat heel goed!quote:Op zondag 15 november 2020 21:09 schreef BellaaElisa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op zondag 15 november 2020 08:16 schreef minilot het volgende:
@:Nolita Wat klinkt dat gaaf, die tekeningen! Mogen we er hier eens wat van zien?
Wij hebben toen een tijdje Mijm in bed gelegd met slaapzak én deken en op een gegeven moment de slaapzak uitgelaten. Eigenlijk ging dat heel makkelijk.quote:Op maandag 16 november 2020 06:35 schreef Takkie88 het volgende:
Die slapende peuters onder een dekbedHoe laat ik de mijne aan een dekbed wennen?
![]()
Rena, wat wordt je peuterdame groot! Ze staat leuk op de foto’s!![]()
Sofie heeft een ledikant van 140*70cm en ze is niet groot dus hier past ze nog lang in. Het is om te bouwen naar peuterbed maar zolang ze ‘s nachts niet klimt gaan we dat niet doen. Overdag, als ik bijvoorbeeld boven bezig ben, klimt ze er wel in en uit. ‘S nachts komt het blijkbaar (nog) niet in haar op dat dit ook een optie is
Poh, dat hebben we ook zo lang gehad. Gelukkig slaapt S. nu sinds een paar maanden gewoon in zijn eigen bed. Nu graag nog tot 7 uur ipv 6, dan is het perfectquote:Op maandag 16 november 2020 06:39 schreef Loj het volgende:
Wat een toffe foto’s!
En hoe is de nacht gegaan Aapie?
Hierboven gegaan op een peuterbedje rond haar tweede verjaardag. We hadden gehoopt dat dat voor een beter slapende Li zou zorgen, maar helaas.
Rond 11 uur ligt ze alweer tussen ons in (en dan is ze dus heel hard aan het huilen en alleen bij ons rustig te krijgen). Ze is er 1x uitgevallen, maar we hebben wel zo’n Ikea hekje er nog voor zitten. Wij zijn nu bezig met project, in haar eigen bed in slaap vallen i.p.v. op ons. Voorlopig is dat nog een project zonder voortgang
Wauw! Dat is echt knapquote:Op maandag 16 november 2020 07:20 schreef Nolita het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tekening van opa was op het tekenbord en alweer gewist voor ik een foto kon maken. Dit is zo’n krasvel en heeft ze met een stokje getekend.![]()
Voor de bed statistieken. Met 1,5 zijkant uit het ledikant ivm uit bed klimmen. Met 2j7m zijn we ivm verbouwing elders gaan slapen en koos ze voor het grote bed daar ipv ledikant meenemen. Ze is altijd zelf uit bed gekomen. Ik vond het wel fijn dat ze naar ons toe kwam lopen midden in de nacht. Ik takelde haar dan in bed en ze sliep tussen ons in verder. Nu gebeurt dat nog steeds met enige regelmaat.
Ja, en of dat incidenteel is of altijd. Zo kan Jacob om half 6 wakker worden, mij roepen om te plassen, en daarna wakker genoeg zijn om op te willen staan. Als ik daarin mee ga dan heeft hij een matige dag want te kort geslapen. Als ik op de wekker wijs en uitleg dat het nog nacht is gaat hij weer liggen en valt meestal weer in slaap. Een middagdut betekent 's avonds uren slapen. En eindeloos meegaan in hoe zijn ritme zich vormt kan gewoon niet, met de crèche en mijn werk en meer van dat soort dagelijkse rompslomp.quote:Op maandag 16 november 2020 10:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik denk dat qua slaaptrainers er ook een heel groot verschil zit tussen je kind dat om 5 uur wakker is, of om half 7 of later..
Bah! Kan de zak niet op een balkon of zo?quote:Beuh, wij hebben de fout gemaakt om een poepluier bij het gewone afval te gooien. En de vuilniszak mag morgen pas aan de straat...Bah!
De slaaptrainer is in ons geval ook niet om ons langer te laten slapen. Ik snap dat als je als peuter wakker bent je gewoon niet weet of het al tijd is om uit bed te gaan of niet. Zo’n lampje geeft ze hier een indicatie: ah hij is blauw, het is nog nacht en ik slaap verder. Ah het is groen, jeuj!!quote:Op zondag 15 november 2020 21:44 schreef minilot het volgende:
Geinig, wij hebben dus überhaupt geen ledikantje in gebruik gehad: Günther is nu juist gedegradeerd van een 180x220 bed naar een 90x200 bed.Onze slaapkamers hebben ook geen deuren, alles is open op de bovenverdieping. Toch, eruit komen is nooit een issue geweest. De dude roept altijd vooral loeihard vanuit bed "MAMMAAAAAAA" en gaat huilen als respons te lang op zich laat wachten, maar blijft onderwijl gewoon liggen.. Wellicht dat hij uiteindelijk wel uit bed zou gaan hoor, maar ik ga er eigenlijk gewoon altijd naartoe als -ie roept.
Ook geen slaapwekkers of andere vormen van conditionering hier: wakker is wakker en dan ga ik gewoon mee eruit. Pech voor mij als dat vroeger is dan ik wenselijk vind maar ik bedenk dan altijd maar dat dit een relatief korte fase is en dat er nog heel veel jaren aankomen waarin -ie waarschijnlijk 's morgens überhaupt z'n nest niet uit wil komen
Het idee dat mijn klaarwakkere kind moet gaan liggen wachten tot een lampje op een klokje aangeeft wanneer -ie me mag gaan storen: ik heb er verder geen oordeel over maar kan het me in ons gezin echt voor geen meter voorstellen
Wat tof en wat knap, die tekening!quote:Op maandag 16 november 2020 07:20 schreef Nolita het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tekening van opa was op het tekenbord en alweer gewist voor ik een foto kon maken. Dit is zo’n krasvel en heeft ze met een stokje getekend.![]()
Tot zover deze planning...quote:Op zaterdag 14 november 2020 22:46 schreef twist02 het volgende:
Oeh, groot bed, da's zeker een hele stap!
Hier gaat Pitbull over een weekje naar het peuter bed van z'n grote zus, ben heel benieuwd hoe dat gaat
Dit! Simon heeft nu bijna een half jaar een dekbedje, dat echt (nog steeds) lava is. Wilde hem afgelopen zomer aan een deken laten wennen, dat is niet gelukt, want deken mag zelfs niet in de buurt van het bed komenquote:Op maandag 16 november 2020 06:35 schreef Takkie88 het volgende:
Die slapende peuters onder een dekbedHoe laat ik de mijne aan een dekbed wennen?
![]()
quote:Op zondag 15 november 2020 22:42 schreef rena het volgende:
Hier nog geen peuterbed, ze slaapt nog prima in haar ledikant gelukkig. Vind het wel een prettig idee nog![]()
C heeft voor het eerst foto’s laten maken bij de psz en ze staat er zo leuk op;Wat een toffe foto's!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, wat goed zeg!quote:Op maandag 16 november 2020 22:54 schreef aapieannie het volgende:
@:Twist02 is pitbull lekker gaan slapen in zijn nieuwe bed?
Hier ging het naar bed gaan verrassend goed. Ze gingen allebei op het randje zitten om om te kleden en tanden te poetsen. Nog even met zn 3e gek gedaan en toen duidelijk verteld dat de dag voorbij is, en dat het tijd is om te gaan slapen. Als twee makke schaapjes liepen ze beiden naar hun eigen bedje, heb ze ingestopt en ben weggegaan. Toen ik 5 minuten laten terug ging om Vincent zn popje te geven lagen ze heerlijk in bed onder de dekens en sliepen eigenlijk al bijna!
Peuters, ze blijven je verbazen
Oh heerlijk ja!quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:02 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier ging de overgang naar het grote bed een paar weken geleden trouwens ook moeiteloos, hij zat breeduit te glunderen in zn "stoere grotejongens bed", kroop onder het dekbed (voor het eerst) en sliep supersnel. Hij noemt zn bed nu nog steeds zn grotestoerejongensbedje
als in " mama kom eens kijken, ik ben wakker in mijn grotestoerejongensbedje!!"
quote:Op donderdag 19 november 2020 10:07 schreef aapieannie het volgende:
2 peuters en 1 op afstandsbestuurbare auto levert hilarische taferelen op![]()
Ik zit op de bank met de afstandsbediening en de jongens rennen er gillend achteraan haha!
Haha dat klinkt leuk.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:07 schreef aapieannie het volgende:
2 peuters en 1 op afstandsbestuurbare auto levert hilarische taferelen op![]()
Ik zit op de bank met de afstandsbediening en de jongens rennen er gillend achteraan haha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier wordt het Sinterklaasjournaal overigens zeer aandachtig gevolgd. Het is het enige dat Günther thuis op een scherm te zien krijgt en hij vindt het helemaal feest. Z'n oom kwam afgelopen dinsdag bij ons eten en moest derhalve meekijken en werd vooraf door Günther voorzien van een verbazingwekkend gedetailleerde samenvatting van wat er allemaal al was voorgevallen.Günther is ook volkomen verzot geraakt op Freek (Vonk)s Wilde Wereld wat direct erna komt en speelt dat nu ook overdag steeds na ('Holy moly, wat een mooie onderzetter/theedoek/kaplaars!' en er dan hysterisch enthousiast mee zwaaien
) dus dat zal wel even wennen worden als -ie na zes december niks meer mag kijken
[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 19-11-2020 16:59:19 ]Let me see you stripped down to the bone
quote:Op donderdag 19 november 2020 15:40 schreef Lemijn het volgende:
Wat sneu voor hem Tolstoi! Maar jouw slechte moeder-gevoel slaat echt helemaal nergens op. Enig idee waar dat vandaan komt?
@:minilot hoe gaat het met het eigen bed?
Het slaat ook nergens op, maar voelt gewoon niet zo fijn dat hij een blaasontsteking heeft, vooral omdat het bij jongetjes niet zo vaak voorkomt als bij meisjes, dus dan vraag ik me meteen af hoe hij er aan komt en hoe we het een volgende keer kunnen voorkomen.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:40 schreef minilot het volgende:
Malle Tolstoi, aan zulke dingen kun je geen fluit doen joh, is gewoon pech! Hartstikke beterschap voor Simon
Een beetje, maar soms mogen we nog samen in slaap vallen (als het in zijn eigen bed niet lukt) en soms leg ik hem dan niet terug en daar krijg ik altijd spijt van. Hij maait me wakker en ik slaap netto echt minder. Hopelijk mag ik over 7 maanden weer een hele poos samen slapenquote:Op donderdag 19 november 2020 16:50 schreef minilot het volgende:
Mis jij het samen slapen met Jacob nog wel eens, @:Lemijn?
Waarom mag dit dan wel? En straks weer niks? Interessequote:Hier wordt het Sinterklaasjournaal overigens zeer aandachtig gevolgd. <knip>dus dat zal wel even wennen worden als -ie na zes december niks meer mag kijken
Weet jij nog welke dosering Sofie kreeg?quote:Op donderdag 19 november 2020 19:26 schreef Takkie88 het volgende:
Sofie had van het voorjaar vloeibare antibiotica. Ergens doorheen doen lustte ze echt niet. Maar puur op een lepeltje ging verrassend goed. Met de belofte dat ze daarna iets lekkers zou krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank ook voor jullie lieve woorden![]()
Wij hebben ookal meerdere keren antibiotica gehad voor N vorige week nog toen had ze een keelontsteking. Wij moesten 3x 4ml geven. Bij het ontbijt/middag en avond eten en dat 7 dagen. Maar het ligt ook aan het gewicht hoeveel de dosering moet zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:30 schreef TolstoiFan het volgende:
Vannacht was een heel gedoe om de antibiotica toe te dienen, uiteindelijk gelukt met wat melk en chocolademelk.
Vanochtend was ook dat niet meer toereikend, want Simon weigert het gewoon op te drinken. Uitleggen van het hoe en waarom werkt ook niet, als hij besloten heeft het niet te nemen, dan neemt ie het ook echt niet.
Na lang praten en omkopen met speculaasjes toch gelukt. Maar hij heeft inmiddels alles eruit gebraakt, inclusief ontbijt![]()
Contact gehad met de huisarts, dosis die voorgeschreven is, is inderdaad de (volgens HAP te) hoge dosis. We worden eind van de middag terug gebeld, want dan is huisarts pas bereikbaar. Vanmiddag de dosis wel geven, indien weer braken, dan ligt het aan de antibiotica en zijn reactie erop.
Ben er wel naar van, hoe dit nu gaat....
Haha dat doet Bas ook. Of als ik hem niet kan tillen, zoals nu na de keizersnede, “Mama knuffeeeeeeeel!” En dan dusdanig aan mij gaan hangen dat ik hem bijna alsnog tilquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:45 schreef PKM het volgende:
Hij heeft nou ook manipulatie ontdekt.
"Ik voel me niet zo lekker, ik wil opgetiiiiiild."
quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:45 schreef PKM het volgende:
Hij heeft nou ook manipulatie ontdekt.
"Ik voel me niet zo lekker, ik wil opgetiiiiiild."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank voor jullie bemoedigende woorden![]()
Hier Sam het schaap, werkt prima. Kleuter gebruikt hem al 2,5 jaar, voor peuter ga ik hem vanavond voor het eerst gebruiken, hij heeft sinds vandaag een peuterbed.quote:Op zaterdag 21 november 2020 15:46 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Wat vervelend Tolstoi, maar wat heb je goed naar je moedergevoel geluisterd en ben je opgekomen voor je kind
En bij jou ook al een fout NJ. Waardeloos. En dan ook nog een laconieke reactie daarna.
Met welke slaaptrainers hebben jullie goede ervaring? Ik hoop er 1 in de aanbieding te kunnen scoren de komende periode. Eens kijken of Draakje daar al iets mee kan met z'n ruim 2 jaar.
Jaaaa, daar ben je! Ook via deze weg proficiat!quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:32 schreef Tink89 het volgende:
Hallo! Onze prul is al een hele dag 2 jaar en dus ga ik hier lekker meelezen. Het is een eigenwijze kleine dame en al lekker dwars. Binnenkort over naar het grote bed, omdat ze grote zus wordt in maart of april.
Straks zal ik effe een beetje bijlezen, maar de meesten hier ken ik nog wel
Oef, sterkte. Middagje tekenfilms is toch ook heerlijk, vind ik zelf ook het fijnst als ik me niet fijn voel.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:09 schreef Aure het volgende:
Wat een fouten bij huisarts/apotheek
Gefeliciteerd Tink!
Ik zit met een peuter thuis die met het verkeerde been uit bed is gestaptecht niks is goed, dus nu kijkt ie al een hele tijd tekenfilms, maar anders is het gewoon echt niet gezellig in huis
Gefeliciteerd nog!quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:32 schreef Tink89 het volgende:
Hallo! Onze prul is al een hele dag 2 jaar en dus ga ik hier lekker meelezen. Het is een eigenwijze kleine dame en al lekker dwars. Binnenkort over naar het grote bed, omdat ze grote zus wordt in maart of april.
Hier ook dezelfde fout in de mg/ml. Jeetje, heeft de apotheek bij jullie nog wat gezegd over die fout? Kan zo'n hoge dosis kwaad?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:00 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier ging het mis met de mg/ml.
Ze mag per kg 1 mg hebben per dosis. Dus werd er gezegd; 1 ml per 1 kg. Makkelijk onthouden! Maar wat bleek, er zit 2 mg per 1 ml in het middel... Dus ze kreeg met 5 kilo 10 mg, waar ze er 5 moest hebben. Ze mag het 3x per dag hebben (15 mg per dag maximaal). Ze kreeg hier 2x per dag, bij extreem spugen 3x (20-30 mg per dag). Echt te veel dus.
Hadden ze 'even over het hoofd gezien'.
Gefeliciteerd met Prul!quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:32 schreef Tink89 het volgende:
Dusdanig weinig dat ik er dus geen goed gevoel meer bij had. Maar goed, ik heb in de weken ervoor ook al eens thuisgezeten met medicijnen die nog niet waren klaargemaakt (kreeg de doos mee met twee soorten poeder, moest nog gedestilleerd water bij en mengen). Medicijnen die niet mee konden doordat ze het mengen verpest hadden.. Dit was hier wel de druppel om weg te gaan. Zeker omdat er nog geen sorry van af kon.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:36 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Hier ook dezelfde fout in de mg/ml. Jeetje, heeft de apotheek bij jullie nog wat gezegd over die fout? Kan zo'n hoge dosis kwaad?
Huisarts heeft excuses aangeboden, daar heb ik dan ook vrede mee, vooral omdat we er zelf ook snel bij waren. Maar dat de apotheker vol blijft houden dat de dosering prima is, terwijl HAP en huisarts dosis inmiddels hebben gehalveerd, frustreert gewoon.
@:Tink89, gefeliciteerd nog met je peuter en welkom hier!
Hier vanmiddag een collectieve middagdut gedaan in het grote bed, iedereen was moe en chagrijnig. Wel fijn om zo'n klein lijfje lekker warm tegen je aan te voelen
Die tekening is echt goed ja trouwens!quote:Op zondag 22 november 2020 06:46 schreef Nolita het volgende:
Nog bedankt voor de reacties op haar tekening.
Gefeliciteerd met jullie meisje tink!
Slaaptrainer is niet nodig hier, ze is nooit extreem vroeg wakker. Wel wilde ze afgelopen week opeens zonder luier slapen (die nooit droog is) en ging dat de eerste 2 nachten helemaal goed en inmiddels alweer 3 nachten helemaal niet dus morgen gaat toch fijn die luier weer aan, helaas.
Jeetje wat worden er fouten gemaakt met medicatie zeg! Dat verwacht je toch niet. Zelf gelukkig geen ervaring mee, alleen nog maar zalfjes nodig gehad tot nu toe.
FF peuter vond de bingo hier heel tof. Is ook binnen 5 minuten voorbij.Wel vreemd want ze had nog geen bingo (1 plaatje niet) en toen stopte het. Met 3 kindjes is er meer kans dat er wel een bingo heeft.
![]()
Verder leeft Sinterklaas dit jaar voor het eerst echt wel. Heerlijk om te zien.![]()
Gefeliciteerd Tink, met de kersverse peuterquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:32 schreef Tink89 het volgende:
Wat debiel van die apotheek zegquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:36 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Hier ook dezelfde fout in de mg/ml. Jeetje, heeft de apotheek bij jullie nog wat gezegd over die fout? Kan zo'n hoge dosis kwaad?
Huisarts heeft excuses aangeboden, daar heb ik dan ook vrede mee, vooral omdat we er zelf ook snel bij waren. Maar dat de apotheker vol blijft houden dat de dosering prima is, terwijl HAP en huisarts dosis inmiddels hebben gehalveerd, frustreert gewoon.
@LaBelleFleur27quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:25 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Prul!
Thanx voor je ervaring @:Malteser
Hoe is het in slaap vallen gegaan in het peuterbed?
Of een slot op de kledingkast? Want uit bed klimmen en op je hoofd vallen, is ook niet echt veilig...quote:Op zondag 22 november 2020 20:12 schreef aapieannie het volgende:
Wij hebben vanmorgen de bedden weer dichtgemaakt. Vriend heeft de lattenbodem van Vincent zo gemaakt dat hij er niet meer uit kan klimmen.
De heren hadden met aardig wat geweld de kledingkast open gekregen. Schuifdeuren uit de rails, en diverse planken eruit gesloopt. Het zorgde voor een erg onveilige situatie vandaar het besluit toch de bedjes maar weer dicht te maken..
Komt mij heel bekend voor.quote:Op zondag 22 november 2020 20:12 schreef aapieannie het volgende:
Wij hebben vanmorgen de bedden weer dichtgemaakt. Vriend heeft de lattenbodem van Vincent zo gemaakt dat hij er niet meer uit kan klimmen.
De heren hadden met aardig wat geweld de kledingkast open gekregen. Schuifdeuren uit de rails, en diverse planken eruit gesloopt. Het zorgde voor een erg onveilige situatie vandaar het besluit toch de bedjes maar weer dicht te maken..
quote:Op maandag 23 november 2020 10:53 schreef minilot het volgende:
Inzake vensterbanken, sinds eigen kamertje vanaf vorige week heb ik de knakker 's morgens vroeg nu al een paar keer zo aangetroffen:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op maandag 23 november 2020 10:53 schreef minilot het volgende:
Inzake vensterbanken, sinds eigen kamertje vanaf vorige week heb ik de knakker 's morgens vroeg nu al een paar keer zo aangetroffen:
[ afbeelding ]
Dicht met beveiligingquote:Op maandag 23 november 2020 15:48 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Mooi!Raam wel goed dicht?
Ik ken verhalen van kinderen, dakramen en daken....
Oh wauw!quote:Op maandag 23 november 2020 15:40 schreef Adrian4 het volgende:
Ik trof mijn peuter vannacht om 4.30 uur aan op de overloop met wat auto’s.
Op mijn verzoek om verder te slapen, omdat het midden in de nacht was werd verontwaardigd de pinguïn (slaaptrainer) getoond zonder licht. Die was uitgegaan omdat de batterij leeg was (stond naast de lader). Dat verontwaardigde snoetje
Oh, dat klinkt me sfeervol, zeg!quote:Op maandag 23 november 2020 14:28 schreef Elleska het volgende:
Ik vond het vroeger ook heerlijk om op de vensterbank te zitten, lekker naar buiten kijken of een boek lezen met het licht van de straatlantaarn. ik werd dan altijd betrapt doordat mensen gingen zwaaien![]()
Onderschat een tweeling niet hoor... mijn meiden zijn ook heel goed in elkaar opstoken, vooral om ondeugende dingen te doen. Dan hoor ik ze gewoon tegen elkaar zeggen “lala, doe jij het licht weer aan?” terwijl ik een minuut daarvoor nog heb gezegd dat ze het licht uit moeten laten.quote:Op maandag 23 november 2020 14:28 schreef Elleska het volgende:
@:aapieannie
Beide een eigen kamer zal met uit bed klimmen en een kast openen denk ik weinig verschil maken, dat kunnen ze in hun eentje immers ook.
Dat L naar een andere kamer ging was vooral gemak want een lege kamer is sneller peuterproof te maken en we hopen dat er in de babykamer ooit nog weer een babytje mag slapen.
Ja ik moet zeggen dat ik het er ook niet helemaal mee eens ben. Ze zullen het toch ook moeten leren dat ze niet alles maar overhoop kunnen trekken. Maar ik woon hier nu eenmaal niet alleen. We proberen het over een tijdje wel weer. Ze accepteren het dat de bedjes weer dicht zijn.quote:Op maandag 23 november 2020 17:50 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Onderschat een tweeling niet hoor... mijn meiden zijn ook heel goed in elkaar opstoken, vooral om ondeugende dingen te doen. Dan hoor ik ze gewoon tegen elkaar zeggen “lala, doe jij het licht weer aan?” terwijl ik een minuut daarvoor nog heb gezegd dat ze het licht uit moeten laten.
Overigens werkt dit ook in het voordeel als ze iets ‘spannends’ moeten doen, dan durven ze samen ook dingen die ze alleen niet durven.
Maar dat gezegd hebbende zou ik zelf ook niet zo snel gekozen hebben voor bedjes weer dicht maken, vooral omdat je er niet aan ontkomt dat ooit te doen. Ik zou het eerder in ‘afleiding’ zoeken. Zo leggen wij op vakantie gaan als ze slapen regelmatig iets van minder bekend speelgoed op hun kamer, zodat ze dat zien als ze wakker worden, en meestal gaan ze daar dan ook gelijk mee spelen. De deuren van onze inbouwkast hebben ze ook al een aantal keer half uit de rails getrokken, en ik heb helaas ook zelf moeten ondervinden dat het niet handig is om de grote voorraad haarspeldjes en elastiekjes in hun kamer te laten liggen op lage plankenmaar op een gegeven moment is het ‘nieuwe’ daar vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fotodinsdag.Eindelijk groot genoeg voor z’n cadeau die hij voor z’n 2e verjaardag kreeg.
Protège moi de mes désirs.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Jaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fotodinsdag.Eindelijk groot genoeg voor z’n cadeau die hij voor z’n 2e verjaardag kreeg.
Zo leuk, fietsen!
Hier is het 'pietsen, pietsen, pietsen!', maar ze gaat er op een snelheid vandoor.
![]()
Zolang je kind er geen heftige emotie bij laat zien kun je er vanuit gaan dat hij het gewoon heeft onthouden als iets indrukwekkends. Je zou er eens naar kunnen vragen als hij het nogmaals naspeelt, weet je nog hoe het was,wat vond je ervan, moet je er nog wel eens aan denken, wat voor gevoel hoort daarbij ectquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:36 schreef Sfancta het volgende:
Heb een vraagje aan jullie.
Mijn 4 jarig zoontje is afgelopen mei meegeweest naar de crematie van mijn opa. Had hem van te voren verteld wat het zo'n beetje inhield allemaal, hij vond het allemaal wel mooi daar. (Hou sowieso niet van die gare kinderpraat, ik heb altijd met hem gepraat op "volwassenen niveau", wat ik nu goed merk als ik zijn klasje zie. Hoe sommigen leeftijdgenootjes spreken
Maar over die crematie echt erna nooit wat gehoord, en nooit bang van iets geweest. Afgelopen weekend was hij lekker met de playmobil aan het spelen zoals vaker. Toen ik ging kijken had hij die hele aula nagebouwd met allemaal stoeltjes naast elkaar en achter elkaar... Ervoor stond een omgedraaide klerenkast van het speelgoed met een bloemetje erop... Erin een poppetje met een "handdoek" van de badkamer speelset erop..
Nu is het een thema dat vaak terugkomt met spelen. Wat is het beste om te doen? Gewoon niks? en/of meespelen? Kan dit verwerking zijn? (na dik een half jaar)
Wij zijn al over. Maar heb ook geen echte tussenjas. Deze week ging 's ochtends de muts ook op, het was 3 graden.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:23 schreef littledrummergirl het volgende:
Wanneer gaan jullie over op de winterjasIk heb t gevoel dat ik altijd te laat ben
voorgaande jaren vroeg de opvang op een gegeven moment altijd " willen jullie wantjes en een muts meegeven morgen?" En dan bleek dat alle andere kindjes al lang en breed dik ingepakt waren en de onze nog in zn tussenjas liep
Kleurboekje, stempels, stapels duplo, houten voertuigen en dieren.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:56 schreef minilot het volgende:
Even inbreken! Wat krijgen jullie peuters zoal van de goede Sint Nicolaas dit jaar op Pakjesavond? We zijn tot dusver blijven steken op 1 fijn prentenboek dat we eerder al 235689x verlengd hebben bij de bieb en een set bad/douchekrijtjes. Inspiratie voor nog een extra dinges is welkomNoem gerust ook eventuele schoenkadootjes, want we houden ook graag voor Pakjesavond het budget beperkt (ook voor de grootouders die graag iets kleins willen geven)
Dank alvast!
Boek, fietshelm, rugzak want hij gaat per 4 januari naar school (gekke Belgen!), klein lego setje...quote:Op woensdag 25 november 2020 13:56 schreef minilot het volgende:
Even inbreken! Wat krijgen jullie peuters zoal van de goede Sint Nicolaas dit jaar op Pakjesavond? We zijn tot dusver blijven steken op 1 fijn prentenboek dat we eerder al 235689x verlengd hebben bij de bieb en een set bad/douchekrijtjes. Inspiratie voor nog een extra dinges is welkomNoem gerust ook eventuele schoenkadootjes, want we houden ook graag voor Pakjesavond het budget beperkt (ook voor de grootouders die graag iets kleins willen geven)
Dank alvast!
Wij pakken letterlijk uit met 5 decemberquote:Op woensdag 25 november 2020 13:56 schreef minilot het volgende:
Dank alvast!
Kaleidoscoop?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:10 schreef Lemijn het volgende:
Zo'n ding waar je door kan kijken en dat dan gekleurde dingen draaien en je een prachtig plaatje krijgt dat nooit meer terug komt. Dat wil ik. Maar ik kan het niet vinden.
Die zocht ik inderdaad, kan je bij party winkels kopen. Maar Juul is nogal gek op zaklampen dus nu doet ze overal het licht uit om met haar zaklamp en dia op muren te schijnen. B heeft hem ook gekregen en is er net zo gek op.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:10 schreef Lemijn het volgende:
Zo'n ding waar je door kan kijken en dat dan gekleurde dingen draaien en je een prachtig plaatje krijgt dat nooit meer terug komt. Dat wil ik. Maar ik kan het niet vinden.
Leuk, hier ook een gróte zaklampfan, dus ik ga deze tip zeker onthoudenquote:Op woensdag 25 november 2020 14:14 schreef exode het volgende:
[..]
Die zocht ik inderdaad, kan je bij party winkels kopen. Maar Juul is nogal gek op zaklampen dus nu doet ze overal het licht uit om met haar zaklamp en dia op muren te schijnen. B heeft hem ook gekregen en is er net zo gek op.
Neequote:
Bizar he, wij hebben dat met een Lego Technic set, die was in de zomer enorm afgeprijsd en is zelfs nu met al die Black Friday deals nog steeds veel duurder dan toen. Ligt dus ook al maanden op zolder te wachten.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:25 schreef Sfancta het volgende:
Heb al maanden grote en kleine dozen Playmobil op zolder staan, waarvan de prijs nu bij sommige dingen X2 is...of uitverkocht. Moet denk ik een aanbouw plaatsen...
Eind september al aangeschaft, nu profijt van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 november 2020 14:44 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Zo’n kaleidoscoop is tof!![]()
Hier heb ik 2 sets van duplo liggen wat ik eerder met korting heb gekocht, en hij krijg wat magneetspeelgoed en een muziekspeler met koptelefoon van v-tech. Ik vind het wel lastig wat betreft cadeautjes met de verjaardag er vrij snel achteraan (8 januari).
Hier droeg hij de winterjas en tussenjas nog allebei afgelopen maand. Nu vooral de winterjas. Afgelopen weekend kwamen zijn muts en sjaal binnen, daar ben ik echt heel blij mee
Wat een gaaf setjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De set die we van vorig jaar hebben past best bij zijn nieuwe jas, maar nu wil ik deze![]()
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ik denk TipToiquote:Op woensdag 25 november 2020 15:40 schreef Tink89 het volgende:
Hier in de schoen: raamstickers (sint en kerst), minipotje klei (10 voor 3 euro van playdoh bij de action), een kerstbordje, beker en bakje.
Pakjesavond krijgt ze electro van m'n werk (of hoe heet dat? Met zo'n pen...) en van ons de zoefzoefboom (tweedehands zgan voor 2 euro).
Een orbeez bal! Heel geliefd hier. 69 cent bij de action. Is na gemiddeld 16 uur kapot. Veel plezier met rapenquote:Op woensdag 25 november 2020 15:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Kapteintje krijgt voor Sinterklaas wat klei, een setje met kwasten, plakaatverf en een kliederschort, en een skippybal![]()
In zijn schoen een keer een setje met kleine verkeersborden en stoplichten voor bij zn auto's. Een soort doorzichtige glibberige bal met daarin kleine jello achtige balletjes. En een verrekijkertje
Hier ook liefde op t eerste gezicht, hij noemt het "mijn allerlievelingste slijmbal"quote:Op woensdag 25 november 2020 16:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Een orbeez bal! Heel geliefd hier. 69 cent bij de action. Is na gemiddeld 16 uur kapot. Veel plezier met rapen
Heb hem er even bij gezocht: https://www.internet-toys(...)PGivNoxoCOi8QAvD_BwEquote:
Nee deze is van mij hahaquote:Op woensdag 25 november 2020 14:48 schreef Lemijn het volgende:
Is dat jouw kind of een foto van een website @:LaBelleFleur27.
quote:Op woensdag 25 november 2020 16:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Hier ook liefde op t eerste gezicht, hij noemt het "mijn allerlievelingste slijmbal". Benieuwd hoe lang ie hier leeft
L draagt nog gewoon zijn winddichte tussenjas, kind is buiten zo druk die zweet zich kapot in een winterjas. Op de fiets al wel handschoenen maar dat is ook omdat ik al heel vroeg handschoenen draag, met spelen wil hij ze niet aan dus naar de peuterspeelzaal geef ik geen handschoenen mee.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:23 schreef littledrummergirl het volgende:
Wanneer gaan jullie over op de winterjasIk heb t gevoel dat ik altijd te laat ben
voorgaande jaren vroeg de opvang op een gegeven moment altijd " willen jullie wantjes en een muts meegeven morgen?" En dan bleek dat alle andere kindjes al lang en breed dik ingepakt waren en de onze nog in zn tussenjas liep
Een theater/winkeltje (en keukentje, werkbank of wat de fantasie ook bedenkt)quote:Op woensdag 25 november 2020 13:56 schreef minilot het volgende:
Dank alvast!
Details svp!quote:Op woensdag 25 november 2020 17:56 schreef Elleska het volgende:
[..]
Een theater/winkeltje (en keukentje, werkbank of wat de fantasie ook bedenkt)
Plan was eigenlijk om zelf wat te maken maar daar is het niet van gekomen. Dus nu een van de lidlquote:
Die hebben wij hier ook ingepakt klaarliggenquote:Op woensdag 25 november 2020 18:44 schreef Elleska het volgende:
[..]
Plan was eigenlijk om zelf wat te maken maar daar is het niet van gekomen. Dus nu een van de lidl
https://www.lidl-shop.nl/(...)arktkraam/p100308611
En dan zien we wel of we deze nog wat gaan verbouwen of later toch nog zelf wat bouwen.
Het meubel zelf stelt eigenlijk niets voor, het zijn vooral de spullen die je erbij legt of die ze zelf pakken. Zo zag ik bij anderen dat iets simpels als een paar onderzetters neerleggen als gaststel en wat keukenspullen het al een keukentje maakt. We gaan zien of dat hier ook zo werkt.
Ben benieuwd hoe ermee gespeeld gaat worden.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:34 schreef exode het volgende:
[..]
Die hebben wij hier ook ingepakt klaarliggen
L vond er bij de bieb ook niets aan dus niet meegenomen.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:36 schreef exode het volgende:
Dat alfabetboek hebben wij hier ook maar die vindt Juul echt totaal niet interessant. Ligt dat aan onze peuter? B vindt hem wel leuk maar die is bijna 7.
Keukentje hebben wij ook, al voor B hadden we die. Een Rolff uit de kleuterhoek van de school waar mijn vriendin lesgeeft. Die hebben wij opgeknapt en wat aangepast.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:49 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ermee gespeeld gaat worden.
Ik zat eerst te kijken naar een keukentje maar iedereen lijkt al een keukentje in huis te hebben. Ik heb dan liever een multifunctioneel speelding in de kamer staan waar ik zelf ook mijn creativiteit op kan loslaten
[..]
L vond er bij de bieb ook niets aan dus niet meegenomen.
Bij ons zou dat wel zo’n vaart lopen denk ik. Maar goed, er zijn al 2 tv’s gesloopt in 2 jaar door onze jongensquote:Op woensdag 25 november 2020 21:57 schreef TolstoiFan het volgende:
Ah, zo'n projectiezaklamp zou hier ook een hit zijn, vooral met dino's. Goeie tip![]()
In het speelgoedtopic had ik van @:LaBelleFleur27 de tip gekregen van Vigatoys magnetische vormen. Dat lijkt me erg leuk, maar manlief heeft bezwaar omdat hij bang is dat Simon de magneten op de tv of onze laptops gaat 'plakken', waardoor ze kapot zouden kunnen gaan (de tv en de laptops). Zou dat echt zo'n vaart lopen?
Voor nu hebben we al in huis:
- groot kijk- en zoekboek
- pyjama
- Uno Junior
- kleiset met allerlei toebehoren (https://www.action.com/nl-nl/p/playgo-kleicaroussel/)
Hier trouwens ook al een tijdje de winterjas in gebruik.
Ik bestelde maandag wat en het zou er morgen moeten zijn. Is voor mij ook de eerste keer bij Amazon. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 26 november 2020 18:19 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik heb van de week voor 't eerst besteld via Amazon. Scheelde onwijs veel geld (36,50 t.o.v. bijna 60).Alleen wel afwachten hoe lang het duurt voordat het er is nu. Verwachting was zaterdag, dinsdag besteld. Ben benieuwd.
Dat biedt perspectief!quote:Op donderdag 26 november 2020 18:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
Herstel: dhl stond net al voor de deur en het is er dus al
Fml.. 70¤ armerquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:50 schreef minilot het volgende:
Ik bestel in theorie overal en nergens (al jaren altijd alles behalve de dagelijkse boodschappen online; ik kom behalve de supermarkt/bakker/groenteboer eigenlijk nooit in andere fysieke winkels) maar we zijn op zich niet zo heel kooplustig dus als het dan heel sporadisch eens voorkomt dat het het beste uitkomt om wat te bestellen bij een twijfelachtige partij dan is dat maar zo. Voor speelgoed ben ik trouwens wel een liefhebber van
httpss://www.ilovespeelgoed.nl/ - verschrikkelijke websitenaam maar tof en zeer uitgebreid assortiment, en hartstikke goeie service
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:05 schreef NicolasJoy het volgende:
Het pakketje van Amazon is zowaar vandaag al aangekomen!
Alles ziet er goed uit, echt uit en joah, tevreden denk ik!
Groetjes van de vrolijke douche aanbidster.![]()
[ afbeelding ]
Idee was gejat van m'n zus hoorquote:Op zondag 29 november 2020 22:02 schreef LeSage het volgende:
Gefeliciteerd Twist!
Ik vind je idee van een drive-by verjaardag echt heel tof!
Wij hebben het wel gewoon gedaan, wel met wat minder (en plastic) ballen onderinquote:Op maandag 30 november 2020 19:07 schreef ToT het volgende:
2-jarig kind + kerstboom, is dat wat, of is het verstandiger het ff een jaartje over te slaan?
Okee dan.quote:Op maandag 30 november 2020 19:44 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Wij hebben het wel gewoon gedaan, wel met wat minder (en plastic) ballen onderin
Ging best goed, soms wilde hij de boom of de ballen wel aanraken, maar we hadden erger verwacht.
@:twist02, nog gefeliciteerd! Klinkt als een leuke verjaardag ondanks corona.
Met 1 jaar 4 maanden was het hier geen goed idee.quote:Op maandag 30 november 2020 19:07 schreef ToT het volgende:
2-jarig kind + kerstboom, is dat wat, of is het verstandiger het ff een jaartje over te slaan?
Hier (2 jaar 3 maanden) wíl ze niet slapen, maar ze heeft het wel nodig, anders is ze vanaf een uur of 18 onhoudbaar. Elke dag dus wel een strijd, maar ze valt gelukkig nog wel in slaap..quote:Op maandag 30 november 2020 20:29 schreef Tink89 het volgende:
Zijn er meer kindjes van (net een week) 2 jaar die niet meer willen slapen 's middags? Moe of niet, prul weigert. Ze ligt of te jammeren of te zingen/vertellen/lachen. Een uur laten liggen heeft geen zin. Ze doet dit btw thuis en op het kdv. Maar ze is vervolgens om 17 uur wel kapot en tot bedtijd niet meer te genieten.
En kerstboom doen wij wel hoor, ze moet ook leren dat hem slopen niet mag en we zetten hem wel goed vast, zodat ze hem niet om kan trekken. Ze is sowieso niet vaak alleen en dan alleen voor een wasje in de machine stoppen of even plassen ofzo.
quote:Op zondag 29 november 2020 22:52 schreef twist02 het volgende:
[..]
Idee was gejat van m'n zus hoordie deden dat vorige maand met m'n nichtje ook. Waarop m'n neefje vroeg "of er in januari toch ook nog wel corona was, want anders krijg ik een normale verjaardag zeker?
"
![]()
quote:Op maandag 30 november 2020 21:11 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik ga zelfs 2 van deze erin hangen en dan duimen dat er 2 peuters af gaan blijven![]()
![]()
[ afbeelding ]
Casper ligt nu ook in een peuterbed en het gaat gewoon goed
Jij durftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier ging het vorig jaar prima en dit jaar staat hij ook alweer sinds half november en ik hoef haar maar af en toe aan te spreken. Ze staat meestal genietend te kijkenquote:Op maandag 30 november 2020 19:07 schreef ToT het volgende:
Jaaa, jullie meisje morgen ook gewoon al 3!quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:05 schreef rena het volgende:
[..]
Hier ging het vorig jaar prima en dit jaar staat hij ook alweer sinds half november en ik hoef haar maar af en toe aan te spreken. Ze staat meestal genietend te kijkenZe moeten het ook leren natuurlijk om er af te blijven, wat ik nu doe is alleen mijn kunststofballen er in hangen.
Twist, van harte gefeliciteerd met je kleine grote pitbullMooie herinneringen aan hoe we toen gelijk op gingen
C is ook al druk bezig met het feit dat ze morgen jarig is, als je vraagt hoe oud ze wordt krijg je of; HEEL oud of 8 jaar te horen, en heel af en toe het goede getal
Hebben jullie nog plannen gemaakt voor haar verjaardag?quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:05 schreef rena het volgende:
[..]
Hier ging het vorig jaar prima en dit jaar staat hij ook alweer sinds half november en ik hoef haar maar af en toe aan te spreken. Ze staat meestal genietend te kijkenZe moeten het ook leren natuurlijk om er af te blijven, wat ik nu doe is alleen mijn kunststofballen er in hangen.
Twist, van harte gefeliciteerd met je kleine grote pitbullMooie herinneringen aan hoe we toen gelijk op gingen
C is ook al druk bezig met het feit dat ze morgen jarig is, als je vraagt hoe oud ze wordt krijg je of; HEEL oud of 8 jaar te horen, en heel af en toe het goede getal
Ja de bevalling was een unieke ervaringquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:01 schreef twist02 het volgende:
[..]
Jaaa, jullie meisje morgen ook gewoon al 3!
Ik zat laatst nog terug te lezen in Z&G hoe ik toen stiekem voorgekropen was ja, en wat een uitputtingsslag het voor jou was toen!
Mooi om terug te lezen was dat!
And you know I might
quote:Op woensdag 2 december 2020 08:33 schreef rena het volgende:
Dank je wel! Ze is er al helemaal klaar voor;Feestelijk! Ze heeft er zelf echt zin in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooralsnog gaat het goed! De oudste wil de jongste maar wat graag wakker maken, knuffelen, kussen.. Ze vindt zichzelf groot, de baby klein.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:05 schreef exode het volgende:
Rena, gefeliciteerd! Wat een mooie foto van de jarige jet![]()
Leuke foto's NJ, hoe gaat de interactie tussen je 2 dochters?Papa groot, mama klein.
Ze is eigenlijk altijd heel lief, maar wil wel bepalen welke liedjes de Tiny love afspeelt.
![]()
De jongste wordt vaker stil als de grote zus boven de box/wieg hangt, dan bij ons, dus dat biedt ook perspectief!
quote:![]()
![]()
én bolle wangen!
Kerst!quote:![]()
And you know I might
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
En dit ja!quote:Op donderdag 3 december 2020 00:18 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd Rena en Cvan zo’n jurk zou lala ook heel gelukkig worden denk ik! En vieren jullie geen Sinterklaas? Omdat je het over cadeauchaos die voorbij is hebt, ik zou denken dat je halverwege zit nu...
Wat vroeg al! Vanwege de verjaardag voor gekozen?quote:Op donderdag 3 december 2020 08:13 schreef rena het volgende:
PKM, wat een grote knul heb je daar, leuk om hem weer eens te zien
FF, wij hebben afgelopen weekend al Sint gevierd dus aankomend weekend is het heerlijk rustig, misschien dat ik haar nog 1 keer d’r schoen laat zettenVolgens mij komt hij niet op de psz.
Ja en haar grote zus is volgend weekend bij haar moeder, dus er was eigenlijk geen ander momentquote:Op donderdag 3 december 2020 09:28 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wat vroeg al! Vanwege de verjaardag voor gekozen?
Hier komt Sint morgen op school maar de meiden gaan nooit op vrijdag en hij komt dit jaar helaas niet buiten aan, dus ze kunnen hem ook niet aan zien komen. Volgend jaar beter! Schoen zetten zijn we hier juist al klaar mee.
Oh wat leuk! Over een speciaal onderwerp oid?quote:Op donderdag 3 december 2020 09:28 schreef exode het volgende:
Oh en ons schatje komt in februari met een foto van toen ze 6 maanden was in Ouders van Nu. Een te schattige IG foto van ons.
Nav de gebruikte #goedingepaktquote:Op donderdag 3 december 2020 10:46 schreef rena het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Over een speciaal onderwerp oid?Herinner ons er tegen die tijd nog eens aan, ga ik kijken
Het was inderdaad echt blaasontsteking. Bij de hertest heeft de huisarts het opnieuw op kweek gezet en de urine is naar haar mening niet schoon genoeg.quote:Op donderdag 3 december 2020 12:12 schreef Lemijn het volgende:
Wat vervelend @:Tolstoifan ! Ik wilde al dagen vragen hoe het was afgelopen en of het nou echt een blaasontsteking was geweest.
Ik heb geen tips. Ik zou toch maar mijn energie besteden aan het spul puur geven denk ik, tegen een beloning, zodat niet nog meer eten of drinken uit de gratie gaat. Helpt het nog als hij het zelf eruit mag zuigen ipv dat jij het in zijn mond spuit?
Helemaal niks.quote:Op donderdag 3 december 2020 14:40 schreef Sfancta het volgende:
Wat hebben jullie uitgegeven aan kind(eren) met Sinterklaas?
Heb zelf 1 kind, dus goed verwend. Tegen de 350 euro kado's en voor ongeveer 50 euro aan schoenkadootjes waarvan ik er nog 1 heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |