abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 november 2020 @ 20:34:42 #251
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_196489003
Zou ze van dat uur alleen liggen niet toch een beetje uitrusten? Maar van 1 naar geen dutje is inderdaad heel irritant.

Nog gefeliciteerd Twist, die verjaardag klinkt heel prima zo!

Kerstboom zou hier prima kunnen maar mijn kind is geen sloper, enkel van zijn eigen knutsels en bouwsels.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_196489163
quote:
80s.gif Op maandag 30 november 2020 19:07 schreef ToT het volgende:
2-jarig kind + kerstboom, is dat wat, of is het verstandiger het ff een jaartje over te slaan?
Met 1 jaar 4 maanden was het hier geen goed idee. :9
Ik ben blij dat we er dit jaar niet aan beginnen, maar de dame hier is ook behoorlijk eigenwijs. Beetje afhankelijk van je kind denk ik!
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 20:29 schreef Tink89 het volgende:
Zijn er meer kindjes van (net een week) 2 jaar die niet meer willen slapen 's middags? Moe of niet, prul weigert. Ze ligt of te jammeren of te zingen/vertellen/lachen. Een uur laten liggen heeft geen zin. Ze doet dit btw thuis en op het kdv. Maar ze is vervolgens om 17 uur wel kapot en tot bedtijd niet meer te genieten.

En kerstboom doen wij wel hoor, ze moet ook leren dat hem slopen niet mag en we zetten hem wel goed vast, zodat ze hem niet om kan trekken. Ze is sowieso niet vaak alleen en dan alleen voor een wasje in de machine stoppen of even plassen ofzo.
Hier (2 jaar 3 maanden) wíl ze niet slapen, maar ze heeft het wel nodig, anders is ze vanaf een uur of 18 onhoudbaar. Elke dag dus wel een strijd, maar ze valt gelukkig nog wel in slaap..

Lastig!
pi_196489189
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 22:52 schreef twist02 het volgende:

[..]

Idee was gejat van m'n zus hoor ;) die deden dat vorige maand met m'n nichtje ook. Waarop m'n neefje vroeg "of er in januari toch ook nog wel corona was, want anders krijg ik een normale verjaardag zeker? }:| "
_O- _O-
:D en nog gefeliciteerd!

Mijn peuter gaat morgen over naar de peutergroep, zo benieuwd hoe hij het gaat vinden. Zijn oude groep was ook echt heel leuk, maar ze hebben nu alle oude kindjes doorgeplaatst, dus zijn groep werd steeds jonger. Je merkt dan toch dat ie dat minder leuk vindt. Maar nu zal hij opeens een van de jongsten zijn, dat zal ook even wennen zijn :D
pi_196489241
Wij gaan de kerstboom ook opzetten, maar net zoals bij Lemijn sloopt die van mij ook alleen z'n eigen dingen :P we hebben meer te vrezen van de kat :') gelukkig tikt die vooralsnog alleen de houten versiering uit de boom en niet de glazen ballen :P
pi_196489398
Dank allemaal! :)

Kerstboom hier dit jaar wel, maar hij is dus al wel 3. Vorig jaar niet gedaan, toen zag ik het niet zitten.
Vervolgens sloopte hij de kerstversiering op tafel, dus dat sterkte me toen in de beslissing :+
pi_196489693
Ja zelf wacht ik er het liefst ook nog een jaartje mee, zeker ook omdat ik ADHD en Asperger heb en niet als een waakhond bij de boom wil blijven zitten! :@
pi_196489706
Ik ga zelfs 2 van deze erin hangen en dan duimen dat er 2 peuters af gaan blijven :') _O-

Casper ligt nu ook in een peuterbed en het gaat gewoon goed :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196489758
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 21:11 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik ga zelfs 2 van deze erin hangen en dan duimen dat er 2 peuters af gaan blijven :') _O-

[ afbeelding ]

Casper ligt nu ook in een peuterbed en het gaat gewoon goed :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij durft :D
pi_196490064
Knap van Casper! Wat zijn ze dan ineens ‘groot’!
Die kerstballen van Nijntje O+.

Kerstboom: altijd gewoon gezet, ongeacht de leeftijd van Twix en Mars. We gaan er zondag werk van maken, dan kan ik meteen de Sintversiering opruimen.

Mars doet het ook super goed in zijn peuterbed, de nieuwigheid is eraf, hij blijft braaf liggen en roept ons ‘s morgens als hij wakker is.
Dit had ik een half jaar geleden niet durven dromen. :)
pi_196490631
Kerstboom is hier nooit een probleem geweest en wij hebben toch 2 sloopkogels in huis. De kinderen hebben ook altijd een eigen boompje in de speelkamer die ze zelf versieren, vinden ze fantadtisch.

Onze boom hangt vol herinneringen, met name van vakanties, maar ook kindgerelateerd zoals een brandweerwagen van de periode dat B gek was van de brandweer. Dit jaar komt er een corona ornamemt bij. De kinderen vinden het heel leuk om alles te zien hangen en de herinneringen op te halen.
pi_196491832
Ik weet nog niet of wij de boom neerzetten... kaylee krijgt op haar eigen kamer een klein boompje omdat ze dat graag wil.
Ik denk wel dat de grote boom er komt, met dit jaar plastic ballen. Ik ben toch weinig thuis met kerst.
pi_196497657
quote:
80s.gif Op maandag 30 november 2020 19:07 schreef ToT het volgende:
2-jarig kind + kerstboom, is dat wat, of is het verstandiger het ff een jaartje over te slaan?
Hier ging het vorig jaar prima en dit jaar staat hij ook alweer sinds half november en ik hoef haar maar af en toe aan te spreken. Ze staat meestal genietend te kijken O+ Ze moeten het ook leren natuurlijk om er af te blijven, wat ik nu doe is alleen mijn kunststofballen er in hangen.

Twist, van harte gefeliciteerd met je kleine grote pitbull O+ Mooie herinneringen aan hoe we toen gelijk op gingen :)

C is ook al druk bezig met het feit dat ze morgen jarig is, als je vraagt hoe oud ze wordt krijg je of; HEEL oud of 8 jaar te horen, en heel af en toe het goede getal :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_196501665
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:05 schreef rena het volgende:

[..]

Hier ging het vorig jaar prima en dit jaar staat hij ook alweer sinds half november en ik hoef haar maar af en toe aan te spreken. Ze staat meestal genietend te kijken O+ Ze moeten het ook leren natuurlijk om er af te blijven, wat ik nu doe is alleen mijn kunststofballen er in hangen.

Twist, van harte gefeliciteerd met je kleine grote pitbull O+ Mooie herinneringen aan hoe we toen gelijk op gingen :)

C is ook al druk bezig met het feit dat ze morgen jarig is, als je vraagt hoe oud ze wordt krijg je of; HEEL oud of 8 jaar te horen, en heel af en toe het goede getal :+
Jaaa, jullie meisje morgen ook gewoon al 3! O+

Ik zat laatst nog terug te lezen in Z&G hoe ik toen stiekem voorgekropen was ja, en wat een uitputtingsslag het voor jou was toen! :*
Mooi om terug te lezen was dat! O+
pi_196502125
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:05 schreef rena het volgende:

[..]

Hebben jullie nog plannen gemaakt voor haar verjaardag?
pi_196502151
PFD? :D

pi_196507944
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:01 schreef twist02 het volgende:

[..]

Jaaa, jullie meisje morgen ook gewoon al 3! O+

Ik zat laatst nog terug te lezen in Z&G hoe ik toen stiekem voorgekropen was ja, en wat een uitputtingsslag het voor jou was toen! :*
Mooi om terug te lezen was dat! O+
Ja de bevalling was een unieke ervaring :P Ga ik ook eens terugzoeken binnenkort O+

NJ, de opa’s en oma’s komen even Corona proof op bezoek, maar verder doen we het rustig aan. Cadeautjes uitpakken en taartjes eten klinkt ook goed toch 8-)

Wat een leuke foto’s van jullie knappe tante O+
And you know I might
pi_196510973
@rena gefeliciteerd met C!
pi_196511000
Dank je wel! Ze is er al helemaal klaar voor;
SPOILER
O+
And you know I might
pi_196511334
Rena, gefeliciteerd! Wat een mooie foto van de jarige jet O+

Leuke foto's NJ, hoe gaat de interactie tussen je 2 dochters?
pi_196511385
Wat een mooi feestbeest @rena! O+ :D
pi_196511514
Van harte Rena O+ wat een heerlijk kind O+
pi_196511682
Gefeliciteerd Rena! *O*
pi_196511818
Gefeliciteerd Rena met C.! Wat een echte dame is ze toch al O+
pi_196513215
Wat een fantastische outfit en wat een heerlijk boevige snoet! Hartstikke gefeliciteeeeeeeerd @rena!
Let me see you stripped down to the bone
pi_196513223
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:34 schreef NicolasJoy het volgende:
PFD? :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tandjes! O+ Zo cute!
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: