Ik bestelde maandag wat en het zou er morgen moeten zijn. Is voor mij ook de eerste keer bij Amazon. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 26 november 2020 18:19 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik heb van de week voor 't eerst besteld via Amazon. Scheelde onwijs veel geld (36,50 t.o.v. bijna 60).Alleen wel afwachten hoe lang het duurt voordat het er is nu. Verwachting was zaterdag, dinsdag besteld. Ben benieuwd.
Dat biedt perspectief!quote:Op donderdag 26 november 2020 18:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
Herstel: dhl stond net al voor de deur en het is er dus al
Fml.. 70¤ armerquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:50 schreef minilot het volgende:
Ik bestel in theorie overal en nergens (al jaren altijd alles behalve de dagelijkse boodschappen online; ik kom behalve de supermarkt/bakker/groenteboer eigenlijk nooit in andere fysieke winkels) maar we zijn op zich niet zo heel kooplustig dus als het dan heel sporadisch eens voorkomt dat het het beste uitkomt om wat te bestellen bij een twijfelachtige partij dan is dat maar zo. Voor speelgoed ben ik trouwens wel een liefhebber van
httpss://www.ilovespeelgoed.nl/ - verschrikkelijke websitenaam maar tof en zeer uitgebreid assortiment, en hartstikke goeie service
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:05 schreef NicolasJoy het volgende:
Het pakketje van Amazon is zowaar vandaag al aangekomen!
Alles ziet er goed uit, echt uit en joah, tevreden denk ik!
Groetjes van de vrolijke douche aanbidster.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idee was gejat van m'n zus hoorquote:Op zondag 29 november 2020 22:02 schreef LeSage het volgende:
Gefeliciteerd Twist!
Ik vind je idee van een drive-by verjaardag echt heel tof!
Wij hebben het wel gewoon gedaan, wel met wat minder (en plastic) ballen onderinquote:Op maandag 30 november 2020 19:07 schreef ToT het volgende:
2-jarig kind + kerstboom, is dat wat, of is het verstandiger het ff een jaartje over te slaan?
Okee dan.quote:Op maandag 30 november 2020 19:44 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Wij hebben het wel gewoon gedaan, wel met wat minder (en plastic) ballen onderin
Ging best goed, soms wilde hij de boom of de ballen wel aanraken, maar we hadden erger verwacht.
@:twist02, nog gefeliciteerd! Klinkt als een leuke verjaardag ondanks corona.
Met 1 jaar 4 maanden was het hier geen goed idee.quote:Op maandag 30 november 2020 19:07 schreef ToT het volgende:
2-jarig kind + kerstboom, is dat wat, of is het verstandiger het ff een jaartje over te slaan?
Hier (2 jaar 3 maanden) wíl ze niet slapen, maar ze heeft het wel nodig, anders is ze vanaf een uur of 18 onhoudbaar. Elke dag dus wel een strijd, maar ze valt gelukkig nog wel in slaap..quote:Op maandag 30 november 2020 20:29 schreef Tink89 het volgende:
Zijn er meer kindjes van (net een week) 2 jaar die niet meer willen slapen 's middags? Moe of niet, prul weigert. Ze ligt of te jammeren of te zingen/vertellen/lachen. Een uur laten liggen heeft geen zin. Ze doet dit btw thuis en op het kdv. Maar ze is vervolgens om 17 uur wel kapot en tot bedtijd niet meer te genieten.
En kerstboom doen wij wel hoor, ze moet ook leren dat hem slopen niet mag en we zetten hem wel goed vast, zodat ze hem niet om kan trekken. Ze is sowieso niet vaak alleen en dan alleen voor een wasje in de machine stoppen of even plassen ofzo.
quote:Op zondag 29 november 2020 22:52 schreef twist02 het volgende:
[..]
Idee was gejat van m'n zus hoordie deden dat vorige maand met m'n nichtje ook. Waarop m'n neefje vroeg "of er in januari toch ook nog wel corona was, want anders krijg ik een normale verjaardag zeker?
"
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 november 2020 21:11 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik ga zelfs 2 van deze erin hangen en dan duimen dat er 2 peuters af gaan blijven![]()
![]()
[ afbeelding ]
Casper ligt nu ook in een peuterbed en het gaat gewoon goed
Jij durftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier ging het vorig jaar prima en dit jaar staat hij ook alweer sinds half november en ik hoef haar maar af en toe aan te spreken. Ze staat meestal genietend te kijkenquote:Op maandag 30 november 2020 19:07 schreef ToT het volgende:
Jaaa, jullie meisje morgen ook gewoon al 3!quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:05 schreef rena het volgende:
[..]
Hier ging het vorig jaar prima en dit jaar staat hij ook alweer sinds half november en ik hoef haar maar af en toe aan te spreken. Ze staat meestal genietend te kijkenZe moeten het ook leren natuurlijk om er af te blijven, wat ik nu doe is alleen mijn kunststofballen er in hangen.
Twist, van harte gefeliciteerd met je kleine grote pitbullMooie herinneringen aan hoe we toen gelijk op gingen
C is ook al druk bezig met het feit dat ze morgen jarig is, als je vraagt hoe oud ze wordt krijg je of; HEEL oud of 8 jaar te horen, en heel af en toe het goede getal
Hebben jullie nog plannen gemaakt voor haar verjaardag?quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:05 schreef rena het volgende:
[..]
Hier ging het vorig jaar prima en dit jaar staat hij ook alweer sinds half november en ik hoef haar maar af en toe aan te spreken. Ze staat meestal genietend te kijkenZe moeten het ook leren natuurlijk om er af te blijven, wat ik nu doe is alleen mijn kunststofballen er in hangen.
Twist, van harte gefeliciteerd met je kleine grote pitbullMooie herinneringen aan hoe we toen gelijk op gingen
C is ook al druk bezig met het feit dat ze morgen jarig is, als je vraagt hoe oud ze wordt krijg je of; HEEL oud of 8 jaar te horen, en heel af en toe het goede getal
Ja de bevalling was een unieke ervaringquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:01 schreef twist02 het volgende:
[..]
Jaaa, jullie meisje morgen ook gewoon al 3!
Ik zat laatst nog terug te lezen in Z&G hoe ik toen stiekem voorgekropen was ja, en wat een uitputtingsslag het voor jou was toen!
Mooi om terug te lezen was dat!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |