abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196519455
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 08:33 schreef rena het volgende:
Dank je wel! Ze is er al helemaal klaar voor;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Feestelijk! Ze heeft er zelf echt zin in? :D
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 09:05 schreef exode het volgende:
Rena, gefeliciteerd! Wat een mooie foto van de jarige jet O+

Leuke foto's NJ, hoe gaat de interactie tussen je 2 dochters?
Vooralsnog gaat het goed! De oudste wil de jongste maar wat graag wakker maken, knuffelen, kussen.. Ze vindt zichzelf groot, de baby klein. O+ Papa groot, mama klein. :+ Ze is eigenlijk altijd heel lief, maar wil wel bepalen welke liedjes de Tiny love afspeelt. :9

De jongste wordt vaker stil als de grote zus boven de box/wieg hangt, dan bij ons, dus dat biedt ook perspectief! O+
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 11:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Die tandjes! O+ Zo cute!
:D :*
én bolle wangen! :+
quote:
80s.gif Op woensdag 2 december 2020 13:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Kerst! *)
pi_196520181
@rena, gefeliciteerd met je mooie meisje! Hebben jullie een leuke dag gehad?
pi_196521730
Dank voor de felicitaties, we hebben een gezellige dag gehad! Wel een paar overprikkelde momentjes bij kind (en moeder :+ ) maar over het algemeen een leuke dag en ze is goed verwend O+ Morgen mag ze nog trakteren bij de psz en dan is de grootste cadeau chaos voorlopig weer voorbij godzijdank _O-

De eerste prinsessenjurk is een feit, en ik ben erg bang dat ze er in wil gaan wonen, getuige het gezicht;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_196521777
Rena, gefeliciteerd! Die prinsessenjurk :D :'(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_196522025
Gefeliciteerd @rena en C. O+

Heerlijke foto @ToT .

Kerstboom zie ik dit jaar zo mogelijk nog meer tegen op dan vorig jaar. Vorig jaar was hij gewoon geïnteresseerd in dingen, nou doet hij bewust wat niet mag.
Maar we gaan hem toch echt wel neerzetten binnenkort. ~:)

Hij wordt al zo groot O+
SPOILER
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_196522168
Gefeliciteerd Rena, fijn dat het een geslaagde dag is geweest!

Kerstboom komt hier zondag als het goed is. Zonder twijfel altijd een echte boom. Ook heb ik nog ieder jaar de kerststal neergezet met daarin 100 jaar oude beeldjes van de oma van mijn moeder. Wel wat minder beeldjes, maar peuter heeft er nooit aan gezeten. Hopelijk blijft dat zo. :+ Wel aan de versiering in de boom, maar idd de ballen wat hoger gehangen.
pi_196522356
Gefeliciteerd Rena *O* En twist ook nog!
Fijn van de leuke verjaardag.

En ik zag nog meer leuke foto's! O+

Wij gaan de boom zondag opzetten (vandaag gekocht). Vorig jaar zag ik het echt niet zitten met een jochie wat net liep en hebben we uiteindelijk een mini boom in het raamkozijn gedaan :+ Dit jaar heb ik goede hoop. Wel allemaal onbreekbare dingen erin.
pi_196522649
Gefeliciteerd Rena met C! Wat een prachtige prinsessenjurk ;).
pi_196525222
Gefeliciteerd Rena en C *O* van zo’n jurk zou lala ook heel gelukkig worden denk ik! En vieren jullie geen Sinterklaas? Omdat je het over cadeauchaos die voorbij is hebt, ik zou denken dat je halverwege zit nu...

PKM, hij wordt ook echt groot! Zeker vergeleken met een newborn. Ik vond mijn dreumes toen opeens echt groot met reuze billen vooral :D

Wij hebben een kunstboom, die wordt elk jaar gewoon opgezet tot grote vreugde van kleuter. Wel met plastic ballen, maar dat stamt nog uit de tijd dat we katten hadden. De kinderen hebben ook allemaal eigen zeer lelijke hangers die ze er in mogen doen (van toettoet bijvoorbeeld). Ik denk dat ik ondanks de op zich mooie basisboom wel kanshebber voor de lelijkste kerstboom ben.
pi_196526561
Rena, zo'n jurk heeft onze Minion ook liggen ja :D

quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 00:18 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd Rena en C *O* van zo’n jurk zou lala ook heel gelukkig worden denk ik! En vieren jullie geen Sinterklaas? Omdat je het over cadeauchaos die voorbij is hebt, ik zou denken dat je halverwege zit nu...
En dit ja! :D Pitbull heeft dinsdag en gisteren mogen trakteren en vandaag komt de Sint bij de psz.
Dan vrijdag een dagje relatieve rust en zaterdag weer chaos met pakjesavondmiddag :X

En om de chaos compleet te maken, bivakkeren we momenteel ook nog een week lang op zolder omdat de slaapkamers gestucd worden. December in het kwadraat hier zeg maar 8)7

PKM, die muts is van Next, of niet? Die is zo leuk! O+

Kerstboom hier dit jaar weer wel, vorige 2/3(?) jaren niet gedaan. Zondag maar opzetten denk ik.
pi_196526767
Voor de statistieken: echte kerstboom (zo'n prikkende groene fijnspar in plaats van stompnaaldige nordmann), tot dusver elke december, glazen ballen, glazen vogeltjes en elk jaar weer nieuwe leermomentjes voor Günther :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_196526771
PKM, wat een grote knul heb je daar, leuk om hem weer eens te zien O+

FF, wij hebben afgelopen weekend al Sint gevierd dus aankomend weekend is het heerlijk rustig, misschien dat ik haar nog 1 keer d’r schoen laat zetten :) Volgens mij komt hij niet op de psz.
And you know I might
pi_196527347
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:13 schreef rena het volgende:
PKM, wat een grote knul heb je daar, leuk om hem weer eens te zien O+

FF, wij hebben afgelopen weekend al Sint gevierd dus aankomend weekend is het heerlijk rustig, misschien dat ik haar nog 1 keer d’r schoen laat zetten :) Volgens mij komt hij niet op de psz.
Wat vroeg al! Vanwege de verjaardag voor gekozen?

Hier komt Sint morgen op school maar de meiden gaan nooit op vrijdag en hij komt dit jaar helaas niet buiten aan, dus ze kunnen hem ook niet aan zien komen. Volgend jaar beter! Schoen zetten zijn we hier juist al klaar mee.
pi_196527351
Juul is een enorme boef maar aan de Kerstboom gaat ze niet zitten, dan zou ik echt wel boos worden. Die hangt vol met breekbaar spul die uit verschillende landen komen, nou ja boos, ik zou gaan huilen denk ik. De breekbare dingen hangen we wel bovenin en zo stabiel mogelijk, ze moet de boom dus wel echt omtrekken wil ze schade veroorzaken.
Ze zit ook nooit aan de Lego seizoensbouwsels die exact op haar speelhoogte staan.

Terwijl ze verder wel een sloopkogel is....gekke wezens die peuters.

Oh en ons schatje komt in februari met een foto van toen ze 6 maanden was in Ouders van Nu. Een te schattige IG foto van ons.
pi_196528491
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:28 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Wat vroeg al! Vanwege de verjaardag voor gekozen?

Hier komt Sint morgen op school maar de meiden gaan nooit op vrijdag en hij komt dit jaar helaas niet buiten aan, dus ze kunnen hem ook niet aan zien komen. Volgend jaar beter! Schoen zetten zijn we hier juist al klaar mee.
Ja en haar grote zus is volgend weekend bij haar moeder, dus er was eigenlijk geen ander moment :)

Ik zag net in de app dat ze op de psz alsnog een cadeau voor de verjaardag én Sint heeft gekregen, verwend kind :o
And you know I might
pi_196528525
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:28 schreef exode het volgende:

Oh en ons schatje komt in februari met een foto van toen ze 6 maanden was in Ouders van Nu. Een te schattige IG foto van ons.
Oh wat leuk! Over een speciaal onderwerp oid? :) Herinner ons er tegen die tijd nog eens aan, ga ik kijken :Y
And you know I might
pi_196529407
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 10:46 schreef rena het volgende:

[..]

Oh wat leuk! Over een speciaal onderwerp oid? :) Herinner ons er tegen die tijd nog eens aan, ga ik kijken :Y
Nav de gebruikte #goedingepakt
pi_196529549
Zonder bijlees, ik ben op zoek naar een gouden tip:

Simon zijn urine is nog steeds niet goed, dus hij mag weer aan de antibiotica :'( . Door de vorige keer wil hij momenteel helemaal geen melk meer drinken (en geen tomatensap en geen jus d'orange), want daar hebben we de antibiotica de vorige keer door heen gegooid.
Puur in zijn mond spuiten is ook geen optie, spuugt ie weer uit.

De gouden tip is gevraagd voor:
- hoe krijgen we de antibiotica naar binnen?
- hoe krijgen we het voor elkaar dat Simon wel weer melkproducten gaat drinken?

Ga het straks ook nog bij de apotheek vragen, maar vanwege de slechte ervaringen van de laatste keer heb ik daar geen vertrouwen in ;(
  donderdag 3 december 2020 @ 12:12:33 #295
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_196529903
Wat vervelend @TolstoiFan ! Ik wilde al dagen vragen hoe het was afgelopen en of het nou echt een blaasontsteking was geweest.

Ik heb geen tips. Ik zou toch maar mijn energie besteden aan het spul puur geven denk ik, tegen een beloning, zodat niet nog meer eten of drinken uit de gratie gaat. Helpt het nog als hij het zelf eruit mag zuigen ipv dat jij het in zijn mond spuit?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_196531871
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 12:12 schreef Lemijn het volgende:
Wat vervelend @:Tolstoifan ! Ik wilde al dagen vragen hoe het was afgelopen en of het nou echt een blaasontsteking was geweest.

Ik heb geen tips. Ik zou toch maar mijn energie besteden aan het spul puur geven denk ik, tegen een beloning, zodat niet nog meer eten of drinken uit de gratie gaat. Helpt het nog als hij het zelf eruit mag zuigen ipv dat jij het in zijn mond spuit?
Het was inderdaad echt blaasontsteking. Bij de hertest heeft de huisarts het opnieuw op kweek gezet en de urine is naar haar mening niet schoon genoeg.
Nu een korte kuur van 3 dagen, waarvan de apotheek gelijk zei dat het een afwijkende lengte van de kuur is. Door al het gedoe van de vorige keer twijfel ik meteen of het nu dan wel goed gaat met de lengte van de kuur en dosering.

Maar, man o man, die apotheek :N :N Op mijn vraag of ze nog tips hadden om Simon het nu wel goed in te laten nemen kwam alleen maar de reactie "tja, mevrouw, medicijnen zijn niet bedoeld om lekker te zijn" :? |:( 8)7
Nou, leg dat maar uit aan een 3-jarige peuter met een sterke eigen wil...…
Na doorvragen kwam ze met het advies om het met appelmoes in te nemen, zeker niet met melkproducten want dat gaat niet samen met antibiotica, terwijl bij de vorige kuur juist in de bijsluiter werd aangeraden om het met melk in te nemen.

Volgens de bijsluiter zou het een bananen-kokossmaak hebben.... We zullen het vanavond zien of het erin gaat.
pi_196532087
Wat vervelend TolStoi, hopelijk gaat het soepeler deze keer..

Hier komt zaterdag sinterklaas met een raambezoek, kinderen onder de 12 mogen wel bij hem komen binnen 1,5 meter, ben benieuwd!

Casper heeft gisteren van 22:30 tot 00:00 lopen spugen, je zult bijna vergeten dat er ook nog andere dingen zijn naast corona :'). Maar erg sneu, een verschoond bed, 4 pyjama’s later voor hem en nog een 1 voor mezelf plus een badsessie voor ons allebei (tip: kind van je af houden met lopen :')) lagen we rond 00:30 eindelijk te slapen. Vandaag heb ik hem van de opvang thuisgehouden en gaat het nu een stuk beter lijkt het.
  donderdag 3 december 2020 @ 14:39:53 #298
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_196532237
Och, vervelende sessies zijn dat altijd he! Hopelijk is het spugen verleden tijd, BelleFleur.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_196532252
Wat hebben jullie uitgegeven aan kind(eren) met Sinterklaas?

Heb zelf 1 kind, dus goed verwend. Tegen de 350 euro kado's en voor ongeveer 50 euro aan schoenkadootjes waarvan ik er nog 1 heb :D
  donderdag 3 december 2020 @ 15:13:31 #300
319308 Tink89
To live is to dance
pi_196532802
Beterschap voor de zieken! En wat een stomme apotheek.

Sfancta, ik veel en veel minder. Boekje van 8 euro, wat kleine schoencadeautjes van in totaal 15 euro ofzo denk ik, dan nog een tweedehands zoefzoefboom (zgan voor 2 euro), wat gekregen houten puzzels van een vriendin en een groter cadeau van mijn werk en wat plastic glaasjes van ikea voor bij haar keukentje (3 euro ofzo).

Maar ze was dan ook vorige week jarig en kreeg toen van iedereen bij elkaar aardig wat: groot bed, kast, verf en kwasten, boeken, een pop, vloerkleed, knappe koppen spel...

En ze krijgt ook nog wat bij oma voor sint (deken en kleertjes voor pop en een placemat) en bij opa en oma voor kerst (poppenbed en een flesje voor pop).
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_196535748
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 14:40 schreef Sfancta het volgende:
Wat hebben jullie uitgegeven aan kind(eren) met Sinterklaas?

Heb zelf 1 kind, dus goed verwend. Tegen de 350 euro kado's en voor ongeveer 50 euro aan schoenkadootjes waarvan ik er nog 1 heb :D
Helemaal niks. :@ Ze geeft er hier nog niets om. :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')