Kleurboekje, stempels, stapels duplo, houten voertuigen en dieren.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:56 schreef minilot het volgende:
Even inbreken! Wat krijgen jullie peuters zoal van de goede Sint Nicolaas dit jaar op Pakjesavond? We zijn tot dusver blijven steken op 1 fijn prentenboek dat we eerder al 235689x verlengd hebben bij de bieb en een set bad/douchekrijtjes. Inspiratie voor nog een extra dinges is welkomNoem gerust ook eventuele schoenkadootjes, want we houden ook graag voor Pakjesavond het budget beperkt (ook voor de grootouders die graag iets kleins willen geven)
Dank alvast!
Boek, fietshelm, rugzak want hij gaat per 4 januari naar school (gekke Belgen!), klein lego setje...quote:Op woensdag 25 november 2020 13:56 schreef minilot het volgende:
Even inbreken! Wat krijgen jullie peuters zoal van de goede Sint Nicolaas dit jaar op Pakjesavond? We zijn tot dusver blijven steken op 1 fijn prentenboek dat we eerder al 235689x verlengd hebben bij de bieb en een set bad/douchekrijtjes. Inspiratie voor nog een extra dinges is welkomNoem gerust ook eventuele schoenkadootjes, want we houden ook graag voor Pakjesavond het budget beperkt (ook voor de grootouders die graag iets kleins willen geven)
Dank alvast!
Wij pakken letterlijk uit met 5 decemberquote:Op woensdag 25 november 2020 13:56 schreef minilot het volgende:
Dank alvast!
Kaleidoscoop?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:10 schreef Lemijn het volgende:
Zo'n ding waar je door kan kijken en dat dan gekleurde dingen draaien en je een prachtig plaatje krijgt dat nooit meer terug komt. Dat wil ik. Maar ik kan het niet vinden.
Die zocht ik inderdaad, kan je bij party winkels kopen. Maar Juul is nogal gek op zaklampen dus nu doet ze overal het licht uit om met haar zaklamp en dia op muren te schijnen. B heeft hem ook gekregen en is er net zo gek op.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:10 schreef Lemijn het volgende:
Zo'n ding waar je door kan kijken en dat dan gekleurde dingen draaien en je een prachtig plaatje krijgt dat nooit meer terug komt. Dat wil ik. Maar ik kan het niet vinden.
Leuk, hier ook een gróte zaklampfan, dus ik ga deze tip zeker onthoudenquote:Op woensdag 25 november 2020 14:14 schreef exode het volgende:
[..]
Die zocht ik inderdaad, kan je bij party winkels kopen. Maar Juul is nogal gek op zaklampen dus nu doet ze overal het licht uit om met haar zaklamp en dia op muren te schijnen. B heeft hem ook gekregen en is er net zo gek op.
Neequote:
Bizar he, wij hebben dat met een Lego Technic set, die was in de zomer enorm afgeprijsd en is zelfs nu met al die Black Friday deals nog steeds veel duurder dan toen. Ligt dus ook al maanden op zolder te wachten.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:25 schreef Sfancta het volgende:
Heb al maanden grote en kleine dozen Playmobil op zolder staan, waarvan de prijs nu bij sommige dingen X2 is...of uitverkocht. Moet denk ik een aanbouw plaatsen...
Eind september al aangeschaft, nu profijt van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 november 2020 14:44 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Zo’n kaleidoscoop is tof!![]()
Hier heb ik 2 sets van duplo liggen wat ik eerder met korting heb gekocht, en hij krijg wat magneetspeelgoed en een muziekspeler met koptelefoon van v-tech. Ik vind het wel lastig wat betreft cadeautjes met de verjaardag er vrij snel achteraan (8 januari).
Hier droeg hij de winterjas en tussenjas nog allebei afgelopen maand. Nu vooral de winterjas. Afgelopen weekend kwamen zijn muts en sjaal binnen, daar ben ik echt heel blij mee
Wat een gaaf setjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De set die we van vorig jaar hebben past best bij zijn nieuwe jas, maar nu wil ik deze![]()
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ik denk TipToiquote:Op woensdag 25 november 2020 15:40 schreef Tink89 het volgende:
Hier in de schoen: raamstickers (sint en kerst), minipotje klei (10 voor 3 euro van playdoh bij de action), een kerstbordje, beker en bakje.
Pakjesavond krijgt ze electro van m'n werk (of hoe heet dat? Met zo'n pen...) en van ons de zoefzoefboom (tweedehands zgan voor 2 euro).
Een orbeez bal! Heel geliefd hier. 69 cent bij de action. Is na gemiddeld 16 uur kapot. Veel plezier met rapenquote:Op woensdag 25 november 2020 15:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Kapteintje krijgt voor Sinterklaas wat klei, een setje met kwasten, plakaatverf en een kliederschort, en een skippybal![]()
In zijn schoen een keer een setje met kleine verkeersborden en stoplichten voor bij zn auto's. Een soort doorzichtige glibberige bal met daarin kleine jello achtige balletjes. En een verrekijkertje
Hier ook liefde op t eerste gezicht, hij noemt het "mijn allerlievelingste slijmbal"quote:Op woensdag 25 november 2020 16:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Een orbeez bal! Heel geliefd hier. 69 cent bij de action. Is na gemiddeld 16 uur kapot. Veel plezier met rapen
Heb hem er even bij gezocht: https://www.internet-toys(...)PGivNoxoCOi8QAvD_BwEquote:
Nee deze is van mij hahaquote:Op woensdag 25 november 2020 14:48 schreef Lemijn het volgende:
Is dat jouw kind of een foto van een website @:LaBelleFleur27.
quote:Op woensdag 25 november 2020 16:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Hier ook liefde op t eerste gezicht, hij noemt het "mijn allerlievelingste slijmbal". Benieuwd hoe lang ie hier leeft
L draagt nog gewoon zijn winddichte tussenjas, kind is buiten zo druk die zweet zich kapot in een winterjas. Op de fiets al wel handschoenen maar dat is ook omdat ik al heel vroeg handschoenen draag, met spelen wil hij ze niet aan dus naar de peuterspeelzaal geef ik geen handschoenen mee.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:23 schreef littledrummergirl het volgende:
Wanneer gaan jullie over op de winterjasIk heb t gevoel dat ik altijd te laat ben
voorgaande jaren vroeg de opvang op een gegeven moment altijd " willen jullie wantjes en een muts meegeven morgen?" En dan bleek dat alle andere kindjes al lang en breed dik ingepakt waren en de onze nog in zn tussenjas liep
Een theater/winkeltje (en keukentje, werkbank of wat de fantasie ook bedenkt)quote:Op woensdag 25 november 2020 13:56 schreef minilot het volgende:
Dank alvast!
Details svp!quote:Op woensdag 25 november 2020 17:56 schreef Elleska het volgende:
[..]
Een theater/winkeltje (en keukentje, werkbank of wat de fantasie ook bedenkt)
Plan was eigenlijk om zelf wat te maken maar daar is het niet van gekomen. Dus nu een van de lidlquote:
Die hebben wij hier ook ingepakt klaarliggenquote:Op woensdag 25 november 2020 18:44 schreef Elleska het volgende:
[..]
Plan was eigenlijk om zelf wat te maken maar daar is het niet van gekomen. Dus nu een van de lidl
https://www.lidl-shop.nl/(...)arktkraam/p100308611
En dan zien we wel of we deze nog wat gaan verbouwen of later toch nog zelf wat bouwen.
Het meubel zelf stelt eigenlijk niets voor, het zijn vooral de spullen die je erbij legt of die ze zelf pakken. Zo zag ik bij anderen dat iets simpels als een paar onderzetters neerleggen als gaststel en wat keukenspullen het al een keukentje maakt. We gaan zien of dat hier ook zo werkt.
Ben benieuwd hoe ermee gespeeld gaat worden.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:34 schreef exode het volgende:
[..]
Die hebben wij hier ook ingepakt klaarliggen
L vond er bij de bieb ook niets aan dus niet meegenomen.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:36 schreef exode het volgende:
Dat alfabetboek hebben wij hier ook maar die vindt Juul echt totaal niet interessant. Ligt dat aan onze peuter? B vindt hem wel leuk maar die is bijna 7.
Keukentje hebben wij ook, al voor B hadden we die. Een Rolff uit de kleuterhoek van de school waar mijn vriendin lesgeeft. Die hebben wij opgeknapt en wat aangepast.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:49 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ermee gespeeld gaat worden.
Ik zat eerst te kijken naar een keukentje maar iedereen lijkt al een keukentje in huis te hebben. Ik heb dan liever een multifunctioneel speelding in de kamer staan waar ik zelf ook mijn creativiteit op kan loslaten
[..]
L vond er bij de bieb ook niets aan dus niet meegenomen.
Bij ons zou dat wel zo’n vaart lopen denk ik. Maar goed, er zijn al 2 tv’s gesloopt in 2 jaar door onze jongensquote:Op woensdag 25 november 2020 21:57 schreef TolstoiFan het volgende:
Ah, zo'n projectiezaklamp zou hier ook een hit zijn, vooral met dino's. Goeie tip![]()
In het speelgoedtopic had ik van @:LaBelleFleur27 de tip gekregen van Vigatoys magnetische vormen. Dat lijkt me erg leuk, maar manlief heeft bezwaar omdat hij bang is dat Simon de magneten op de tv of onze laptops gaat 'plakken', waardoor ze kapot zouden kunnen gaan (de tv en de laptops). Zou dat echt zo'n vaart lopen?
Voor nu hebben we al in huis:
- groot kijk- en zoekboek
- pyjama
- Uno Junior
- kleiset met allerlei toebehoren (https://www.action.com/nl-nl/p/playgo-kleicaroussel/)
Hier trouwens ook al een tijdje de winterjas in gebruik.
Ik bestelde maandag wat en het zou er morgen moeten zijn. Is voor mij ook de eerste keer bij Amazon. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 26 november 2020 18:19 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik heb van de week voor 't eerst besteld via Amazon. Scheelde onwijs veel geld (36,50 t.o.v. bijna 60).Alleen wel afwachten hoe lang het duurt voordat het er is nu. Verwachting was zaterdag, dinsdag besteld. Ben benieuwd.
Dat biedt perspectief!quote:Op donderdag 26 november 2020 18:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
Herstel: dhl stond net al voor de deur en het is er dus al
Fml.. 70¤ armerquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:50 schreef minilot het volgende:
Ik bestel in theorie overal en nergens (al jaren altijd alles behalve de dagelijkse boodschappen online; ik kom behalve de supermarkt/bakker/groenteboer eigenlijk nooit in andere fysieke winkels) maar we zijn op zich niet zo heel kooplustig dus als het dan heel sporadisch eens voorkomt dat het het beste uitkomt om wat te bestellen bij een twijfelachtige partij dan is dat maar zo. Voor speelgoed ben ik trouwens wel een liefhebber van
httpss://www.ilovespeelgoed.nl/ - verschrikkelijke websitenaam maar tof en zeer uitgebreid assortiment, en hartstikke goeie service
quote:Op vrijdag 27 november 2020 21:05 schreef NicolasJoy het volgende:
Het pakketje van Amazon is zowaar vandaag al aangekomen!
Alles ziet er goed uit, echt uit en joah, tevreden denk ik!
Groetjes van de vrolijke douche aanbidster.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |