Lekkerquote:
quote:
Ja onz zit even op slotquote:
Valt er punten te scoren in die veeg aktiequote:
Die punten pakt murp nu mooi. Wat een valsspeelster.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Valt er punten te scoren in die veeg aktie
Ja zo stond eeen keer een mod van niets op 1 met 1900 punten of zoquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij een vorige schoonmaakactie heeft ie zichzelf weer uit de lijst laten halen dacht ik. Ik ben benieuwd hoe lang hij erover doet om naar huis te fietsen. En dan eerst nog op z'n gemak eten enz.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Die punten pakt murp nu mooi. Wat een valsspeelster.
Misschien toch eerst nog maar wat etenquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Bij een vorige schoonmaakactie heeft ie zichzelf weer uit de lijst laten halen dacht ik. Ik ben benieuwd hoe lang hij erover doet om naar huis te fietsen. En dan eerst nog op z'n gemak eten enz.
Voor mij wel.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Murph is een jokerquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Die punten pakt murp nu mooi. Wat een valsspeelster.
Ja alles op het gemakkie natuurlijk. Hadden we mooie puntjes kunnen pakken, allemaal gemiste kansen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Bij een vorige schoonmaakactie heeft ie zichzelf weer uit de lijst laten halen dacht ik. Ik ben benieuwd hoe lang hij erover doet om naar huis te fietsen. En dan eerst nog op z'n gemak eten enz.
Ik kreeg een boze dm he?quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja alles op het gemakkie natuurlijk. Hadden we mooie puntjes kunnen pakken, allemaal gemiste kansen.![]()
Ja wtfquote:
Niet echtquote:
Als je hitsig bentquote:
De grap is al belegenquote:
Ja dat bedoel ikquote:
Ik ookquote:
Neequote:
Een klimaatkast bouwenquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja is goed .. een aparte voor het bier kan ik wel gebruiken
Leuke Uiquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
Hier iemand nog wat leuks te vertellen?
Dankquote:
Hoe krijg je een levensfilosofie in een vorm?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind hem ook prachtig, ik heb een soort levensfilosofie met die vorm
Je animatie is de vortex of life. The ethernal path.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe krijg je een levensfilosofie in een vorm?
Zo diep gaat mijn UI niet in ieder geval
quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je animatie is de vortex of life. The ethernal path.
En als je goed kijkt.. zie je een appel!
En lbgtq kleurenquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij bewoog gewoon mooiquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat doet het dan al heel langquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het onderbewustzijn omarmt het oerpatroon.
Hahah, laat eens zien?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doet het dan al heel lang
Al zie ik net de voorloper van deze, die is kierewiet
Deze dusquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahah, laat eens zien?![]()
Ja, zo voel ik me ookquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Schaam je niet, zo ziet 90% van 40+ er uit , en anders voelen ze zich wel zo
Ik snap hem wel, no worries ! Mooie herrinneringen, wees er trots op en laat hem gerust staanquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, zo voel ik me ook
En het is een jeugdsentiment deze
Maar niet zo mooi.
Ik ken hem wel ergens van, maar weet niet zo gauw meer waarvan.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, zo voel ik me ook
En het is een jeugdsentiment deze
Maar niet zo mooi.
Idem dito.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ken hem wel ergens van, maar weet niet zo gauw meer waarvan.
Neequote:Op dinsdag 10 november 2020 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap hem wel, no worries ! Mooie herrinneringen, wees er trots op en laat hem gerust staan
Lekker terug naar de oudequote:Op dinsdag 10 november 2020 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap hem wel, no worries ! Mooie herrinneringen, wees er trots op en laat hem gerust staan
Strip in het AD en er waren albums, de Stamgasten geloof ik.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ken hem wel ergens van, maar weet niet zo gauw meer waarvan.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij kan er ook Tafka voor zetten
Mooie tijdquote:
Ja inderdaad. Leipie.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Strip in het AD en er waren albums, de Stamgasten geloof ik.
Ergens moet ik nog een stapel van die strips hebben liggen, eens zoeken van het weekendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 november 2020 01:11 schreef chufi het volgende:
En voor de schakers of gewoon de NF kijkers.Ziet er interessant uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen NF kijker helaasThe rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Kees ook in DTS nog niet gezien. Zou hij zich verslapen hebben?quote:Op woensdag 11 november 2020 07:01 schreef pullup het volgende:
Die zit natuurlijk weer te bolken als een gek!!
Jeetjequote:Op woensdag 11 november 2020 01:52 schreef Flory het volgende:
Nou @:Fannvanhetlaatsteuur ik heb gezocht![]()
en ik heb iets gevondenjammer dat het slechts een ava is en je het briefje bij 60/60 niet meer kunt lezen
![]()
[ afbeelding ]
Het is overigens wel grappig wat ik allemaal nog tegenkwam van users uit die tijd![]()
@:D. [ afbeelding ]
Nog iets moois geschoten buiten de nijntjes om?quote:Op woensdag 11 november 2020 13:30 schreef Domnivoor het volgende:
Ja, ik heb wat video's gemaakt in de binnenstad.
Niet zo zeer mooi. Ik wil de corona-maatregelen in beeld brengen.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog iets moois geschoten buiten de nijntjes om?
Heb er al meerdere gehaakt.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:23 schreef Domnivoor het volgende:
@:oma-Nijn![]()
[ afbeelding ]
@:Deisyy @:espri
[ afbeelding ]
Ah leukquote:Op woensdag 11 november 2020 13:48 schreef espri het volgende:
[..]
Heb er al meerdere gehaakt.![]()
En hoi,
Heb een kleinzoon he dus leuke knuffels haken is altijd goed, alhoewel hij nu een beetje te groot wordt wel..quote:
Ik krijg altijd een poster in de brievenbus. Die hang je voor je raam als kinderen mogen aanbellen.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:46 schreef chufi het volgende:
Ah OK ze mogen niet langs komen ..
https://www.nu.nl/binnenl(...)et-sint-maarten.html
Ja, vandaag een dag vrij.quote:
Dat is lekker, ook nog best redelijk weer he?quote:
Ja, prima weer vandaag. Lekker gefietst?quote:Op woensdag 11 november 2020 13:53 schreef espri het volgende:
[..]
Dat is lekker, ook nog best redelijk weer he?
zat vanmorgen om half 9 op de fiets maar was toen nog wel wat frissig.
Nee want is best pijnlijk met die rug van mequote:Op woensdag 11 november 2020 13:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, prima weer vandaag. Lekker gefietst?
Hm dat is minderquote:Op woensdag 11 november 2020 13:56 schreef espri het volgende:
[..]
Nee want is best pijnlijk met die rug van meMaar moest toch bij de dokter zien te komen en lopen was me nu ff te ver.
We zoeken het nu maar eens goed uit, al fysio gehad, acupunctuur, meds, bloedonderzoeken, spuiten...quote:
Rauw of gebakken?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:01 schreef Straatverlichting het volgende:
Spruitjes was het advies van GL A'dam voor Sint Maarten,![]()
Ik heb nog in de vriezerquote:Op woensdag 11 november 2020 14:01 schreef Straatverlichting het volgende:
Spruitjes was het advies van GL A'dam voor Sint Maarten,![]()
Waar staat die dan ?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:08 schreef Domnivoor het volgende:
Trouwens: mijn UI is de Sint-Maartenstoren, maar vrijwel niemand kent die naam.
Midden in Utrecht.quote:
Wel een tuin maar geen heliquote:Op woensdag 11 november 2020 16:36 schreef chufi het volgende:
Heb je een eigen helicopter in de achtertuin dan ?
vlieg je nog regel;matig ?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:07 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wel een tuin maar geen heli
Nope, heb een hekel aan vliegen..quote:
Cute!quote:Op woensdag 11 november 2020 13:23 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb gewerkt vandaag, een langslepende kwestie opgelost, het was een vruchtbare dagquote:Op woensdag 11 november 2020 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi,
hebben jullie wel een leuke dag gehad?
Godverdomme zeg! Bemoei je met je eigen dag.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi,
hebben jullie wel een leuke dag gehad?
Is het weer tijd voor een zure dag?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Godverdomme zeg! Bemoei je met je eigen dag.
Klinkt goedquote:Op woensdag 11 november 2020 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt vandaag, een langslepende kwestie opgelost, het was een vruchtbare dag![]()
En jij?
Sorryquote:Op woensdag 11 november 2020 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Godverdomme zeg! Bemoei je met je eigen dag.
Ja het was een mooie dag, een zonnetje. Wie de fuck kan het schelen wat voor dag ik heb? Echt er is niemand hier waar ik daar voor interesse in heb. Echt niemandquote:Op woensdag 11 november 2020 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het weer tijd voor een zure dag?
Voor, tijdens of na het werk?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IK heb gewerkt en toen ging het mis
Ze is iig duidelijker dan jij, met je vooringenomenheid.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het weer tijd voor een zure dag?
okquote:Op woensdag 11 november 2020 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het was een mooie dag, een zonnetje. Wie de fuck kan het schelen wat voor dag ik heb? Echt er is niemand hier waar ik daar voor interesse in heb. Echt niemand
Tijdens, dus mocht even hier in het zkh langsquote:
okquote:Op woensdag 11 november 2020 19:02 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ze is iig duidelijker dan jij, met je vooringenomenheid.
Watskeburt?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijdens, dus mocht even hier in het zkh langs
Ja dat gezeur. Je kent me inmiddels wel een beetje.quote:
Hoe was je dag?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het was een mooie dag, een zonnetje. Wie de fuck kan het schelen wat voor dag ik heb? Echt er is niemand hier waar ik daar voor interesse in heb. Echt niemand
quote:
Iets kapot?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijdens, dus mocht even hier in het zkh langs
Doe niet zo moeilijk joh, wat kan het jou schelen als iemand het vraagt, het werd toch niet aan jou gevraagd.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat gezeur. Je kent me inmiddels wel een beetje.
Er was een ritme weer niet goed, dus SEH en ic gezien vandaagquote:
Ow dat is wel weer schrikken zeg. Is het weer onder controle nu?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er was een ritme weer niet goed, dus SEH en ic gezien vandaag
Ja, zit weer gewoon thuis nu.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow dat is wel weer schrikken zeg. Is het weer onder controle nu?
Ik weet het wel, ik was de sjaggie persoon bij de koffie machiene maandag morgen als mensen vroegen of je "Of je wat leuks heb gedaan" TIEF OP !!!!!!!!quote:Op woensdag 11 november 2020 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk joh, wat kan het jou schelen als iemand het vraagt, het werd toch niet aan jou gevraagd.
Mensen weten inmiddels wel beter
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het wel, ik was de sjaggie persoon bij de koffie machiene maandag morgen als mensen vroegen of je "O je wat leuks heb gedaan" TIEF OP !!!!!!!!
Heb je nog wat LEUKS gedaan?quote:
Dit is nieuw voor mijquote:Op woensdag 11 november 2020 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het wel, ik was de sjaggie persoon bij de koffie machiene maandag morgen als mensen vroegen of je "Of je wat leuks heb gedaan" TIEF OP !!!!!!!!
Nee, gewoon een shock gehad.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pilletje extra, pacemaker opgevoerd?
Leuk is heel breed he, als jij er blij van word om lekker het hele weekend niets te doen is dat ook primaquote:
Precies. Ik doe niks leuks Nooitquote:Op woensdag 11 november 2020 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk is heel breed he, als jij er blij van word om lekker het hele weekend niets te doen is dat ook prima
Ja, lekker gewerkt vandaag. Veel voor elkaar gekregen ook. Leuk dat je interesse toont. Ik weet al hoe jouw dagje was dus dat vraag ik maar niet. Hoe ver ben je al met de biertjes van aankomende vrijdag?quote:
Ook goed, het mag allemaalquote:
Je weet wel, zoals ze bij mensen doen zonder hartslag. Alleen had ik er nog wel 1quote:
Wat voor geluid?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:15 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik kreeg per post 3 geurkaarsjes die geluid maken van een goede vriendin![]()
Zeau dat was mijn bijdrage..
"Zeau dat was mijn bijdrage.." Dat zegt die kaars blijkbaar met het stemmetje van zijn goede vriendin.quote:
Goede kaarsen dan welquote:Op woensdag 11 november 2020 19:18 schreef blackmirror het volgende:
[..]
"Zeau dat was mijn bijdrage.." Dat zegt die kaars blijkbaar met het stemmetje van zijn goede vriendin.
Als een soort haardvuurtje.. (n.b. fijn dat je weer thuis bent!).quote:
Wat Deisyy bedoelt is dat je er nogal nuchter over doet, alsof we allemaal dagelijks gewoon een schokje krijgen met dat apparaat, stelt niet veel voor of zo.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet wel, zoals ze bij mensen doen zonder hartslag. Alleen had ik er nog wel 1
Deed het uiteindelijk ook niet, kreeg een roesje en werd weer wakker, toen was het gebeurdquote:Op woensdag 11 november 2020 19:19 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wat Deisyy bedoelt is dat je er nogal nuchter over doet, alsof we allemaal dagelijks gewoon een schokje krijgen met dat apparaat, stelt niet veel voor of zo.
Pffffssssttttttttttquote:
Dus je weet niet of je "Clear!" riepenquote:Op woensdag 11 november 2020 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deed het uiteindelijk ook niet, kreeg een roesje en werd weer wakker, toen was het gebeurd
Maar dat heb je vaker ...?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deed het uiteindelijk ook niet, kreeg een roesje en werd weer wakker, toen was het gebeurd
Neequote:Op woensdag 11 november 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je weet niet of je "Clear!" riepen![]()
*geenafleveringvanGreysAnatomyheeftgemist
De laatste tijd wel ja, lockdown dingetje ditquote:
Kijk jij snapt hetquote:Op woensdag 11 november 2020 19:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Echt wel, je wilt het alleen niet met ons delen!
Ja dacht ik eerst ook, maar tis soort openhaardachtig geluidje.. geselliequote:
Misschien maar beter ook, likt me best heftig.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee
Ik weet wel dat ik niet tot 5 kwam bij diep inademen voordat ik weg was.
Ah, een soort mini openhaard voor mensen die geen openhaard hebben.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:28 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja dacht ik eerst ook, maar tis soort openhaardachtig geluidje.. gesellie
Marshmallows erbovenquote:Op woensdag 11 november 2020 19:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, een soort mini openhaard voor mensen die geen openhaard hebben.
Denk het ook ja, nu is het vrij makkelijk gegaan allemaal.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook, likt me best heftig.
* met weemoed terugdenkt aan mn studentenkamer met open haard*quote:Op woensdag 11 november 2020 19:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, een soort mini openhaard voor mensen die geen openhaard hebben.
Who cares wat zij doetquote:Op woensdag 11 november 2020 19:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Echt wel, je wilt het alleen niet met ons delen!
Heftig marcb...quote:Op woensdag 11 november 2020 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De laatste tijd wel ja, lockdown dingetje dit
Klinkt engquote:Op woensdag 11 november 2020 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De laatste tijd wel ja, lockdown dingetje dit
Ik heb een gaskachel. Ook een gezellig geluidquote:Op woensdag 11 november 2020 19:36 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
* met weemoed terugdenkt aan mn studentenkamer met open haard*
Ahhh, mijn tante met een mondkapje😷🥰🥰quote:Op woensdag 11 november 2020 13:23 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nahh, ik wilde het net vragen hoe je dag wasquote:Op woensdag 11 november 2020 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nahh, ik wilde het net vragen hoe je dag was
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahhh, mijn tante met een mondkapje😷🥰🥰
Binnenkort weer onderzoeken (die al gepland stonden) , dan kom ik er hopelijk ook weer vanaf.quote:
6x3x kut. 3 uur werken en dan ben ik zo moe, dat ik eerst 2 uur naar mijn nest ga😷quote:
Oké, ik ga ff teruglezen hoe hij gisteren wasquote:
Dat is balen zeg. Dan worden de dagen ook wel lang.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
6x3x kut. 3 uur werken en dan ben ik zo moe, dat ik eerst 2 uur naar mijn nest ga😷
Verstandig, waar kijk ik naarquote:Op woensdag 11 november 2020 20:14 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
vroeg onder de wol vandaag
Da's balen, zeg! Sterkte ermee!quote:Op woensdag 11 november 2020 20:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
6x3x kut. 3 uur werken en dan ben ik zo moe, dat ik eerst 2 uur naar mijn nest ga😷
Ik maar denke dat het een UFO was.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
Hier om de hoek hangt er één aan het hoofdkantoor van ProRail. Dat is dan een UHO.
Ja, dat dacht ik ook. Geen idee eigenlijk. Cafca, hoe noem je zoiets?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik maar denke dat het een UFO was.
Toch wel raar een UFO op de inktpot.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Geen idee eigenlijk. Cafca, hoe noem je zoiets?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ja. Het valt mij allang niet meer op.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Toch wel raar een UFO op de inktpot.
Ik denk dat UHO wel de lading dektquote:Op woensdag 11 november 2020 20:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Geen idee eigenlijk. Cafca, hoe noem je zoiets?
[ afbeelding ]
heet dat de inktpot?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Toch wel raar een UFO op de inktpot.
Zo wordt dat gebouw genoemd ja.quote:
Een begrip in Utrecht.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo wordt dat gebouw genoemd ja.
Jouw onderschrift, dat is van een liedje.quote:
Klopt. Laat me slapen van Acda&deMunnik en is weer een citaat van John Lennon.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:27 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Jouw onderschrift, dat is van een liedje.
Beautiful boy.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Klopt. Laat me slapen van Acda&deMunnik en is weer een citaat van John Lennon.
Die dus.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:34 schreef FaithHealer het volgende:
Life is what happens to you while you're making other plans.
Oh ik heb wel wat met the Beatles.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:47 schreef FaithHealer het volgende:
Heel raar, ik had niks met the Beatles. Mo wel. Soms leer je dan ook iets waarderen.
awquote:
Hey menquote:Op donderdag 12 november 2020 07:45 schreef pullup het volgende:
Eerste tripje was droogziet er redelijk uit nu
Hier inmiddels ook droogquote:Op donderdag 12 november 2020 07:45 schreef pullup het volgende:
Eerste tripje was droogziet er redelijk uit nu
Hier nu droog, zo eerst even met de hond weg dus.quote:Op donderdag 12 november 2020 08:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lekker ..
Hier een zonnetje door de regen ....
Denk dat het daar wel droog blijft .. wandel zequote:Op donderdag 12 november 2020 08:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier nu droog, zo eerst even met de hond weg dus.
Vanmorgen regende het koekoek hard.quote:Op donderdag 12 november 2020 08:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het daar wel droog blijft .. wandel ze
Nat geworden?quote:Op donderdag 12 november 2020 09:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vanmorgen regende het koekoek hard.
Is helemaal goed gekomenquote:Op donderdag 12 november 2020 08:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het daar wel droog blijft .. wandel ze
Dat zijn nog halloween koekjes?quote:
Die moeten dus snel opquote:Op donderdag 12 november 2020 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn nog halloween koekjes?
Maar durf je dat aan met roepende koekjes?quote:Op donderdag 12 november 2020 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die moeten dus snel op![]()
Hoe is het nu met jou? Een beetje bijgekomen van de shock en alles?
Spacehutquote:
Trillseeker ben ikquote:Op donderdag 12 november 2020 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar durf je dat aan met roepende koekjes?
Mwah, duf enzo. Net een paar uur werk zitten overdragen, nog wel op ook eigenlijk.
Deisquote:Op donderdag 12 november 2020 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Trillseeker ben ik![]()
Rustig aan doen dan maar, voorlopig zeker niet aan het werk ook?
ze zijn er nogquote:
Melk zulke dure pratende koekjes wel jaquote:Op donderdag 12 november 2020 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Trillseeker ben ik![]()
Rustig aan doen dan maar, voorlopig zeker niet aan het werk ook?
Neen, want dat kost, in tegenstelling tot wat ik dacht (dacht dat het gratis was) 15 euri.quote:
Glutenloos en lactoseloos is extra duur, vreemd wel, je zou denken dat er minder inzitquote:Op donderdag 12 november 2020 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Melk zulke dure pratende koekjes wel ja
Ik heb nu weekend, hoop maandag weer gewoon te kunnen.
En Treehut is ook primaquote:Op donderdag 12 november 2020 11:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Neen, want dat kost, in tegenstelling tot wat ik dacht (dacht dat het gratis was) 15 euri.
Het woord loos zal wel duur zijn jaquote:Op donderdag 12 november 2020 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Glutenloos en lactoseloos is extra duur, vreemd wel, je zou denken dat er minder inzit
quote:Op donderdag 12 november 2020 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker!
Kijk eens, een liedje voor jou
Dat verklaart de prijzen van dat winkeltje, het zit ook in de naamquote:Op donderdag 12 november 2020 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het woord loos zal wel duur zijn ja
Je mag een gegeven Parlevliet niet in de muil kijken.quote:
Ik heb daar niets mee.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je mag een gegeven Parlevliet niet in de muil kijken.
Je moet je horizon af en toe een beetje verbreden.quote:
Doe ik ook.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet je horizon af en toe een beetje verbreden.
Hiervan krijg ik zin in vakantie naar een warm landquote:Op donderdag 12 november 2020 11:44 schreef pullup het volgende:
Je moet ook echte Keesmuziek draaien Deis
Beetje zwoel en zulks
Echt welquote:Op donderdag 12 november 2020 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hiervan krijg ik zin in vakantie naar een warm land
Ik ken iemand die gaat dinsdag voor 2 weken naar Curacao, ik was een klein beetje jaloers toen ik dat hoordequote:
Nu ik chufs post zie wel minderquote:Op donderdag 12 november 2020 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken iemand die gaat dinsdag voor 2 weken naar Curacao, ik was een klein beetje jaloers toen ik dat hoorde
Iedereen moet gewoon op zijn eigen (ei)land blijven.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:50 schreef chufi het volgende:
Curacao zal ook wel zo op oranje gaan,... 50 nieuwe besmettingen
Voorlopig wel ja.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon op zijn eigen (ei)land blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |