Klinkt engquote:Op woensdag 11 november 2020 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De laatste tijd wel ja, lockdown dingetje dit
Ik heb een gaskachel. Ook een gezellig geluidquote:Op woensdag 11 november 2020 19:36 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
* met weemoed terugdenkt aan mn studentenkamer met open haard*
Ahhh, mijn tante met een mondkapje😷🥰🥰quote:Op woensdag 11 november 2020 13:23 schreef Domnivoor het volgende:
@:oma-Nijn![]()
[ afbeelding ]
@:Deisyy @:espri
[ afbeelding ]
Nahh, ik wilde het net vragen hoe je dag wasquote:Op woensdag 11 november 2020 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het was een mooie dag, een zonnetje. Wie de fuck kan het schelen wat voor dag ik heb? Echt er is niemand hier waar ik daar voor interesse in heb. Echt niemand
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nahh, ik wilde het net vragen hoe je dag was
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahhh, mijn tante met een mondkapje😷🥰🥰
Binnenkort weer onderzoeken (die al gepland stonden) , dan kom ik er hopelijk ook weer vanaf.quote:
6x3x kut. 3 uur werken en dan ben ik zo moe, dat ik eerst 2 uur naar mijn nest ga😷quote:
Oké, ik ga ff teruglezen hoe hij gisteren wasquote:
Dat is balen zeg. Dan worden de dagen ook wel lang.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
6x3x kut. 3 uur werken en dan ben ik zo moe, dat ik eerst 2 uur naar mijn nest ga😷
Verstandig, waar kijk ik naarquote:Op woensdag 11 november 2020 20:14 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
vroeg onder de wol vandaag
Da's balen, zeg! Sterkte ermee!quote:Op woensdag 11 november 2020 20:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
6x3x kut. 3 uur werken en dan ben ik zo moe, dat ik eerst 2 uur naar mijn nest ga😷
Ik maar denke dat het een UFO was.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
Hier om de hoek hangt er één aan het hoofdkantoor van ProRail. Dat is dan een UHO.
Ja, dat dacht ik ook. Geen idee eigenlijk. Cafca, hoe noem je zoiets?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik maar denke dat het een UFO was.
Toch wel raar een UFO op de inktpot.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Geen idee eigenlijk. Cafca, hoe noem je zoiets?
[ afbeelding ]
Ja. Het valt mij allang niet meer op.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Toch wel raar een UFO op de inktpot.
Ik denk dat UHO wel de lading dektquote:Op woensdag 11 november 2020 20:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Geen idee eigenlijk. Cafca, hoe noem je zoiets?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |