Wat voor geluid?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:15 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik kreeg per post 3 geurkaarsjes die geluid maken van een goede vriendin![]()
Zeau dat was mijn bijdrage..
"Zeau dat was mijn bijdrage.." Dat zegt die kaars blijkbaar met het stemmetje van zijn goede vriendin.quote:
Goede kaarsen dan welquote:Op woensdag 11 november 2020 19:18 schreef blackmirror het volgende:
[..]
"Zeau dat was mijn bijdrage.." Dat zegt die kaars blijkbaar met het stemmetje van zijn goede vriendin.
Als een soort haardvuurtje.. (n.b. fijn dat je weer thuis bent!).quote:
Wat Deisyy bedoelt is dat je er nogal nuchter over doet, alsof we allemaal dagelijks gewoon een schokje krijgen met dat apparaat, stelt niet veel voor of zo.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet wel, zoals ze bij mensen doen zonder hartslag. Alleen had ik er nog wel 1
Deed het uiteindelijk ook niet, kreeg een roesje en werd weer wakker, toen was het gebeurdquote:Op woensdag 11 november 2020 19:19 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wat Deisyy bedoelt is dat je er nogal nuchter over doet, alsof we allemaal dagelijks gewoon een schokje krijgen met dat apparaat, stelt niet veel voor of zo.
Pffffssssttttttttttquote:
Dus je weet niet of je "Clear!" riepenquote:Op woensdag 11 november 2020 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deed het uiteindelijk ook niet, kreeg een roesje en werd weer wakker, toen was het gebeurd
Maar dat heb je vaker ...?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deed het uiteindelijk ook niet, kreeg een roesje en werd weer wakker, toen was het gebeurd
Neequote:Op woensdag 11 november 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je weet niet of je "Clear!" riepen![]()
*geenafleveringvanGreysAnatomyheeftgemist
De laatste tijd wel ja, lockdown dingetje ditquote:
Kijk jij snapt hetquote:Op woensdag 11 november 2020 19:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Echt wel, je wilt het alleen niet met ons delen!
Ja dacht ik eerst ook, maar tis soort openhaardachtig geluidje.. geselliequote:
Misschien maar beter ook, likt me best heftig.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee
Ik weet wel dat ik niet tot 5 kwam bij diep inademen voordat ik weg was.
Ah, een soort mini openhaard voor mensen die geen openhaard hebben.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:28 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja dacht ik eerst ook, maar tis soort openhaardachtig geluidje.. gesellie
Marshmallows erbovenquote:Op woensdag 11 november 2020 19:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, een soort mini openhaard voor mensen die geen openhaard hebben.
Denk het ook ja, nu is het vrij makkelijk gegaan allemaal.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook, likt me best heftig.
* met weemoed terugdenkt aan mn studentenkamer met open haard*quote:Op woensdag 11 november 2020 19:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, een soort mini openhaard voor mensen die geen openhaard hebben.
Who cares wat zij doetquote:Op woensdag 11 november 2020 19:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Echt wel, je wilt het alleen niet met ons delen!
Heftig marcb...quote:Op woensdag 11 november 2020 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De laatste tijd wel ja, lockdown dingetje dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |