okquote:Op woensdag 11 november 2020 19:02 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ze is iig duidelijker dan jij, met je vooringenomenheid.
Watskeburt?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijdens, dus mocht even hier in het zkh langs
Ja dat gezeur. Je kent me inmiddels wel een beetje.quote:
Hoe was je dag?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het was een mooie dag, een zonnetje. Wie de fuck kan het schelen wat voor dag ik heb? Echt er is niemand hier waar ik daar voor interesse in heb. Echt niemand
quote:
Iets kapot?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijdens, dus mocht even hier in het zkh langs
Doe niet zo moeilijk joh, wat kan het jou schelen als iemand het vraagt, het werd toch niet aan jou gevraagd.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat gezeur. Je kent me inmiddels wel een beetje.
Er was een ritme weer niet goed, dus SEH en ic gezien vandaagquote:
Ow dat is wel weer schrikken zeg. Is het weer onder controle nu?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er was een ritme weer niet goed, dus SEH en ic gezien vandaag
Ja, zit weer gewoon thuis nu.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow dat is wel weer schrikken zeg. Is het weer onder controle nu?
Ik weet het wel, ik was de sjaggie persoon bij de koffie machiene maandag morgen als mensen vroegen of je "Of je wat leuks heb gedaan" TIEF OP !!!!!!!!quote:Op woensdag 11 november 2020 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk joh, wat kan het jou schelen als iemand het vraagt, het werd toch niet aan jou gevraagd.
Mensen weten inmiddels wel beter
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het wel, ik was de sjaggie persoon bij de koffie machiene maandag morgen als mensen vroegen of je "O je wat leuks heb gedaan" TIEF OP !!!!!!!!
Heb je nog wat LEUKS gedaan?quote:
Dit is nieuw voor mijquote:Op woensdag 11 november 2020 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het wel, ik was de sjaggie persoon bij de koffie machiene maandag morgen als mensen vroegen of je "Of je wat leuks heb gedaan" TIEF OP !!!!!!!!
Nee, gewoon een shock gehad.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pilletje extra, pacemaker opgevoerd?
Leuk is heel breed he, als jij er blij van word om lekker het hele weekend niets te doen is dat ook primaquote:
Precies. Ik doe niks leuks Nooitquote:Op woensdag 11 november 2020 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk is heel breed he, als jij er blij van word om lekker het hele weekend niets te doen is dat ook prima
Ja, lekker gewerkt vandaag. Veel voor elkaar gekregen ook. Leuk dat je interesse toont. Ik weet al hoe jouw dagje was dus dat vraag ik maar niet. Hoe ver ben je al met de biertjes van aankomende vrijdag?quote:
Ook goed, het mag allemaalquote:
Je weet wel, zoals ze bij mensen doen zonder hartslag. Alleen had ik er nog wel 1quote:
Wat voor geluid?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:15 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik kreeg per post 3 geurkaarsjes die geluid maken van een goede vriendin![]()
Zeau dat was mijn bijdrage..
"Zeau dat was mijn bijdrage.." Dat zegt die kaars blijkbaar met het stemmetje van zijn goede vriendin.quote:
Goede kaarsen dan welquote:Op woensdag 11 november 2020 19:18 schreef blackmirror het volgende:
[..]
"Zeau dat was mijn bijdrage.." Dat zegt die kaars blijkbaar met het stemmetje van zijn goede vriendin.
Als een soort haardvuurtje.. (n.b. fijn dat je weer thuis bent!).quote:
Wat Deisyy bedoelt is dat je er nogal nuchter over doet, alsof we allemaal dagelijks gewoon een schokje krijgen met dat apparaat, stelt niet veel voor of zo.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet wel, zoals ze bij mensen doen zonder hartslag. Alleen had ik er nog wel 1
Deed het uiteindelijk ook niet, kreeg een roesje en werd weer wakker, toen was het gebeurdquote:Op woensdag 11 november 2020 19:19 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wat Deisyy bedoelt is dat je er nogal nuchter over doet, alsof we allemaal dagelijks gewoon een schokje krijgen met dat apparaat, stelt niet veel voor of zo.
Pffffssssttttttttttquote:
Dus je weet niet of je "Clear!" riepenquote:Op woensdag 11 november 2020 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deed het uiteindelijk ook niet, kreeg een roesje en werd weer wakker, toen was het gebeurd
Maar dat heb je vaker ...?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deed het uiteindelijk ook niet, kreeg een roesje en werd weer wakker, toen was het gebeurd
Neequote:Op woensdag 11 november 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je weet niet of je "Clear!" riepen![]()
*geenafleveringvanGreysAnatomyheeftgemist
De laatste tijd wel ja, lockdown dingetje ditquote:
Kijk jij snapt hetquote:Op woensdag 11 november 2020 19:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Echt wel, je wilt het alleen niet met ons delen!
Ja dacht ik eerst ook, maar tis soort openhaardachtig geluidje.. geselliequote:
Misschien maar beter ook, likt me best heftig.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee
Ik weet wel dat ik niet tot 5 kwam bij diep inademen voordat ik weg was.
Ah, een soort mini openhaard voor mensen die geen openhaard hebben.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:28 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja dacht ik eerst ook, maar tis soort openhaardachtig geluidje.. gesellie
Marshmallows erbovenquote:Op woensdag 11 november 2020 19:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, een soort mini openhaard voor mensen die geen openhaard hebben.
Denk het ook ja, nu is het vrij makkelijk gegaan allemaal.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook, likt me best heftig.
* met weemoed terugdenkt aan mn studentenkamer met open haard*quote:Op woensdag 11 november 2020 19:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, een soort mini openhaard voor mensen die geen openhaard hebben.
Who cares wat zij doetquote:Op woensdag 11 november 2020 19:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Echt wel, je wilt het alleen niet met ons delen!
Heftig marcb...quote:Op woensdag 11 november 2020 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De laatste tijd wel ja, lockdown dingetje dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |