Ah, daar is de Rituel weer.quote:
Nog geen zware rellen door Trumpfans?quote:
Terwijl er nog helemaal niets te vieren valt. Net de persco van Rudy Giuliani gezien: ze stappen in minstens drie staten naar de rechter.quote:
Kan pas na 20.01.21 he, tot die tijd is hij president.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:39 schreef chufi het volgende:
Ik hoop dat ze m in de boeien slaan en afvoeren ,.....
Ja dat zag er zwaar juridisch onderbouwd uit ookquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Terwijl er nog helemaal niets te vieren valt. Net de persco van Rudy Giuliani gezien: ze stappen in minstens drie staten naar de rechter.
Ja, maar kleine kans dat dat nog iets uithaalt...quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Terwijl er nog helemaal niets te vieren valt. Net de persco van Rudy Giuliani gezien: ze stappen in minstens drie staten naar de rechter.
Ze zijn tot nu toe bijna de rechtbanken uitgelachen. De kans dat het hem gaat lukken is niet groot.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het moet nog even doordringen denk ikquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog geen zware rellen door Trumpfans?
Ja helaas .. Dus wat ik al zei .. oppassenquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan pas na 20.01.21 he, tot die tijd is hij president.
Ik vrees een beetje, daar zitten een paar heel erg doorgedraaide mensen tussenquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Het moet nog even doordringen denk ik
Ja, de komende maanden kunnen er nog gekke dingen gebeuren...quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas .. Dus wat ik al zei .. oppassen
Ja, en één daarvan hebben ze tot president gekozen...quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje, daar zitten een paar heel erg doorgedraaide mensen tussen
Ik blijf het bizar vinden dat hij 4 jaar is blijven zitten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en één daarvan hebben ze tot president gekozen...
Dat hoeft pas voor het hekje.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat zag er zwaar juridisch onderbouwd uit ook
Ik blijf het bizar vinden dat nog zoveel mensen hem op handen dragen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden dat hij 4 jaar is blijven zitten.
We shall see.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar kleine kans dat dat nog iets uithaalt...
Oh ja, vertragen zal hij zeker doen waar hij kan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We shall see.
En dan kan het daarna nog naar de Supreme Court.
Volgens mij zijn er geen juridische manieren waarop die datum gaat uitgesteld worden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat hoeft pas voor het hekje.
In ieder geval lijkt het erop dat ze Inauguratie Dag nog wel even op- de lange baan kunnen schuiven. Ik verwacht i.i.g. niet dat het op mijn verjaardag is.
Zolang zal Sleepy Joe het vermoedelijk niet uithouden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden dat hij 4 jaar is blijven zitten.
Dat is niet zo vreemd: omdat hij een goede president is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden dat nog zoveel mensen hem op handen dragen.
Ja, die mensen zullen dat inderdaad vinden....quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd: omdat hij een goede president is.
Zolang de zaak onder de rechter is, is er geen verkiezingsuitslag.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen juridische manieren waarop die datum gaat uitgesteld worden.
Op een gegeven moment kicken ze hem er gewoon, goedschiks of kwaadschiks en de datum is bekend
Zo werkt het gewoon niet...quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zolang de zaak onder de rechter is, is er geen verkiezingsuitslag.
Again, we shall see.quote:
En dat zijn er heel veel, inclusief een record aantal black-Americans en Hispanics.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, die mensen zullen dat inderdaad vinden....
Maar gelukkig is de meerderheid wel verstandigquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat zijn er heel veel, inclusief een record aantal black-Americans en Hispanics.
Dat zal aan de hand van diverse hertellingen nog moeten worden vastgesteld.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar gelukkig is de meerderheid wel verstandig
Ik denk dat het met deze wel meevalt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en één daarvan hebben ze tot president gekozen...
Ben alweer bijna 33quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stoer taalgebruik voor een bejaarde. Gammele koekwous.
Je weet niet wat je met deze nog te wachten staat.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat het met deze wel meevalt.
Oh jeequote:
Het is niet wat ik zou kiezen (al hebben wij hier met die ****** rutte ook zo'n schertsfiguur), maar het is al een heel stuk beter dan wat er nu zit.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je weet niet wat je met deze nog te wachten staat.![]()
Je kan hier hard om lachen, maar als dit de leider van de westerse wereld moet worden mogen we ons hart vasthouden.
Godsamme, echt een Mo nummer, die chaos.quote:
Smoesjesquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
CNN zegt net dat ze in sommige staten nog 25% van de stemmen tellen moeten
Nee, zal wel kloppen. Biden blijft ook president bij hun.quote:
haha ja dat ging rapquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:44 schreef FaithHealer het volgende:
Was de bierproeverij leuk? Zag een boel topics langsvliegen.
Het was zeer succesvol, zelfs voor een nietbierdrinkerquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:44 schreef FaithHealer het volgende:
Was de bierproeverij leuk? Zag een boel topics langsvliegen.
Super leuk initiatief.quote:
Samen maakt het leuker.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was zeer succesvol, zelfs voor een nietbierdrinker
Ik denk hem wel te overleven dan maar pin me er niet op vast.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jee
Dat is de leeftijd waarop jezus het loodje legde
Vooral dat samen was heel leuk en helemaal in deze tijd, waarin we niet heel veel kunnen.quote:
Precies dat.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral dat samen was heel leuk en helemaal in deze tijd, waarin we niet heel veel kunnen.
Dat is beter van nietquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik denk hem wel te overleven dan maar pin me er niet op vast.
Eens met het eerste, maar dat laatste waag ik te betwijfelen. Op het gebied van buitenlandse politiek (en dat is wat ons in Europa het meest aangaat) is er waarschijnlijk geen president die heeft gepresteerd hetgeen Trump op zijn conto mag bijschrijven.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is niet wat ik zou kiezen (al hebben wij hier met die ****** rutte ook zo'n schertsfiguur), maar het is al een heel stuk beter dan wat er nu zit.
Lang niet meer gehoord.quote:
Sommige liedjes vergeet je helemaal, totdat je ze ineens weer hoort langskomen en dan is het alsof ze nooit weg geweest zijnquote:
Hij is wel heel zoetsappig.quote:
Ja hij glijdt lekker hč, laat een goed slijmspoor achter ookquote:
doet mij ineens denken aan Minnie Riperton.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hij glijdt lekker hč, laat een goed slijmspoor achter ook
Simon LeBonquote:
Een beetje hetzelfde genre ja, en heerlijk om mee te zingen, vooral die hoge nootquote:
Volgens mij is zij heel jong overleden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde genre ja, en heerlijk om nee te zingen, vooral die hoge noot
Je bent vroeg! De kerstbuitenverlichting gaat er hier wel komende week op. Heel veel mensen zijn vroeg dit jaar, compensatiegedrag.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:13 schreef FaithHealer het volgende:
Heeft iemand al een kerstboom staan?
Ik wel.
Dolores O’Riordanquote:
Ja !! Behoefte aan licht en gezelligheidquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent vroeg! De kerstbuitenverlichting gaat er hier wel komende week op. Heel veel mensen zijn vroeg dit jaar, compensatiegedrag.
Oh, dat is die van Toppop, waar hij die palmboom afbreekt.quote:
Verkapte 'ik kan heel hoog zingen' postquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde genre ja, en heerlijk om mee te zingen, vooral die hoge noot
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:09 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
doet mij ineens denken aan Minnie Riperton.
Dolores ookquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:16 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Volgens mij is zij heel jong overleden.
46 dacht ik. (Dolores)quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dolores ook
Ietsje minder jong, dat wel
Klopt ja, vooral die uit de jaren 70.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige liedjes vergeet je helemaal, totdat je ze ineens weer hoort langskomen en dan is het alsof ze nooit weg geweest zijn
Iedereen kan hoog gillenquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Verkapte 'ik kan heel hoog zingen' post
Ik ook, ik had 5 oudere zussen, die van jongs af aan kreeg ik top 40 en top 50 muziek meequote:Op zaterdag 7 november 2020 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt ja, vooral die uit de jaren 70.
Ik kwam op deez'aard tussen zussen die die helemaal into de top 40 waren.
Mijn oudste zus verzamelde alle singletjes en volgens mij moeten die allemaal nog in het ouderlijk huis liggen.
En Minnie kon dat ook nog loepzuiver.quote:
+1quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een mooie leeftijd, maar niet daarvoor
Misschien, maar daar hebben ze mij niet van op de hoogte gesteldquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:40 schreef FaithHealer het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met werkgevers die werken met een compensatie potje?
Toen ik een jaar of zeven was, was ik voor het eerst bij een bruiloft. Daar werd dit nummer gezongen met een Nederlandse tekst. Mooie herinneringquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik had 5 oudere zussen, die van jongs af aan kreeg ik top 40 en top 50 muziek mee![]()
Ik kan me van mijn eerste bruiloft alleen een brandnetelsloot herinnerenquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of zeven was, was ik voor het eerst bij een bruiloft. Daar werd dit nummer gezongen met een Nederlandse tekst. Mooie herinnering
Ja, laat ook maar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien, maar daar hebben ze mij niet van op de hoogte gesteld
Zij welquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En Minnie kon dat ook nog loepzuiver.
Ik kan me voorstellen dat dat een mooie herinnering is, prachtig liedje vind ik dit, melancholischquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of zeven was, was ik voor het eerst bij een bruiloft. Daar werd dit nummer gezongen met een Nederlandse tekst. Mooie herinnering
Nope eigenlijk nietquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:40 schreef FaithHealer het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met werkgevers die werken met een compensatie potje?
Is wel iets voor de 40+-muziekavond.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat een mooie herinnering is, prachtig liedje vind ik dit, melancholisch
Wanneer is die?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is wel iets voor de 40+-muziekavond.
Ik ken het niet, maar het komt wel uit en goed jaarquote:
Daar gaat @Prisha over.quote:
Dat is ook wel een heel leuk idee, al weet ik niet of iedereen erop zit te wachten om te 'moeten' luisteren naar de muziekkeuze van een anderquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is wel iets voor de 40+-muziekavond.
Als iedereen met hun keuze daar vooraf een beetje rekening mee kan houden komen we vast een heel eindquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel een heel leuk idee, al weet ik niet of iedereen erop zit te wachten om te 'moeten' luisteren naar de muziekkeuze van een ander
Stel, je hebt een contract van 6 uur per week. Maar je werkt elke week 6,5 uur . dat is bij uitbetaling per 4 weken 0,5 uur x 4 = 2 uur meer.quote:
Lijkt me welquote:
Toch fijn om achter de hand te hebben?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:57 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Stel, je hebt een contract van 6 uur per week. Maar je werkt elke week 6,5 uur . dat is bij uitbetaling per 4 weken 0,5 uur x 4 = 2 uur meer.
Dat wordt pas uitbetaald wanneer je de uren van je contract bereikt hebt, dat is dus na 3 periodes van 4 weken.
Is dat motiverend?
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Als iedereen met hun keuze daar vooraf een beetje rekening mee kan houden komen we vast een heel eind
Dat vind ik wel een hele vreemde gang van zaken, dus als je een 24-uurs contract zou hebben krijg je je je overuren pas uitbetaald als je er minimaal 24 hebt. Wat staat erover in het CAO?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:57 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Stel, je hebt een contract van 6 uur per week. Maar je werkt elke week 6,5 uur . dat is bij uitbetaling per 4 weken 0,5 uur x 4 = 2 uur meer.
Dat wordt pas uitbetaald wanneer je de uren van je contract bereikt hebt, dat is dus na 3 periodes van 4 weken.
Is dat motiverend?
Nope. Want als 1 van mijn cliënten ziek wordt of opgenomen wordt dan trekken ze dat af als min uren.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Toch fijn om achter de hand te hebben?
Is iets voor WGR.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:03 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Nope. Want als 1 van mijn cliënten ziek wordt of opgenomen wordt dan trekken ze dat af als min uren.
Maar laat maar, te ingewikkeld.
Ik doelde ook vooral op het hebben van een vooraf aangegeven moment dat ze uitbetalen, van min-uren heb ik geen verstandquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:03 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Nope. Want als 1 van mijn cliënten ziek wordt of opgenomen wordt dan trekken ze dat af als min uren.
Maar laat maar, te ingewikkeld.
dat ben ik dus aan het uitzoeken, want het lijkt erop dat ze een bepaald aantal uren achterhouden als een soort verzekering.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een hele vreemde gang van zaken, dus als je een 24-uurs contract zou hebben krijg je je je overuren pas uitbetaald als je er minimaal 24 hebt. Wat staat erover in het CAO?
Ja even goed induiken dan maar, het klinkt mij een beetje vreemd, maar ik weet natuurlijk niet hoe het in jouw branche geregeld is. En anders is het misschien een goede vraag voor WGR, zoals Domni al zei.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:05 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
dat ben ik dus aan het uitzoeken, want het lijkt erop dat ze een bepaald aantal uren achterhouden als een soort verzekering.
Maar ik heb natuurlijk ook vakantie uren.
Volgens mijn ex die al 40+ jaar een eigen bedrijf heeft mag dit niet eens. Je mag geen uren achterhouden als een soort verzekering.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja even goed induiken dan maar, het klinkt mij een beetje vreemd, maar ik weet natuurlijk niet hoe het in jouw branche geregeld is. En anders is het misschien een goede vraag voor WGR, zoals Domni al zei.
Mono-mondayquote:
quote:
quote:
Dus je denkt dat ze het als verzekering achterhouden voor als je ziek bent? Dat mag inderdaad niet. Anders moet je maandag even het juridisch loket bellen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:11 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Volgens mijn ex die al 40+ jaar een eigen bedrijf heeft mag dit niet eens. Je mag geen uren achterhouden als een soort verzekering.
Als ik niet kan werken is dat ziektewet of verlofuren.
Ga ik doen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ze het als verzekering achterhouden voor als je ziek bent? Dat mag inderdaad niet. Anders moet je maandag even het juridisch loket bellen.
Maar die is ook leukquote:
I don't care if Monday's bluequote:
Ja dat dus, een soort van lepeltopicquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
I don't care if Monday's blue
Tuesday's grey and Wednesday too
Thursday, I don't care about you
It's Friday, I'm in love
Is daar nog geen topic van?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat dus, een soort van lepeltopic
Gaat mij snel vervelen denk ik.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat dus, een soort van lepeltopic
eens!quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik word wel schijtziek van elke keer die reclames op YouTube.
Bij nader inzien is het voor een spelletje leuk, maar niet om lekker naar elkaars muziek te luisteren, zoals ik vanavond aan het doen benquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gaat mij snel vervelen denk ik.
Maar wel veel, dus ik neem het je niet kwalijkquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik wee niet alles
Leuk idee hoor, maak er maar een topic voor Mens erger je nietquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Maar wel veel, dus ik neem het je niet kwalijk
Weet wel dat ze het geregeld op NPO2 doen bij Ron Stenders
Dus wel spelen, maar dan zonder te luisteren?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij nader inzien is het voor een spelletje leuk, maar niet om lekker naar elkaars muziek te luisteren, zoals ik vanavond aan het doen ben
Het was niet mijn idee, dus ik ga niet met de eer strijkenquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk idee hoor, maak er maar een topic voor Mens erger je niet
Spelletjes doe je maar in MENquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dus wel spelen, maar dan zonder te luisteren?
Ja dat is ook leuk! Dat gebeurt ook wel regelmatig in het MUZ-gedeelte. Door iemands YT wordt je weer getriggerd om iets te posten als een soort antwoord.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die is ook leuk
Ook een leuk idee voor een muziekavond, dat iemand een liedje post die op één of andere manier gelinkt is aan de vorige.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat is ook leuk! Dat gebeurt ook wel regelmatig in het MUZ-gedeelte. Door iemands YT wordt je weer getriggerd om iets te posten als een soort antwoord.
quote:
Hm ik hoopte dat iemand het voor me zou doenquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Het was niet mijn idee, dus ik ga niet met de eer strijken
Ik had die indruk alquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hm ik hoopte dat iemand het voor me zou doen
Ah het bestaat dus al, ik dacht al dat ik niet zo origineel kon zijnquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat is ook leuk! Dat gebeurt ook wel regelmatig in het MUZ-gedeelte. Door iemands YT wordt je weer getriggerd om iets te posten als een soort antwoord.
Nee het bestaat niet als een spelletje. Je post daar YT-jes die je aan het luisteren bent. Niet dat het verplicht is er een vervolg op te posten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah het bestaat dus al, ik dacht al dat ik niet zo origineel kon zijn
Nee zeker niet, dat is een hele serieuze aangelegenheid.quote:
Stilzitten tijdens het luisteren, mond dicht, en niet lachen!quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee zeker niet, dat is een hele serieuze aangelegenheid.
Dan ben ik dus toch origineel, ik bedoelde dus een soort van lepeltopic. Ik probeerde D. aan het werk te zetten, maar die werkt niet mee.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:32 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee het bestaat niet als een spelletje. Je post daar YT-jes die je aan het luisteren bent. Niet dat het verplicht is er een vervolg op te posten.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Stilzitten tijdens het luisteren, mond dicht, en niet lachen!
Vooral niet bewegen en meezingen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Stilzitten tijdens het luisteren, mond dicht, en niet lachen!
Luistert wel lekker wegquote:
Nee, respect tonen voor de kunstvorm die muziek isquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Vooral niet bewegen en meezingen.
Toch een lekker liedje hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:50 schreef Domnivoor het volgende:
It's a tragedy for me to see the game is over...
NKOTBquote:
Is uit jouw jeugd natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kon 'm helemaal meezingen, en rappen
Dit liedje wel ja, trouwens.... gisteren was er wat verwarring over wie aan de beurt was, ik werd genoemd maar iemand anders was aan de beurt en daarna ben ik nooit meer genoemd. Niet heel erg als ik naar die liedjes kijk die totaal niet bij mij passen. Dus ik heb jullie maar laten gaan en me afzijdig gehoudenquote:
Je mag nu wel wat posten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:20 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dit liedje wel ja, trouwens.... gisteren was er wat verwarring over wie aan de beurt was, ik werd genoemd maar iemand anders was aan de beurt en daarna ben ik nooit meer genoemd. Niet heel erg als ik naar die liedjes kijk die totaal niet bij mij passen. Dus ik heb jullie maar laten gaan en me afzijdig gehouden
Hagel is al erg genoegquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:32 schreef mazaru het volgende:
Dit is gaaf!
Een planeet waar het stenen regent en met supersonische windvlagen.![]()
[ afbeelding ]
Dekking zoeken!quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... wel eens overvallen in Spanje
Zo dan. Nooit saaie weerberichten daar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:32 schreef mazaru het volgende:
Dit is gaaf!
Een planeet waar het stenen regent en met supersonische windvlagen.![]()
[ afbeelding ]
Morgen hebben we een zonnige 3000 graden in het zuiden. Vergeet de zonnebrand nietquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo dan. Nooit saaie weerberichten daar.
Smeer ook je huis effe in, anders verdampt het.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Morgen hebben we een zonnige 3000 graden in het zuiden. Vergeet de zonnebrand niet
Net als bij ons de regenquote:Op zondag 8 november 2020 00:04 schreef chufi het volgende:
Wat aan de voorkant verdampt vriest er aan de achterkant weer aan
Hij deed het goedquote:Op zondag 8 november 2020 01:56 schreef chufi het volgende:
Maar nu ff kijken wat Joe te vertellen heeft
Trusten ..quote:Op zondag 8 november 2020 03:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Hij deed het goed[ afbeelding ]
Trusten
Wat ben je rebels vanochtendquote:
quote:
quote:
Jouw liedjes tellen ook meequote:Op zaterdag 7 november 2020 23:20 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dit liedje wel ja, trouwens.... gisteren was er wat verwarring over wie aan de beurt was, ik werd genoemd maar iemand anders was aan de beurt en daarna ben ik nooit meer genoemd. Niet heel erg als ik naar die liedjes kijk die totaal niet bij mij passen. Dus ik heb jullie maar laten gaan en me afzijdig gehouden
Doe maar onder eenquote:Op zondag 8 november 2020 09:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw liedjes tellen ook mee![]()
Ben er nu wel benieuwd naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2020 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe maar onder een
Zelfs die hoeft niet onder een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 8 november 2020 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe maar onder een
Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2020 10:40 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oke.
Ook al zo brutaal ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2020 10:40 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oke.
Welke muziek gaat uw voorkeur naar uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Eigenlijk net zoiets als een knoop in je zakdoek. Meer een constante reminderquote:Op zondag 8 november 2020 11:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is alleen maar schijnveiligheid.
quote:Op zondag 8 november 2020 11:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenlijk net zoiets als een knoop in je zakdoek. Meer een constante reminder
Het is een rare onnatuurlijke situatie waar we al veel te lang in zittenquote:Op zondag 8 november 2020 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze staan niet voor niets naast elkaar.
En het ergste moet nog komen, de donkere maanden. Ik kan er redelijk goed mee omgaan, ook omdat ik er weinig hinder van ondervindt, maar voor bepaalde groepen mensen is het ontzettend moeilijkquote:Op zondag 8 november 2020 11:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een rare onnatuurlijke situatie waar we al veel te lang in zitten
Ik denk dat hoe langer het duurt hoe moeilijker het wordt. Het is een knagende situatie.quote:Op zondag 8 november 2020 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het ergste moet nog komen, de donkere maanden. Ik kan er redelijk goed mee omgaan, ook omdat ik er weinig hinder van ondervindt, maar voor bepaalde groepen mensen is het ontzettend moeilijk
Dat merk je nu al aan mensen. Ze worden het zat.quote:Op zondag 8 november 2020 11:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hoe langer het duurt hoe moeilijker het wordt. Het is een knagende situatie.
En als mensen het zat worden dan worden ze agressief en gaan ze het op elkaar uitvreten.quote:Op zondag 8 november 2020 11:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat merk je nu al aan mensen. Ze worden het zat.
Dat is het ook en dat zal de komende maanden steeds erger worden.quote:Op zondag 8 november 2020 11:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hoe langer het duurt hoe moeilijker het wordt. Het is een knagende situatie.
Dat is inderdaad ook al maanden te merken jaquote:Op zondag 8 november 2020 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
En als mensen het zat worden dan worden ze agressief en gaan ze het op elkaar uitvreten.
Ja, precies.quote:Op zondag 8 november 2020 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
En als mensen het zat worden dan worden ze agressief en gaan ze het op elkaar uitvreten.
Echt he? Mensen hebben een heel kort lontje en het wordt steeds korterquote:Op zondag 8 november 2020 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook al maanden te merken ja
Ik ben blij dat ik niet meer in de detailhandel werk. In december zijn veel klanten sowieso al vervelend.quote:Op zondag 8 november 2020 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt he? Mensen hebben een heel kort lontje en het wordt steeds korter
Dat geloof ik graag.quote:Op zondag 8 november 2020 12:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet meer in de detailhandel werk. In december zijn veel klanten sowieso al vervelend.
Toen ik nog op school zat werkte ik in het weekend in een slagerij, toen was december juist de mooiste tijd om te werken, druk, maar ontzettend gezellig. Mensen zijn nu zoveel onbeschofter.quote:Op zondag 8 november 2020 12:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet meer in de detailhandel werk. In december zijn veel klanten sowieso al vervelend.
Geweldigquote:Op zondag 8 november 2020 12:17 schreef Deisyy het volgende:
Mooie tijden waren dat, ijskoude vingers en ondertussen flirten met de jongen van de lege flessen (want de slagerij zat in een supermarkt).
Met succes, want we zijn nog samen naar de bios geweestquote:
quote:Op zondag 8 november 2020 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Shii!![]()
Heb je fietsplannen voor vanmiddag?
Lekker! Dat staat hier ook op de planning, even een frisse neus en vitamine D opdoen.quote:Op zondag 8 november 2020 12:34 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Nee vandaag niet. Wel een stuk wandelen.
Ja heerlijk hoor. Lekker genieten van het zonnetje.quote:Op zondag 8 november 2020 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Dat staat hier ook op de planning, even een frisse neus en vitamine D opdoen.
Die heb je nog steedsquote:Op zondag 8 november 2020 12:17 schreef Deisyy het volgende:
Mooie tijden waren dat, ijskoude vingers ....
Zon?quote:Op zondag 8 november 2020 12:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja heerlijk hoor. Lekker genieten van het zonnetje.
Ah, back-ups, slimquote:Op zondag 8 november 2020 15:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het mislukt ... trek ik die wel uit de kast
Nee helaasquote:Op zondag 8 november 2020 17:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je haar laatst niet nog tegengekomen?
Dat is ook niet meer wat het geweest is hč, er was een tijd dat je constant BN-ers tegen kwam.quote:
Dat mag nu toch niet meer ...quote:Op zondag 8 november 2020 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook niet meer wat het geweest is hč, er was een tijd dat je constant BN-ers tegen kwam.
quote:Op zondag 8 november 2020 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit toch niet al sinds maart binnen?
Nee maar ik beperk wel mn movesquote:Op zondag 8 november 2020 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit toch niet al sinds maart binnen?
quote:
Jezelf binnen opsluiten is ook niet heel gezond hoor, je moet wel regelmatig een frisse neus halen.quote:
Het was heerlijk vanmiddag kon er pas na 12 toen ik een half uurtje binnen had gezeten echt van genieten want was toen weer opgewarmdquote:Op zondag 8 november 2020 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hé pullup nog een beetje van het mooie herfstweer genoten vandaag?
Ja zo 's ochtends vroeg heb je wel een hele andere beleving bij het lekkere weerquote:Op zondag 8 november 2020 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was heerlijk vanmiddag kon er pas na 12 toen ik een half uurtje binnen had gezeten echt van genieten want was toen weer opgewarmd![]()
Als je om 8 uur al buiten bent met die 2 graden duurt het vrij lang voor je weer warme bent
Voor roeien is het echt ideaal dit weer met nauwelijks wind, klein nadeel deze dagen is dat verblijf binnen op de vereniging niet mag en dus iedereen rap naar huis gaat om wellicht s'middags nog een keer terug te komenquote:Op zondag 8 november 2020 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zo 's ochtends vroeg heb je wel een hele andere beleving bij het lekkere weerWas het vanmorgen maar 2 graden? Toen sliep ik denk ik nog.
Maar vanmiddag wel een rondje stadswallen gedaan.
Echt wandelweer was hetquote:Op zondag 8 november 2020 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zo 's ochtends vroeg heb je wel een hele andere beleving bij het lekkere weerWas het vanmorgen maar 2 graden? Toen sliep ik denk ik nog.
Maar vanmiddag wel een rondje stadswallen gedaan.
Die dagen zien er dan heel anders uit natuurlijk, maar met dit weer wel heerlijk zo buitenquote:Op zondag 8 november 2020 18:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor roeien is het echt ideaal dit weer met nauwelijks wind, klein nadeel deze dagen is dat verblijf binnen op de vereniging niet mag en dus iedereen rap naar huis gaat om wellicht s'middags nog een keer terug te komen
Het gaat geen makkie worden deze winter voor mequote:Op zondag 8 november 2020 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die dagen zien er dan heel anders uit natuurlijk, maar met dit weer wel heerlijk zo buiten
Wij zoeken nog iemand voor kantoor, scheepsreparatiebedrijf, het blijven botenquote:Op zondag 8 november 2020 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gaat geen makkie worden deze winter voor meMan3 Gewoon een kleine versoepeling met wat mogelijkheden binnen gaat een wereld van verschil maken. Anders ga ik een kantoorbaan zoeken in Maart hoor
quote:Op zondag 8 november 2020 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij zoeken nog iemand voor kantoor, scheepsreparatiebedrijf, het blijven boten
Het drijftquote:Op zondag 8 november 2020 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]klinkt nu al goed.
Wel Rotterdam zeker![]()
Eeehmquote:Op zondag 8 november 2020 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het drijftEn ja Rotterdam, dus dat is wel een voordeel.
quote:
Ik ben ergens wel benieuwd hoor of ik in een zo compleet andere situatie nog zou aardenquote:Op zondag 8 november 2020 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
En je krijgt natuurlijk hele leuke collega's.
Weke sport?quote:Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef chufi het volgende:
Nederland door de Duitsers verslagen ....... 🎯
Dan heb je inderdaad heel veel vrijheid en zoiets ontstaat alleen door vertrouwen. Denk dat het heel lastig voor je zou worden om ergens anders te aarden, wat dat betreft heb je je leeftijd ook niet meer meequote:Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben ergens wel benieuwd hoor of ik in een zo compleet andere situatie nog zou aardenDoe nu echt de hele dag compleet waar ik zelf zin in heb eigenlijk en stuur zo wel andere coaches als al die atleten aan zonder dat ik zelf veel directe verantwoording af hoef te leggen. Uiteindelijk wel middels de resultaten maar dat gaat al jaren goed
quote:
Klopt wel jaquote:Op zondag 8 november 2020 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad heel veel vrijheid en zoiets ontstaat alleen door vertrouwen. Denk dat het heel lastig voor je zou worden om ergens anders te aarden, wat dat betreft heb je je leeftijd ook niet meer mee
Plus dat het voor jezelf ook een hele klus is om ergens in een andere functie te aarden, zonder de vrijheden die je je nu kan permitteren. Ik weet zeker dat ik dat ook zou hebben als ik zonder werk zou komen te zitten.quote:Op zondag 8 november 2020 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt wel jaIn mijn vak kan ik nog wel makkelijk een 15 jaar mee en kan ook nog wel over de hele wereld vlot terecht met mijn CV. `
Een andere baan, niet zo makkelijk meer
Dan zou ik lekker wachten op betere tijdenquote:Op zondag 8 november 2020 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt wel jaIn mijn vak kan ik nog wel makkelijk een 15 jaar mee en kan ook nog wel over de hele wereld vlot terecht met mijn CV. `
Een andere baan, niet zo makkelijk meer
Nou zou me wel leuk hebben geleken hoorquote:Op zondag 8 november 2020 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plus dat het voor jezelf ook een hele klus is om ergens in een andere functie te aarden, zonder de vrijheden die je je nu kan permitteren. Ik weet zeker dat ik dat ook zou hebben als ik zonder werk zou komen te zitten.
Maar ik ga dan wel op zoek naar een andere collega
Heftig en de adrenaline zal nog uit je oren klotsen maar het leest ook alsof die wagen jou ook niet had kunnen zien aankomen?quote:Op zondag 8 november 2020 19:43 schreef Soury het volgende:
Zo ik ben bijna dood gereden. Ik zit er een beetje mee of ik er wat mee kan doen. Ik ben wat verdwaasd naar huis gelopen.
Situatie: Ik stap uit de tram, er stappen nog meer mensen in en uit dus tijd genoeg om over te steken. Tram stopt VOOR het zebrapad. Ik loop aan de voorkant van de tram over het zebrapad (je ziet niks links, dat hoeft ook niet) Ik steek over en een debiel scheurt langs de tram , die haalde de tram dus in. Een stap sneller een seconde eerder en ik was compleet aan gort gereden. Ik voelde zelfs de woei van die wagen Het was een kleine bedrijfswagen met laadbak. Wel zwaar genoeg om me 30 meter weg te zwiepen. Ik voel me wat weird nu omdat het zo maar slecht af kan lopen zonder dat je iets fout doet.
Voor de trem uit oversteken, vermoed dat de bestuurder van dat busje haar onmogelijk (op tijd) had kunnen zien, ervan uitgaand dat dat busje dezelfde rijrichting had als de tram.quote:Op zondag 8 november 2020 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Heftig en de adrenaline zal nog uit je oren klotsen maar het leest ook alsof die wagen jou ook niet had kunnen zien aankomen?
Die wagen mag niet op de trambaan. Hij haalde op de trambaan de tram over links in. Je hebt ook geen reden om naar links te kijken als voetganger, en ja het zit nog in mijn hoofd dat het een close call was.quote:Op zondag 8 november 2020 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Heftig en de adrenaline zal nog uit je oren klotsen maar het leest ook alsof die wagen jou ook niet had kunnen zien aankomen?
Nee het is een trambaan daar rijden geen auto's op. Die rijden rechts langs de trambaan. Je verwacht geen verkeer van links als je op een zebrapad loopt.quote:Op zondag 8 november 2020 19:51 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Voor de trem uit oversteken, vermoed dat de bestuurder van dat busje haar onmogelijk (op tijd) had kunnen zien, ervan uitgaand dat dat busje dezelfde rijrichting had als de tram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |