Ah, daar is de Rituel weer.quote:
Nog geen zware rellen door Trumpfans?quote:
Terwijl er nog helemaal niets te vieren valt. Net de persco van Rudy Giuliani gezien: ze stappen in minstens drie staten naar de rechter.quote:
Kan pas na 20.01.21 he, tot die tijd is hij president.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:39 schreef chufi het volgende:
Ik hoop dat ze m in de boeien slaan en afvoeren ,.....
Ja dat zag er zwaar juridisch onderbouwd uit ookquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Terwijl er nog helemaal niets te vieren valt. Net de persco van Rudy Giuliani gezien: ze stappen in minstens drie staten naar de rechter.
Ja, maar kleine kans dat dat nog iets uithaalt...quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Terwijl er nog helemaal niets te vieren valt. Net de persco van Rudy Giuliani gezien: ze stappen in minstens drie staten naar de rechter.
Ze zijn tot nu toe bijna de rechtbanken uitgelachen. De kans dat het hem gaat lukken is niet groot.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het moet nog even doordringen denk ikquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog geen zware rellen door Trumpfans?
Ja helaas .. Dus wat ik al zei .. oppassenquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan pas na 20.01.21 he, tot die tijd is hij president.
Ik vrees een beetje, daar zitten een paar heel erg doorgedraaide mensen tussenquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Het moet nog even doordringen denk ik
Ja, de komende maanden kunnen er nog gekke dingen gebeuren...quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas .. Dus wat ik al zei .. oppassen
Ja, en één daarvan hebben ze tot president gekozen...quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje, daar zitten een paar heel erg doorgedraaide mensen tussen
Ik blijf het bizar vinden dat hij 4 jaar is blijven zitten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en één daarvan hebben ze tot president gekozen...
Dat hoeft pas voor het hekje.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat zag er zwaar juridisch onderbouwd uit ook
Ik blijf het bizar vinden dat nog zoveel mensen hem op handen dragen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden dat hij 4 jaar is blijven zitten.
We shall see.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar kleine kans dat dat nog iets uithaalt...
Oh ja, vertragen zal hij zeker doen waar hij kan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We shall see.
En dan kan het daarna nog naar de Supreme Court.
Volgens mij zijn er geen juridische manieren waarop die datum gaat uitgesteld worden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat hoeft pas voor het hekje.
In ieder geval lijkt het erop dat ze Inauguratie Dag nog wel even op- de lange baan kunnen schuiven. Ik verwacht i.i.g. niet dat het op mijn verjaardag is.
Zolang zal Sleepy Joe het vermoedelijk niet uithouden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden dat hij 4 jaar is blijven zitten.
Dat is niet zo vreemd: omdat hij een goede president is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden dat nog zoveel mensen hem op handen dragen.
Ja, die mensen zullen dat inderdaad vinden....quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd: omdat hij een goede president is.
Zolang de zaak onder de rechter is, is er geen verkiezingsuitslag.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen juridische manieren waarop die datum gaat uitgesteld worden.
Op een gegeven moment kicken ze hem er gewoon, goedschiks of kwaadschiks en de datum is bekend
Zo werkt het gewoon niet...quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zolang de zaak onder de rechter is, is er geen verkiezingsuitslag.
Again, we shall see.quote:
En dat zijn er heel veel, inclusief een record aantal black-Americans en Hispanics.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, die mensen zullen dat inderdaad vinden....
Maar gelukkig is de meerderheid wel verstandigquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat zijn er heel veel, inclusief een record aantal black-Americans en Hispanics.
Dat zal aan de hand van diverse hertellingen nog moeten worden vastgesteld.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar gelukkig is de meerderheid wel verstandig
Ik denk dat het met deze wel meevalt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en één daarvan hebben ze tot president gekozen...
Ben alweer bijna 33quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stoer taalgebruik voor een bejaarde. Gammele koekwous.
Je weet niet wat je met deze nog te wachten staat.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat het met deze wel meevalt.
Oh jeequote:
Het is niet wat ik zou kiezen (al hebben wij hier met die ****** rutte ook zo'n schertsfiguur), maar het is al een heel stuk beter dan wat er nu zit.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je weet niet wat je met deze nog te wachten staat.![]()
Je kan hier hard om lachen, maar als dit de leider van de westerse wereld moet worden mogen we ons hart vasthouden.
Godsamme, echt een Mo nummer, die chaos.quote:
Smoesjesquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
CNN zegt net dat ze in sommige staten nog 25% van de stemmen tellen moeten
Nee, zal wel kloppen. Biden blijft ook president bij hun.quote:
haha ja dat ging rapquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:44 schreef FaithHealer het volgende:
Was de bierproeverij leuk? Zag een boel topics langsvliegen.
Het was zeer succesvol, zelfs voor een nietbierdrinkerquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:44 schreef FaithHealer het volgende:
Was de bierproeverij leuk? Zag een boel topics langsvliegen.
Super leuk initiatief.quote:
Samen maakt het leuker.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was zeer succesvol, zelfs voor een nietbierdrinker
Ik denk hem wel te overleven dan maar pin me er niet op vast.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jee
Dat is de leeftijd waarop jezus het loodje legde
Vooral dat samen was heel leuk en helemaal in deze tijd, waarin we niet heel veel kunnen.quote:
Precies dat.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral dat samen was heel leuk en helemaal in deze tijd, waarin we niet heel veel kunnen.
Dat is beter van nietquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik denk hem wel te overleven dan maar pin me er niet op vast.
Eens met het eerste, maar dat laatste waag ik te betwijfelen. Op het gebied van buitenlandse politiek (en dat is wat ons in Europa het meest aangaat) is er waarschijnlijk geen president die heeft gepresteerd hetgeen Trump op zijn conto mag bijschrijven.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is niet wat ik zou kiezen (al hebben wij hier met die ****** rutte ook zo'n schertsfiguur), maar het is al een heel stuk beter dan wat er nu zit.
Lang niet meer gehoord.quote:
Sommige liedjes vergeet je helemaal, totdat je ze ineens weer hoort langskomen en dan is het alsof ze nooit weg geweest zijnquote:
Hij is wel heel zoetsappig.quote:
Ja hij glijdt lekker hč, laat een goed slijmspoor achter ookquote:
doet mij ineens denken aan Minnie Riperton.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hij glijdt lekker hč, laat een goed slijmspoor achter ook
Simon LeBonquote:
Een beetje hetzelfde genre ja, en heerlijk om mee te zingen, vooral die hoge nootquote:
Volgens mij is zij heel jong overleden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde genre ja, en heerlijk om nee te zingen, vooral die hoge noot
Je bent vroeg! De kerstbuitenverlichting gaat er hier wel komende week op. Heel veel mensen zijn vroeg dit jaar, compensatiegedrag.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:13 schreef FaithHealer het volgende:
Heeft iemand al een kerstboom staan?
Ik wel.
Dolores O’Riordanquote:
Ja !! Behoefte aan licht en gezelligheidquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent vroeg! De kerstbuitenverlichting gaat er hier wel komende week op. Heel veel mensen zijn vroeg dit jaar, compensatiegedrag.
Oh, dat is die van Toppop, waar hij die palmboom afbreekt.quote:
Verkapte 'ik kan heel hoog zingen' postquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde genre ja, en heerlijk om mee te zingen, vooral die hoge noot
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:09 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
doet mij ineens denken aan Minnie Riperton.
Dolores ookquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:16 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Volgens mij is zij heel jong overleden.
46 dacht ik. (Dolores)quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dolores ook
Ietsje minder jong, dat wel
Klopt ja, vooral die uit de jaren 70.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige liedjes vergeet je helemaal, totdat je ze ineens weer hoort langskomen en dan is het alsof ze nooit weg geweest zijn
Iedereen kan hoog gillenquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Verkapte 'ik kan heel hoog zingen' post
Ik ook, ik had 5 oudere zussen, die van jongs af aan kreeg ik top 40 en top 50 muziek meequote:Op zaterdag 7 november 2020 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt ja, vooral die uit de jaren 70.
Ik kwam op deez'aard tussen zussen die die helemaal into de top 40 waren.
Mijn oudste zus verzamelde alle singletjes en volgens mij moeten die allemaal nog in het ouderlijk huis liggen.
En Minnie kon dat ook nog loepzuiver.quote:
+1quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een mooie leeftijd, maar niet daarvoor
Misschien, maar daar hebben ze mij niet van op de hoogte gesteldquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:40 schreef FaithHealer het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met werkgevers die werken met een compensatie potje?
Toen ik een jaar of zeven was, was ik voor het eerst bij een bruiloft. Daar werd dit nummer gezongen met een Nederlandse tekst. Mooie herinneringquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik had 5 oudere zussen, die van jongs af aan kreeg ik top 40 en top 50 muziek mee![]()
Ik kan me van mijn eerste bruiloft alleen een brandnetelsloot herinnerenquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of zeven was, was ik voor het eerst bij een bruiloft. Daar werd dit nummer gezongen met een Nederlandse tekst. Mooie herinnering
Ja, laat ook maar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien, maar daar hebben ze mij niet van op de hoogte gesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |