Ah, daar is de Rituel weer.quote:
Nog geen zware rellen door Trumpfans?quote:
Terwijl er nog helemaal niets te vieren valt. Net de persco van Rudy Giuliani gezien: ze stappen in minstens drie staten naar de rechter.quote:
Kan pas na 20.01.21 he, tot die tijd is hij president.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:39 schreef chufi het volgende:
Ik hoop dat ze m in de boeien slaan en afvoeren ,.....
Ja dat zag er zwaar juridisch onderbouwd uit ookquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Terwijl er nog helemaal niets te vieren valt. Net de persco van Rudy Giuliani gezien: ze stappen in minstens drie staten naar de rechter.
Ja, maar kleine kans dat dat nog iets uithaalt...quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Terwijl er nog helemaal niets te vieren valt. Net de persco van Rudy Giuliani gezien: ze stappen in minstens drie staten naar de rechter.
Ze zijn tot nu toe bijna de rechtbanken uitgelachen. De kans dat het hem gaat lukken is niet groot.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het moet nog even doordringen denk ikquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog geen zware rellen door Trumpfans?
Ja helaas .. Dus wat ik al zei .. oppassenquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan pas na 20.01.21 he, tot die tijd is hij president.
Ik vrees een beetje, daar zitten een paar heel erg doorgedraaide mensen tussenquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Het moet nog even doordringen denk ik
Ja, de komende maanden kunnen er nog gekke dingen gebeuren...quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas .. Dus wat ik al zei .. oppassen
Ja, en één daarvan hebben ze tot president gekozen...quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje, daar zitten een paar heel erg doorgedraaide mensen tussen
Ik blijf het bizar vinden dat hij 4 jaar is blijven zitten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en één daarvan hebben ze tot president gekozen...
Dat hoeft pas voor het hekje.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat zag er zwaar juridisch onderbouwd uit ook
Ik blijf het bizar vinden dat nog zoveel mensen hem op handen dragen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden dat hij 4 jaar is blijven zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |