Wat ben je rebels vanochtendquote:
quote:
quote:
Jouw liedjes tellen ook meequote:Op zaterdag 7 november 2020 23:20 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dit liedje wel ja, trouwens.... gisteren was er wat verwarring over wie aan de beurt was, ik werd genoemd maar iemand anders was aan de beurt en daarna ben ik nooit meer genoemd. Niet heel erg als ik naar die liedjes kijk die totaal niet bij mij passen. Dus ik heb jullie maar laten gaan en me afzijdig gehouden
Doe maar onder eenquote:Op zondag 8 november 2020 09:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw liedjes tellen ook mee![]()
Ben er nu wel benieuwd naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2020 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe maar onder een
Zelfs die hoeft niet onder een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 8 november 2020 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe maar onder een
Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2020 10:40 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oke.
Ook al zo brutaal ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 november 2020 10:40 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oke.
Welke muziek gaat uw voorkeur naar uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Eigenlijk net zoiets als een knoop in je zakdoek. Meer een constante reminderquote:Op zondag 8 november 2020 11:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is alleen maar schijnveiligheid.
quote:Op zondag 8 november 2020 11:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenlijk net zoiets als een knoop in je zakdoek. Meer een constante reminder
Het is een rare onnatuurlijke situatie waar we al veel te lang in zittenquote:Op zondag 8 november 2020 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze staan niet voor niets naast elkaar.
En het ergste moet nog komen, de donkere maanden. Ik kan er redelijk goed mee omgaan, ook omdat ik er weinig hinder van ondervindt, maar voor bepaalde groepen mensen is het ontzettend moeilijkquote:Op zondag 8 november 2020 11:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een rare onnatuurlijke situatie waar we al veel te lang in zitten
Ik denk dat hoe langer het duurt hoe moeilijker het wordt. Het is een knagende situatie.quote:Op zondag 8 november 2020 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het ergste moet nog komen, de donkere maanden. Ik kan er redelijk goed mee omgaan, ook omdat ik er weinig hinder van ondervindt, maar voor bepaalde groepen mensen is het ontzettend moeilijk
Dat merk je nu al aan mensen. Ze worden het zat.quote:Op zondag 8 november 2020 11:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hoe langer het duurt hoe moeilijker het wordt. Het is een knagende situatie.
En als mensen het zat worden dan worden ze agressief en gaan ze het op elkaar uitvreten.quote:Op zondag 8 november 2020 11:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat merk je nu al aan mensen. Ze worden het zat.
Dat is het ook en dat zal de komende maanden steeds erger worden.quote:Op zondag 8 november 2020 11:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hoe langer het duurt hoe moeilijker het wordt. Het is een knagende situatie.
Dat is inderdaad ook al maanden te merken jaquote:Op zondag 8 november 2020 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
En als mensen het zat worden dan worden ze agressief en gaan ze het op elkaar uitvreten.
Ja, precies.quote:Op zondag 8 november 2020 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
En als mensen het zat worden dan worden ze agressief en gaan ze het op elkaar uitvreten.
Echt he? Mensen hebben een heel kort lontje en het wordt steeds korterquote:Op zondag 8 november 2020 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook al maanden te merken ja
Ik ben blij dat ik niet meer in de detailhandel werk. In december zijn veel klanten sowieso al vervelend.quote:Op zondag 8 november 2020 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt he? Mensen hebben een heel kort lontje en het wordt steeds korter
Dat geloof ik graag.quote:Op zondag 8 november 2020 12:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet meer in de detailhandel werk. In december zijn veel klanten sowieso al vervelend.
Toen ik nog op school zat werkte ik in het weekend in een slagerij, toen was december juist de mooiste tijd om te werken, druk, maar ontzettend gezellig. Mensen zijn nu zoveel onbeschofter.quote:Op zondag 8 november 2020 12:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet meer in de detailhandel werk. In december zijn veel klanten sowieso al vervelend.
Geweldigquote:Op zondag 8 november 2020 12:17 schreef Deisyy het volgende:
Mooie tijden waren dat, ijskoude vingers en ondertussen flirten met de jongen van de lege flessen (want de slagerij zat in een supermarkt).
Met succes, want we zijn nog samen naar de bios geweestquote:
quote:Op zondag 8 november 2020 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Shii!![]()
Heb je fietsplannen voor vanmiddag?
Lekker! Dat staat hier ook op de planning, even een frisse neus en vitamine D opdoen.quote:Op zondag 8 november 2020 12:34 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Nee vandaag niet. Wel een stuk wandelen.
Ja heerlijk hoor. Lekker genieten van het zonnetje.quote:Op zondag 8 november 2020 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Dat staat hier ook op de planning, even een frisse neus en vitamine D opdoen.
Die heb je nog steedsquote:Op zondag 8 november 2020 12:17 schreef Deisyy het volgende:
Mooie tijden waren dat, ijskoude vingers ....
Zon?quote:Op zondag 8 november 2020 12:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja heerlijk hoor. Lekker genieten van het zonnetje.
Ah, back-ups, slimquote:Op zondag 8 november 2020 15:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het mislukt ... trek ik die wel uit de kast
Nee helaasquote:Op zondag 8 november 2020 17:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je haar laatst niet nog tegengekomen?
Dat is ook niet meer wat het geweest is hč, er was een tijd dat je constant BN-ers tegen kwam.quote:
Dat mag nu toch niet meer ...quote:Op zondag 8 november 2020 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook niet meer wat het geweest is hč, er was een tijd dat je constant BN-ers tegen kwam.
quote:Op zondag 8 november 2020 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit toch niet al sinds maart binnen?
Nee maar ik beperk wel mn movesquote:Op zondag 8 november 2020 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit toch niet al sinds maart binnen?
quote:
Jezelf binnen opsluiten is ook niet heel gezond hoor, je moet wel regelmatig een frisse neus halen.quote:
Het was heerlijk vanmiddag kon er pas na 12 toen ik een half uurtje binnen had gezeten echt van genieten want was toen weer opgewarmdquote:Op zondag 8 november 2020 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hé pullup nog een beetje van het mooie herfstweer genoten vandaag?
Ja zo 's ochtends vroeg heb je wel een hele andere beleving bij het lekkere weerquote:Op zondag 8 november 2020 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was heerlijk vanmiddag kon er pas na 12 toen ik een half uurtje binnen had gezeten echt van genieten want was toen weer opgewarmd![]()
Als je om 8 uur al buiten bent met die 2 graden duurt het vrij lang voor je weer warme bent
Voor roeien is het echt ideaal dit weer met nauwelijks wind, klein nadeel deze dagen is dat verblijf binnen op de vereniging niet mag en dus iedereen rap naar huis gaat om wellicht s'middags nog een keer terug te komenquote:Op zondag 8 november 2020 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zo 's ochtends vroeg heb je wel een hele andere beleving bij het lekkere weerWas het vanmorgen maar 2 graden? Toen sliep ik denk ik nog.
Maar vanmiddag wel een rondje stadswallen gedaan.
Echt wandelweer was hetquote:Op zondag 8 november 2020 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zo 's ochtends vroeg heb je wel een hele andere beleving bij het lekkere weerWas het vanmorgen maar 2 graden? Toen sliep ik denk ik nog.
Maar vanmiddag wel een rondje stadswallen gedaan.
Die dagen zien er dan heel anders uit natuurlijk, maar met dit weer wel heerlijk zo buitenquote:Op zondag 8 november 2020 18:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor roeien is het echt ideaal dit weer met nauwelijks wind, klein nadeel deze dagen is dat verblijf binnen op de vereniging niet mag en dus iedereen rap naar huis gaat om wellicht s'middags nog een keer terug te komen
Het gaat geen makkie worden deze winter voor mequote:Op zondag 8 november 2020 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die dagen zien er dan heel anders uit natuurlijk, maar met dit weer wel heerlijk zo buiten
Wij zoeken nog iemand voor kantoor, scheepsreparatiebedrijf, het blijven botenquote:Op zondag 8 november 2020 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gaat geen makkie worden deze winter voor meMan3 Gewoon een kleine versoepeling met wat mogelijkheden binnen gaat een wereld van verschil maken. Anders ga ik een kantoorbaan zoeken in Maart hoor
quote:Op zondag 8 november 2020 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij zoeken nog iemand voor kantoor, scheepsreparatiebedrijf, het blijven boten
Het drijftquote:Op zondag 8 november 2020 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]klinkt nu al goed.
Wel Rotterdam zeker![]()
Eeehmquote:Op zondag 8 november 2020 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het drijftEn ja Rotterdam, dus dat is wel een voordeel.
quote:
Ik ben ergens wel benieuwd hoor of ik in een zo compleet andere situatie nog zou aardenquote:Op zondag 8 november 2020 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
En je krijgt natuurlijk hele leuke collega's.
Weke sport?quote:Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef chufi het volgende:
Nederland door de Duitsers verslagen ....... 🎯
Dan heb je inderdaad heel veel vrijheid en zoiets ontstaat alleen door vertrouwen. Denk dat het heel lastig voor je zou worden om ergens anders te aarden, wat dat betreft heb je je leeftijd ook niet meer meequote:Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben ergens wel benieuwd hoor of ik in een zo compleet andere situatie nog zou aardenDoe nu echt de hele dag compleet waar ik zelf zin in heb eigenlijk en stuur zo wel andere coaches als al die atleten aan zonder dat ik zelf veel directe verantwoording af hoef te leggen. Uiteindelijk wel middels de resultaten maar dat gaat al jaren goed
quote:
Klopt wel jaquote:Op zondag 8 november 2020 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad heel veel vrijheid en zoiets ontstaat alleen door vertrouwen. Denk dat het heel lastig voor je zou worden om ergens anders te aarden, wat dat betreft heb je je leeftijd ook niet meer mee
Plus dat het voor jezelf ook een hele klus is om ergens in een andere functie te aarden, zonder de vrijheden die je je nu kan permitteren. Ik weet zeker dat ik dat ook zou hebben als ik zonder werk zou komen te zitten.quote:Op zondag 8 november 2020 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt wel jaIn mijn vak kan ik nog wel makkelijk een 15 jaar mee en kan ook nog wel over de hele wereld vlot terecht met mijn CV. `
Een andere baan, niet zo makkelijk meer
Dan zou ik lekker wachten op betere tijdenquote:Op zondag 8 november 2020 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt wel jaIn mijn vak kan ik nog wel makkelijk een 15 jaar mee en kan ook nog wel over de hele wereld vlot terecht met mijn CV. `
Een andere baan, niet zo makkelijk meer
Nou zou me wel leuk hebben geleken hoorquote:Op zondag 8 november 2020 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plus dat het voor jezelf ook een hele klus is om ergens in een andere functie te aarden, zonder de vrijheden die je je nu kan permitteren. Ik weet zeker dat ik dat ook zou hebben als ik zonder werk zou komen te zitten.
Maar ik ga dan wel op zoek naar een andere collega
Heftig en de adrenaline zal nog uit je oren klotsen maar het leest ook alsof die wagen jou ook niet had kunnen zien aankomen?quote:Op zondag 8 november 2020 19:43 schreef Soury het volgende:
Zo ik ben bijna dood gereden. Ik zit er een beetje mee of ik er wat mee kan doen. Ik ben wat verdwaasd naar huis gelopen.
Situatie: Ik stap uit de tram, er stappen nog meer mensen in en uit dus tijd genoeg om over te steken. Tram stopt VOOR het zebrapad. Ik loop aan de voorkant van de tram over het zebrapad (je ziet niks links, dat hoeft ook niet) Ik steek over en een debiel scheurt langs de tram , die haalde de tram dus in. Een stap sneller een seconde eerder en ik was compleet aan gort gereden. Ik voelde zelfs de woei van die wagen Het was een kleine bedrijfswagen met laadbak. Wel zwaar genoeg om me 30 meter weg te zwiepen. Ik voel me wat weird nu omdat het zo maar slecht af kan lopen zonder dat je iets fout doet.
Voor de trem uit oversteken, vermoed dat de bestuurder van dat busje haar onmogelijk (op tijd) had kunnen zien, ervan uitgaand dat dat busje dezelfde rijrichting had als de tram.quote:Op zondag 8 november 2020 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Heftig en de adrenaline zal nog uit je oren klotsen maar het leest ook alsof die wagen jou ook niet had kunnen zien aankomen?
Die wagen mag niet op de trambaan. Hij haalde op de trambaan de tram over links in. Je hebt ook geen reden om naar links te kijken als voetganger, en ja het zit nog in mijn hoofd dat het een close call was.quote:Op zondag 8 november 2020 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Heftig en de adrenaline zal nog uit je oren klotsen maar het leest ook alsof die wagen jou ook niet had kunnen zien aankomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |