Ja dat is ook leuk! Dat gebeurt ook wel regelmatig in het MUZ-gedeelte. Door iemands YT wordt je weer getriggerd om iets te posten als een soort antwoord.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die is ook leuk
Ook een leuk idee voor een muziekavond, dat iemand een liedje post die op één of andere manier gelinkt is aan de vorige.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat is ook leuk! Dat gebeurt ook wel regelmatig in het MUZ-gedeelte. Door iemands YT wordt je weer getriggerd om iets te posten als een soort antwoord.
quote:
Hm ik hoopte dat iemand het voor me zou doenquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Het was niet mijn idee, dus ik ga niet met de eer strijken
Ik had die indruk alquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hm ik hoopte dat iemand het voor me zou doen
Ah het bestaat dus al, ik dacht al dat ik niet zo origineel kon zijnquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat is ook leuk! Dat gebeurt ook wel regelmatig in het MUZ-gedeelte. Door iemands YT wordt je weer getriggerd om iets te posten als een soort antwoord.
Nee het bestaat niet als een spelletje. Je post daar YT-jes die je aan het luisteren bent. Niet dat het verplicht is er een vervolg op te posten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah het bestaat dus al, ik dacht al dat ik niet zo origineel kon zijn
Nee zeker niet, dat is een hele serieuze aangelegenheid.quote:
Stilzitten tijdens het luisteren, mond dicht, en niet lachen!quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee zeker niet, dat is een hele serieuze aangelegenheid.
Dan ben ik dus toch origineel, ik bedoelde dus een soort van lepeltopic. Ik probeerde D. aan het werk te zetten, maar die werkt niet mee.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:32 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee het bestaat niet als een spelletje. Je post daar YT-jes die je aan het luisteren bent. Niet dat het verplicht is er een vervolg op te posten.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Stilzitten tijdens het luisteren, mond dicht, en niet lachen!
Vooral niet bewegen en meezingen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Stilzitten tijdens het luisteren, mond dicht, en niet lachen!
Luistert wel lekker wegquote:
Nee, respect tonen voor de kunstvorm die muziek isquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Vooral niet bewegen en meezingen.
Toch een lekker liedje hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:50 schreef Domnivoor het volgende:
It's a tragedy for me to see the game is over...
NKOTBquote:
Is uit jouw jeugd natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kon 'm helemaal meezingen, en rappen
Dit liedje wel ja, trouwens.... gisteren was er wat verwarring over wie aan de beurt was, ik werd genoemd maar iemand anders was aan de beurt en daarna ben ik nooit meer genoemd. Niet heel erg als ik naar die liedjes kijk die totaal niet bij mij passen. Dus ik heb jullie maar laten gaan en me afzijdig gehoudenquote:
Je mag nu wel wat posten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:20 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dit liedje wel ja, trouwens.... gisteren was er wat verwarring over wie aan de beurt was, ik werd genoemd maar iemand anders was aan de beurt en daarna ben ik nooit meer genoemd. Niet heel erg als ik naar die liedjes kijk die totaal niet bij mij passen. Dus ik heb jullie maar laten gaan en me afzijdig gehouden
Hagel is al erg genoegquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:32 schreef mazaru het volgende:
Dit is gaaf!
Een planeet waar het stenen regent en met supersonische windvlagen.![]()
[ afbeelding ]
Dekking zoeken!quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... wel eens overvallen in Spanje
Zo dan. Nooit saaie weerberichten daar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:32 schreef mazaru het volgende:
Dit is gaaf!
Een planeet waar het stenen regent en met supersonische windvlagen.![]()
[ afbeelding ]
Morgen hebben we een zonnige 3000 graden in het zuiden. Vergeet de zonnebrand nietquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo dan. Nooit saaie weerberichten daar.
Smeer ook je huis effe in, anders verdampt het.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Morgen hebben we een zonnige 3000 graden in het zuiden. Vergeet de zonnebrand niet
Net als bij ons de regenquote:Op zondag 8 november 2020 00:04 schreef chufi het volgende:
Wat aan de voorkant verdampt vriest er aan de achterkant weer aan
Hij deed het goedquote:Op zondag 8 november 2020 01:56 schreef chufi het volgende:
Maar nu ff kijken wat Joe te vertellen heeft
Trusten ..quote:Op zondag 8 november 2020 03:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Hij deed het goed[ afbeelding ]
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |