Zij welquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En Minnie kon dat ook nog loepzuiver.
Ik kan me voorstellen dat dat een mooie herinnering is, prachtig liedje vind ik dit, melancholischquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of zeven was, was ik voor het eerst bij een bruiloft. Daar werd dit nummer gezongen met een Nederlandse tekst. Mooie herinnering
Nope eigenlijk nietquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:40 schreef FaithHealer het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met werkgevers die werken met een compensatie potje?
Is wel iets voor de 40+-muziekavond.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat een mooie herinnering is, prachtig liedje vind ik dit, melancholisch
Wanneer is die?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is wel iets voor de 40+-muziekavond.
Ik ken het niet, maar het komt wel uit en goed jaarquote:
Daar gaat @Prisha over.quote:
Dat is ook wel een heel leuk idee, al weet ik niet of iedereen erop zit te wachten om te 'moeten' luisteren naar de muziekkeuze van een anderquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is wel iets voor de 40+-muziekavond.
Als iedereen met hun keuze daar vooraf een beetje rekening mee kan houden komen we vast een heel eindquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wel een heel leuk idee, al weet ik niet of iedereen erop zit te wachten om te 'moeten' luisteren naar de muziekkeuze van een ander
Stel, je hebt een contract van 6 uur per week. Maar je werkt elke week 6,5 uur . dat is bij uitbetaling per 4 weken 0,5 uur x 4 = 2 uur meer.quote:
Lijkt me welquote:
Toch fijn om achter de hand te hebben?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:57 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Stel, je hebt een contract van 6 uur per week. Maar je werkt elke week 6,5 uur . dat is bij uitbetaling per 4 weken 0,5 uur x 4 = 2 uur meer.
Dat wordt pas uitbetaald wanneer je de uren van je contract bereikt hebt, dat is dus na 3 periodes van 4 weken.
Is dat motiverend?
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Als iedereen met hun keuze daar vooraf een beetje rekening mee kan houden komen we vast een heel eind
Dat vind ik wel een hele vreemde gang van zaken, dus als je een 24-uurs contract zou hebben krijg je je je overuren pas uitbetaald als je er minimaal 24 hebt. Wat staat erover in het CAO?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:57 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Stel, je hebt een contract van 6 uur per week. Maar je werkt elke week 6,5 uur . dat is bij uitbetaling per 4 weken 0,5 uur x 4 = 2 uur meer.
Dat wordt pas uitbetaald wanneer je de uren van je contract bereikt hebt, dat is dus na 3 periodes van 4 weken.
Is dat motiverend?
Nope. Want als 1 van mijn cliënten ziek wordt of opgenomen wordt dan trekken ze dat af als min uren.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Toch fijn om achter de hand te hebben?
Is iets voor WGR.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:03 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Nope. Want als 1 van mijn cliënten ziek wordt of opgenomen wordt dan trekken ze dat af als min uren.
Maar laat maar, te ingewikkeld.
Ik doelde ook vooral op het hebben van een vooraf aangegeven moment dat ze uitbetalen, van min-uren heb ik geen verstandquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:03 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Nope. Want als 1 van mijn cliënten ziek wordt of opgenomen wordt dan trekken ze dat af als min uren.
Maar laat maar, te ingewikkeld.
dat ben ik dus aan het uitzoeken, want het lijkt erop dat ze een bepaald aantal uren achterhouden als een soort verzekering.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een hele vreemde gang van zaken, dus als je een 24-uurs contract zou hebben krijg je je je overuren pas uitbetaald als je er minimaal 24 hebt. Wat staat erover in het CAO?
Ja even goed induiken dan maar, het klinkt mij een beetje vreemd, maar ik weet natuurlijk niet hoe het in jouw branche geregeld is. En anders is het misschien een goede vraag voor WGR, zoals Domni al zei.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:05 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
dat ben ik dus aan het uitzoeken, want het lijkt erop dat ze een bepaald aantal uren achterhouden als een soort verzekering.
Maar ik heb natuurlijk ook vakantie uren.
Volgens mijn ex die al 40+ jaar een eigen bedrijf heeft mag dit niet eens. Je mag geen uren achterhouden als een soort verzekering.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja even goed induiken dan maar, het klinkt mij een beetje vreemd, maar ik weet natuurlijk niet hoe het in jouw branche geregeld is. En anders is het misschien een goede vraag voor WGR, zoals Domni al zei.
Mono-mondayquote:
quote:
quote:
Dus je denkt dat ze het als verzekering achterhouden voor als je ziek bent? Dat mag inderdaad niet. Anders moet je maandag even het juridisch loket bellen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:11 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Volgens mijn ex die al 40+ jaar een eigen bedrijf heeft mag dit niet eens. Je mag geen uren achterhouden als een soort verzekering.
Als ik niet kan werken is dat ziektewet of verlofuren.
Ga ik doen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ze het als verzekering achterhouden voor als je ziek bent? Dat mag inderdaad niet. Anders moet je maandag even het juridisch loket bellen.
Maar die is ook leukquote:
I don't care if Monday's bluequote:
Ja dat dus, een soort van lepeltopicquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
I don't care if Monday's blue
Tuesday's grey and Wednesday too
Thursday, I don't care about you
It's Friday, I'm in love
Is daar nog geen topic van?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat dus, een soort van lepeltopic
Gaat mij snel vervelen denk ik.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat dus, een soort van lepeltopic
eens!quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik word wel schijtziek van elke keer die reclames op YouTube.
Bij nader inzien is het voor een spelletje leuk, maar niet om lekker naar elkaars muziek te luisteren, zoals ik vanavond aan het doen benquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gaat mij snel vervelen denk ik.
Maar wel veel, dus ik neem het je niet kwalijkquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik wee niet alles
Leuk idee hoor, maak er maar een topic voor Mens erger je nietquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Maar wel veel, dus ik neem het je niet kwalijk
Weet wel dat ze het geregeld op NPO2 doen bij Ron Stenders
Dus wel spelen, maar dan zonder te luisteren?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij nader inzien is het voor een spelletje leuk, maar niet om lekker naar elkaars muziek te luisteren, zoals ik vanavond aan het doen ben
Het was niet mijn idee, dus ik ga niet met de eer strijkenquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk idee hoor, maak er maar een topic voor Mens erger je niet
Spelletjes doe je maar in MENquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dus wel spelen, maar dan zonder te luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |