Ah, back-ups, slimquote:Op zondag 8 november 2020 15:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het mislukt ... trek ik die wel uit de kast
Nee helaasquote:Op zondag 8 november 2020 17:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je haar laatst niet nog tegengekomen?
Dat is ook niet meer wat het geweest is hè, er was een tijd dat je constant BN-ers tegen kwam.quote:
Dat mag nu toch niet meer ...quote:Op zondag 8 november 2020 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook niet meer wat het geweest is hè, er was een tijd dat je constant BN-ers tegen kwam.
quote:Op zondag 8 november 2020 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit toch niet al sinds maart binnen?
Nee maar ik beperk wel mn movesquote:Op zondag 8 november 2020 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit toch niet al sinds maart binnen?
quote:
Jezelf binnen opsluiten is ook niet heel gezond hoor, je moet wel regelmatig een frisse neus halen.quote:
Het was heerlijk vanmiddag kon er pas na 12 toen ik een half uurtje binnen had gezeten echt van genieten want was toen weer opgewarmdquote:Op zondag 8 november 2020 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hé pullup nog een beetje van het mooie herfstweer genoten vandaag?
Ja zo 's ochtends vroeg heb je wel een hele andere beleving bij het lekkere weerquote:Op zondag 8 november 2020 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was heerlijk vanmiddag kon er pas na 12 toen ik een half uurtje binnen had gezeten echt van genieten want was toen weer opgewarmd![]()
Als je om 8 uur al buiten bent met die 2 graden duurt het vrij lang voor je weer warme bent
Voor roeien is het echt ideaal dit weer met nauwelijks wind, klein nadeel deze dagen is dat verblijf binnen op de vereniging niet mag en dus iedereen rap naar huis gaat om wellicht s'middags nog een keer terug te komenquote:Op zondag 8 november 2020 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zo 's ochtends vroeg heb je wel een hele andere beleving bij het lekkere weerWas het vanmorgen maar 2 graden? Toen sliep ik denk ik nog.
Maar vanmiddag wel een rondje stadswallen gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |