Echt wandelweer was hetquote:Op zondag 8 november 2020 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zo 's ochtends vroeg heb je wel een hele andere beleving bij het lekkere weerWas het vanmorgen maar 2 graden? Toen sliep ik denk ik nog.
Maar vanmiddag wel een rondje stadswallen gedaan.
Die dagen zien er dan heel anders uit natuurlijk, maar met dit weer wel heerlijk zo buitenquote:Op zondag 8 november 2020 18:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Voor roeien is het echt ideaal dit weer met nauwelijks wind, klein nadeel deze dagen is dat verblijf binnen op de vereniging niet mag en dus iedereen rap naar huis gaat om wellicht s'middags nog een keer terug te komen
Het gaat geen makkie worden deze winter voor mequote:Op zondag 8 november 2020 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die dagen zien er dan heel anders uit natuurlijk, maar met dit weer wel heerlijk zo buiten
Wij zoeken nog iemand voor kantoor, scheepsreparatiebedrijf, het blijven botenquote:Op zondag 8 november 2020 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gaat geen makkie worden deze winter voor meMan3 Gewoon een kleine versoepeling met wat mogelijkheden binnen gaat een wereld van verschil maken. Anders ga ik een kantoorbaan zoeken in Maart hoor
quote:Op zondag 8 november 2020 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij zoeken nog iemand voor kantoor, scheepsreparatiebedrijf, het blijven boten
Het drijftquote:Op zondag 8 november 2020 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]klinkt nu al goed.
Wel Rotterdam zeker![]()
Eeehmquote:Op zondag 8 november 2020 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het drijftEn ja Rotterdam, dus dat is wel een voordeel.
quote:
Ik ben ergens wel benieuwd hoor of ik in een zo compleet andere situatie nog zou aardenquote:Op zondag 8 november 2020 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
En je krijgt natuurlijk hele leuke collega's.
Weke sport?quote:Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef chufi het volgende:
Nederland door de Duitsers verslagen ....... 🎯
Dan heb je inderdaad heel veel vrijheid en zoiets ontstaat alleen door vertrouwen. Denk dat het heel lastig voor je zou worden om ergens anders te aarden, wat dat betreft heb je je leeftijd ook niet meer meequote:Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben ergens wel benieuwd hoor of ik in een zo compleet andere situatie nog zou aardenDoe nu echt de hele dag compleet waar ik zelf zin in heb eigenlijk en stuur zo wel andere coaches als al die atleten aan zonder dat ik zelf veel directe verantwoording af hoef te leggen. Uiteindelijk wel middels de resultaten maar dat gaat al jaren goed
quote:
Klopt wel jaquote:Op zondag 8 november 2020 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad heel veel vrijheid en zoiets ontstaat alleen door vertrouwen. Denk dat het heel lastig voor je zou worden om ergens anders te aarden, wat dat betreft heb je je leeftijd ook niet meer mee
Plus dat het voor jezelf ook een hele klus is om ergens in een andere functie te aarden, zonder de vrijheden die je je nu kan permitteren. Ik weet zeker dat ik dat ook zou hebben als ik zonder werk zou komen te zitten.quote:Op zondag 8 november 2020 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt wel jaIn mijn vak kan ik nog wel makkelijk een 15 jaar mee en kan ook nog wel over de hele wereld vlot terecht met mijn CV. `
Een andere baan, niet zo makkelijk meer
Dan zou ik lekker wachten op betere tijdenquote:Op zondag 8 november 2020 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt wel jaIn mijn vak kan ik nog wel makkelijk een 15 jaar mee en kan ook nog wel over de hele wereld vlot terecht met mijn CV. `
Een andere baan, niet zo makkelijk meer
Nou zou me wel leuk hebben geleken hoorquote:Op zondag 8 november 2020 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plus dat het voor jezelf ook een hele klus is om ergens in een andere functie te aarden, zonder de vrijheden die je je nu kan permitteren. Ik weet zeker dat ik dat ook zou hebben als ik zonder werk zou komen te zitten.
Maar ik ga dan wel op zoek naar een andere collega
Heftig en de adrenaline zal nog uit je oren klotsen maar het leest ook alsof die wagen jou ook niet had kunnen zien aankomen?quote:Op zondag 8 november 2020 19:43 schreef Soury het volgende:
Zo ik ben bijna dood gereden. Ik zit er een beetje mee of ik er wat mee kan doen. Ik ben wat verdwaasd naar huis gelopen.
Situatie: Ik stap uit de tram, er stappen nog meer mensen in en uit dus tijd genoeg om over te steken. Tram stopt VOOR het zebrapad. Ik loop aan de voorkant van de tram over het zebrapad (je ziet niks links, dat hoeft ook niet) Ik steek over en een debiel scheurt langs de tram , die haalde de tram dus in. Een stap sneller een seconde eerder en ik was compleet aan gort gereden. Ik voelde zelfs de woei van die wagen Het was een kleine bedrijfswagen met laadbak. Wel zwaar genoeg om me 30 meter weg te zwiepen. Ik voel me wat weird nu omdat het zo maar slecht af kan lopen zonder dat je iets fout doet.
Voor de trem uit oversteken, vermoed dat de bestuurder van dat busje haar onmogelijk (op tijd) had kunnen zien, ervan uitgaand dat dat busje dezelfde rijrichting had als de tram.quote:Op zondag 8 november 2020 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Heftig en de adrenaline zal nog uit je oren klotsen maar het leest ook alsof die wagen jou ook niet had kunnen zien aankomen?
Die wagen mag niet op de trambaan. Hij haalde op de trambaan de tram over links in. Je hebt ook geen reden om naar links te kijken als voetganger, en ja het zit nog in mijn hoofd dat het een close call was.quote:Op zondag 8 november 2020 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Heftig en de adrenaline zal nog uit je oren klotsen maar het leest ook alsof die wagen jou ook niet had kunnen zien aankomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |