Rauw of gebakken?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:01 schreef Straatverlichting het volgende:
Spruitjes was het advies van GL A'dam voor Sint Maarten,![]()
Ik heb nog in de vriezerquote:Op woensdag 11 november 2020 14:01 schreef Straatverlichting het volgende:
Spruitjes was het advies van GL A'dam voor Sint Maarten,![]()
Waar staat die dan ?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:08 schreef Domnivoor het volgende:
Trouwens: mijn UI is de Sint-Maartenstoren, maar vrijwel niemand kent die naam.
Midden in Utrecht.quote:
Wel een tuin maar geen heliquote:Op woensdag 11 november 2020 16:36 schreef chufi het volgende:
Heb je een eigen helicopter in de achtertuin dan ?
vlieg je nog regel;matig ?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:07 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wel een tuin maar geen heli
Nope, heb een hekel aan vliegen..quote:
Cute!quote:Op woensdag 11 november 2020 13:23 schreef Domnivoor het volgende:
@:oma-Nijn![]()
[ afbeelding ]
@:Deisyy @:espri
[ afbeelding ]
Ik heb gewerkt vandaag, een langslepende kwestie opgelost, het was een vruchtbare dagquote:Op woensdag 11 november 2020 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi,
hebben jullie wel een leuke dag gehad?
Godverdomme zeg! Bemoei je met je eigen dag.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi,
hebben jullie wel een leuke dag gehad?
Is het weer tijd voor een zure dag?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Godverdomme zeg! Bemoei je met je eigen dag.
Klinkt goedquote:Op woensdag 11 november 2020 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt vandaag, een langslepende kwestie opgelost, het was een vruchtbare dag![]()
En jij?
Sorryquote:Op woensdag 11 november 2020 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Godverdomme zeg! Bemoei je met je eigen dag.
Ja het was een mooie dag, een zonnetje. Wie de fuck kan het schelen wat voor dag ik heb? Echt er is niemand hier waar ik daar voor interesse in heb. Echt niemandquote:Op woensdag 11 november 2020 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het weer tijd voor een zure dag?
Voor, tijdens of na het werk?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IK heb gewerkt en toen ging het mis
Ze is iig duidelijker dan jij, met je vooringenomenheid.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het weer tijd voor een zure dag?
okquote:Op woensdag 11 november 2020 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het was een mooie dag, een zonnetje. Wie de fuck kan het schelen wat voor dag ik heb? Echt er is niemand hier waar ik daar voor interesse in heb. Echt niemand
Tijdens, dus mocht even hier in het zkh langsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |