Melk zulke dure pratende koekjes wel jaquote:Op donderdag 12 november 2020 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Trillseeker ben ik![]()
Rustig aan doen dan maar, voorlopig zeker niet aan het werk ook?
Neen, want dat kost, in tegenstelling tot wat ik dacht (dacht dat het gratis was) 15 euri.quote:
Glutenloos en lactoseloos is extra duur, vreemd wel, je zou denken dat er minder inzitquote:Op donderdag 12 november 2020 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Melk zulke dure pratende koekjes wel ja
Ik heb nu weekend, hoop maandag weer gewoon te kunnen.
En Treehut is ook primaquote:Op donderdag 12 november 2020 11:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Neen, want dat kost, in tegenstelling tot wat ik dacht (dacht dat het gratis was) 15 euri.
Het woord loos zal wel duur zijn jaquote:Op donderdag 12 november 2020 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Glutenloos en lactoseloos is extra duur, vreemd wel, je zou denken dat er minder inzit
quote:Op donderdag 12 november 2020 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker!
Kijk eens, een liedje voor jou
Dat verklaart de prijzen van dat winkeltje, het zit ook in de naamquote:Op donderdag 12 november 2020 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het woord loos zal wel duur zijn ja
Je mag een gegeven Parlevliet niet in de muil kijken.quote:
Ik heb daar niets mee.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je mag een gegeven Parlevliet niet in de muil kijken.
Je moet je horizon af en toe een beetje verbreden.quote:
Doe ik ook.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet je horizon af en toe een beetje verbreden.
Hiervan krijg ik zin in vakantie naar een warm landquote:Op donderdag 12 november 2020 11:44 schreef pullup het volgende:
Je moet ook echte Keesmuziek draaien Deis
Beetje zwoel en zulks
Echt welquote:Op donderdag 12 november 2020 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hiervan krijg ik zin in vakantie naar een warm land
Ik ken iemand die gaat dinsdag voor 2 weken naar Curacao, ik was een klein beetje jaloers toen ik dat hoordequote:
Nu ik chufs post zie wel minderquote:Op donderdag 12 november 2020 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken iemand die gaat dinsdag voor 2 weken naar Curacao, ik was een klein beetje jaloers toen ik dat hoorde
Iedereen moet gewoon op zijn eigen (ei)land blijven.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:50 schreef chufi het volgende:
Curacao zal ook wel zo op oranje gaan,... 50 nieuwe besmettingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |