Een klimaatkast bouwenquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja is goed .. een aparte voor het bier kan ik wel gebruiken
Leuke Uiquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
Hier iemand nog wat leuks te vertellen?
Dankquote:
Hoe krijg je een levensfilosofie in een vorm?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind hem ook prachtig, ik heb een soort levensfilosofie met die vorm
Je animatie is de vortex of life. The ethernal path.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe krijg je een levensfilosofie in een vorm?
Zo diep gaat mijn UI niet in ieder geval
quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je animatie is de vortex of life. The ethernal path.
En als je goed kijkt.. zie je een appel!
En lbgtq kleurenquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij bewoog gewoon mooiquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat doet het dan al heel langquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het onderbewustzijn omarmt het oerpatroon.
Hahah, laat eens zien?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat doet het dan al heel lang
Al zie ik net de voorloper van deze, die is kierewiet
Deze dusquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahah, laat eens zien?![]()
Ja, zo voel ik me ookquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Schaam je niet, zo ziet 90% van 40+ er uit , en anders voelen ze zich wel zo
Ik snap hem wel, no worries ! Mooie herrinneringen, wees er trots op en laat hem gerust staanquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, zo voel ik me ook
En het is een jeugdsentiment deze
Maar niet zo mooi.
Ik ken hem wel ergens van, maar weet niet zo gauw meer waarvan.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, zo voel ik me ook
En het is een jeugdsentiment deze
Maar niet zo mooi.
Idem dito.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ken hem wel ergens van, maar weet niet zo gauw meer waarvan.
Neequote:Op dinsdag 10 november 2020 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap hem wel, no worries ! Mooie herrinneringen, wees er trots op en laat hem gerust staan
Lekker terug naar de oudequote:Op dinsdag 10 november 2020 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap hem wel, no worries ! Mooie herrinneringen, wees er trots op en laat hem gerust staan
Strip in het AD en er waren albums, de Stamgasten geloof ik.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ken hem wel ergens van, maar weet niet zo gauw meer waarvan.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij kan er ook Tafka voor zetten
Mooie tijdquote:
Ja inderdaad. Leipie.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Strip in het AD en er waren albums, de Stamgasten geloof ik.
Ergens moet ik nog een stapel van die strips hebben liggen, eens zoeken van het weekendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 november 2020 01:11 schreef chufi het volgende:
En voor de schakers of gewoon de NF kijkers.Ziet er interessant uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen NF kijker helaasThe rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Kees ook in DTS nog niet gezien. Zou hij zich verslapen hebben?quote:Op woensdag 11 november 2020 07:01 schreef pullup het volgende:
Die zit natuurlijk weer te bolken als een gek!!
Jeetjequote:Op woensdag 11 november 2020 01:52 schreef Flory het volgende:
Nou @:Fannvanhetlaatsteuur ik heb gezocht![]()
en ik heb iets gevondenjammer dat het slechts een ava is en je het briefje bij 60/60 niet meer kunt lezen
![]()
[ afbeelding ]
Het is overigens wel grappig wat ik allemaal nog tegenkwam van users uit die tijd![]()
@:D. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |