Lekkerquote:
quote:
Ja onz zit even op slotquote:
Valt er punten te scoren in die veeg aktiequote:
Die punten pakt murp nu mooi. Wat een valsspeelster.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Valt er punten te scoren in die veeg aktie
Ja zo stond eeen keer een mod van niets op 1 met 1900 punten of zoquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij een vorige schoonmaakactie heeft ie zichzelf weer uit de lijst laten halen dacht ik. Ik ben benieuwd hoe lang hij erover doet om naar huis te fietsen. En dan eerst nog op z'n gemak eten enz.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Die punten pakt murp nu mooi. Wat een valsspeelster.
Misschien toch eerst nog maar wat etenquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Bij een vorige schoonmaakactie heeft ie zichzelf weer uit de lijst laten halen dacht ik. Ik ben benieuwd hoe lang hij erover doet om naar huis te fietsen. En dan eerst nog op z'n gemak eten enz.
Voor mij wel.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Murph is een jokerquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Die punten pakt murp nu mooi. Wat een valsspeelster.
Ja alles op het gemakkie natuurlijk. Hadden we mooie puntjes kunnen pakken, allemaal gemiste kansen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Bij een vorige schoonmaakactie heeft ie zichzelf weer uit de lijst laten halen dacht ik. Ik ben benieuwd hoe lang hij erover doet om naar huis te fietsen. En dan eerst nog op z'n gemak eten enz.
Ik kreeg een boze dm he?quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja alles op het gemakkie natuurlijk. Hadden we mooie puntjes kunnen pakken, allemaal gemiste kansen.![]()
Ja wtfquote:
Niet echtquote:
Als je hitsig bentquote:
De grap is al belegenquote:
Ja dat bedoel ikquote:
Ik ookquote:
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |