Is dat de rotzooi die Grenell kwam aankondigen?quote:
Denk het jaquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Is dat de rotzooi die Grenell kwam aankondigen?
Ow nu gaan de acties van Trump ineens wel te verquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:41 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wie neemt als eerste ontslag?
Aannemelijk als je een complotwappie bent ja. Geen enkel normaal persoon neemt Alex Jones serieus.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:46 schreef TomWaits het volgende:
[..]
Kritische stukken, aannemelijke onderbouwingen. Zo zie ik het graag.
Zo als je dat ff vergelijkt met hoe mensen van alle achtergronden naar 'm keken na 9/11 als burgemeester van New york. Die is idd flink diep weggezaktquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:47 schreef Hexagon het volgende:
Ook mooi als we van Rudy Giuliani af zijn. Veel dieper dan hem is zelden iemand gezonken in de politiek.
Hij is altijd een zak geweest:quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Zo als je dat ff vergelijkt met hoe mensen van alle achtergronden naar 'm keken na 9/11 als burgemeester van New york. Die is idd flink diep weggezakt_
Hijbjankt nog steeds over Obama en Hillary. Zijn gejank over deze verkiezingen gaan we nog jaren van genietenquote:Op vrijdag 6 november 2020 18:51 schreef Puddington het volgende:
[..]
Trump is echt nog niet klaar hoor. Die gaat nog tot Januari janken
Met een afgesloten twitter en geen journalist die meer interesse in hem heeft, denk ik dat we hier weinig meer van hem horen. Alleen als je wat sites op zoekt die speciaal zijn achterban bedienen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hijbjankt nog steeds over Obama en Hillary. Zijn gejank over deze verkiezingen gaan we nog jaren van genieten
Ja, dat is wel pijnlijk om te zien. Maar dat heb ik een beetje met dat hele land.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Zo als je dat ff vergelijkt met hoe mensen van alle achtergronden naar 'm keken na 9/11 als burgemeester van New york. Die is idd flink diep weggezakt_
Gast..quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:46 schreef TomWaits het volgende:
[..]
Kritische stukken, aannemelijke onderbouwingen. Zo zie ik het graag.
Überhaupt het jaar 2020 gaat wel de boeken in als meest bizar voor deze generatie...quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:58 schreef Zwansen het volgende:
Hebben we ooit zo’n bizarre verkiezing meegemaakt? Misschien 2000 maar dat was voor de rest al vrij snel klaar natuurlijk.
5PM ET is het uiterste tijdstip voor overseas and millitary votes om binnen te komen in Georgia, vanaf dat moment gaan ze die volgens mij ook tellen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:47 schreef Moira het volgende:
Hoorde ik nou op CNN dat Georgia om 5pm ET (23:00 onze tijd) weer met een nieuwe batch komt? Of dat ze dan pas het tellen hervatten?
quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:58 schreef TomWaits het volgende:
Biden heeft nog NIET gewonnen dames en heren, laten we wel wezen.
Die fuzzy ballot discussie in Florida was wel leuk ff maar Gore was snel klaar met de discussiequote:Op vrijdag 6 november 2020 19:58 schreef Zwansen het volgende:
Hebben we ooit zo’n bizarre verkiezing meegemaakt? Misschien 2000 maar dat was voor de rest al vrij snel klaar natuurlijk.
Het staat 14-0 met nog 3 minuten te spelen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:58 schreef TomWaits het volgende:
het kan nog!!1!quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:01 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het staat 14-0 met nog 3 minuten te spelen.
The Iraki information ministerquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trump heeft PSV en Duitsland ingeschakeld. Alles ligt nog open.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:01 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Het staat 14-0 met nog 3 minuten te spelen.
Als je er nog vertrouwen in hebt: https://ftx.com/trade/TRUMPquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:58 schreef TomWaits het volgende:
Lekker retroquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Wat betekent dat 'when the electors certify' ?quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:56 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Misschien kan Pence eens een rondje kabinet doen...
quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Wat betekent dat 'when the electors certify' ?
quote:Certification is the process authorities use to formalize the election results based on the canvass.
Mwa, zoals Puddington al postte, valt wel mee met dat afglijden...quote:
quote:
Ja, dan heeft hij van corona verloren. De ironie.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:07 schreef PzKpfw het volgende:
Waarschijnlijk had Trump deze verkiezingen zonder de coronacrisis simpel gewonnen.
Of een reden om het virus in de wereld te brengenquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:07 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ja, dan heeft hij van corona verloren. De ironie.
Stemming van het electoral college.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Wat betekent dat 'when the electors certify' ?
Nou ja, afgegleden... Zo'n 9/11 was de uitgelezen mogelijkheid voor een Guiliani en ook Bush jr. om vrij makkelijk populair te worden. Feitelijk had Trump die kans ook voor het grijpen met Covid. Dit was echt de uitgelezen mogelijkheid om even presidentieel te doen en gratis punten te scoren zoals bijvoorbeeld een Rutte doet. Totaal verknald.quote:
Was al 13371quote:
The China virus.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:07 schreef PzKpfw het volgende:
Waarschijnlijk had Trump deze verkiezingen zonder de coronacrisis simpel gewonnen.
Dat is de vraag. Veel mensen hebben mogelijk ook voor hem gestemd vanwege zijn anti-lockdown koers.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:07 schreef PzKpfw het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel meer stemmen er nu (in totaal en voor Trump) zijn vergeleken met de vorige verkiezingen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Veel mensen hebben mogelijk ook voor hem gestemd vanwege zijn anti-lockdown koers.
Zie hier 2016: https://en.wikipedia.org/(...)residential_electionquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel meer stemmen er nu (in totaal en voor Trump) zijn vergeleken met de vorige verkiezingen.
Niet alleen dat. Ik denk dat zelfs zijn schandalige sabotagepogingen bij USPS hem nog wel enigszins geholpen hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Veel mensen hebben mogelijk ook voor hem gestemd vanwege zijn anti-lockdown koers.
Ach, zekerheid niet, maar vooralsnog lijken ze allemaal naar Biden te gaan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:15 schreef Arcee het volgende:
Eigenlijk kun je over zowel PA, GA, AZ als NE nog altijd niet met 100% zekerheid zeggen wie er gaat winnen.
Wat een kwelling is deze telling.
wtf is dit waar?quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:14 schreef Sponsje88 het volgende:
"Glitch"
https://twitter.com/robby(...)Eserp%7Ctwgr%5Etweet
Kan best, in tegenstelling tot hoe men het nu graag doet lijken gebeurt dat soort shit vaker met die debiele telmachines in de VS (waarom ze niet gewoon alles met de hand tellen is mij een raadsel). Maar daarvoor werken die mensen daar dus, om dat soort shit op te vangen en te corrigeren, en vervolgens nader te onderzoeken, zoals hier naar het lijkt ook gewoon gebeurt.quote:
Ja, dat is duidelijk, maar nog geen enkele met zekerheid.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, zekerheid niet, maar vooralsnog lijken ze allemaal naar Biden te gaan.
Wel met zekerheid, alleen geen 100% zekerheid.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat is duidelijk, maar nog geen enkele met zekerheid.
*NVquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:15 schreef Arcee het volgende:
Eigenlijk kun je over zowel PA, GA, AZ als NE nog altijd niet met 100% zekerheid zeggen wie er gaat winnen.
Wat een kwelling is deze telling.
2000 was qua tellen veel bizarder. Geloof me, ik heb het toen heeeul intensief gevolgd.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:58 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind het wel een dingetje. Voor mensen die denken dat Corona Trump uit het zadel wipt. Het virus komt uit China.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar dat heb ik Donnie al lang niet meer horen zeggen. Beetje gek
quote:
Nja, je had toen ook al een Roger Stone die voor chaos zorgde tijdens het tellen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
2000 was qua tellen veel bizarder. Geloof me, ik heb het toen heeeul intensief gevolgd.
Maar toen had je twee volwassenen als kandidaten en geen volslagen idioot
Jeb Bush was gouverneur van Florida, waar de fuck-up het grootst was. Uiteraard de broer van George Wquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:22 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nja, je had toen ook al een Roger Stone die voor chaos zorgde tijdens het tellen.
Dat zal vooral ook te maken hebben met het grote aantal verkiezingen die parallel gehouden worden. Huis, Senaat, daarnaast nog Huis en Senaat van de staat, gemeenteraden, sheriffs, rechters, hondenvangers, en een meerdere referenda.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Kan best, in tegenstelling tot hoe men het nu graag doet lijken gebeurt dat soort shit vaker met die debiele telmachines in de VS (waarom ze niet gewoon alles met de hand tellen is mij een raadsel).
Ohja. Ik weet nog wel dat ik het heel bizar vind dat Clinton geen president meer was. Vanaf mijn 12e tot 20e was hij president, ik wist niet beter.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jeb Bush was gouverneur van Florida, waar de fuck-up het grootst was. Uiteraard de broer van George W
Ik ben van mening dat dat hele systeem op de kop moet, dus ook dat. Dan kunnen ze daarna gewoon normale verkiezingen houdenquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:25 schreef freako het volgende:
[..]
Dat zal vooral ook te maken hebben met het grote aantal verkiezingen die parallel gehouden worden. Huis, Senaat, daarnaast nog Huis en Senaat van de staat, gemeenteraden, sheriffs, rechters, hondenvangers, en een meerdere referenda.
Als er al iets gebeurd zal het waarschijnlijk in prime time zijn (dus 01:00 Nederlandse tijd).quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Maare, wat denken jullie.. wordt er nog iets gecalled vanavond? Krijgen we een overwinningsspeech van Biden? Heeft het zin om dit nog te blijven kijken?
Of zal ik whisky drinken en een slechte film gaan kijken?
Er zit waarschijnlijk een ijsbeer voor de ruimte waar geteld moet worden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:20 schreef Moira het volgende:
Wtf doet Alaska eigenlijk en waarom zijn daar al 2 dagen geen stemmen geteld/doorgegeven?
Nee, Trump mag er 1 missen, zolang dat maar AZ of NV is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Wel met zekerheid, alleen geen 100% zekerheid.
Al heeft Trump ze allemaal nodig
Ik zou dat niet durven, want van geen van de 4 kun je met 100% nu zeggen dat Biden die heeft gewonnen.quote:en ik zou dat toch wel met 100% zekerheid durven stellen dat dát 'm iig niet luktNiet fair and square iig.
Closing time, vriend.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:26 schreef TomWaits het volgende:
Het kan nog steeds.
Trump, Trump, TRUUUUMP!
Ik hoop echt dat er over een paar uur gecalled wordt en dat die speech van Biden zijn overwinningsspeech gaat zijn. Maar goed, niet echt ergens op gebaseerd, vrees ik.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Maare, wat denken jullie.. wordt er nog iets gecalled vanavond? Krijgen we een overwinningsspeech van Biden? Heeft het zin om dit nog te blijven kijken?
Biden geeft om 2:00 onze tijd een speech hoorde ik op het journaal.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Alleen Pennsylvania hoeft gecalled te worden en dat wordt 'm nog wel denk ik. Geloof dat om 02u vannacht (NL tijd) Biden en Harris gaan spreken, denk wel dat dat een voorzichtige overwinningsspeech wordt met de message om de boel nog steeds rustig af te wachten tot alles is herteld en rechtszaken zijn behandeld enzo.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:26 schreef TomWaits het volgende:
Het kan nog steeds.
Trump, Trump, TRUUUUMP!
Prime time aan de east coast, dat kan wel eens *de* speech worden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:27 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Biden geeft om 2:00 onze tijd een speech hoorde ik op het journaal.
Ik vroeg mij af of er na 2 dagen nog een verrassend antwoord op die vraag zou kunnen komen, maar deze had ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zit waarschijnlijk een ijsbeer voor de ruimte waar geteld moet worden.
Op CNBC lees ik dat 33 andere counties die software gebruiken in Michigan (niet 47).quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:26 schreef TomWaits het volgende:
Het kan nog steeds.
Trump, Trump, TRUUUUMP!
Of er is een vrachtwagen met meth tegen een trein met whisky gebotst.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zit waarschijnlijk een ijsbeer voor de ruimte waar geteld moet worden.
Trump flikt het maar weer.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:31 schreef Zwansen het volgende:
AZ weer closer, laatste batch is 81.3% Trump.
AZ doet er ook niet meer toe, al zou een overwinning voor Biden natuurlijk mooi meegenomen zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:31 schreef Zwansen het volgende:
Whisky. Altijdquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Dat ze pas weer tellen op 12-11-2020quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:31 schreef gbm het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat er vanuit NC geen nieuwe stemmen meer bijkomen?
Dat bedoel ik, wat een kwelling.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:31 schreef Zwansen het volgende:
Het is gewoon klaar hoor. Of er moet écht iets heel raars gebeurd zijn.quote:
Vooral met het oog op mogelijke destabilisering door kansloze rechtszaken. Dan wil je dat het op zo veel als mogelijk Staten aankomt en niet op 1 of 2.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
AZ doet er ook niet meer toe, al zou een overwinning voor Biden natuurlijk mooi meegenomen zijn.
Maar ik gewoon weer een state kunnen callen, dat die gewoon lekker game set en match voor Biden is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is gewoon klaar hoor. Of er moet écht iets heel raars gebeurd zijn.
In een nieuwe serie van “Orange is the new black” zeker?quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hijbjankt nog steeds over Obama en Hillary. Zijn gejank over deze verkiezingen gaan we nog jaren van genieten
Alaska heeft blijkbaar de meest ruimhartige deadline voor briefstemmen (10 dagen na de verkiezingsdag, als ze maar afgestempeld zijn op de verkiezingsdag) van de hele VS. Dat komt door de uitgestrektheid van de staat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:20 schreef Moira het volgende:
Wtf doet Alaska eigenlijk en waarom zijn daar al 2 dagen geen stemmen geteld/doorgegeven?
Ach, dan is het mooi meegenomen. Overigens was het een kleine batch, weinig spannends.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vooral met het oog op mogelijke destabilisering door kansloze rechtszaken. Dan wil je dat het op zo veel als mogelijk Staten aankomt en niet op 1 of 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |