Maar van die andere keren was 4x een democratische presitent.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, dat is alles vanaf 1980... het is niet zo dat de republikeinen regelmatig de meeste stemmen hebben.
In 2004 voor het laatst, en de keer daarvoor was in 1988.
Ligt eraan wat ff is...quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:30 schreef Moira het volgende:
Zo, ff weggeweest. Zijn er nog nieuwtjes van Tweets of magische bewijzen aangeleverd?
Het is geen opiniepeiling van wat randoms in een studio, maar groepen experts. Alle andere experts daarbuiten geven voor zover ik weet aan dat het een gelopen race is om de projectie te doen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien dat veel mensen denken dat het nog te voorbarig is, terwijl dat in werkelijkheid duidelijk niet zo is.
Ja dat snap ik en ik ben 't met je eens hoor, maar om bij het publiek de schijn van voorbarigheid te voorkomen. Een andere verklaring heb ik niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is geen opiniepeiling van wat randoms in een studio, maar groepen experts. Alle andere experts daarbuiten geven voor zover ik weet aan dat het een gelopen race is om de projectie te doen.
Ah zo. Ja kan, of om de kans op geweld te verkleinen, maar heb nooit gehoord dat dit een overweging voor hen zou zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik en ik ben 't met je eens hoor, maar om bij het publiek de schijn van voorbarigheid te voorkomen. Een andere verklaring heb ik niet.
Ik kom er net pas achterquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:36 schreef speknek het volgende:
Da's al heel oud(wel een goed garpje)
Daar kun je dagen mee vullenquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:37 schreef trein2000 het volgende:
Bij CNN lopen ze weer een statement van Trump af te zeiken.
Tja, wat moet je andersquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:37 schreef trein2000 het volgende:
Zeer gekleurde berichtgeving.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:37 schreef trein2000 het volgende:
Niet alleen op CNNquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:37 schreef trein2000 het volgende:
Was te voorspellen. "Don't know the guy, never met him"quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:41 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wie neemt als eerste ontslag?
Het minste wat ze kunnen doen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:37 schreef trein2000 het volgende:
"Facts have a liberal bias"quote:
Trump? Oh, he was just the coffeeboy.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Was te voorspellen. "Don't know the guy, never met him"
Liever InfoWars persoonlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:41 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat vind je van FOX dan?
Dat is waarheid zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |