SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:Live data voor uitslagenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officile livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.
[ Bericht 0% gewijzigd door DonDruiper op 06-11-2020 18:53:29 ]Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Zou opzich wel een keer fijn zijn als dat geen gekke gedachte is... Dat mensen een keer proberen samen te werken...quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:32 schreef Dejannn het volgende:
Republikeinen gaan natuurlijk alles doen om de Democraten tegen te werken, maar dat was toch wel te verwachten? Of hadden mensen hier het gevoel dat er medewerking zou komen?![]()
Dat dus, beide kampen moeten schoon schip gaan maken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:36 schreef gbm het volgende:
[..]
Zou opzich wel een keer fijn zijn als dat geen gekke gedachte is... Dat mensen een keer proberen samen te werken...
Dat land komt alleen vooruit als beide partijen op federaal niveau meer gaan samenwerken."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Dat is het punt toch helemaal nietquote:Op vrijdag 6 november 2020 18:32 schreef Dejannn het volgende:
Republikeinen gaan natuurlijk alles doen om de Democraten tegen te werken, maar dat was toch wel te verwachten? Of hadden mensen hier het gevoel dat er medewerking zou komen?![]()
Het toont wederom de mateloze hypocrisie aan van Lindsey Graham.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Om de doelen van de Democraten te bewerkstelligen? Dat lijkt mij geen realistische verwachting.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:36 schreef gbm het volgende:
[..]
Zou opzich wel een keer fijn zijn als dat geen gekke gedachte is... Dat mensen een keer proberen samen te werken...![]()
Trump is gewoon president tot 21 januariquote:Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Er bestaat natuurlijk ook nog ziets als een compromisquote:Op vrijdag 6 november 2020 18:39 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Om de doelen van de Democraten te bewerkstelligen? Dat lijkt mij geen realistische verwachting.![]()
![]()
![]()
![]()
Niet te serieus h..quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:39 schreef zalkc het volgende:
[..]
Trump is gewoon president tot 21 januariZuiger van het FOK!-OMT![]()
Dat zien hun als 2 losersquote:Op vrijdag 6 november 2020 18:40 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Er bestaat natuurlijk ook nog ziets als een compromis![]()
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
![]()
Find those votes!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Prima woorden van de Burgemeester van Philly: Trump, je wacht maar rustig af tot *alles* geteld is.Huilen dan.![]()
Yep.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
En als ze binnen zijnquote:
‘They’re finding these military ballots everywhere, unbelievable, it’s a disgrace’Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat gaat vast een speech worden om je vingers bij af te likken.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Yep dat is idd ook nog zoiets dat daar traditie is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:32 schreef Dejannn het volgende:
Republikeinen gaan natuurlijk alles doen om de Democraten tegen te werken, maar dat was toch wel te verwachten? Of hadden mensen hier het gevoel dat er medewerking zou komen?
Je opvolger het zo moeilijk mogelijk maken.
Wel weer een voordeel dat de opvolger dat ook verwacht en dus zelf hun eigen niet & naaimachines en eerst een shithol zullen moeten ontsmetten."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Because that's what we do in the United States. We count votes.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Trump is echt nog niet klaar hoor. Die gaat nog tot Januari jankenquote:Op vrijdag 6 november 2020 18:43 schreef Zwansen het volgende:
Man laat het aub snel over zijn, ik ben gesloopt.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
quote:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
De kans dat die man een bipartisan stimulus package gaat accorderen lijkt me ook vrij klein als meneer driftig is. Die uitgave moet op het conto van Biden komen.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
And we count and count and countquote:Op vrijdag 6 november 2020 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
Because that's what we do in the United States. We count votes.
Hey, mischien is dat nu eindelijk iets wat Trump in 2 weken wel levert...zijn ontslag![]()
![]()
Januari?quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:51 schreef Puddington het volgende:
[..]
Trump is echt nog niet klaar hoor. Die gaat nog tot Januari janken
Die blijft nog jaren verongelijkt janken, tot hij dood en begraven is.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Lach me echt suf om die John King. Wat een held.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
And we count and count and count
Hey, mischien is dat nu eindelijk iets wat Trump in 2 weken wel levert...zijn ontslagOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Die verdient zijn salaris wel deze week, ja.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lach me echt suf om die John King. Wat een held.![]()
Valt wel mee hoor. Bush gaf complete medewerking aan Obama. En Obama aan Trump.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep dat is idd ook nog zoiets dat daar traditie is.
Je opvolger het zo moeilijk mogelijk maken.
Wel weer een voordeel dat de opvolger dat ook verwacht en dus zelf hun eigen niet & naaimachines en eerst een shithol zullen moeten ontsmetten.
Het was Clinton die Bush hinderde. Ze haalden bijvoorbeeld de W's van de toetsenborden (vanwege George W.).
Maar goed, Trump heeft al laten zien geen sportief persoon te zijn...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Hopelijk kondigt ie Hillary als minister aanquote:
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
12,4k nu in PennCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Phil vertrok om 13 uur Nederlandse tijd en intussen lult John nog altijd vrolijk door.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die verdient zijn salaris wel deze week, ja.
Mijn ritme ziet er in coronatijd een stuk relaxter uit. Beetje vergaderen, beetje bellen, beetje schrijven, beetje bankhangen.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ik was even tennissen, is er de afgelopen twee uur nog iets gebeurd? Nog iets gecalled? Trump met iets naar buiten gekomen?![]()
Als ik in de VS woonde, was ik nu ook dik aan het feestvieren.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Niet echt... Biden uitgelopen in meeste staten, Trump klein beetje teruggepakt in AZ maar niet genoeg...quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:57 schreef ikbenrond het volgende:
Ik was even tennissen, is er de afgelopen twee uur nog iets gebeurd? Nog iets gecalled? Trump met iets naar buiten gekomen?
En Trump is nog redelijk rustig @ twitter volgens mij![]()
quote:![]()
![]()
![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Wie gaat m nou straks vertellen dat het gewoon cht gebeurd is?quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:58 schreef gbm het volgende:
[..]
En Trump is nog redelijk rustig @ twitter volgens mijZuiger van het FOK!-OMT![]()
Volgens mij hebben zijn medewerkers hem een fake foon gegeven, die laatste paar tweets waren ook niet van hemzelf.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:58 schreef gbm het volgende:
[..]
Niet echt... Biden uitgelopen in meeste staten, Trump klein beetje teruggepakt in AZ maar niet genoeg...
En Trump is nog redelijk rustig @ twitter volgens mijAnd what rough beast, its hour come round at last,
Eerste die bij mij opkwam was Ivanka, die heb ik eigenlijk nog niet echt gehoord?quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:59 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wie gaat m nou straks vertellen dat het gewoon cht gebeurd is?![]()
![]()
![]()
Zullen we dat gewoon aan Stacey Abrams overlaten, Nancy?Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Er zijn ook gezamenlijke doelen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:39 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Om de doelen van de Democraten te bewerkstelligen? Dat lijkt mij geen realistische verwachting.
Of doelen die je kan uitruilen. Zo zou het moeten gaan in de politiek.![]()
Een tijdje terug op NBC hadden ze een reportage waarin ze meldden dat helemaal niemand zich eraan wilde wagenquote:Op vrijdag 6 november 2020 18:59 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wie gaat m nou straks vertellen dat het gewoon cht gebeurd is?.
![]()
Nancy moet zich vooral nergens mee bemoeien idd, zal niet helpen...quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:00 schreef Puddington het volgende:
[ twitter ]
Zullen we dat gewoon aan Stacey Abrams overlaten, Nancy?![]()
Nog zijn commentaar daarna op een vraag:quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:44 schreef Isdatzo het volgende:
Prima woorden van de Burgemeester van Philly: Trump, je wacht maar rustig af tot *alles* geteld is.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Trump heeft geen big boy pants.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nog zijn commentaar daarna op een vraag:
[ twitter ]And what rough beast, its hour come round at last,
Zeggen wat iedereen denktquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nog zijn commentaar daarna op een vraag:
[ twitter ].
Huilen dan.![]()
Maar omdat hij in Singsing zit, horen wij daar gelukkig niets meer van!quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Januari?
Die blijft nog jaren verongelijkt janken, tot hij dood en begraven is.
[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 06-11-2020 19:30:10 ]![]()
Juist, dat is alles vanaf 1980... het is niet zo dat de republikeinen regelmatig de meeste stemmen hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:40 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Bush jr 2e termijn, papa Bush, Reagan 2x
In 2004 voor het laatst, en de keer daarvoor was in 1988.![]()
Ik heb het idee dat de tv-zenders nog geen winnaar uitroepen omdat ze in geen jaren zulke hoge ratings hebben gehad.
Misschien ben ik te cynisch?My friends all drive horses![]()
Ik heb echt met plezier naar hem zitten kijken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lach me echt suf om die John King. Wat een held.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Het kan zeker nuttig zijn voor de nieuwszenders om het wat te rekken. In feite is het ook nog te vroeg om te callen (theoretische kansen) maar praktisch is Biden nu wel winnaar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb het idee dat de tv-zenders nog geen winnaar uitroepen omdat ze in geen jaren zulke hoge ratings hebben gehad.
Misschien ben ik te cynisch?![]()
Ja, maar hoeveel daar van ligt aan het kiessysteem? Je kunt niet de huidige popular vote pakken en dan zeggen dat de winnaar daarvan automatisch ook de verkiezingen zou winnen bij een ander systeem. Hoeveel mensen komen er niet opdagen omdat stemmen geen zin heeft, omdat hun partij toch wel verliest/wint in hun staat?quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, dat is alles vanaf 1980... het is niet zo dat de republikeinen regelmatig de meeste stemmen hebben.
In 2004 voor het laatst, en de keer daarvoor was in 1988.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Formeel gezien kan het ook nog niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:20 schreef PippenScottie het volgende:
Misschien ben ik te cynisch?
Kijk, dat er enorme regelmaat en voorspelbaarheid zit in de stemmen die gestaag binnenkomen, betekent nog niet dat je zo maar de winnaar kunt uitroepen door te extrapoleren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja van justitie om Trump te vervolgenquote:Op vrijdag 6 november 2020 18:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk kondigt ie Hillary als minister aanOp woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Misschien doen ze het straks gezamenlijk, ergens in de buurt van Biden's speech.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:20 schreef PippenScottie het volgende:
Misschien ben ik te cynisch?And what rough beast, its hour come round at last,
13,4k nu in PACancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Bij 40 staten doen ze dat wel. In de eindfase kan je dat dan ook bij de overige staten doen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Formeel gezien kan het ook nog niet.
Kijk, dat er enorme regelmaat en voorspelbaarheid zit in de stemmen die gestaag binnenkomen, betekent nog niet dat je zo maar de winnaar kunt uitroepen door te extrapoleren.Gn kloon van tvlxd!![]()
![]()
Vind ik ook. Call de race! Wat weerhoudt ze?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Boze incels die verkiezingscentra bestormen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Vind ik ook. Call de race! Wat weerhoudt ze?Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Lijkt me sowieso fijn als ze Pennsylvania snel kunnen callen, rest is alleen maar extra
Georgia wordt sowieso recount dus dat schiet niet op... called of niet...![]()
Trumps beste argument voor PA is dat zijn waarnemers op iets meer dan 1.5m afstand moest toekijken bij he tellen. Dan weet je gewoon dat het voorbij is. Alleen maar fraude roepen is als backup plan ook niet overtuigend.Gn kloon van tvlxd!![]()
Misschien dat veel mensen denken dat het nog te voorbarig is, terwijl dat in werkelijkheid duidelijk niet zo is. Voorkomen dat er gedacht wordt dat je voorbarig bent.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Vind ik ook. Call de race! Wat weerhoudt ze?Huilen dan.![]()
Maar van die andere keren was 4x een democratische presitent.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, dat is alles vanaf 1980... het is niet zo dat de republikeinen regelmatig de meeste stemmen hebben.
In 2004 voor het laatst, en de keer daarvoor was in 1988."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ligt eraan wat ff is...quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:30 schreef Moira het volgende:
Zo, ff weggeweest. Zijn er nog nieuwtjes van Tweets of magische bewijzen aangeleverd?Maar niet echt veel veranderd.... wachten op het onvermijdelijke atm....
![]()
![]()
Het is geen opiniepeiling van wat randoms in een studio, maar groepen experts. Alle andere experts daarbuiten geven voor zover ik weet aan dat het een gelopen race is om de projectie te doen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien dat veel mensen denken dat het nog te voorbarig is, terwijl dat in werkelijkheid duidelijk niet zo is.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
CNN over de man van Harris: "It's gonna be the first time we'll have a second dude in the white house"
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja dat snap ik en ik ben 't met je eens hoor, maar om bij het publiek de schijn van voorbarigheid te voorkomen. Een andere verklaring heb ik niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is geen opiniepeiling van wat randoms in een studio, maar groepen experts. Alle andere experts daarbuiten geven voor zover ik weet aan dat het een gelopen race is om de projectie te doen.Huilen dan.![]()
Lol. De website van donald Trump: https://www.donaldjtrump.com/
Als je na de / een verkeerde pagina typt, zoals dit:
https://www.donaldjtrump.com/blablaonzin
Krijg je normaal een 404 pagina. Check wat je op de website van Trump krijgt...
Ik moest lachen![]()
![]()
Da's al heel oud(wel een goed garpje)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ah zo. Ja kan, of om de kans op geweld te verkleinen, maar heb nooit gehoord dat dit een overweging voor hen zou zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik en ik ben 't met je eens hoor, maar om bij het publiek de schijn van voorbarigheid te voorkomen. Een andere verklaring heb ik niet.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik kom er net pas achterquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:36 schreef speknek het volgende:
Da's al heel oud(wel een goed garpje)
![]()
![]()
Daar kun je dagen mee vullenquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:37 schreef trein2000 het volgende:
Bij CNN lopen ze weer een statement van Trump af te zeiken.![]()
![]()
Tja, wat moet je andersquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:37 schreef trein2000 het volgende:
Bij CNN lopen ze weer een statement van Trump af te zeiken.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Zeer gekleurde berichtgeving.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:37 schreef trein2000 het volgende:
Niet alleen op CNNquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:37 schreef trein2000 het volgende:
![]()
Was te voorspellen. "Don't know the guy, never met him"quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:41 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wie neemt als eerste ontslag?![]()
![]()
Het minste wat ze kunnen doen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:37 schreef trein2000 het volgende:
Bij CNN lopen ze weer een statement van Trump af te zeiken.He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
"Facts have a liberal bias"quote:They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Trump? Oh, he was just the coffeeboy.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Was te voorspellen. "Don't know the guy, never met him"“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Liever InfoWars persoonlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:41 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat vind je van FOX dan?
Dat is waarheid zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |