Een tijdje terug op NBC hadden ze een reportage waarin ze meldden dat helemaal niemand zich eraan wilde wagenquote:Op vrijdag 6 november 2020 18:59 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wie gaat m nou straks vertellen dat het gewoon écht gebeurd is?
Nancy moet zich vooral nergens mee bemoeien idd, zal niet helpen...quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:00 schreef Puddington het volgende:
[ twitter ]
Zullen we dat gewoon aan Stacey Abrams overlaten, Nancy?
Nog zijn commentaar daarna op een vraag:quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:44 schreef Isdatzo het volgende:
Prima woorden van de Burgemeester van Philly: Trump, je wacht maar rustig af tot *alles* geteld is.
Trump heeft geen big boy pants.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nog zijn commentaar daarna op een vraag:
[ twitter ]
Zeggen wat iedereen denktquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nog zijn commentaar daarna op een vraag:
[ twitter ]
Maar omdat hij in Singsing zit, horen wij daar gelukkig niets meer van!quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Januari?
Die blijft nog jaren verongelijkt janken, tot hij dood en begraven is.
Juist, dat is alles vanaf 1980... het is niet zo dat de republikeinen regelmatig de meeste stemmen hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:40 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Bush jr 2e termijn, papa Bush, Reagan 2x
Ik heb echt met plezier naar hem zitten kijken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lach me echt suf om die John King. Wat een held.
Het kan zeker nuttig zijn voor de nieuwszenders om het wat te rekken. In feite is het ook nog te vroeg om te callen (theoretische kansen) maar praktisch is Biden nu wel winnaar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb het idee dat de tv-zenders nog geen winnaar uitroepen omdat ze in geen jaren zulke hoge ratings hebben gehad.
Misschien ben ik te cynisch?
Ja, maar hoeveel daar van ligt aan het kiessysteem? Je kunt niet de huidige popular vote pakken en dan zeggen dat de winnaar daarvan automatisch ook de verkiezingen zou winnen bij een ander systeem. Hoeveel mensen komen er niet opdagen omdat stemmen geen zin heeft, omdat hun partij toch wel verliest/wint in hun staat?quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, dat is alles vanaf 1980... het is niet zo dat de republikeinen regelmatig de meeste stemmen hebben.
In 2004 voor het laatst, en de keer daarvoor was in 1988.
Formeel gezien kan het ook nog niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb het idee dat de tv-zenders nog geen winnaar uitroepen omdat ze in geen jaren zulke hoge ratings hebben gehad.
Ja van justitie om Trump te vervolgenquote:Op vrijdag 6 november 2020 18:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk kondigt ie Hillary als minister aan
Misschien doen ze het straks gezamenlijk, ergens in de buurt van Biden's speech.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:20 schreef PippenScottie het volgende:
Bij 40 staten doen ze dat wel. In de eindfase kan je dat dan ook bij de overige staten doen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Formeel gezien kan het ook nog niet.
Kijk, dat er enorme regelmaat en voorspelbaarheid zit in de stemmen die gestaag binnenkomen, betekent nog niet dat je zo maar de winnaar kunt uitroepen door te extrapoleren.
Boze incels die verkiezingscentra bestormen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Vind ik ook. Call de race! Wat weerhoudt ze?
Misschien dat veel mensen denken dat het nog te voorbarig is, terwijl dat in werkelijkheid duidelijk niet zo is. Voorkomen dat er gedacht wordt dat je voorbarig bent.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Vind ik ook. Call de race! Wat weerhoudt ze?
Maar van die andere keren was 4x een democratische presitent.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, dat is alles vanaf 1980... het is niet zo dat de republikeinen regelmatig de meeste stemmen hebben.
In 2004 voor het laatst, en de keer daarvoor was in 1988.
Ligt eraan wat ff is...quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:30 schreef Moira het volgende:
Zo, ff weggeweest. Zijn er nog nieuwtjes van Tweets of magische bewijzen aangeleverd?
Het is geen opiniepeiling van wat randoms in een studio, maar groepen experts. Alle andere experts daarbuiten geven voor zover ik weet aan dat het een gelopen race is om de projectie te doen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien dat veel mensen denken dat het nog te voorbarig is, terwijl dat in werkelijkheid duidelijk niet zo is.
Ja dat snap ik en ik ben 't met je eens hoor, maar om bij het publiek de schijn van voorbarigheid te voorkomen. Een andere verklaring heb ik niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is geen opiniepeiling van wat randoms in een studio, maar groepen experts. Alle andere experts daarbuiten geven voor zover ik weet aan dat het een gelopen race is om de projectie te doen.
Ah zo. Ja kan, of om de kans op geweld te verkleinen, maar heb nooit gehoord dat dit een overweging voor hen zou zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik en ik ben 't met je eens hoor, maar om bij het publiek de schijn van voorbarigheid te voorkomen. Een andere verklaring heb ik niet.
Ik kom er net pas achterquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:36 schreef speknek het volgende:
Da's al heel oud(wel een goed garpje)
Daar kun je dagen mee vullenquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:37 schreef trein2000 het volgende:
Bij CNN lopen ze weer een statement van Trump af te zeiken.
Tja, wat moet je andersquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:37 schreef trein2000 het volgende:
Zeer gekleurde berichtgeving.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:37 schreef trein2000 het volgende:
Niet alleen op CNNquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:37 schreef trein2000 het volgende:
Was te voorspellen. "Don't know the guy, never met him"quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:41 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wie neemt als eerste ontslag?
Het minste wat ze kunnen doen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:37 schreef trein2000 het volgende:
"Facts have a liberal bias"quote:
Trump? Oh, he was just the coffeeboy.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Was te voorspellen. "Don't know the guy, never met him"
Liever InfoWars persoonlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:41 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat vind je van FOX dan?
Dat is waarheid zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |