Trump is echt nog niet klaar hoor. Die gaat nog tot Januari jankenquote:Op vrijdag 6 november 2020 18:43 schreef Zwansen het volgende:
Man laat het aub snel over zijn, ik ben gesloopt.
quote:
And we count and count and countquote:Op vrijdag 6 november 2020 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
Because that's what we do in the United States. We count votes.
Januari?quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:51 schreef Puddington het volgende:
[..]
Trump is echt nog niet klaar hoor. Die gaat nog tot Januari janken
Lach me echt suf om die John King. Wat een held.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
And we count and count and count
Hey, mischien is dat nu eindelijk iets wat Trump in 2 weken wel levert...zijn ontslag
Die verdient zijn salaris wel deze week, ja.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lach me echt suf om die John King. Wat een held.
Valt wel mee hoor. Bush gaf complete medewerking aan Obama. En Obama aan Trump.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep dat is idd ook nog zoiets dat daar traditie is.
Je opvolger het zo moeilijk mogelijk maken.
Wel weer een voordeel dat de opvolger dat ook verwacht en dus zelf hun eigen niet & naaimachines en eerst een shithol zullen moeten ontsmetten.
Hopelijk kondigt ie Hillary als minister aanquote:
Phil vertrok om 13 uur Nederlandse tijd en intussen lult John nog altijd vrolijk door.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die verdient zijn salaris wel deze week, ja.
Als ik in de VS woonde, was ik nu ook dik aan het feestvieren.quote:
Niet echt... Biden uitgelopen in meeste staten, Trump klein beetje teruggepakt in AZ maar niet genoeg...quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:57 schreef ikbenrond het volgende:
Ik was even tennissen, is er de afgelopen twee uur nog iets gebeurd? Nog iets gecalled? Trump met iets naar buiten gekomen?
quote:
Wie gaat m nou straks vertellen dat het gewoon écht gebeurd is?quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:58 schreef gbm het volgende:
[..]
En Trump is nog redelijk rustig @ twitter volgens mij
Volgens mij hebben zijn medewerkers hem een fake foon gegeven, die laatste paar tweets waren ook niet van hemzelf.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:58 schreef gbm het volgende:
[..]
Niet echt... Biden uitgelopen in meeste staten, Trump klein beetje teruggepakt in AZ maar niet genoeg...
En Trump is nog redelijk rustig @ twitter volgens mij
Eerste die bij mij opkwam was Ivanka, die heb ik eigenlijk nog niet echt gehoord?quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:59 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wie gaat m nou straks vertellen dat het gewoon écht gebeurd is?
Er zijn ook gezamenlijke doelen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:39 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Om de doelen van de Democraten te bewerkstelligen? Dat lijkt mij geen realistische verwachting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |