Is dat de rotzooi die Grenell kwam aankondigen?quote:
Denk het jaquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Is dat de rotzooi die Grenell kwam aankondigen?
Ow nu gaan de acties van Trump ineens wel te verquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:41 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wie neemt als eerste ontslag?
Aannemelijk als je een complotwappie bent ja. Geen enkel normaal persoon neemt Alex Jones serieus.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:46 schreef TomWaits het volgende:
[..]
Kritische stukken, aannemelijke onderbouwingen. Zo zie ik het graag.
Zo als je dat ff vergelijkt met hoe mensen van alle achtergronden naar 'm keken na 9/11 als burgemeester van New york. Die is idd flink diep weggezaktquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:47 schreef Hexagon het volgende:
Ook mooi als we van Rudy Giuliani af zijn. Veel dieper dan hem is zelden iemand gezonken in de politiek.
Hij is altijd een zak geweest:quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Zo als je dat ff vergelijkt met hoe mensen van alle achtergronden naar 'm keken na 9/11 als burgemeester van New york. Die is idd flink diep weggezakt_
Hijbjankt nog steeds over Obama en Hillary. Zijn gejank over deze verkiezingen gaan we nog jaren van genietenquote:Op vrijdag 6 november 2020 18:51 schreef Puddington het volgende:
[..]
Trump is echt nog niet klaar hoor. Die gaat nog tot Januari janken
Met een afgesloten twitter en geen journalist die meer interesse in hem heeft, denk ik dat we hier weinig meer van hem horen. Alleen als je wat sites op zoekt die speciaal zijn achterban bedienen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hijbjankt nog steeds over Obama en Hillary. Zijn gejank over deze verkiezingen gaan we nog jaren van genieten
Ja, dat is wel pijnlijk om te zien. Maar dat heb ik een beetje met dat hele land.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Zo als je dat ff vergelijkt met hoe mensen van alle achtergronden naar 'm keken na 9/11 als burgemeester van New york. Die is idd flink diep weggezakt_
Gast..quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:46 schreef TomWaits het volgende:
[..]
Kritische stukken, aannemelijke onderbouwingen. Zo zie ik het graag.
Überhaupt het jaar 2020 gaat wel de boeken in als meest bizar voor deze generatie...quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:58 schreef Zwansen het volgende:
Hebben we ooit zo’n bizarre verkiezing meegemaakt? Misschien 2000 maar dat was voor de rest al vrij snel klaar natuurlijk.
5PM ET is het uiterste tijdstip voor overseas and millitary votes om binnen te komen in Georgia, vanaf dat moment gaan ze die volgens mij ook tellen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:47 schreef Moira het volgende:
Hoorde ik nou op CNN dat Georgia om 5pm ET (23:00 onze tijd) weer met een nieuwe batch komt? Of dat ze dan pas het tellen hervatten?
quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:58 schreef TomWaits het volgende:
Biden heeft nog NIET gewonnen dames en heren, laten we wel wezen.
Die fuzzy ballot discussie in Florida was wel leuk ff maar Gore was snel klaar met de discussiequote:Op vrijdag 6 november 2020 19:58 schreef Zwansen het volgende:
Hebben we ooit zo’n bizarre verkiezing meegemaakt? Misschien 2000 maar dat was voor de rest al vrij snel klaar natuurlijk.
Het staat 14-0 met nog 3 minuten te spelen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:58 schreef TomWaits het volgende:
Biden heeft nog NIET gewonnen dames en heren, laten we wel wezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |