Ik hoop echt dat er over een paar uur gecalled wordt en dat die speech van Biden zijn overwinningsspeech gaat zijn. Maar goed, niet echt ergens op gebaseerd, vrees ik.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Maare, wat denken jullie.. wordt er nog iets gecalled vanavond? Krijgen we een overwinningsspeech van Biden? Heeft het zin om dit nog te blijven kijken?
Of zal ik whisky drinken en een slechte film gaan kijken?
Biden geeft om 2:00 onze tijd een speech hoorde ik op het journaal.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Maare, wat denken jullie.. wordt er nog iets gecalled vanavond? Krijgen we een overwinningsspeech van Biden? Heeft het zin om dit nog te blijven kijken?
Alleen Pennsylvania hoeft gecalled te worden en dat wordt 'm nog wel denk ik. Geloof dat om 02u vannacht (NL tijd) Biden en Harris gaan spreken, denk wel dat dat een voorzichtige overwinningsspeech wordt met de message om de boel nog steeds rustig af te wachten tot alles is herteld en rechtszaken zijn behandeld enzo.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:26 schreef TomWaits het volgende:
Het kan nog steeds.
Trump, Trump, TRUUUUMP!
Prime time aan de east coast, dat kan wel eens *de* speech worden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:27 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Biden geeft om 2:00 onze tijd een speech hoorde ik op het journaal.
Ik vroeg mij af of er na 2 dagen nog een verrassend antwoord op die vraag zou kunnen komen, maar deze had ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zit waarschijnlijk een ijsbeer voor de ruimte waar geteld moet worden.
Op CNBC lees ik dat 33 andere counties die software gebruiken in Michigan (niet 47).quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:26 schreef TomWaits het volgende:
Het kan nog steeds.
Trump, Trump, TRUUUUMP!
Of er is een vrachtwagen met meth tegen een trein met whisky gebotst.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zit waarschijnlijk een ijsbeer voor de ruimte waar geteld moet worden.
Trump flikt het maar weer.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:31 schreef Zwansen het volgende:
AZ weer closer, laatste batch is 81.3% Trump.
AZ doet er ook niet meer toe, al zou een overwinning voor Biden natuurlijk mooi meegenomen zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:31 schreef Zwansen het volgende:
Whisky. Altijdquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Dat ze pas weer tellen op 12-11-2020quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:31 schreef gbm het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat er vanuit NC geen nieuwe stemmen meer bijkomen?
Dat bedoel ik, wat een kwelling.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:31 schreef Zwansen het volgende:
Het is gewoon klaar hoor. Of er moet écht iets heel raars gebeurd zijn.quote:
Vooral met het oog op mogelijke destabilisering door kansloze rechtszaken. Dan wil je dat het op zo veel als mogelijk Staten aankomt en niet op 1 of 2.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
AZ doet er ook niet meer toe, al zou een overwinning voor Biden natuurlijk mooi meegenomen zijn.
Maar ik gewoon weer een state kunnen callen, dat die gewoon lekker game set en match voor Biden is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is gewoon klaar hoor. Of er moet écht iets heel raars gebeurd zijn.
In een nieuwe serie van “Orange is the new black” zeker?quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hijbjankt nog steeds over Obama en Hillary. Zijn gejank over deze verkiezingen gaan we nog jaren van genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |