SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:quote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Oh oeps ik had eigenlijk de lapo maar had dat niet door, en toen postte @Lucky_Strike nog en had ik nog steeds niet door dat ik eigk een nieuw topic had moeten openen
Fuck the EBU.![]()
To Crooked Joe,quote:Op donderdag 5 november 2020 16:28 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij ook zo'n collegiale brief voor zijn opvolger achterlaat. Je zou zeggen van niet, maar die van Obama maakte destijds wel indruk.
Sleep well.
Donald Trump
The GREATEST PRESIDENT of the United States"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Hoog tijd voor een hervorming van het systeem. Of een nieuwe president. Of allebei.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Gewoon 4 jaar president hebben en nog steeds niet weten (of doen alsof je niet weet) hoe de regels werkenHuilen dan.![]()
Ik was je ff voor. Sorry.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:34 schreef Moira het volgende:
Oh oeps ik had eigenlijk de lapo maar had dat niet door, en toen postte @:Lucky_Strike nog en had ik nog steeds niet door dat ik eigk een nieuw topic had moeten openenMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Dit.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Ok, Fulton County in Georgia om 17.00, Trump propaganda om 17.30, Clark Country in Nevada om 18.00.Spoilers!![]()
Dat is zo'n goed idee, daar doen ze vast helemaal niks mee.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een hervorming van het systeem. Of een nieuwe president. Of allebei.Fuck the EBU.![]()
Nee graag juist, anders had men nog langer moeten wachtenquote:Op donderdag 5 november 2020 16:35 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik was je ff voor. Sorry.
Fuck the EBU.![]()
Een opmerking zo zuur dat die overal kringen achterlaat. Veel plezier in BNWquote:Op donderdag 5 november 2020 16:34 schreef SamCooke het volgende:
[..]
To Crooked Joe,
Sleep well.
Donald Trump
The GREATEST PRESIDENT of the United StatesMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Denk je echt dat er niet gecalled wordt in dit topicreeks deel?quote:Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Goede ideeën en Trump:quote:Op donderdag 5 november 2020 16:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat is zo'n goed idee, daar doen ze vast helemaal niks mee.
Huilen dan.![]()
Count count.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ twitter ]
Het wordt toch echt gekker met de dagAl vier jaar lang....
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
It aint over till it's over.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:39 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Denk je echt dat er niet gecalled wordt in dit topicreeks deel?Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Alsjeblieft zeg!quote:Op donderdag 5 november 2020 16:36 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Een opmerking zo zuur dat die overal kringen achterlaat. Veel plezier in BNW"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Wat, zo ja, zou iemand daar krijgen als vergoeding ?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:31 schreef DonDruiper het volgende:
Ik zie alleen maar Afro-Amerikanen in die stemlokalen
In NL krijg je voor een stemlokaalsessie iets van ¤5/uur en een lunchpakketje.
Als voorzitter kan het wat meer opleveren, ik d8 iets van ¤200-250 (grotere agglomeraties)."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 16:42 schreef Isdatzo het volgende:
[ twitter ]
Zou dit nog veel stemmers over de streep trekken.
Die counties die die sec of state van Georgia noemt, zijn dat voornamelijk Dems of Reps?Fuck the EBU.![]()
Net even langs geweest in r/conservative. Het zelfbedrog is groot. De woede en haat nog groter. Dat wordt nog wat.Op het scherp van de snede.![]()
Dat gaat John King je nu zeggenquote:Op donderdag 5 november 2020 16:44 schreef Moira het volgende:
Die counties die die sec of state van Georgia noemt, zijn dat voornamelijk Dems of Reps?![]()
In Michigan gaan de Trumpfan protesten gewoon door. Terwijl het tellen al gedaan is.
You must be invited to visit this communityquote:Op donderdag 5 november 2020 16:44 schreef DuizendGezichten het volgende:
Net even langs geweest in r/conservative. Het zelfbedrog is groot. De woede en haat nog groter. Dat wordt nog wat.
The moderators in this community have set it to private. You must be a moderator or approved user to visit.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 16:45 schreef klappernootopreis het volgende:
In Michigan gaan de Trumpfan protesten gewoon door. Terwijl het tellen al gedaan is.![]()
![]()
![]()
En het verschil is nog behoorlijk gewordenquote:Op donderdag 5 november 2020 16:45 schreef klappernootopreis het volgende:
In Michigan gaan de Trumpfan protesten gewoon door. Terwijl het tellen al gedaan is.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Atlanta en Philadelphia hebben beide ook een enorme afro-Amerikaanse bevolkingquote:Op donderdag 5 november 2020 16:42 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wat, zo ja, zou iemand daar krijgen als vergoeding ?
Als voorzitter kan het wat meer opleveren, ik d8 iets van ¤200-250 (grotere agglomeraties).![]()
de-count those votes!quote:Op donderdag 5 november 2020 16:45 schreef klappernootopreis het volgende:
In Michigan gaan de Trumpfan protesten gewoon door. Terwijl het tellen al gedaan is.Dit is gewoon raar :l![]()
Zout in de wonde. Wel kut als de kroonjuwelen worden herverdeeld.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:46 schreef Szura het volgende:
[..]
En het verschil is nog behoorlijk gewordenMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Meer info is ook gekomen.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:48 schreef feitcepsrep het volgende:
Wanneer wordt Georgia nu eens gecalled?
16:30 zou er meer info komen?![]()
Volgende week nog een rally?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:42 schreef Isdatzo het volgende:
[ twitter ]
Zou dit nog veel stemmers over de streep trekken.
Цой жив![]()
Idd, zo niet-close dat hij er niet eens een recount voor kan aanvragenquote:Op donderdag 5 november 2020 16:46 schreef Szura het volgende:
[..]
En het verschil is nog behoorlijk gewordenFuck the EBU.![]()
Wat wil je callen met zo'n kleine marge?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:48 schreef feitcepsrep het volgende:
16:30 zou er meer info komen?Huilen dan.![]()
Israel is toch een beetje een vervelende steuntrekker eigenlijk. "Als de uitkeringe nie omhoog gaan breeek ik de stad af!!11!!"quote:Op donderdag 5 november 2020 16:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Daar zijn de Israeli's toch echt zelf bij zou je zeggen.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Posten zeker? Ik kom net vandaan!quote:Op donderdag 5 november 2020 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
You must be invited to visit this community
The moderators in this community have set it to private. You must be a moderator or approved user to visit.
Of /s?Op het scherp van de snede.![]()
CNN bepaalt dat zelf.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
Arizona was toch al gecalled? Waarom doet CNN alsof dat niet zo is.
Ook teveel votes open, en verdeling is redelijk onbekend.![]()
AP wel dan? Google ziet dat al als een blauw gebied.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
CNN bepaalt dat zelf.
Ook teveel votes open, en verdeling is redelijk onbekend.Dit is gewoon raar :l![]()
KFC Giftcardquote:Op donderdag 5 november 2020 16:42 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wat, zo ja, zou iemand daar krijgen als vergoeding ?Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Geen idee waarom AP wel. AZ is nog wel een kans voor Trump.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
AP wel dan? Google ziet dat al als een blauw gebied.
Mix van late drop offs en mail-on. Laatste batches waren redelijk skewed naar Trump.![]()
In Limburg kallen ze ieder momentquote:Op donderdag 5 november 2020 16:48 schreef feitcepsrep het volgende:
16:30 zou er meer info komen?![]()
![]()
CNN: "Sources: Reality has not set in for Trump that he could lose"
Zou je denken?
Dit is gewoon raar :l![]()
Met Michigan inmiddels op +3% voor Biden kunnen we wel concluderen dat de +2 of +3 voor Trump die Trafalgar er had aardig afweek, al zat het FiveThirtyEight gemiddelde er net zo ver vanaf de andere kant op.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 16:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In Limburg kallen ze ieder momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Weet je wel hoeveel regels er zijn en hoe moeilijk het is om die allemaal te onthouden als je niet leest?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:32 schreef Moira het volgende:
[..]
Gewoon 4 jaar president zijn en nog steeds niet weten (of doen alsof je niet weet) hoe de regels werken![]()
![]()
Stembureauvergoeding hangt sterk van de gemeente af, daar is weinig peil op te trekken en is ook niet van de grootte van de gemeente afhankelijk (want de grootte van de stembureaus is niet afhankelijk van de grootte van de gemeente). Meestal een bedrag tussen ¤100 en ¤250 (bruto) voor stembureauleden en een paar tientjes meer voor een voorzitter. Tellers iets van ¤50.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:42 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wat, zo ja, zou iemand daar krijgen als vergoeding ?
Als voorzitter kan het wat meer opleveren, ik d8 iets van ¤200-250 (grotere agglomeraties).
In de VS is het ook van de county afhankelijk. In Polk County, Iowa blijkbaar $10/uur. https://www.polkcountyiow(...)-election-officials/![]()
Meinse neetquote:Op donderdag 5 november 2020 16:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In Limburg kallen ze ieder momentFlesje bier![]()
Ja de polling averages van FiveThirtyEight lijken vooral in de rust belt toch weer aardig mis, met een grotere marge dan Clinton. Wisconsin en Ohio meer dan Michigan en Pennsylvania, maar die twee waren ook niet bepaald spot on. Oh en Iowa ging ook goed mis, maar dat is niet de rust belt.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:01 schreef Monolith het volgende:
Met Michigan inmiddels op +3% voor Biden kunnen we wel concluderen dat de +2 of +3 voor Trump die Trafalgar er had aardig afweek, al zat het FiveThirtyEight gemiddelde er net zo ver vanaf de andere kant op.
Om over de huis en senaatsraces nog maar te zwijgen. Er is toch iets aan het veranderen in demographics waar pollsters nog niet helemaal bovenop zitten denk ik. Maar daar zal Nate Silver ongetwijfeld nog heel wat podcasts over vol gaan spreken de komende maanden.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"![]()
Ik denk dat ze er net als ik niet vanuit gegaan waren dat Trump nog nieuwe kiezers zou aantrekken die de vorige keer niet op hem gestemd hebben.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:03 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ja de polling averages van FiveThirtyEight lijken vooral in de rust belt toch weer aardig mis, met een grotere marge dan Clinton. Wisconsin en Ohio meer dan Michigan en Pennsylvania, maar die twee waren ook niet bepaald spot on. Oh en Iowa ging ook goed mis, maar dat is niet de rust belt.
Om over de huis en senaatsraces nog maar te zwijgen. Er is toch iets aan het veranderen in demographics waar pollsters nog niet helemaal bovenop zitten denk ik. Maar daar zal Nate Silver ongetwijfeld nog heel wat podcasts over vol gaan spreken de komende maanden.![]()
Iowa had een paar dagen voor de verkiezingen toch ineens een poll met Trump + 7? Die had t best goed danquote:Op donderdag 5 november 2020 17:03 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ja de polling averages van FiveThirtyEight lijken vooral in de rust belt toch weer aardig mis, met een grotere marge dan Clinton. Wisconsin en Ohio meer dan Michigan en Pennsylvania, maar die twee waren ook niet bepaald spot on. Oh en Iowa ging ook goed mis, maar dat is niet de rust belt.
Om over de huis en senaatsraces nog maar te zwijgen. Er is toch iets aan het veranderen in demographics waar pollsters nog niet helemaal bovenop zitten denk ik. Maar daar zal Nate Silver ongetwijfeld nog heel wat podcasts over vol gaan spreken de komende maanden.![]()
![]()
Vies spel wordt hier gespeeld zeg. Bah.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Ja... eh ja... Laat maarOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Ja maar dat werd door iedereen een outlier genoemd, net als die Wisconsin +17 van ABC. Maar inderdaad, die ene individuele poll had het wel goed inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:05 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Iowa had een paar dagen voor de verkiezingen toch ineens een poll met Trump + 7? Die had t best goed dan
"Beware the Jabberwock, my son!
Dank iedereen voor de terugkoppeling!
Uiteindelijk kan het dus zelfs zo gaan dat Trump alleen nog Alaska en North Carolina wint en dan is het totaal verschil met Biden toch weer iets groter dan verwacht.![]()
Er lag een stapeltje apart. Waren dat Trump-stemmen? Geen idee. Biden-stemmen? Geen idee. Zijn die meegeteld? Geen idee. Waren die te laat? Geen idee. Waren die niet geldig? Geen idee.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Ja... eh ja... Laat maar
Maar er lag een stapeltje apart!The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Dan zou het 306-232 zijn jaquote:Op donderdag 5 november 2020 17:06 schreef FYazz het volgende:
Dank iedereen voor de terugkoppeling!
Uiteindelijk kan het dus zelfs zo gaan dat Trump alleen nog Alaska en North Carolina wint en dan is het totaal verschil met Biden toch weer iets groter dan verwacht.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 16:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
CNN: "Sources: Reality has not set in for Trump that he could lose"
Zou je denken?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Dat was een peiling van Ann Selzer, die alleen in Iowa peilt, en die beroemd is voor haar accurate peilingen. Wat dat betreft was het een teken aan de wand.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:05 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Iowa had een paar dagen voor de verkiezingen toch ineens een poll met Trump + 7? Die had t best goed dan![]()
Het is wat voorbarig, maar ik denk niet dat ook maar iemand zo'n enorme opkomst had verwacht. Dat heeft nogal een impact op likely voter modellen die veelal worden gebruikt om te bepalen of iemand gaat stemmen of niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:03 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Om over de huis en senaatsraces nog maar te zwijgen. Er is toch iets aan het veranderen in demographics waar pollsters nog niet helemaal bovenop zitten denk ik. Maar daar zal Nate Silver ongetwijfeld nog heel wat podcasts over vol gaan spreken de komende maanden.
Ik zit met mijn voorspelling in het 270toWin topic nog wel aardig in de buurt. NC naar Biden gaat niet meer lukken en misschien dat Biden toch Georgia nog pakt, maar verder lijkt het aardig overeen te gaan komen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Van Fulton county (Georgia, waar Atlanta ligt) waren 11.000 ongetelde stemmen en straks nog maar 2.000, dus die 9.000 stemmen komen straks binnen in de resultsFuck the EBU.![]()
Ik zie onder alle tweets deze week:quote:
արյունոտ մարի, արյունոտ մարի, արյունոտ մարի: մենք առաջարկում ենք այս մարդու միսն ու արյունը ձեր հավերժ երիտասարդության համար: արյունոտ մահը որսում է իր մարմինը և ընտանիքի հետ նետում այն խավարի մեջ: իր ընտանիքում ոչ մեկին չթողնել: արյունոտ մարի, արյունոտ
Dat soort ongein. Is er weer een land met bots bezig?Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
vertaald:quote:Op donderdag 5 november 2020 17:13 schreef RipCity het volgende:
արյունոտ մարի, արյունոտ մարի, արյունոտ մարի: մենք առաջարկում ենք այս մարդու միսն ու արյունը ձեր հավերժ երիտասարդության համար: արյունոտ մահը որսում է իր մարմինը և ընտանիքի հետ նետում այն խավարի մեջ: իր ընտանիքում ոչ մեկին չթողնել: արյունոտ մարի, արյունոտ
Bloody Marie, Bloody Marie, Bloody Marie. we offer this man's flesh and blood for your eternal youth. Bloody death seizes his body, throws it into darkness with his family. do not leave anyone in his family. Bloody Marie, bloodyDit is gewoon raar :l![]()
Ja ik zag Nathanael Rakich van 538 ook zeggen dat ze de staten grotendeels juist hadden, maar als je voorspelt dat Ohio met ongeveer 1% verloren wordt en het worden er 8, en dat je Wisconsin met 8-9 gaat winnen en het wordt 0.6, dan is de gemiddelde polling error toch groter dit jaar dan het was met Clinton, ondanks dat het in haar geval de staten van partij deed wisselen.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is wat voorbarig, maar ik denk niet dat ook maar iemand zo'n enorme opkomst had verwacht. Dat heeft nogal een impact op likely voter modellen die veelal worden gebruikt om te bepalen of iemand gaat stemmen of niet.
Ik zit met mijn voorspelling in het 270toWin topic nog wel aardig in de buurt. NC naar Biden gaat niet meer lukken en misschien dat Biden toch Georgia nog pakt, maar verder lijkt het aardig overeen te gaan komen.
Het lijkt wel sterker mis te zijn gegaan in dat groepje dan in andere staten, Florida is volgens mij gewoon een Clinton-sized error. Maargoed, het doet er verder weinig meer toe maar echt goed hebben de polls het gemiddeld gezien weer niet gedaan dit jaar. De opkomst zal daar inderdaad wel veel mee te maken hebben gehad maar dat verklaart de grotere afwijking in die paar staten niet perse."Beware the Jabberwock, my son!
Daar kan Britney Spears wel een lieddje van maken.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:14 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
vertaald:
Bloody Marie, Bloody Marie, Bloody Marie. we offer this man's flesh and blood for your eternal youth. Bloody death seizes his body, throws it into darkness with his family. do not leave anyone in his family. Bloody Marie, bloodyEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ja dat miste ik ook beetje, maar gewoon in wilde weg schieten dusquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Persoonlijk denk ik dat Trump GA nog gaat verliezen, terwijl hij misschien AZ of NV nog gaat winnen.
PA zie ik ook nog naar Biden vallen.Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Peilingen die het dichtst bij zaten in de rust belt.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:01 schreef Monolith het volgende:
Trafalgar Group had in WI +1 Biden
InsiderAdvantage had in MI +2 Biden
Rasmussen Reports had in PA +3 BidenGovernment exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Fascinerend inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik zie onder alle tweets deze week:
Dat soort ongein. Is er weer een land met bots bezig?![]()
Hopen dat Biden met nog wat kiesmannen marge de boel over de streep trekt, dan zullen de republikeinen ook weinig trek hebben in z'n gejank.Huilen dan.![]()
Tieners, blijkbaar:quote:Op donderdag 5 november 2020 17:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik zie onder alle tweets deze week:
Dat soort ongein. Is er weer een land met bots bezig?
https://twitter.com/YoutubeMixerr/status/1324386528425070594?s=20Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Yep, eerst vooraf klagen dat Biden/Democraten zouden gaan aanvechten en het dan zelf doen. Projectie, het is altijd projectie bij Trump. Wat ik al zei.![]()
Is er nieuws of nog steeds hetzelfde als vanmorgen?Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Nu moeten we weer de media uitchecken. Ik dacht dat die allemaal fake news waren.What Would Goku Do![]()
Ben me nu af aan het vragen of dit nu niet een kernonderdeel van zijn karakter en "successen" is geweest. Dat niet opgeven, en doorgaan tot het bittere einde. Zou zomaar kunnen dat het hem in de zakenwereld geen windeieren heeft gelegd.quote:Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Pretty much the same, al dan niet iets closer.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:29 schreef Harvest89 het volgende:
Is er nieuws of nog steeds hetzelfde als vanmorgen?Fuck the EBU.![]()
Verrassend weinig veranderd.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:29 schreef Harvest89 het volgende:
Is er nieuws of nog steeds hetzelfde als vanmorgen?And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Morgen weer een nieuwe dag.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Pretty much the same, al dan niet iets closer.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Gaat ie FoxNews, CNN of de media aanklagen ?quote:
Ik denk ook dat Trump bij een verlies, letterlijk alles uit de kast zal laten trekken.
Trump is en blijft een straatvechter. In dat geval vooral benieuwd hoe lang het gaat duren."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Eerder een soort bluffen vanuit zelfoverschatting omdat z'n papa stinkend rijk was. Zie je wel vaker, kijk naar een Camiel Eurlings. Of naar Vindicat.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ben me nu af aan het vragen of dit nu niet een kernonderdeel van zijn karakter en "successen" is geweest. Dat niet opgeven, en doorgaan tot het bittere einde. Zou zomaar kunnen dat het hem in de zakenwereld geen windeieren heeft gelegd.What Would Goku Do![]()
In hoeverre zou eigenzinnig gedrag van kiesmannen, die feitelijk de President kiezen, nog roet in het vertier gooien ?
Dat veronderstelde aantal van Biden op 270 lijkt mij voor iemand erg uitdagend om eeuwige roemruncht mee te krijgen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Afhankelijk van z'n support denk ik, als 'ie verliest en er geen bewijs is voor fraude zal 'ie ook steeds meer support verliezen, dan druipt 'ie iig sneller af dan wanneer ook z'n supporters (of wellicht vooral de Republikeinen) roepen dat er fraude is.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Gaat ie FoxNews, CNN of de media aanklagen ?
Ik denk ook dat Trump bij een verlies, letterlijk alles uit de kast zal laten trekken.
Trump is en blijft een straatvechter. In dat geval vooral benieuwd hoe lang het gaat duren.Fuck the EBU.![]()
Die huurt gewoon private security in en laat hem fysiek niet uit het witte huis halen.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Gaat ie FoxNews, CNN of de media aanklagen ?
Trump is en blijft een straatvechter. In dat geval vooral benieuwd hoe lang het gaat duren.Dit is gewoon raar :l![]()
Theoretisch kan het best, maar die persoon is zijn leven niet zeker daarna.quote:Op donderdag 5 november 2020 17:33 schreef Vallon het volgende:
In hoeverre zou eigenzinnig gedrag van kiesmannen, die feitelijk de President kiezen, nog roet in het vertier gooien ?
Dat veronderstelde aantal van Biden op 270 lijkt mij voor iemand erg uitdagend om eeuwige roemruncht mee te krijgen.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Er was een vraag hierover bij een van die debatten en hij reageerde toen met "months" voor als het geheel close zou zijnquote:Op donderdag 5 november 2020 17:31 schreef Vallon het volgende:
Trump is en blijft een straatvechter. In dat geval vooral benieuwd hoe lang het gaat duren.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Forum Opties Forumhop: Hop naar: