Of als Biden heel sluw is kan hij wellicht met een paar man McConnell pootje hakenquote:Op donderdag 5 november 2020 16:19 schreef zalkc het volgende:
Als Perdue het niet red zou het voor de senaat een mooie dynamiek kunnen opleveren. 49-51 is wel behapbaar voor bipartisan beleid.
Dat hoeft ook niet, want het geeft alleen maar aan dat er nog steeds hard gewerkt moet worden om die verdeeldheid in de VS wat dichter bij elkaar te krijgen, ik hoop alleen dat (in een utopische wereld) de dems en reps daarin samenwerken.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Met bijna 50% van de stemming ondank alles wat hij en de republikeinen geflikt hebben, hoef je niet te verwachten dat Trumpisme snel uit het politieke stelsel in de VS verdwijnt.
Cut him off by the kneequote:Op donderdag 5 november 2020 16:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Of als Biden heel sluw is kan hij wellicht met een paar man McConnell pootje haken
Tenzij de reden waarom ze op Trump stemmen is dat ze simpelweg niet op een Democraat 'kunnen' stemmen vanwege de gecultiveerde kloof. In dat geval zou de Republikeinse partij simpelweg een andere koers kunnen varen en alsnog hun achterban behouden.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Met bijna 50% van de stemming ondank alles wat hij en de republikeinen geflikt hebben, hoef je niet te verwachten dat Trumpisme snel uit het politieke stelsel in de VS verdwijnt.
Dat ook gewoon 58% van de mensen in Kentucky weer op de Evil Turtleman hebben gestemdquote:Op donderdag 5 november 2020 16:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Of als Biden heel sluw is kan hij wellicht met een paar man McConnell pootje haken
Een call?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er zou iets gebeuren om 16.30. Weet iemand nog wat het is?
update van de stemmen.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
17:30 toespraak van Trump in Las Vegas.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pencequote:Op donderdag 5 november 2020 16:04 schreef Zwansen het volgende:
Iemand enig idee welke Republikeinse kandidaat we over 4 jaar kunnen verwachten? Zou Jeb het nog eens willen proberen?
Georgia update toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is toch ook één groot spektakel... in afwezigheid van ontwikkeling.... ook hoe Anderson (at CNN) zo strak/streng vlak onder de rand van die bril bijna persoonlijk aanstaart zodat plaatsvervangende schuld opkomt.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gisteravond die guy een paar uur opgehad maar toen vond ik 't wel mooi geweest hoor. Elke 5 minuten precies 't zelfde, de hele tijd geneuzel over Wisconsin dat al lang niet spannend meer was. Ja doei.
Ik vraag me af of hij ook zo'n collegiale brief voor zijn opvolger achterlaat. Je zou zeggen van niet, maar die van Obama maakte destijds wel indruk.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:54 schreef DonDruiper het volgende:
Ik denk dat dit game over is voor Donald.
Zooo benieuwd naar de transitie periode.. dat gaat natuurlijk 1 grote shitshow worden
17.30 gaat Trump wat zeggen. 16.30 weet ik zo niet?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2020 15:17 schreef Puddington het volgende:
[..]
Salliant detail, dat was ook wat de Transylvannische horigen zeiden in 1456.
Immunity Deal voor hem en zijn familie als die vredig het WH uit trekt?quote:Op donderdag 5 november 2020 15:54 schreef DonDruiper het volgende:
Ik denk dat dit game over is voor Donald.
Zooo benieuwd naar de transitie periode.. dat gaat natuurlijk 1 grote shitshow worden
Georgia updatequote:Op donderdag 5 november 2020 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
17.30 gaat Trump wat zeggen. 16.30 weet ik zo niet?
Ik kom amper aan m'n werk toe, hoop dat 't snel afgelopen isquote:Op donderdag 5 november 2020 16:27 schreef Vallon het volgende:
Ik vind het wel fijn in deze isolatietijden, wat amusement op de achtergrond te hebben.
Waar te zien?quote:
https://www.nu.nl/verkiez(...)ijke-beslissing.htmlquote:Op donderdag 5 november 2020 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
17.30 gaat Trump wat zeggen. 16.30 weet ik zo niet?
quote:Op donderdag 5 november 2020 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
10:30 a.m. ET: Georgia's Secretary of State will hold a news conference. There's currently a 33,000-vote margin between Trump and Biden, and there’s around 90,000 votes remaining to be counted.
16.30 Ned tijd
Noon ET: Clark County, Nevada, which includes Las Vegas, will give an update. The country has the largest share of votes in Nevada, and was silent on updates yesterday. Across Nevada, Biden holds a slim 8,000 vote lead.
18.00 Ned tijd
9 p.m. ET: Officials in Arizona's Maricopa County — the biggest county in Arizona, which in the Phoenix area — plan to give their next update. The county tweeted overnight that 275,000 ballots remain.
Vannacht 3 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |