Meerdere reps maken al duidelijk dat ze het niet eens zijn met Trumps roeptoeterij over stoppen met tellen en/of winst uitroepen en/of stemfraude.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:02 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Die gaat z'n handen van hem af halen.
Pence is een engnek, maar niet achterlijk.
Dat valt nog te bezien. De VS is Nederland niet waar randfiguren als Wilders en Baudet het land decennialang kunnen bezighouden. Daar gaan ze toch echt vrij snel over op de orde van de dag. Mijn zwager zegt nu al dat de Trump bende zich de komende tijd rustig moeten houden. En dit is een verstokte republikein.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je gezien hebt wat er in het congres allemaal bijkomt voor de republikeinen.
Trump is verslagen, maar Trumpisme is springlevend.
Hier oefent hij 4 jaar voorquote:Op donderdag 5 november 2020 16:10 schreef Vallon het volgende:
Blijft boeiend te zien hoe John King zo vaardig en onderwijl aan(een)sprekend omgaat met de Magic Wall wiki.
[ afbeelding ]
Gisteravond die guy een paar uur opgehad maar toen vond ik 't wel mooi geweest hoor. Elke 5 minuten precies 't zelfde, de hele tijd geneuzel over Wisconsin dat al lang niet spannend meer was. Ja doeiquote:Op donderdag 5 november 2020 16:10 schreef Vallon het volgende:
Blijft boeiend te zien hoe John King zo vaardig en onderwijl aan(een)sprekend omgaat met de Magic Wall wiki.
[ afbeelding ]
Romney?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:04 schreef Zwansen het volgende:
Iemand enig idee welke Republikeinse kandidaat we over 4 jaar kunnen verwachten? Zou Jeb het nog eens willen proberen?
Moet ze wel de primaries winnen, wat nog niet zo gedaan is.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nikki Haley.
Genoeg Trump cred én acceptabel voor de suburbs.
Ja snap het ook wel. Als duidelijk is dat Biden wint wil je eigenlijk dat Trump zo snel mogelijk niet meer door de Republikeinen gesteund wordtquote:Op donderdag 5 november 2020 16:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Meerdere reps maken al duidelijk dat ze het niet eens zijn met Trumps roeptoeterij over stoppen met tellen en/of winst uitroepen en/of stemfraude.
Ook alvast voorbereidend om hun handen er vanaf te trekken als 'ie daarover door blijft gaan. Kunnen ze daarna weer hun handjes in 'onschuld' wassen.
Rustig is niet echt een kenmerk dat ik met maga associeer.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:13 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. De VS is Nederland niet waar randfiguren als Wilders en Baudet het land decennialang kunnen bezighouden. Daar gaan ze toch echt vrij snel over op de orde van de dag. Mijn zwager zegt nu al dat de Trump bende zich de komende tijd rustig moeten houden. En dit is een verstokte republikein.
Nee hoor, ik zei nergens dat het een realistisch beeld wasquote:
En de posters van Playboy modellen die met Trump op de foto staan.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kunnen ze nog even het 25e amendement triggeren. Kan Pence uiteindelijk sterven met het beeld van hem tussen de galerij van oud-presidenten.
Op dinsdagavond bleef hij ook een paar keer maar doorlullen terwijl hij 2016 nog open had staan op het scherm dus je kon wel merken dat hij een beetje op autopilot aan het ratelen was uiteindelijk.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gisteravond die guy een paar uur opgehad maar toen vond ik 't wel mooi geweest hoor. Elke 5 minuten precies 't zelfde, de hele tijd geneuzel over Wisconsin dat al lang niet spannend meer was. Ja doei.
Geweldige kerel. Gisteren ook een feestje met die vent.quote:
Ze willen gewoon voorzichtig zijn, 2016 is nog een verse wond. En er moet natuurlijk gewoon tijd volgepraat worden.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gisteravond die guy een paar uur opgehad maar toen vond ik 't wel mooi geweest hoor. Elke 5 minuten precies 't zelfde, de hele tijd geneuzel over Wisconsin dat al lang niet spannend meer was. Ja doei.
Én voornamelijk in blauwe counties.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:16 schreef Zwansen het volgende:
61000 nog in Georgia
Dat moet wel lukken voor Biden. 40-21 is genoeg. Dat is 67%...
Dit jaquote:Op donderdag 5 november 2020 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik denk dat de reps daar zeker wel voor gaan dan, wat ook wel sappig wordt want iemand met narcistische persoonlijkheidsstoornis kan daar héél slecht tegen als je ineens zo in de steek gelaten wordt door machtige mensen die je eerst op handen leken te dragenquote:Op donderdag 5 november 2020 16:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Ja snap het ook wel. Als duidelijk is dat Biden wint wil je eigenlijk dat Trump zo snel mogelijk niet meer door de Republikeinen gesteund wordt
Uiteraard maar ze is natuurlijk wel iemand die daar kans maakt.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Moet ze wel de primaries winnen, wat nog niet zo gedaan is.
Zn 9e election al zegt ie net. Dan was ie er al bij met Bush sr. Heerlijk zulke vaste anchors.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geweldige kerel. Gisteren ook een feestje met die vent.
Met bijna 50% van de stemming ondank alles wat hij en de republikeinen geflikt hebben, hoef je niet te verwachten dat Trumpisme snel uit het politieke stelsel in de VS verdwijnt.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik denk dat de reps daar zeker wel voor gaan dan, wat ook wel sappig wordt want iemand met narcistische persoonlijkheidsstoornis kan daar héél slecht tegen als je ineens zo in de steek gelaten wordt door machtige mensen die je eerst op handen leken te dragen
Ik had eigenlijk gehoopt dat de reps dat al in 2016 deden, maar het is nou eenmaal niet de meest integere partij
Ik zie het alquote:Op donderdag 5 november 2020 16:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik denk dat de reps daar zeker wel voor gaan dan, wat ook wel sappig wordt want iemand met narcistische persoonlijkheidsstoornis kan daar héél slecht tegen als je ineens zo in de steek gelaten wordt door machtige mensen die je eerst op handen leken te dragen
Ik had eigenlijk gehoopt dat de reps dat al in 2016 deden, maar het is nou eenmaal niet de meest integere partij
50 50 ook. Dan komt de vp of Sanders in het spelquote:Op donderdag 5 november 2020 16:19 schreef zalkc het volgende:
Als Perdue het niet red zou het voor de senaat een mooie dynamiek kunnen opleveren. 49-51 is wel behapbaar voor bipartisan beleid.
Of als Biden heel sluw is kan hij wellicht met een paar man McConnell pootje hakenquote:Op donderdag 5 november 2020 16:19 schreef zalkc het volgende:
Als Perdue het niet red zou het voor de senaat een mooie dynamiek kunnen opleveren. 49-51 is wel behapbaar voor bipartisan beleid.
Dat hoeft ook niet, want het geeft alleen maar aan dat er nog steeds hard gewerkt moet worden om die verdeeldheid in de VS wat dichter bij elkaar te krijgen, ik hoop alleen dat (in een utopische wereld) de dems en reps daarin samenwerken.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Met bijna 50% van de stemming ondank alles wat hij en de republikeinen geflikt hebben, hoef je niet te verwachten dat Trumpisme snel uit het politieke stelsel in de VS verdwijnt.
Cut him off by the kneequote:Op donderdag 5 november 2020 16:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Of als Biden heel sluw is kan hij wellicht met een paar man McConnell pootje haken
Tenzij de reden waarom ze op Trump stemmen is dat ze simpelweg niet op een Democraat 'kunnen' stemmen vanwege de gecultiveerde kloof. In dat geval zou de Republikeinse partij simpelweg een andere koers kunnen varen en alsnog hun achterban behouden.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Met bijna 50% van de stemming ondank alles wat hij en de republikeinen geflikt hebben, hoef je niet te verwachten dat Trumpisme snel uit het politieke stelsel in de VS verdwijnt.
Dat ook gewoon 58% van de mensen in Kentucky weer op de Evil Turtleman hebben gestemdquote:Op donderdag 5 november 2020 16:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Of als Biden heel sluw is kan hij wellicht met een paar man McConnell pootje haken
Een call?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er zou iets gebeuren om 16.30. Weet iemand nog wat het is?
update van de stemmen.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
17:30 toespraak van Trump in Las Vegas.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pencequote:Op donderdag 5 november 2020 16:04 schreef Zwansen het volgende:
Iemand enig idee welke Republikeinse kandidaat we over 4 jaar kunnen verwachten? Zou Jeb het nog eens willen proberen?
Georgia update toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is toch ook één groot spektakel... in afwezigheid van ontwikkeling.... ook hoe Anderson (at CNN) zo strak/streng vlak onder de rand van die bril bijna persoonlijk aanstaart zodat plaatsvervangende schuld opkomt.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij ook zo'n collegiale brief voor zijn opvolger achterlaat. Je zou zeggen van niet, maar die van Obama maakte destijds wel indruk.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:54 schreef DonDruiper het volgende:
Ik denk dat dit game over is voor Donald.
Zooo benieuwd naar de transitie periode.. dat gaat natuurlijk 1 grote shitshow worden
17.30 gaat Trump wat zeggen. 16.30 weet ik zo niet?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2020 15:17 schreef Puddington het volgende:
[..]
Salliant detail, dat was ook wat de Transylvannische horigen zeiden in 1456.
Immunity Deal voor hem en zijn familie als die vredig het WH uit trekt?quote:Op donderdag 5 november 2020 15:54 schreef DonDruiper het volgende:
Ik denk dat dit game over is voor Donald.
Zooo benieuwd naar de transitie periode.. dat gaat natuurlijk 1 grote shitshow worden
Georgia updatequote:Op donderdag 5 november 2020 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
17.30 gaat Trump wat zeggen. 16.30 weet ik zo niet?
Ik kom amper aan m'n werk toe, hoop dat 't snel afgelopen isquote:Op donderdag 5 november 2020 16:27 schreef Vallon het volgende:
Ik vind het wel fijn in deze isolatietijden, wat amusement op de achtergrond te hebben.
Waar te zien?quote:
https://www.nu.nl/verkiez(...)ijke-beslissing.htmlquote:Op donderdag 5 november 2020 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
17.30 gaat Trump wat zeggen. 16.30 weet ik zo niet?
quote:Op donderdag 5 november 2020 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
10:30 a.m. ET: Georgia's Secretary of State will hold a news conference. There's currently a 33,000-vote margin between Trump and Biden, and there’s around 90,000 votes remaining to be counted.
16.30 Ned tijd
Noon ET: Clark County, Nevada, which includes Las Vegas, will give an update. The country has the largest share of votes in Nevada, and was silent on updates yesterday. Across Nevada, Biden holds a slim 8,000 vote lead.
18.00 Ned tijd
9 p.m. ET: Officials in Arizona's Maricopa County — the biggest county in Arizona, which in the Phoenix area — plan to give their next update. The county tweeted overnight that 275,000 ballots remain.
Vannacht 3 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |