Ja, of Arizona en Georgia. En anders gewoon wachtenquote:Op donderdag 5 november 2020 15:40 schreef MoreDakka het volgende:
Als ik het goed begrijp krijgen we alleen een winnaar vandaag als Nevada en Arizona duidelijk voor Biden zijn? PA en Georgia lijken veel te traag.
Nee, nog één staat erbij anders heeft hij 1 kiesman te weinig.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Stel Biden wint alsnog Georgia, is het dan voorbij? Of zal Arizona toch ook echt gecalled moeten worden.
Ik heb eerlijk gezegd niet genoeg opgelet vandaag.
Nou ja als Biden dus >270 heeft volgens de telling. AP en FOX zullen dus, als Biden Georgia pakt, Biden als president uitroepen heb ik begrepen.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Definieer voorbij.
Je kan zeggen dat het pas echt begint als Biden als winnaar wordt uitgeroepen.
Kwestie hoe dat ook verpakt wordt..... ik heb een hekel aan fascisten maar ze weten het wel heel goed te verpakken op de opgedrongen menukaart; zoiets als Eigengeland en Assmerica first die als minderheid, een meerderheid weet te verleiden om een populist volgen.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het fascist geroep van velen wel grappig vooral als ik nog weet hoe nederland reageerde toen erdogan ons fascistisch noemde
Blijkbaar is het een makkelijk politiek scheldwoord...
Jep. Je kan daar aan toevoegen dat er ook nog heel veel geteld moet worden in Pennsylvania, maar die stemmen lijken ook grotendeels naar Biden te gaan.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:53 schreef FYazz het volgende:
Kan iemand die zin heeft mij kort bijpraten tussen mijn werk door![]()
Als ik zo ff snel screen zie ik:
Arizona was al gemeld en lijkt ook niet meer te wijzigen.
Nevada komt pas vanavond laat binnen.
Biden loopt in Georgia flink in (wanneer wordt een uitslag verwacht?)
Klopt het zo een beetje?
Ja en PA lijkt hij ook te gaan winnen. Hij loopt daar heel snel in nu.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:53 schreef FYazz het volgende:
Klopt het zo een beetje?
Biden loopt ook in in Pennsylvania.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:53 schreef FYazz het volgende:
Klopt het zo een beetje?
Arizona is alleen door AP en Fox gecallt voor Biden, CNN en andere media hebben het nog niet gecalltquote:Op donderdag 5 november 2020 15:53 schreef FYazz het volgende:
Klopt het zo een beetje?
quote:Op donderdag 5 november 2020 15:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nou ja als Biden dus >270 heeft volgens de telling. AP en FOX zullen dus, als Biden Georgia pakt, Biden als president uitroepen heb ik begrepen.
Alaska zal die ook wel pakkenquote:Op donderdag 5 november 2020 15:55 schreef Moira het volgende:
Straks eindigt Trump gewoon met alleen North Carolina van wat er nu staatDan wordt het 306 tegen 232 en valt er weinig meer te zeiken
Ik denk dat Trump ook wel Alaska gaat winnenquote:Op donderdag 5 november 2020 15:55 schreef Moira het volgende:
Straks eindigt Trump gewoon met alleen North Carolina van wat er nu staatDan wordt het 306 tegen 232 en valt er weinig meer te zeiken
quote:Op donderdag 5 november 2020 15:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Alaska zal die ook wel pakkenof is die al gecalled ondertussen?
Ja die 3 electoral votes zitten in de 232 voor Trump. Hij is nog niet overal gecalled omdat er nog niet zo'n hoog percentage stemmen binnen is, maar door sommigen wel omdat het gewoon vrij duidelijk is dat dat sws naar Trump zal gaan.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:58 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump ook wel Alaska gaat winnen
Als Trump geen concessie speech houdt, is het nog niet over hoor, ook al wordt Biden door TV-stations uitgeroepen tot 46ste president. Ben benieuwd wat hij om 17.30 te melden heeft.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:54 schreef DonDruiper het volgende:
Ik denk dat dit game over is voor Donald.
Zooo benieuwd naar de transitie periode.. dat gaat natuurlijk 1 grote shitshow worden
Er is een kleine kans dat Biden NC ook nog pakt. Dat zou natuurlijk helemaal hilarisch zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:55 schreef Moira het volgende:
Die gaat ie sowieso niet houden.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als Trump geen concessie speech houdt, is het nog niet over hoor, ook al wordt Biden door TV-stations uitgeroepen tot 46ste president. Ben benieuwd wat hij om 17.30 te melden heeft.
Dan mag de beveiliging hem in januari naar buiten komen halen.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:54 schreef DonDruiper het volgende:
Ik denk dat dit game over is voor Donald.
Zooo benieuwd naar de transitie periode.. dat gaat natuurlijk 1 grote shitshow worden
Wie weet wordt Trump straks huilend het WH uitgesleept door de politie.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als Trump geen concessie speech houdt, is het nog niet over hoor, ook al wordt Biden door TV-stations uitgeroepen tot 46ste president. Ben benieuwd wat hij om 17.30 te melden heeft.
Die gaat z'n handen van hem af halen.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan mag de beveiliging hem in januari naar buiten komen halen.
Ik ben dan wel benieuwd wat Pence doet. Die zal niet nog meer besmeurd willen raken.
Ik weet niet of je gezien hebt wat er in het congres allemaal bijkomt voor de republikeinen.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:56 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]eindelijk. Ik kan me weer concentreren op Wilders en Baudet. Die dikke plakkerige drol is weggegleden. Nu de vieze smeren nog even wegspoelen. En dan is de witte troon weer schoon.
Ik hou m'n hart nog vast. Nevada kan nog alle kanten op, PA ziet er goed uit maar...quote:Op donderdag 5 november 2020 15:56 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]eindelijk. Ik kan me weer concentreren op Wilders en Baudet. Die dikke plakkerige drol is weggegleden. Nu de vieze smeren nog even wegspoelen. En dan is de witte troon weer schoon.
Kunnen ze nog even het 25e amendement triggeren. Kan Pence uiteindelijk sterven met het beeld van hem tussen de galerij van oud-presidenten.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:02 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Die gaat z'n handen van hem af halen.
Pence is een engnek, maar niet achterlijk.
Rubio?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:04 schreef Zwansen het volgende:
Iemand enig idee welke Republikeinse kandidaat we over 4 jaar kunnen verwachten? Zou Jeb het nog eens willen proberen?
De incels hopen op Ivanka.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:04 schreef Zwansen het volgende:
Iemand enig idee welke Republikeinse kandidaat we over 4 jaar kunnen verwachten? Zou Jeb het nog eens willen proberen?
Dat weet je nooit 4 jaar van te voren, niemand had 4 jaar van te voren Biden voorspeld. En Trump 8 jaar geleden al helemaal niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:04 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2020 16:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je gezien hebt wat er in het congres allemaal bijkomt voor de republikeinen.
Trump is verslagen, maar Trumpisme is springlevend.
Nikki Haley misschien?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:04 schreef Zwansen het volgende:
Kan beide kanten op gaan. VOnd zijn overwinningspeech n 2016 ook erg netjes ten opzichte van Clinton en sportief (liet duidelijk blijken dat Trump dit veel meer als een spel ziet (zag?). Echter weet ik het nu ook niet duidelijk. Hij heeft gewoon de neiging als er iets gebeurt waar hij verantwoording in hoort te nemen, heeft gehad, wat niet goed ligt, te roepen: Ja, maar zij dan?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:00 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Die gaat ie sowieso niet houden.
No way.
Trump gewoon weer.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:04 schreef Zwansen het volgende:
Seth Abramson had het erover dat Trump misschien wel een Grover Clevelandje zou kunnen doen door zich in 2024 weer kandidaat te stellen.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:04 schreef Zwansen het volgende:
Jij onderschat Trumpquote:Op donderdag 5 november 2020 15:55 schreef Moira het volgende:
Of Rudy Giuliani wordt de nieuwe kandidaat.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Seth Abramson had het erover dat Trump misschien wel een Grover Clevelandje zou kunnen doen door zich in 2024 weer kandidaat te stellen.
Dat heeft niet zoveel met Trump te maken.quote:
Die heeft dan denk ik wel wat anders aan zijn hoofd gezien wat er aan juridische en financiele ellende op hem ligt te wachten.quote:
Nikki Haley, Tim Scott en Tom Cotton lijken op dit moment wel wat buzz in die richting te hebben.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:04 schreef Zwansen het volgende:
Is dat die grijze schermman?quote:
Pence heeft ook het charisma van een volle asbakquote:Op donderdag 5 november 2020 16:11 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Nikki Haley, Tim Scott en Tom Cotton lijken op dit moment wel wat buzz in die richting te hebben.
Mike Pence mogelijk ook maar het is maar afwachten of hij een kans maakt. Niet populair genoeg met de MAGA petjes en voor de rest misschien te veel verbonden met Trump, wat over 4 jaar wellicht geen goed ding meer is.
Nikki Haley.quote:Op donderdag 5 november 2020 16:04 schreef Zwansen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |