Ik denk dat velen allang blij zijn dat ze inkomsten hebben en ook nog eens eenmalig $1200 hebben gekregen. Van Rutte kon je dat ook krijgen, wel terugbetalen he!quote:Op donderdag 5 november 2020 15:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Fatsoenlijke banen?? Of amerikaanse pretbaantjes??
Niks meer of minder dan een voortzetting van de ingezette trend onder obama.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gozer de economie is +30%! Ik weet niet of je weet hoeveel dat is. Het is nog nooit zo hoog geweest. 12 MILJOEN extra banen.
Gaat trump daarover?? Bij alles wat ze federaal willen regelen verwijzen de staten naar de grondwet........quote:Op donderdag 5 november 2020 15:28 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat er een kwart miljoen mensen zijn overleden (waarschijnlijk meer) is dan natuurlijk een nobel offer op het altaar van de welvaart.
Ik ben er nog niet gerust op. Maar we gaan het zien.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
"PENNSYLVANIA
Trump 3,222,947 50.5% (+2.1)
Biden 3,087,296 48.4%
6,383,677 votes counted. Estimated 91.4% - 98.9% in
Via @:DecisionDeskHQ"
650k votes te gaan. Bidden moet dit wel pakken.
Hou eens op over Rutte en Merkel. Het gaat hier over de Amerikaanse verkiezingen. Vanaf hier worden al dat soort posts verwijderd.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat velen allang blij zijn dat ze inkomsten hebben en ook nog eens eenmalig $1200 hebben gekregen. Van Rutte kon je dat ook krijgen, wel terugbetalen he!
Hij eindigt waarschijnlijk zelfs +80 a 100k, dus een recount heeft ook geen enkele zin.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
"PENNSYLVANIA
Trump 3,222,947 50.5% (+2.1)
Biden 3,087,296 48.4%
6,383,677 votes counted. Estimated 91.4% - 98.9% in
Via @:DecisionDeskHQ"
650k votes te gaan. Bidden moet dit wel pakken.
30 procent (zijn trouwens geen jaarcijfers) na een gigantische corona. Dat was dus een inhaalslag.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Economie laatste JAAR (dat kun je niet erven) is +30%. Leuk geprobeerd wel.
Dus Rutte en Macron hebben ook voor verdeeldheid gezorgd? De teringzooi in Amerika zien we hier namelijk ook of zijn we de BLM protestjes vergeten ook in Europa?
quote:Op donderdag 5 november 2020 15:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Ok, maar dan verliest hij.
Dit verhaal toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 15:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
30 procent (zijn trouwens geen jaarcijfers) na een gigantische corona. Dat was dus een inhaalslag.
Zo werken dat soort cijfers nietquote:Op donderdag 5 november 2020 15:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
30 procent (zijn trouwens geen jaarcijfers) na een gigantische corona. Dat was dus een inhaalslag.
quote:Op donderdag 5 november 2020 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gozer de economie is +30%! Ik weet niet of je weet hoeveel dat is. Het is nog nooit zo hoog geweest. 12 MILJOEN extra banen.
Hoe kan een Economie die getroffen is door Corona en daarmee gepaarde werkloosheid, over een jaar groeien met 30% (buiten dat zelfs China dat nooit gehaald heeft) Leg dat maar even uit, waar haal jij die wonderlijke informatie?quote:Op donderdag 5 november 2020 15:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Economie laatste JAAR (dat kun je niet erven) is +30%. Leuk geprobeerd wel.
Dus Rutte en Macron hebben ook voor verdeeldheid gezorgd? De teringzooi in Amerika zien we hier namelijk ook of zijn we de BLM protestjes vergeten ook in Europa?
ik ook niet. denk dat trump best kan winnen nog.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:29 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet gerust op. Maar we gaan het zien.
Zie ik het nu zo verkeerd, of is de eis om te stoppen met tellen totaal onrealistisch ? Welke rechter - afgezien van Noord Koreanen - gaat dit goedkeuren ?quote:Op donderdag 5 november 2020 15:29 schreef speknek het volgende:
[..]
(dat is dan ook de reden dat Trump nu wil dat ze stoppen met tellen)
quote:Op donderdag 5 november 2020 15:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan een Economie die getroffen is door Corona en daarmee gepaarde werkloosheid, over een jaar groeien met 30% (buiten dat zelfs China dat nooit gehaald heeft) Leg dat maar even uit, waar haal jij die wonderlijke informatie?
Ok.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo werken dat soort cijfers nietJa de aandelen van Apple zijn 10% gestegen, maar we nemen even de laatste 2 jaar hoor ivm inhaalslag
Hij hoopt de SC omdat hij daar drie rechters heeft aangesteld.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:32 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zie ik het nu zo verkeerd, of is de eis om te stoppen met tellen totaal onrealistisch ? Welke rechter - afgezien van Noord Koreanen - gaat dit goedkeuren ?
Nou ja, dat is natuurlijk nog zo. Maar het is gewoon erg onwaarschijnlijk. Wat ik wel vrees is dat er nog heel lang gebakkelei over de uitslagde voorpagina’s gaat domineren.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:32 schreef Korenfok het volgende:
[..]
ik ook niet. denk dat trump best kan winnen nog.
waarschijnlijk meet hij gewoon aantal nieuwe banen vanaf het moment dat er de meeste mensen thuis kwamen te zitten.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan een Economie die getroffen is door Corona en daarmee gepaarde werkloosheid, over een jaar groeien met 30% (buiten dat zelfs China dat nooit gehaald heeft) Leg dat maar even uit, waar haal jij die wonderlijke informatie?
Dat zou kunnen ja. Het is van CNN afkomstig. Ondertussen wellicht kleine updates geweest hier en daar. Ik weet niet wat er wordt bekendgemaakt op persco.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2020 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Van 100 naar 50 is 50%.
Van 50 naar 75 = 50%.
Ah. een groei in het laatste kwartaal van 30% nadat een kwartaal ervoor de economie 30% kleiner was geworden. Laat ik zo zeggen, daarmee kom je zeker niet op een groei over ene jaar van 30% uit.quote:
Echt héquote:Op donderdag 5 november 2020 15:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Je weet dat zoiets komt door die eerste daling door de pandemie?
Yep, dit is krimp, niet een opleving.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Van 100 naar 50 is 50%.
Van 50 naar 75 = 50%.
-9%quote:Op donderdag 5 november 2020 15:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah. een groei in het laatste kwartaal van 30% nadat een kwartaal ervoor de economie 30% kleiner was geworden. Laat ik zo zeggen, daarmee kom je zeker niet op een groei over ene jaar van 30% uit.
quote:It’s also worth noting that, if counting were stopped now, Biden would win the presidency because he is ahead in Nevada, which would get him to the 270 electoral votes needed to win the White House.
Het is klaar hiermee.quote:
Ik zie zelf Georgia eerder bekend gemaakt worden dan Nevada, die moeten echt nog heel veel. PA zei altijd al niet voor vrijdag.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:40 schreef MoreDakka het volgende:
Als ik het goed begrijp krijgen we alleen een winnaar vandaag als Nevada en Arizona duidelijk voor Biden zijn? PA en Georgia lijken veel te traag.
Stel Biden wint alsnog Georgia, is het dan voorbij? Of zal Arizona toch ook echt gecalled moeten worden.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie zelf Georgia eerder bekend gemaakt worden dan Nevada, die moeten echt nog heel veel. PA zei altijd al niet voor vrijdag.
Wat Georgia ook wordt, dat valt ook binnen de recount marge.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie zelf Georgia eerder bekend gemaakt worden dan Nevada, die moeten echt nog heel veel. PA zei altijd al niet voor vrijdag.
Definieer voorbij.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Stel Biden wint alsnog Georgia, is het dan voorbij? Of zal Arizona toch ook echt gecalled moeten worden.
Ik heb eerlijk gezegd niet genoeg opgelet vandaag.
Als ik goed tel is Georgia net nog 1 te weinig. 269 dan.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Stel Biden wint alsnog Georgia, is het dan voorbij? Of zal Arizona toch ook echt gecalled moeten worden.
Fox News zou in dit scenario zeggen dat Biden heeft gewonnen, de rest wacht nog, Maar ik denk dat de marges in Georgia uiteindelijk te close wordt om te callen als alles geteld isquote:Op donderdag 5 november 2020 15:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
AP heeft Arizona gecalled voor Biden. Dan zou het binnen zijn. Andere media heeft dat soms (nog) niet gedaanquote:Op donderdag 5 november 2020 15:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Als ik goed tel is Georgia net nog 1 te weinig. 269 dan.
Biden moet winnen:quote:Op donderdag 5 november 2020 15:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |