Gelezen.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:18 schreef Puddington het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vlad_Dracula
Wat dan? 't Is iig wel een staat waarbij de early-votes ook al voor election day geteld mogen worden. Ze wisten van te voren al dat het lang zou duren omdat bij hen geldt dat de mail-in ballots ook nog op election day zelf verstuurd mogen worden, en tot 10 nov binnen mogen komen.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:14 schreef DonDruiper het volgende:
Dat Nevada is wel een faalstaat trouwens met stemmen tellen.
Ah oke.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Wat dan? 't Is iig wel een staat waarbij de early-votes ook al voor election day geteld mogen worden. Ze wisten van te voren al dat het lang zou duren omdat bij hen geldt dat de mail-in ballots ook nog op election day zelf verstuurd mogen worden, en tot 10 nov binnen mogen komen.
quote:10:30 a.m. ET: Georgia's Secretary of State will hold a news conference. There's currently a 33,000-vote margin between Trump and Biden, and there’s around 90,000 votes remaining to be counted.
16.30 Ned tijd
Noon ET: Clark County, Nevada, which includes Las Vegas, will give an update. The country has the largest share of votes in Nevada, and was silent on updates yesterday. Across Nevada, Biden holds a slim 8,000 vote lead.
18.00 Ned tijd
9 p.m. ET: Officials in Arizona's Maricopa County — the biggest county in Arizona, which in the Phoenix area — plan to give their next update. The county tweeted overnight that 275,000 ballots remain.
Vannacht 3 uur
Dommer vind ik de staten die pas op election day zelf mogen beginnen met het openmaken van de absentee-ballotsquote:
En kennelijk was hij in 2012 nog niet zo dement als nu.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zo nu en dan heeft hij toch wel iets zinnigs te zeggen, maar dit is wel een toevalstreffer natuurlijk
En wat zeggen de Pennsylvanische horigen in 2020?quote:Op donderdag 5 november 2020 15:17 schreef Puddington het volgende:
[..]
Salliant detail, dat was ook wat de Transylvannische horigen zeiden in 1456.
Goed praten is denk ik niet nodig. Kijk als mensen graag willen dat de gemiddelde inwoners dalijk meer armoede zal krijgen, slechtere economie (economie is nog nooit zo goed geweest), meer verdeeldheid enzovoorts. Be my guest en vote voor Biden.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:21 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoe gaat Weltschmerz dit goed praten?!
Of hij weet meer dan dat jij weet? Misschien loopt hij in een bepaalde staat wel uit, maar is dat nog niet bekendgemaakt? Wie zal het zeggen.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:24 schreef TjjWester het volgende:
Trump heeft maar weer eens opgeroepen te stoppen met tellen, zou hij beseffen dat biden dan wint??
Ik zag wel koetsen met Trump vlaggen voorbij komen, bedoel je die horigen?quote:Op donderdag 5 november 2020 15:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
En wat zeggen de Pennsylvanische horigen in 2020?
Slechter dan nu kan haast niet. Trump wordt gehaat door zo beetje de hele wereld.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Goed praten is denk ik niet nodig. Kijk als mensen graag willen dat de gemiddelde inwoners dalijk meer armoede zal krijgen, slechtere economie (economie is nog nooit zo goed geweest), meer verdeeldheid enzovoorts. Be my guest en vote voor Biden.
Geen enkele president doet alles goed, onmogelijk, maar de consequenties als Biden wint zul je vanzelf gaan merken. Ik kijk er niet naar uit in ieder geval.
Wat een zinloze argument.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of hij weet meer dan dat jij weet? Misschien loopt hij in een bepaalde staat wel uit, maar is dat nog niet bekendgemaakt? Wie zal het zeggen.
Huh?quote:Op donderdag 5 november 2020 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
10:30 a.m. ET: Georgia's Secretary of State will hold a news conference. There's currently a 33,000-vote margin between Trump and Biden, and there’s around 90,000 votes remaining to be counted.
Trump heeft deze economie geërfd nota bene van de Obama/Biden administration en loopt daar zelf mee te koketteren.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Goed praten is denk ik niet nodig. Kijk als mensen graag willen dat de gemiddelde inwoners dalijk meer armoede zal krijgen, slechtere economie (economie is nog nooit zo goed geweest), meer verdeeldheid enzovoorts. Be my guest en vote voor Biden.
Geen enkele president doet alles goed, onmogelijk, maar de consequenties als Biden wint zul je vanzelf gaan merken. Ik kijk er niet naar uit in ieder geval.
Gozer de economie is +30%! Ik weet niet of je weet hoeveel dat is. Het is nog nooit zo hoog geweest. 12 MILJOEN extra banen.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Slechter dan nu kan haast niet. Trump wordt gehaat door zo beetje de hele wereld.
Dat zegt ook niemand. Het ging om de theoretische gevolgen..........quote:Op donderdag 5 november 2020 15:25 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wat een zinloze argument.
De telling wordt niet gestopt, daar gaat deze meneer niet over.
Hoe komt die meer verdeeldheid eigenlijk onder biden tot stand? Aangezien hij vooral campagne heeft gevoerd op het verbinden en over beide partijen oplossingen zoeken.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fatsoenlijke banen?? Of amerikaanse pretbaantjes??quote:Op donderdag 5 november 2020 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gozer de economie is +30%! Ik weet niet of je weet hoeveel dat is. Het is nog nooit zo hoog geweest. 12 MILJOEN extra banen.
Economie laatste JAAR (dat kun je niet erven) is +30%. Leuk geprobeerd wel.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:26 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Trump heeft deze economie geërfd nota bene van de Obama/Biden administration en loopt daar zelf mee te koketteren.
En als er iemand voor haat, verdeeldheid en polarisatie heeft gezorgd is het Trump wel.
En nou hou ik op met reageren op jou.
Dat er een kwart miljoen mensen zijn overleden (waarschijnlijk meer) is dan natuurlijk een nobel offer op het altaar van de welvaart.quote:Op donderdag 5 november 2020 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gozer de economie is +30%! Ik weet niet of je weet hoeveel dat is. Het is nog nooit zo hoog geweest. 12 MILJOEN extra banen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |